MyService: ми зробили "автосервіс у смартфоні" для дилера Renault, Volvo та Mitsubishi

5.0
03.05.2022
2628
0

Сучасний дилерський автобізнес – непросте ремесло. Мало просто продати людині автомобіль, потрібно забезпечити йому належний рівень сервісу та технічного обслуговування на роки вперед. А якщо йдеться про великий дилерський центр із тисячами клієнтів, то без діджитал-інструментів із цим завданням ніяк не впоратися.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

З проблемами сервісу до нас звернувся провідний автодилерський центр України – компанія "Арма Моторс". Автолюбителі знають її як офіційного дилера Renault, Volvo та Mitsubishi. За 23 роки на ринку компанія набула солідної репутації і продовжує зміцнювати її. Перед війною центр щомісяця продавав близько 200 нових автомобілів.

Обслуговування автомобілів у таких масштабах стає дуже ресурсомістким завданням. Щодня до сервісних центрів компанії заїжджають близько сотні власників Renault і до тридцяти власників Volvo. Навіть рутинна обробка заявок почала з'їдати непомірно багато часу та ресурсів, адже бізнес продовжував зростати. Стала очевидною необхідність дати клієнтам зручну платформу для керування автосервісом, бажано з телефону.

Сервісні центри Арма Моторс щодня обслуговують сотні автомобілів

Суть проекту

У грудні 2020 року хлопці з Арма Моторс звернулися до нас зі своїми ідеями щодо створення мобільного додатку, і ми з радістю відгукнулися. Вони хотіли створити "сервісний центр у смартфоні", який автоматизує комунікацію з клієнтами, розвантажить менеджерів компанії, надасть користувачам нові можливості обслуговування.

Свою мету ми позначили так: створити кросплатформну мобільну програму для автомобільного сервісу, з сучасним дизайном та інтеграцією в цифрову екосистему компанії.

Ця мета передбачала вирішення низки завдань:

  • розробити UX/UI дизайн;
  • створити функціональний додаток та адмінпанель до нього;
  • забезпечити інтеграцію програми з сервісом 1С.

Проект швидко пройшов початкове узгодження та нульовий спринт, вже у лютому 2021 року закипіла робота над автосервісним додатком MyService.

Як обирали технології

Клієнту потрібно було універсальне рішення під iOS та Android за розумні гроші, тому ми вибрали для розробки кроссплатформенний фреймворк Flutter. Для повідомлень у програмі використовували Firebase.

Адмінпанель програми реалізована як SPA. Бекенд використовував php і GraphQL, що забезпечило належну продуктивність та зручність кодингу.

Кінцевий стек технологій виглядав так

  • Laravel
  • PHP8
  • MySQL 8.0
  • GraphQl
  • React.js
  • Apollo
  • Flutter

02

Як велася звітність

Ми працювали за звичною моделлю T&M – розбили всі завдання на 10 спринтів по 2-4 тижні, сформували команду. Звітність по кожному спринту була дуже докладною – ми вели документ із репортами, в якому ретельно фіксували результати виконаної роботи та за потреби презентували їх.

З боку клієнта комунікація була на висоті – менеджери Арма Моторс дуже чуйні та професійні. Ми завжди могли отримати від них зворотний зв'язок чи уточнення щодо тонкощів бізнесу. Багато в чому завдяки цій злагодженості команді вдалося уникнути типових помилок та закрити всі поставлені завдання без зволікань.

Складнощі розробки

Додаток створювався з прицілом на інтеграцію із сервісом 1С, яким користувалася компанія. Вже на ранніх етапах до роботи залучили фахівців третьої сторони - вони мали в своєму розпорядженні базу даних і добре розуміли бізнес-процеси Арма Моторс.

Але під час розробки функціоналу за 1С виникли значні складнощі, логіку інтеграції довелося переглядати. За фактом це означало затягування всього проекту та відстрочення релізу. Для клієнта така ситуація була дуже болісною.

Наша команда вирішила зробити для клієнта "хід конем" - реалізувати частину функціоналу, зав'язаного на 1С, прямо через адмінпанель програми. Це означало різку зміну затвердженого плану і обіцяло кілька безсонних ночей програмістам, проте дозволяло швидко залити продукт в AppStore і PlayMarket.

“І ми встигли! Це був найскладніший місяць. Потрібно було протестувати, зробити реліз, а також регресійне тестування в найкоротший термін. Були свої нюанси – додаток має дві мови, був баг із перемиканням (не всі переклади спрацьовували). Зробили hot fix, оновили складання і все налагодилося”, - Влада Біла, project manager at WEZOM.

На релізі додаток мав невеликі проблеми і з СМС-розсиланням, але в цілому завдання було виконано. Платформа пішла у реліз, вона добре виглядає і добре працює.

