Кейс: GPS-додаток для трекінгу праці співробітників

Software
UX/UI
Mobile
До нас звернулась компанія, якій необхідно було моніторити час присутності персоналу на робочих місцях. Трекер робочого часу з GPS мав підтримуватись на iOS та Android, оновлюватись регулярно та надавати можливість перегляду історії відвідуваності у кожного окремого співробітника.
Клієнт
Що відомо про клієнта

Компанія клієнта працює у логістичному секторі. Бізнесу потрібен був власний додаток моніторингу робочого часу з GPS, який допоміг би визначати обсяг нарахування заробітної плати співробітникам та оцінювати їхню продуктивність. Зокрема, це рішення мало дозволити відстежувати час прибуття та відбуття кожного співробітника компанії в офіс. 

Industry
Real Estate
Location
Ukraine
Status
Активний
Timeline
12 mounth
Використані послуги:
Попередня версія
Нова версія
Цілі і завдання
Цілі й завдання
01/
Реалізувати мінімально життєздатний продукт (MVP) зі спрощеним функціоналом: в ньому передбачена лише роль користувача. Це має прискорити реліз продукту.
02/
Доопрацювати MVP відповідно до повного переліку запитів клієнта, перетворити його на комплексний додаток трекінгу робочого часу та геопозиції працівників.
Solution
Розробити мобільний трекер робочого часу з GPS
Два етапи розробки

Оскільки нам треба було поділити процес розробки на два етапи, ми розпочали із реалізації спрощеної версії функціонала продукту. Надалі він буде доопрацьовуватись, аби охопити дві користувацькі ролі – співробітника та власника бізнесу.

Можливості MVP

Базова версія додатка контролю робочих годин мала охопити лише сам процес фіксації прибуття та відбуття співробітників компанії. Тож вона мала містити:

  • Екран заставки;
  • Екран авторизації та автентифікації;
  • Екран визначення розташування офісу; 
  • Головний екран з актуальною датою, а також з кнопками фіксації прибуття (Check in) та відбуття співробітника (Check out);
  • Історія усіх чек-інів та чек-аутів персоналу;
  • Обліковий запис користувача з можливістю зміни аватара, імені та прізвища, адреси електронної пошти й паролю;
  • Перегляд політики конфіденційності;
  • Кнопка видалення акаунту;
  • Кнопка виходу з облікового запису;
  • Push-сповіщення.
Можливості повноцінного рішення

Щодо більш просунутої версії додатка трекінгу робочого часу, то вона має охопити дві користувацькі ролі – для співробітників та для власника бізнесу. Також необхідно було розробити адмінпанель, відокремлену від основного додатка

У MVP реалізовано низку покращень та доповнень
  • Відновлення пароля (із можливістю обнулити його та створити новий) – як з екрана входу, так і з облікового запису;
  • Доступне в адмінпанелі геопозиціювання офісу;
  • Фільтри для перегляду історії робочих годин;
  • Можливість створювати облікові записи співробітників через адмінпанель, із виведенням електронної пошти, тимчасового пароля, посади та необхідної кількості робочих годин;
  • Відображення історії робочих годин співробітника у форматах сьогоднішнього та попередніх днів;
  • Перегляд кількості робочих годин, які залишились у кожного співробітника в розрізі певного періоду;
  • Пошук та перегляд облікових записів співробітників;
  • Перегляд бази усіх співробітників із можливістю сортувати їх за кількістю відпрацьованих годин;
  • Щогодинне оновлення системи (замість щоденного, яке було реалізоване у MVP).
Result
Results

Наразі мобільний додаток ще не дійшов до запуску, його розробка триває. Зокрема, готується до релізу MVP-версія. В майбутньому ми плануємо збагатити це рішення, розділивши користувацькі ролі співробітників та власника бізнесу. Також ми створимо окрему адмінпанель для додавання співробітників, перегляду їх відпрацьованих робочих годин, пошуку й фільтрування акаунтів персоналу відповідно до заздалегідь визначених параметрів. 



Team
Читайте подробиці у нашому блозі
Якщо ви маєте намір діяти, ми готові допомогти!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.