Раніше клієнт використовував декілька цифрових платформ для управління персоналом (HRMS), але всі вони мали обмежений функціонал. Клієнт не міг підключити всі необхідні йому інтеграції.
Компанія працює у вузькоспеціалізованій енергетичній галузі, де під час розробки ПЗ для енергетичного підприємства потрібні особливі функції. Керівникам було складно обрати додаток чи платформу, що повністю відповідає усім вимогам. При тому через війну заміна софту стала буквально життєво необхідною, адже будь-який витік даних міг нашкодити роботі її складної енергетичної структури.
Клієнт прагнув оптимізувати всі свої бізнес-процеси та зосередити їх на одній платформі. Також метою був подальший продаж платформи пов'язаним компаніям (повністю, або частинами) в ході процесів корпоративного злиття та поглинання.
Наша команда розділила роботу на кілька етапів:
- Детальний аналіз інформації. На цьому етапі ми зосередилися на опитуванні клієнта, щоб зрозуміти його основні потреби.
- Аналіз ринку конкурентів. Особливу увагу ми приділили UI/UX дизайну та функціональності наявних платформ.
- Швидке прототипування. Ми створили прототип, перевірили його в UX Moderate-форматі та протестували на кінцевих споживачах.
- Формування технічного завдання. Ми сформулювали технічні завдання та вимоги до набору UI/UX-сценаріїв.
- Формування плану релізу. Перед формуванням плану ми консультувалися з клієнтом кожному етапі роботи.
Перш за все, платформа змінила на краще процеси управління персоналом. Вона стала корисною керівнику HR-відділу, рекрутерам, C&B-менеджеру, HR-спеціалісту та тревел-менеджеру.
Платформа також допомогла контролювати роботу відділу продажів, спростила моніторинг роботи співробітників.
Ще один підрозділ компанії, який відчув позитивний ефект від фіксації всіх робочих процесів у додатку - це кол-центр. Його роботу вдалося істотно спростити та оптимізувати.
Платформа HRMS дозволила численним підрозділам компанії скористатися перевагами від спрощення бізнес-процесів.
Найбільші переваги від нововведення відчув HR-відділ, особливо керівник HR-відділу, рекрутери, C&B-менеджер, HR-спеціаліст та тревел-менеджер, яким платформа спрощує виконання їх щоденної роботи.
Відділ продажів також отримав користь від розробки ERP-системи, покращивши контроль робочих процесів та оптимізувавши моніторинг продуктивності співробітників.
Зрештою, кол-центр також відчув на собі позитивний ефект від впровадження платформи, оскільки всі робочі процеси відтепер обробляються через додаток.
ваш бізнес!