03

Рекомендуємо почитати
Замовте свій власний мобільний додаток прямо зараз

Створення мобільних додатків для вашого бізнесу. Відкрийте нові можливості разом з нами!

Детальніше

Чого ми досягли

Додаток MyService дає автолюбителям зручний особистий кабінет з широкими можливостями - від заявки на діагностику до покупки страховки та розрахунку кредиту на новий автомобіль. З іншого боку, співробітники компанії отримали дуже цінні можливості щодо клієнтського менеджменту та аналітики фінансових даних. І все це – в актуальному та красивому дизайні.

Користувач може додати до свого профілю один або кілька автомобілів. Корпоративні клієнти можуть додати автопарк. Необов'язково вбивати дані машиною вручну - можна відсканувати VIN-код на кузові, і система підтягне інформацію автоматично.

У додатку можна легко та просто оформити повний спектр послуг - страховку, автосервіс, кузовний ремонт, підбір та замовлення автозапчастин. Що завгодно, аж до покупки нового авто.

Ось лише деякі ключові фішки MyService:

  • вхід без пароля - реалізована авторизація по TouchID та FaceID;
  • замовлення нового автомобіля прямо з телефону . Користувач може оформити в MyService покупку машини та відстежувати статус виконання заявки – буквально від виробництва до постачання в Україну;
  • фінансовий калькулятор , який дозволяє розрахувати прямо у додатку вартість будь-яких послуг, спланувати виплати за кредитом на покупку автомобіля;
  • знижки та акції . Особистий профіль клієнта відкриває широкі можливості програми лояльності. Кожен клієнт отримує індивідуальні знижки на сервіс, своєчасно дізнається про акції компанії.
  • можливість залишати заявки на сервіс у два кліки . Якщо користувачеві потрібен сервіс, він вибирає у додатку вільний тимчасовий слот у зручному для нього сервісному центрі, і навіть кращий спосіб зв'язку з менеджерами. Все інше – справа техніки.
  • архів для користувача . Додаток зберігає історію заявок на обслуговування, включаючи фактичну вартість проведених робіт.

Фішки адмінпанелі

Ми прагнули дати менеджерам компанії інструменти, які дозволять заощаджувати час на рутині та отримувати набагато більше даних щодо роботи з клієнтами. Адмінпанель дає низку можливостей:

  • наочна статистика з продажу та заявок за звітні періоди - дані оформлюються у графіки, які не соромно показувати у презентаціях;
  • зручна база даних користувачів , їх можна фільтрувати за різними категоріями. Окремо реалізовано та базу даних по автомобілях;
  • не менш зручна база по співробітникам - з контактними даними та показниками обробки заявок.
  • можливість централізовано керувати акціями для клієнтів та програмою лояльності . Це дуже полегшує адресний сервіс, на якому тримається автодилерський бізнес.

Рекомендуємо почитати
Кейс: створення додатку для Арма Моторс

Дізнайтеся, як ми оцифрували клієнтське обслуговування автоцентру Арма Моторс.

Дізнатись

Результати розробки

Програма для Арма Моторс виглядає дуже просто і дозволяє користувачеві отримати будь-який автосервіс у три кліки на смартфоні. Але за цією простотою ховаються багаторівнева логіка, оцифровані бізнес-процеси та об'єднані бази даних. Нашій команді є чим пишатися - вона реалізувала весь базовий функціонал платформи на боці бекенда, до того ж зробила це дуже швидко та ефективно.

Зараз MyService інтегрується з необхідним клієнту обліковим сервісом, але можливості адмінки залишаться і послужать компанії добрим резервом на всі випадки життя. Команда WEZOM працює над новим функціоналом. У майбутньому через програму можна буде не тільки замовити покупку авто, а й оплатити її.

Додаток вийшов у сторах у листопаді минулого року та зібрав чимало позитивних відгуків, хоча всі плани Арма Моторс перевернула війна. Сьогодні компанія працює як об'єкт критичної інфраструктури, її техніки ремонтують та обслуговують машини за попереднім записом. У тому числі - через запис через додаток. З 1 квітня центр навіть відновив продаж автомобілів у дистанційному форматі.

Ми переконані, що сьогодні для України важливий кожен бізнес, який працює. Адже для країни, що воює, як ніколи важливі робочі місця та податкові надходження. І ми готові сприяти розвитку будь-якого бізнесу, надаючи командам нові можливості. Все буде Україна!

Євген
Про автора
Євген
CBDO
Досвід роботи 9 років
Експерт з IT-продуктів, допомагає потенційним клієнтам WEZOM підібрати оптимальні платформи і технології для вирішення завдань бізнесу.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах