Інстаграм — шоста за популярністю онлайн-платформа у світі, яка поступається лише Facebook, YouTube, WhatsApp, FB Messenger та WeChat. Сьогодні Instagram щодня використовують понад 500 тисяч людей. А загальна кількість користувачів цієї мережі перевищує 1 мільярд. Чи варто після цього говорити, що Інстаграм – вельми привабливий рекламний майданчик? Питання риторичне…
Цікаво інше – вартість реклами в Інстаграм. Чи можна просувати свої товари та послуги недорого чи безкоштовно? І скільки доведеться заплатити, якщо ви все ж таки оберете платні канали просування?
Ми вирішили детальніше обговорити це питання, розглянути популярні формати реклами та їхню вартість. Звичайно, обов'язково поглянемо на деякі безкоштовні альтернативи. Почнемо!
Який буває реклама в Інстаграм
Отже, спочатку давайте визначимося з форматами просування, тому що від цього часто залежить і ефективність, і ціна реклами в Instagram, а найголовніше — прозорість і об'єктивність ціноутворення.
Існує три основні формати просування в Інстаграмі: реклама, що таргетує, публікації у блогерів і розкрутка в пабликах. Кожен формат має свої переваги і очевидні недоліки. Розглянемо їх докладніше, та був більш прицільно поговоримо про ціни.
Таргетована реклама
Таргетована реклама – по суті, єдиний офіційний рекламний формат у Instagram. Її ви бачите регулярно в основній стрічці або в Stories, наприклад:
Таргетовану рекламу можна налаштувати та запустити самостійно – безпосередньо у додатку Instagram або через кабінет Facebook Ads Manager. Перший варіант простіший, другий дає більше тонких налаштувань.
Головні переваги таргету:
- гнучкі налаштування аудиторії, що побачить ваші рекламні матеріали;
- повний контроль над бюджетом та строками просування;
- докладна звітність та, найголовніше, прозоре ціноутворення.
Одразу відповімо на запитання, скільки коштує таргетована реклама в Інстаграм? Ви самі встановлюєте рекламний бюджет, в залежності від якого збільшуватиметься або зменшуватиметься охоплення аудиторії. І якщо грамотно налаштувати таргет з урахуванням специфіки вашої ЦА, то можна навіть з невеликим бюджетом забезпечити собі активний потік клієнтів, а часом взагалі відмовитися від інших каналів просування.
До недоліків, вірніше, до особливостей таргету можна віднести хіба що необхідність дуже ретельно вивчити свою ЦА. Справа в тому, що помилки в налаштуванні можуть стати причиною зливу бюджету (ви показуватимете рекламу нецільової аудиторії і не отримаєте жодного профіту).
Важливий відступ! Інстаграм загалом не вітає будь-якої реклами, крім офіційної. Причина елементарна — майданчик не отримує грошей. Поки що радикальних заходів щодо заборони рекламних публікацій інфлюєнсерами та пабликами немає. Але немає й гарантії, що вони не з'являться в майбутньому. Наприклад, нещодавно Instagram почав боротися з Giveaway та деякими розіграшами, блокуючи відповідні публікації або відправляючи акаунти в бан.
Реклама у блогерів
Рекламні публікації у блогерів - хороший вибір, якщо вам потрібно раптово охопити велику аудиторію та зацікавити її. Якщо у вас із обраним лідером думки схожа ЦА, то лише одна вдала публікація або 15-секундна Stories може залучити сотні, тисячі, а часом і десятки тисяч потенційних клієнтів.
Однак нюансів тут також вистачає:
- реклама у популярних блогерів коштує дорого, аж до кількох тисяч доларів;
- ви не отримуєте особливих гарантій щодо охоплення та обсягів залученої аудиторії. Тому може бути, що ціна реклами в сториз Інстаграм у блогера-мільйонника просто не окупиться;
- помилка у виборі інфлюєнсера або формату реклами може спричинити серйозні втрати (як фінансові, так і тимчасові).
Знову ж таки, не знаючи своєї цільової аудиторії, замовляти просування у блогерів не варто. Ризики надто великі.
