Василій
Василій
IT Sales Manager
10.04.2022

Мобільний додаток для автомийки

Василій
Василій
IT Sales Manager
10.04.2022
10.04.2022
5.0
5614
12 хвилин
0

У сфері обслуговування  та миття автомобілів конкуренція є доволі високою. Чимало клієнтів зазвичай неохоче змінюють мийку, але якщо надати їм вигідні умови, вони з великим задоволенням їх приймають. Мобільний додаток для автомийки – це інструмент, що допомагає залучати нових клієнтів, розширювати можливості бізнесу та покращувати сервіс.

Чому мобільний додаток для автомийки – це ефективно?

Мобільний додаток для автомийки приносить бізнесу величезні вигоди. Ось основні з них:

  • Збільшення кількості відвідувань завдяки можливості заздалегідь забронювати час. Так відвідувачі перестають відкладати миття авто через черги, а повідомлення нагадають, що настав час помити машину.

  • Збільшення кількості постійних клієнтів. Надання зручних функцій та умов залучають більше нових користувачів та утримують інтерес постійних.

  • Зростання доходу компанії шляхом продажу додаткових послуг – автозапчастин, засобів догляду за авто та інших.

  • Ефективний маркетинговий курс завдяки збору аналітики, статистики та розробці плану просування послуг компанії.

  • Підвищення середнього чека шляхом додаткових продажів, вигідних знижок та пропозицій для клієнтів.

  • Збільшення потоку відвідувачів завдяки відсутності черг та організації роботи.

Додаток для автомийок дозволяє розширити можливості бізнесу, уникати формування черг та розуміти завантаженість компанії. У вільні дні можна проводити акції та залучати клієнтів, заповнюючи порожні місця.

Які переваги отримує водій:

  • можливість бачити завантаженість у реальному часі;

  • запис на миття на зручний час;

  • оповіщення, які нагадають про запис та про те, що потрібно помити авто;

  • корисна інформація, що допомагає скоротити час;

  • каталог необхідних засобів з індивідуальним підбором для марки авто;

  • каталог запчастин та супутніх товарів;

  • можливість швидко отримати відповіді на запитання.

Додаток для автомийок спрощує життя водіям, а головне, заощаджує їхній час. Впровадження програми лояльності дозволить пропонувати індивідуальні знижки, умови та проводити акції. Це вигідно не лише компанії, а й водієві.

Основний функціонал програми для автомийки:

  • галерея;

  • каталог автозапчастин, супутніх товарів із можливістю додавання до кошика;

  • особистий кабінет із програмою лояльності;

  • інструменти оплати послуг та товарів;

  • картка з автомийками з можливістю збудувати маршрут;

  • онлайн запис на мийку з календарем;

  • оповіщення;

  • прайс на послуги;

  • інформаційний розділ із новинами;

  • чат або інші засоби зв'язку з менеджером.

Загалом впровадити можна практично будь-які функції. Ми вивчаємо особливості сфери бізнесу, завдання та цілі, щоб зробити якісний мобільний додаток для автомийки.

Рекомендуємо почитати
Створюємо мобільні програми з гарантією

Використовуйте всі переваги мобільних програм: автоматизуйте рутину, скорочуйте витрати. Наші експерти підберуть найкращі рішення безпосередньо для вашого бізнесу.

Отримати пропозицію

Приклади додатків для автомийки

    • Washos. Американський сервіс, який дозволяє замовити виїзну мийку та обслуговування машини в будь-яке зручне власнику місце. Мобільний додаток доступний на IOS та Android. В додатку користувачі можуть завчасно замовляти сервіс наперед та формувати пакети послуг під власні потреби. 

    • Wash Doctors. Один із провідних додатків для автомийки у Великій Британії. Компанія пропонує виїзне обслуговування машини у Лондоні, Манчестері, ЛІверпулі та в низці інших міст по всій країні. В додатку користувачі можуть обирати зручний для них час та додатковий сервіс, такий як зовнішній чи внутрішній клінінг. Додаток доступний на Android та IOS. 

    • Dropless. Ще один британський сервіс для автомийки, що відрізняється концепцією екологічності та заощадливого використання води. Компанія пропонує безводний клінінг, який за багатьма аспектами перевершує традиційну мийку. Додаток дозволяє користувачам замовити послуги, обрати для них час та здійснити оплату онлайн. 

    • PAYCAR. Додаток української компанії Washercar, який являє собою особистий кабінет для клієнтів мийок самообслуговування. Користувачі можуть оплачувати послуги онлайн та користуватися програмою лояльності із бонусами та кешбеком.

    • CarWash. Можна додавати послуги компанії, вказувати ціни, є база клієнтів. Власники авто в реальному часі можуть записатися на миття, замовленнями легко керувати, доступна хороша статистика.

