Команда EZ Blockchain шукала диджитал-рішення для спрощення операційної діяльності, забезпечення прозорості та безпеки. Усе це мало допомогти, зокрема, у залученні нових клієнтів та виході в B2C.



Усі інвойси, транзакції, контракти та супровідна документація зібрані в одному інтерфейсі. Клієнт завжди має доступ до історії транзакцій - уся звітність формується і зберігається автоматично. З новим дашбордом клієнти чітко бачать, коли і за що їм потрібно вносити оплату, а вбудовані інструменти білінгу дають змогу здійснити платіж прямо з інтерфейсу. Це значно полегшило актуальну для хостингу проблему заборгованостей.
Команда EZ Blockchain зіткнулась із високим операційним навантаженням через брак моніторингу даних. Раніше її клієнти отримували лише щомісячні PDF-звіти щодо ефективності майнінгу й часто звертались до менеджерів за актуальними цифрами щодо доходів, витрат на електрику або статусу обладнання.
Підтримці доводилось щоразу шукати та обробляти ці дані вручну, витрачаючи купу часу. Ця проблема була особливо гострою з огляду на те, що EZ Blockchain обслуговувала понад 25 тисяч майнерів, і їхня кількість лише зростала.
Розробники побудували свою роботу за класичною Agile-моделлю, з використанням методології Scrum. Робота у коротких спринтах, тісна комунікація з клієнтом та безперервне вдосконалення – ось ключові пріоритети менеджменту на таких проєктах.
- Забезпечення візуалізації
В питаннях збору майнінгових даних провайдер покладався на ПЗ на кшталт Foreman. На першому етапі команда мала забезпечити візуалізацію цих даних в реальному часі – аби актуальні цифри з понад двох десятків інтеграцій виводились коректно та миттєво.
- Захист даних
Проєкт диктував виняткові вимоги в частині кібербезпеки та комплаєнсу. Продукт має відповідати вимогам GDPR, рекомендаціям NIST CSF, стандартам ISO 27001 тощо. Розробрики реалізували шифрування даних, рольову модель доступу та двофакторну автентифікацію. Частину безпекових рішень приховано через NDA.
- Безліч інтеграцій
Дашборд працює з десятками зовнішніх сервісів: майнінгові пули, криптобіржі (Binance, CoinMarketCap, CoinGecko), платформи моніторингу обладнання, внутрішні API сервісів клієнта для обслуговування білінгу тощо. Коректна інтеграція усіх цих рішень потребувала суттєвих ресурсів.
- Моніторинг в реальному часі
Дашборд транслює поточний статус майнерів: температуру обладнання, енергоспоживання, хешрейт, кількість відмов тощо. Ці дані надходять безпосередньо з API сервісів обслуговування, пулів і самих пристроїв. Тепер клієнти можуть відстежувати прибутковість майнінгу, контролювати витрати та приймати рішення на основі live-даних. Їм не потрібно щоразу звертатися за цифрами до менеджерів.
- Зручний та адаптивний дизайн
Наочність і продумане юзабіліті були пріоритетом проєкту - без якісного дизайну дашборд міг би виявитися абсолютно марним. Щоб реалізувати гідний UI/UX, ми підготували низку макетів у комунікації з клієнтом та провели UX-дослідження з реальними користувачами продукту. Вкрай важливим аспектом стала адаптивність дашборда, адже користувачі регулярно відкривають його на смартфонах.
- Прозорий білінг та історія
Усі інвойси, контракти та документація зібрані в одному інтерфейсі. Клієнт завжди має доступ до історії транзакцій - вся звітність зберігається автоматично. З новим дашбордом клієнти чітко бачать, коли й за що їм потрібно вносити оплату, а вбудовані інструменти білінгу дають змогу провести платіж прямо з інтерфейсу. Це значно полегшило актуальну для хостингу проблему заборгованостей.
- Адмінпанель бек-офіса
Панель адміністратора забезпечує контроль над усіма аспектами інфраструктури: від профілів клієнтів до моніторингу кожного окремого майнера.
- керування клієнтськими акаунтами й угодами;
- технічну аналітику (наприклад, просідання перформансу по окремому майнеру);
- модуль Client Success Office для служби підтримки.
Тепер співробітники бек-офісу можуть у реальному часі переглядати дані клієнтів, формувати звіти і давати персональні рекомендації.
Реліз продукту у форматі MVP перевершив усі очікування. Тепер усі клієнти EZ Blockchain активно користуються платформою на постійній основі. Наразі перші маркетингові метрики запуску продукту говорять самі за себе:
- Індекс лояльності клієнтів зріс на 60% у порівнянні з початковим етапом запуску платформи;
- Лід-скор нових клієнтів досягає в середньому 8 з 10, що свідчить про високу якість звернень.
Іншими словами, клієнти EZ Blockchain отримали саме те, чого прагнули. Нова платформа дає майнерам зручний сервіс та аналітику в реальному часі, дозволяючи ухвалювати якісні рішення й миттєво реагувати на ринкові зміни. Водночас менеджери провайдера звільнилися від ручного документообігу та опрацювання клієнтських звернень.
Наступним кроком у розвитку платформи EZ Blockchain стане повноцінний реліз. Вихід із формату MVP принесе продукту редизайн та суттєве розширення функціоналу. У команди попереду величезні плани: нова ітерація платформи буде набагато більшою, набагато зручнішою та кориснішою.

ваш бізнес!