Реклама у пабликах
Просування у популярних пабликах практично не відрізняється від реклами у блогерів. Але з погляду аудиторії відмінності є. Вона може бути дуже різношерстою, якщо це, наприклад, міський паблік. Або навпаки, занадто вузькою, якщо це блог про фотографію або сторінка велосипедної тематики.
Вибір паблика для просування – відповідальний та важливий момент. І без знання своєї цільової аудиторії тут також не обійтися. Відштовхуватися лише від наявного бюджету і від того, скільки коштує рекламна посада в Інстаграм у певному паблику, — явно програшна стратегія.
Від чого залежить ціна реклами в Інстаграм
Якщо ми обговорюємо офіційні ціни на рекламу в Інстаграмі, то вони розраховуються за досить простим алгоритмом. Чим більше ви готові вкласти в таргет, тим ширшим буде охоплення аудиторії. Однозначно відповісти, скільки коштує офіційна реклама в Інстаграм, просто неможливо. Запустити рекламну кампанію можна навіть із бюджетом, рівним $1. Максимум - $1000 на добу.
У цьому випадку ціна реклами в Інстаграмі залежить тільки від тривалості кампанії та встановленого добового бюджету. Зручно, що ще на етапі налаштування Instagram показує прогнозоване охоплення. Цілком покладатися на ці цифри не слід, але брати їх як орієнтир можна.
Якщо ж обговорювати, скільки коштує реклама у блогерів чи популярному паблику, все стає не так однозначно. На ціну може впливати маса факторів:
-
Кількість передплатників блогера/паблік . Чим більше, тим вищі ціни на рекламу в Інстаграмі — тут очевидно.
-
Активність ЦА . Рекламна кампанія в акаунтах з активною та «живою» аудиторією коштуватиме дорожче.
-
Кількість реклами у блозі . Чим її менше, тим лояльніші користувачі. І навпаки, коли на сторінці із завидною частотою з'являються найрізноманітніші рекламні матеріали, довіри до неї набагато менше. Але й прайс на рекламу в Інстаграмі такого типу теж зазвичай нижча.
-
Спосіб замовлення рекламних публікацій . Якщо ви використовуєте зовнішні платформи для пошуку блогерів/пабліків, комунікації та оплати послуг, будьте готові витратитись на комісію. Це зазвичай щонайменше 10% від бюджету на просування.
-
Особисті запити інфлюєнсера або адміністратора пабліка . Людський фактор ніхто не скасовував. Хтось запитує величезні гроші за одну лише швидку згадку в публікації, інші готові зробити креативний і цікавий матеріал набагато дешевше. Причому чим більше аудиторія, тим вище ціна реклами в Instagram, але якщо підписники накручені або неактивні, то витрати можуть і не окупитися. Пам'ятайте: краще хороша реклама у десятитисячника, ніж погана у мільйонника.
Всі ці нюанси ціноутворення призводять нас до логічного висновку: часом набагато простіше і вигідніше замовити просування в Instagram у фахівців і не йти на сумнівні експерименти, ризикуючи втратити гроші через одне невдало прийняте рішення. Вартість реклами в Instagram за тієї ж ефективності найчастіше виявляється навіть нижче.
Скільки коштує реклама в Інстаграмі?
Як ви вже зрозуміли, все залежить від формату. Власне, тому ціна реклами в Інстаграм дуже відрізняється. Ви можете вкласти лише один долар у таргет і охопити пару десятків чи сотень людей. А можете замовити рекламу у популярного блогера та заплатити за неї 10–20 тисяч доларів. І це не перебільшення. Настя Івлєєва, наприклад, нещодавно поділилася з читачами інформацією, що рекламна посада в її акаунті коштує 14 000 доларів, а відео — 20 тисяч. В інтернеті також є відомості, що у Юрія Дудя рекламна публікація може коштувати майже 30 000 $. Зрозуміло, що для невеликих локальних брендів це просто непідйомні суми. Для них набагато раціональніший вибір — використовувати таргет або співпрацювати з мікро- та наноблогерами.
Як зменшити вартість ліда в Інстаграмі?
Найпростіша і водночас слушна порада — детальніше вивчати свою цільову аудиторію. Це дозволить набагато точніше налаштовувати таргет або вибирати блогерів/паблік для розміщення рекламних постів. Чим краще ви знаєте ЦА, тим менше грошей витрачаєте.
Але є і неочевидний лайфхак, який ми рекомендуємо використовувати: користуйтеся автоматичними опціями ставок для таргета .
І ще кілька порад:
- експериментуйте з налаштуваннями націлювання та вносите коригування;
- застосовуйте інструменти ретаргетингу, щоб нагадувати ЦА про вас і вашу пропозицію;
- використовуйте схожі (look-alike) аудиторії;
- налаштовуйте винятки, щоб вашу рекламу не побачили нецільові користувачі;
- не забувайте експериментувати із форматами.
Поширена помилка — бажання одразу влити в рекламу більший бюджет, щоб залучити максимум лідів. Проблема в тому, що багато – це не завжди добре. Перевищення бюджету може змусити алгоритми інстаграми охоплювати навколоцільову або взагалі нецільову аудиторію. Підсумок частина вкладень просто йде в нікуди. Не поспішайте розлучатися із грошима. Як мінімум, подивіться рекомендовані ставки. Алгоритми Instagram хоч і далеко не ідеальні, але вони кращі, ніж необдумані витрати.
Безкоштовна реклама в Інстаграм
Якщо інформація про те, скільки коштує реклама у блогерів в Інстаграмі, призвела вас до легкого стану шоку, не поспішайте засмучуватися і відмовлятися від такого формату просування. Є набагато дешевші і навіть безкоштовні варіанти. Якраз про других і йтиметься далі.
Бартер
Якщо вартість таргетингової реклами в Інстаграм здається вам завищеною, а вкладення невиправданими, то можна працювати з лідерами думок безпосередньо і відмовитися від рекламних інструментів соцмережі. І так, майже безкоштовний варіант є бартер.
Реклама по бартеру, як правило, виглядає так: бренд надає блогеру свій товар або послугу безкоштовно, а той замість нього рекламує. Такий формат нерідко використовують невеликі компанії, молоді бренди та навіть приватні особи у співпраці з мікро- та наноблогерами. «Мільйонники» на такі умови, як правило, не погоджуються. Вони мають зовсім інші бюджети.
Безкоштовна реклама у зірок
Є спосіб просуватися в облікових записах популярних блогерів та інших медійних особистостей абсолютно безкоштовно. Наприклад, залишаючи під публікаціями цікаві коментарі, вступаючи в дискусії та привертаючи увагу аудиторії. Іноді це працює краще за будь-яку рекламну кампанію.
Щоправда, тут варто бути уважними до того, що ви пишете. За відверту рекламу вас або може заблокувати сам власник облікового запису, або аудиторія закидає «репортами» про спам та Інстаграм самостійно відправить вас у бан. Такий формат просування вимагає часу, посидючості та винахідливості. Але він може виявитися дуже ефективним та абсолютно безкоштовним.
Амбасадори
Амбасадорство — тренд, що набирає обертів, у якому людина (або група людей) стає обличчям бренду, його послом. Він ненав'язливо рекламує торгову марку, транслює для аудиторії те, що хоче донести бренд, тощо. Багато хто переконаний, що це формат лише для великих гравців ринку. Наприклад, відома американська актриса Єва Лонгорія стала амбасадором бренду косметики L'Oréal ще до того, як це стало так називатися.
Насправді все набагато простіше. Амбасадорство чудово працює і для невеликих брендів. Приклад: ви пропонуєте передплатникам зробити публікації або Stories із вашою продукцією. Усі, хто виконав цю умову, стають учасниками конкурсу на звання нового посла бренду. Потім залишається тільки вибрати одну або кількох людей, які отримають вашу продукцію (або послугу) безкоштовно в обмін на добрий контент.
Взаємопіар
Проста формула "Ти мені - я тобі", яка прийшла до нас ще з первісного суспільства, чудово працює досі. Добре розібравшись у своїй цільовій аудиторії, знайшовши профілі з ідентичною чи схожою ЦА, обговоривши та запустивши взаємну рекламу, можна без вкладень отримати нову хвилю клієнтів. Єдине правило тут – уникати прямих конкурентів. Інакше або ви втратите частину аудиторії, або ваш тимчасовий партнер по бізнесу.
Як скласти бюджет на рекламу в Інсті
По-перше, не потрібно «стрибати з місця у кар'єр» і одразу виділяти великий бюджет на просування. Йдеться не лише про публікації у блогерів, а й про націлення. Поки ви вивчаєте аудиторію, експериментуєте з форматами та подачею, радимо обходитися мінімальними бюджетами — 2–3 долари на день. Коли ви знайдете найбільш ефективну формулу, можна буде підвищувати ставки.
По-друге, відштовхуйтеся від бюджету, що рекомендується Інстаграмом, — це непоганий орієнтир, який допоможе з плануванням.
По-третє, якщо ви запускаєте таргетовану рекламу, не встановлюйте мінімальні ставки. Сам Інстаграм повідомить, що за такої маленької суми (наприклад, долар на добу) можна не отримати жодних результатів. Взагалі!
Як вимірювати ефективність вкладень на рекламу
Найпростіші показники – це приріст аудиторії, її активність та залученість. Усю відповідну статистику можна отримати прямо у додатку Instagram або рекламному кабінеті Facebook.
На що ж звертати увагу насамперед? Ми рекомендуємо аналізувати наступні метрики в Ads Manager:
-
- Охоплення – кількість користувачів, які побачили вашу рекламу.
- Покази — загальна кількість показів оголошення. Різниця в тому, що охоплення вважає унікальних користувачів, а покази можуть враховуватися від одного користувача кілька разів.
-
Частота показів – означає, скільки разів у середньому бачить вашу публікацію одна людина. Обов'язково дивіться цей параметр, оскільки реклама може багаторазово поспіль демонструватися одним і тим самим людям.
- Кліки – число переходів за оголошенням.
-
CTR – коефіцієнт клікабельності оголошень (співвідношення кліків до показів) за такою формулою:
6. Цільові дії - кількість дій, вчинених користувачами після переходу по рекламі.
7. CPA - сума, в яку обходиться цільова дія.
8. CR - Коефіцієнт конверсії.
9. Ліди - кількість користувачів, які після перегляду реклами або переходу залишили свої контакти, заповнили форму на сайті або здійснили іншу цільову дію.
Звичайно, не завжди необхідно детально аналізувати кожну з цих метриків. Але чим більший і серйозніший проект, а також чим більший його бюджет, тим більш комплексно потрібно вимірювати ефективність реклами.
Ділимося нашим досвідом у налаштуванні реклами в Instagram
Ми використовуємо найсучасніші та оптимальні рекламні інструменти для кожного випадку, працюючи з різними проєктами та нішами. Ми не просто запускаємо рекламу, ми аналізуємо цільову аудиторію, конкурентів, тренди та попит. І створюємо унікальний контент, який привертає увагу та утримує потенційних клієнтів.
Наші результати говорять самі за себе:
- продажі зростають до 40%;
- охоплення збільшується до 600%;
- залучення зростає до 300%;
- на місяць приходить близько 1000 нових підписників.
При цьому ви не переплачуєте за рекламу. Ми пропонуємо демократичні розцінки на рекламу в Інстаграм та гарантуємо повернення інвестицій.
Як сформувати рекламний бюджет: рекомендації від Wezom
Неправильно думати, що чим більше ви витрачаєте на рекламу, тим краще вона працюватиме. Щоб правильно визначити вартість реклами в Інстаграм, необхідно врахувати безліч факторів, а саме:
- Цільова аудиторія. Ми аналізуємо та сегментуємо вашу цільову аудиторію за різними параметрами, щоб зрозуміти, хто саме зацікавлений у вашому продукті чи послузі.
- Конкуренти. Ми вивчаємо конкурентне середовище, знаходимо їхні сильні та слабкі сторони, визначаємо їхню рекламну стратегію та ставки.
