Кейс: GPS-додаток для трекінгу праці співробітників
![Кейс: GPS-додаток для трекінгу праці співробітників](/storage/cases/small/UBfCQXLYKgiZXKxaWapBUUOcXC52KiZUgoABxb53.png?v=1706261127)
Компанія клієнта працює у логістичному секторі. Бізнесу потрібен був власний додаток моніторингу робочого часу з GPS, який допоміг би визначати обсяг нарахування заробітної плати співробітникам та оцінювати їхню продуктивність. Зокрема, це рішення мало дозволити відстежувати час прибуття та відбуття кожного співробітника компанії в офіс.
![Попередня версія](/storage/cases/big/k2FDQhq60PHzBKHRfwrMTgSeF5GO3apl2oYQVvq7.png?v=1706262156)
![Нова версія](/storage/cases/big/a1Hkb064jHXBPj4H4IKf3NqAvBqAmI2CJvcWu4Fe.png?v=1706262156)
Оскільки нам треба було поділити процес розробки на два етапи, ми розпочали із реалізації спрощеної версії функціонала продукту. Надалі він буде доопрацьовуватись, аби охопити дві користувацькі ролі – співробітника та власника бізнесу.
Базова версія додатка контролю робочих годин мала охопити лише сам процес фіксації прибуття та відбуття співробітників компанії. Тож вона мала містити:
- Екран заставки;
- Екран авторизації та автентифікації;
- Екран визначення розташування офісу;
- Головний екран з актуальною датою, а також з кнопками фіксації прибуття (Check in) та відбуття співробітника (Check out);
- Історія усіх чек-інів та чек-аутів персоналу;
- Обліковий запис користувача з можливістю зміни аватара, імені та прізвища, адреси електронної пошти й паролю;
- Перегляд політики конфіденційності;
- Кнопка видалення акаунту;
- Кнопка виходу з облікового запису;
- Push-сповіщення.
![additional block base image 1](/storage/cases/big/icusWSyEfoc9Hnp9roW9ayT1FApQSmacRrXRpM6n.png?v=1706292090)
![additional block base image 2](/storage/cases/big/CzFQDES2GSOoAtVQuf3l46Jh8Whe8QCrISskWJtn.png?v=1706292081)
Щодо більш просунутої версії додатка трекінгу робочого часу, то вона має охопити дві користувацькі ролі – для співробітників та для власника бізнесу. Також необхідно було розробити адмінпанель, відокремлену від основного додатка
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/mNfSN1P2XOQ8junTLSDyMBbbyIsbHcyeQczGCbB2.png?v=1706292389)
- Відновлення пароля (із можливістю обнулити його та створити новий) – як з екрана входу, так і з облікового запису;
- Доступне в адмінпанелі геопозиціювання офісу;
- Фільтри для перегляду історії робочих годин;
- Можливість створювати облікові записи співробітників через адмінпанель, із виведенням електронної пошти, тимчасового пароля, посади та необхідної кількості робочих годин;
- Відображення історії робочих годин співробітника у форматах сьогоднішнього та попередніх днів;
- Перегляд кількості робочих годин, які залишились у кожного співробітника в розрізі певного періоду;
- Пошук та перегляд облікових записів співробітників;
- Перегляд бази усіх співробітників із можливістю сортувати їх за кількістю відпрацьованих годин;
- Щогодинне оновлення системи (замість щоденного, яке було реалізоване у MVP).
![additional block base image 1](/storage/cases/big/Pm5OR0dV6uIovYLk3HWEHSJZJB8N6wgrUWvSeVBi.png?v=1706292870)
![additional block base image 2](/storage/cases/big/go5Dwnm64YxPscXkdJKteJ6fSYTAUSdLPJYvd9su.png?v=1706292859)
Наразі мобільний додаток ще не дійшов до запуску, його розробка триває. Зокрема, готується до релізу MVP-версія. В майбутньому ми плануємо збагатити це рішення, розділивши користувацькі ролі співробітників та власника бізнесу. Також ми створимо окрему адмінпанель для додавання співробітників, перегляду їх відпрацьованих робочих годин, пошуку й фільтрування акаунтів персоналу відповідно до заздалегідь визначених параметрів.
![Трансформуємо ваш бізнес!](/images/transform-business/bg.png)
ваш бізнес!