Anabel Arto: стильний eCommerce для кращого виробника жіночої білизни в Україні

Вікторія
Вікторія
IT Sales Manager
13.09.2023
1831
0

Топовий український бренд жіночої спідньої білизни Anabel Arto дійшов до необхідності "перезапустити" свій онлайн-магазин на нових технологіях. І ми з радістю допомогли команді AA – створили з нуля новий майданчик, стильний та сучасний.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Хто наш клієнт?

Коріння компанії сягає далекого 1998 року, коли команда однодумців з fashion-індустрії об'єдналася для виробництва в Україні красивої та зручної спідньої білизни, яка не поступається за якістю продуктам найкращих світових виробників. У 2008 році побачила світ перша колекція жіночої білизни під новим брендом Anabel Arto, яка викликала фурор на ринку.

Сьогодні Anabel Arto – це власне дизайнерсько-конструкторське бюро та сучасні фабрики. Це мережа з більш ніж сотні власних та франчайзингових бутіків по всій Україні, а також брендові магазини у Польщі та Болгарії.

Продукція AA відрізняється максимальним використанням натуральних бавовняних полотен у корсетній білизні. Особливий акцент робиться на якості матеріалів, зручній посадці під будь-які розміри, а також на унікальному дизайні та естетиці бренду. Компанія прагнула належно презентувати всі ці переваги онлайн. Крім того, хотіла надати своїм покупцям найкращий клієнтський досвід.

Цілі та завдання проекту

Коли команда Anabel Arto звернулася до нас, їхній бренд вже був добре представлений офлайн. Компанія спирається на велику мережу власних та партнерських магазинів, її бутики можна знайти у найбільших торгових центрах по всій країні. Слабким місцем компанії був онлайн: бренд використовував шаблонний інтернет-магазин, створений на одній з популярних CMS. І це був невдалий досвід: платформа була морально застарілою, практично не давала можливостей для масштабування та розвитку. Останньою краплею стали технічні проблеми, які на якийсь час паралізували роботу магазину. Сайт треба було міняти.

Бренд клієнта претендує на роль національного лідера індустрії, у тому числі за обсягами продажів онлайн. Але для досягнення лідерства він мав вирішити за допомогою нової платформи низку завдань:

  • підвищити конверсію продажів онлайн та залучити нову аудиторію;
  • повною мірою представити онлайн імідж та продукцію бренду;
  • отримати можливості масштабування та розвитку платформи у майбутньому – реалізації будь-яких інтеграцій та функціоналу.

Проект був статусним, особливі вимоги пред'являлися до дизайну та візуальних рішень. Потрібно було створити стильний та функціональний ресурс, гідний лідерства у fashion-індустрії.

Пошук рішень та старт проекту

Спочатку ми обговорювали з клієнтом два варіанти реалізації нової платформи:

  • Перший варіант - складання сайту на основі готової CMS, з усіма обмеженнями, що звідси випливають, у функціоналі і кастомізації.
  • Другий варіант – індивідуальна технологія платформи з нуля.

Вимоги проекту однозначно підштовхнули нас до другого варіанта – до індивідуальної розробки. Тільки таке рішення дозволяє реалізувати унікальний дизайн та дає необмежені можливості подальшого розвитку.

"Нульовим" етапом робіт став передпроектний маркетинг. На цьому відрізку наша команда аналізувала ринкову нішу клієнта, опрацьовувала ЦА продукту та його ключові характеристики.

Наступним кроком став етап discovery stage. На цьому відрізку ми провели серію зідзвонів із командою клієнта, систематизували вимоги та побажання для формування структури нового продукту. До роботи приєднатися seo-фахівці, які опрацьовували архітектуру проекту з боку пошукової оптимізації на етапі розробки.

Рекомендуємо почитати
Найефективніші рішення для eCommerce

Як не злити бюджет на розробку інтернет-магазину? Як вибрати технології? Як оцінити вартість проекту? Ми позбавимо вас цих питань – реалізуємо розробку “під ключ”

Детальніше

Все це дозволило перейти до проектування структури нової платформи. Наш спеціаліст UX підготував прототипи ключових сторінок нового майданчика. Нарешті, команда склала беклог – проектний документ, з яким можна переходити до циклу розробки: малювання дизайну під десктопну версію та під ключові сторінки для мобайла, адаптивна верстка, програмування.

Як підбирався стек технологій

Жодних технологічних експериментів проект не потребував. Фронтенд виконаний за допомогою класичної адаптивної верстки HTML/CSS. Для бекенда використовувався PHP-фреймворк Laravel.

Чому вибрано саме ці технології? Тому що це оптимальні рішення з погляду гнучкості, вартості розробки та простоти подальшої підтримки. На класичній верстці можна реалізувати буквально будь-який дизайн. А Laravel входить до найпопулярніших фреймворків веб-розробки та дає прекрасні можливості для eCommerce. Наша команда реалізувала на ньому десятки, якщо не сотні магазинів.

Як ми побудували роботу та звітність

Команда WEZOM веде розробку за принципами agile та методології scrum, у якій завдання виконуються невеликими спринтами. Результати кожного спринту ми ретельно аналізуємо та презентуємо клієнту.