- Стратегія просування. Ми розробляємо індивідуальну стратегію просування для вашого проєкту, підбираємо відповідні рекламні формати та канали, створюємо унікальний та привабливий контент.
- А/В-тестування. Ми проводимо тестування різних варіантів реклами, щоб виявити найефективніші та найекономніші.
- Аналітика та оптимізація. Ми регулярно відстежуємо показники ефективності реклами, аналізуємо поведінку користувачів, коригуємо бюджет та налаштування реклами для досягнення найкращих результатів.
Ви можете спробувати просувати бізнес в Інстаграм самотужки. Але будьте готові до того, що часу та грошей на це піде чимало. Фахівці Wezom готові запропонувати комплексну послугу. Це допоможе вам у короткий термін досягти поставленої мети.
Висновки
Instagram - чудовий рекламний майданчик. А якщо навчитися грамотно її використовувати, можна отримати стабільний потік клієнтів і покупців практично в будь-якій ніші навіть при невеликому бюджеті.
Не обов'язково витрачати величезні суми, щоб ефективно просуватися в соцмережі, можливо, варто навіть відмовитися від інших каналів просування. Подібні кейси вже є, їх багато.
Сподіваємося, що інформація виявилася вам корисною і ви зможете раціоналізувати рекламний бюджет. Якщо потрібна допомога спеціалістів, ви знаєте, до кого звертатись!
FAQ
Скільки коштує 1 показ реклами в Інстаграмі?
Ціна на розміщення реклами в Інстаграмі може коливатися від одного до тисячі доларів на добу. Бюджет ви визначаєте та встановлюєте самі, що більше вкладаєте, то вище охоплення. Якщо ж ви просуваєте свій товар, використовуючи співпрацю з блогерами або популярні спільноти, вартість 1 показу рекламного оголошення залежатиме від прайсу виконавців.
Скільки коштує 1 сторіс в Інстаграм?
Бюджет на 1 сторіс в Інстаграм, використовуючи таргетовану рекламу, ви регулюєте самі. Пам'ятайте, що обмеження — до тисячі доларів на добу. Щодо замовлення 1 сторіс у популярного інфлюенсера, усе залежить від цін, які він встановлює на ці послуги. Але не варто забувати, що є й безплатні методи просування: реклама за бартером або ж амбасадорство. Яка з них є ефективною рекламою в Інстаграмі, вирішувати вам!
Скільки коштує 1000 показів в Інстаграм?
Купити рекламу в Інстаграмі можна як за малі, так і за великі гроші. Цей майданчик має спектр цін. Найвища вартість за один клік — $1,86, за 1000 показів — $7,27. Однак усе залежить від вас: який бюджет використовуєте у просуванні товару, який формат реклами вибираєте.
Як оплатити рекламу в Інстаграм у 2022 році?
Ця дія набагато простіше, ніж думають рекламодавці, проте вимагає посидючості та часу. Оплату таргетованої реклами Інстаграм спростив як міг. Для початку потрібно зайти в налаштування Інстаграм. Вибираємо розділ «Компанія», потім натискаємо на «Платежі», після цього — на «Профіль». Визначаємо зручну форму оплати (електронний гаманець або банківська карта), вводимо необхідні дані.
Скільки бере Інстаграм за рекламу?
Бюджет, який ви витратите на просування товару, використовуючи Instagram, буде залежати від того, який метод виберете. Якщо це таргет реклама, Інстаграм пропонує вкласти як мінімальні ставки (долар на добу), так і до тисячі доларів на добу (це межа суми). Не забувайте про співпрацю з блогерами/спільнотами, яка може вам обійтися в абсолютно різні суми. Усе залежить від низки факторів, починаючи від кількості підписників інфлюенсера, закінчуючи особистими вимогами виконавця або адміністратора акаунту. Якщо виберете безплатні формати просування, використовуючи блогерів або ж бартер із ними, — теж непогано. Іноді це краще спрацьовує, ніж інші способи, тут необхідно більше часу та вашої посидючості.