    • iCherga. Допомагає вести облік замовлень, записувати клієнтів у чергу на мийку, працює на всіх пристроях, має сповіщення. Мобільний додаток для автомийки, що значно спрощує ведення бізнесу та автоматизує багато процесів.

    • Yclients. Платформа з електронним журналом обліку записів, веденням клієнтської бази, даними аналітики та статистики, фінансовим обліком. Допомагає організувати роботу та записувати клієнтів швидко.

    • FreeWash. Додаток для автомийки, що дозволяє записатися в один клік. Власники авто можуть підібрати компанію, вивчити акції та спеціальні програми. Вони також одержують повідомлення про проведення акцій. На карті міста видно локації, де можна помити машину без черги.

Під будь-який бізнес можна розробити індивідуальну платформу, яка матиме будь-який необхідний функціонал. Саме це ми пропонуємо нашим клієнтам.

Етапи розробки мобільного додатку

Мобільний додаток для автомийки дозволяє оптимізувати роботу бізнесу, спростити взаємодію користувача та компанії та залучити нових клієнтів. Але для цього має бути розроблений правильний функціонал та поставлені завдання. У компанії Wezom ми розробляємо програми поетапно:

  1. Спочатку важливо зрозуміти, що має вийти, з якою метою впроваджується додаток для автомийок, і як він реалізовуватиметься. Аналітики збирають дані щодо конкурентів, вивчають нішу, аналізують попит. Складається план.

  2. Створюється прототип, який дозволяє зрозуміти, як виглядатиме підсумкова версія, де розташовані всі елементи та як користувач взаємодіє з інтерфейсом. Складається технічне завдання.

  3. Дизайнер створює всі елементи, вибирає стиль, формує зовнішній вигляд. Розробники пишуть код, впроваджують інструменти, щоб додаток для автомийок виконував свої завдання.

  4. Після розробки все перевіряється на наявність помилок, якщо все добре, програма запускається. Ми допомагаємо вивантажити на майданчики, навчаємо співробітників автомийки користуватися додатком.

Кожен етап стверджується, що ви можете повністю контролювати всі робочі процеси.

Рекомендуємо почитати
Як вибрати найкращу компанію з розробки мобільних додатків

і можна отримати якісний продукт, не відволікаючись на розробку від важливих бізнес-завдань

Дізнатися більше

Розробка додатків для автомийки у Wezom

Запуск програми разом з Wezom – це шлях до диджиталізації та впровадження нових технологій у свій бізнес. Ми працюємо відкрито, жодних таємних платежів чи несподіваних сюрпризів. Прозорість, висока швидкість та якість роботи – головні наші критерії.

Замовляючи мобільний додаток для автомийки у компанії Wezom, ви отримуєте гарантію якості. Ми супроводжуємо проект від початку обговорення та підписання договору до повного релізу. Наше завдання – зробити додаток ефективним, доступним та зрозумілим для кожного, а головне – корисним. Саме тому визначення цілей та завдань проводиться на першому етапі.

Висновок

Додаток для автомийок – це можливість отримати ще більше клієнтів, утримувати інтерес постійних відвідувачів, розвивати компанію та масштабувати. Диджиталізація відкриває для бізнесу нові можливості, розширюється спектр послуг, автоматизуються багато робочих процесів. Використання сучасних технологій допоможе вивести бізнес на новий рівень. Залишіть заявку або приїжджайте до офісу, щоб обговорити деталі. Ми розповімо, як створити відмінний мобільний додаток для автомийки та допоможемо реалізувати проект.

FAQ

Навіщо автомийці мобільний додаток?

Це інструмент додаткових продажів, що дозволяє збільшити середній чек, автоматизувати процес замовлення послуг, впровадити продаж супутніх товарів. Статистика допоможе зрозуміти, як розвивати бізнес та покращувати його. Для клієнта це можливість записатися у зручний час, скористатися програмою лояльності.

Яким має бути функціонал програми для автомийки?

Головна функція - запис онлайн на миття в потрібний для клієнта час, карта з маршрутом, зв'язок з менеджером. Також можна продавати додаткові товари та послуги, вести інформаційний розділ. Обов'язково мають бути оповіщення. Решта функціонала обговорюється індивідуально.

Скільки коштує розробка мобільного додатка для автомийки?

Розробка програми залежить від багатьох факторів, зокрема, який саме функціонал буде впроваджуватися. Чим більше можливостей, тим дорожче вийде розробка, але й ефективність такого додатку для клієнта буде вищою. Щоб визначити ціну, необхідно чітко розуміти, що потрібно і які завдання стоять. Детальні розрахунки можна зробити лише після обговорення проекту.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.