Для зручності команди клієнта ми завжди залишалися на зв'язку з нею через групу Telegram, а онлайн-мітинги проводили у Skype або Zoom. Інтенсивність комунікації відрізнялася на різних етапах розробки.

Так, на етапі передпроектних маркетингових досліджень ми постійно працювали з командою клієнта та проводили зідзвони раз на два-три дні. Адже нам потрібно було з'ясувати всі можливі аспекти його бізнесу та визначити ключові параметри проекту.

На етапі discovery stage та дизайну комунікація також була активною. Ми обговорювали та погоджували зі стороною клієнта кожну сторінку, кожен екран, аби досягти найкращого результату.

Коли проект перейшов у річище технічної розробки, мітинги стали більш рідкісними. Але ми регулярно зідзвонювалися з командою клієнта, щоб звітувати про виконану роботу і розповідати про найближчі плани (як правило, раз на 3-4 тижні). Завдяки цим зідзвонам наша команда отримувала своєчасний фідбек, а клієнт бачив результати та розумів, які роботи наразі ведуться у проекті.

Складнощі та виклики

Проект був іміджевим, тому найголовніший виклик, ймовірно, стояв перед дизайнерами UX/UI. До роботи над платформою для Anabel Arto ми залучили нашого арт-директора: він опрацював візуальні рішення, забезпечив ефектну візуальну подачу та відповідність продукту сучасним трендам UX і UI. Усе це потрібно було поєднати з об'єктивними технічними обмеженнями. Наприклад, некоректний імпорт найменувань продукції з 1С до картки товару міг “поламати” всю структуру сторінки. Цей момент ми опрацьовували додатково.

Рекомендуємо почитати
Як створити власний маркетплейс із нуля?

Увірвіться до світу eCommerce з власною платформою для продажу товарів чи послуг! Ми готові поділитися досвідом та допомогти у розробці

Детальніше

Загалом інтеграція нової платформи з 1С стала головною складністю всього проекту, оскільки в певний момент відстала від темпів розробки з технічних причин. Але всі проблеми так чи інакше було вирішено до релізу.

Що ми розробили

Новий онлайн-магазин Anabel Arto – це не просто майданчик для продажів. Ми доклали всіх зусиль, щоб перетворити його на справжню цифрову вітрину fashion-бренду національного рівня. Платформа насичена фото- та відеоможливостями, робить ставку на візуальну подачу та естетику. Достатньо сказати, що на головній сторінці є блок публікацій з Instagram, а в блоці інтеграції із соцмережами фігурують Youtube та Pinterest.

При цьому майданчик надає користувачам найсучасніший і найзручніший досвід онлайн-шопінгу. Як за допомогою традиційних інструментів eCommerce, так і за допомогою унікальних функцій, яких немає у конкурентів.

Якими можливостями може похвалитися новий сайт? Назвемо кілька примітних особливостей.

  • Зручний та гнучкий каталог товарів дає наочну навігацію за ключовими категоріями (білизна, купальники, одяг, колготки тощо). Кожна ключова категорія дозволяє миттєво перейти до розділу субкатегорій чи окремих колекцій.
  • Картка товару містить весь функціонал для зручного замовлення одягу онлайн. Користувач може прямо в картці переглянути таблиці розмірів, або використовувати функціонал для швидкого підбору розміру білизни в інтерактивному режимі. Покупець також може перевірити фізичну наявність товару, що його цікавить, у бутиках бренду.
  • Опитування для підбору білизни та купальників. Це інтерактивний інструмент, що дозволяє покупцям визначити оптимальний розмір та форму білизни за 60 секунд. Потрібно лише відповісти на декілька запитань та вказати свої виміри, щоб система дала точні рекомендації та запропонувала перейти у відповідний розділ товарного каталогу.
  • Особистий кабінет.У ньому користувач може подивитися свою історію замовлень, перелік обраних товарів, “адресну книгу” зі збереженими адресами для кур'єрського доставлення та програму лояльності, до якої входять бонусні бали та реферальна система знижок.

Результати проекту

Індивідуально розроблена платформа надала Anabel Arto абсолютно новий рівень роботи онлайн. Її проривний дизайн дозволив змінити позиціонування бренду у мережі та залучив нову аудиторію. А поява сучасного функціоналу eCommerce суттєво підвищила конверсію.

Наразі розвиток проекту продовжується, наша команда постійно реалізує для нього нові можливості. У найближчих планах – запуск нових інтеграцій та компонентів для eCommerce, які дозволять вільно купувати продукцію Anabel Arto у країнах ЄС.

Життєвий цикл нової платформи тільки розпочався, попереду ще багато роботи щодо її подальшої підтримки. Але вже зараз кастомний онлайн-магазин допомагає Anabel Arto посилювати свій бренд і продавати більше. Результат проекту нічим не поступається найкращим світовим рішенням для eCommerce у світі фешн-рітейлу. І ми будемо щасливі побачити, як із новими технологіями Anabel Arto стане законодавцем не лише української, а і європейської моди.

Вікторія
Про автора
Вікторія
IT Sales Manager
Досвід роботи 6 років
Експерт з IT-продуктів, допомагає потенційним клієнтам WEZOM підібрати оптимальні платформи і технології для вирішення завдань бізнесу.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах