Перед нами було поставлене завдання просунути мережу стоматологічних клінік «Слален та Юта» до Instagram та Facebook. Ми виконали її, отримавши реакції від більш ніж 240 000 нових користувачів. Нижче представляємо кейс, як нам вдалося досягти такого результату.
Основна інформація
-
Назва : «Слален і Юта»
-
Цілі : підвищити впізнаваність клініки, залучити нових пацієнтів
-
Тематика бізнесу : стоматологічні клініки
-
Послуги : SMM
-
Регіон : весь Київ
Результат: підвищили охоплення під час раціонального використання виділеного бюджету. У мережі клінік «Слален і Юта» надають різні види стоматологічних послуг: терапія, протезування, хірургічна та дитяча стоматології, імплантологія, ортодонтія та інші. Ключова перевага медичних установ полягає у підборі індивідуальної лікувальної програми кожному пацієнту.
Відвідувачі можуть пройти діагностику, дізнатися про стан здоров'я порожнини рота. Для обстеження використовується сучасна апаратура: комп'ютерний томограф Planmeca, пристрій для ортопантомограм Planmeca ProOne. На підставі результатів обстеження лікарі складають схему лікування.
Вибирають стоматологію пацієнти, як правило, ретельно, порівнюючи послуги та умови обслуговування у різних клініках. Серед ключових пріоритетів зазначають досвідчений персонал, якість та стан апаратури, можливості застосування нових, ефективніших технологій, якість сервісу. Всі ці умови пропонують пацієнтам у мережі «Слален та Юта».
Детальну інформацію про клініки відвідувачі зазвичай шукають на офіційному сайті. Вони вивчають відгуки від інших клієнтів. Особливо зручним та популярним каналом є комунікації є соцмережі, тому керівництво «Слален та Юта» вирішило просувати клініки на цих ресурсах та звернулося до нас.
Завдання та цілі проекту
До співпраці з нами «Слален і Юта» вже мали оформлений обліковий запис в «Інстаграмі», але він не був розкрученим, наповнення не відрізнялося якістю. Профілю в Fb у клініки взагалі не було. Тому серед завдань, які ми поставили для просування, було зазначено:
Основна стратегічна мета, поставлена клієнтом, полягала у залученні пацієнтів.
Які роботи було виконано
Етап 1: створили обліковий запис у Facebook, наповнили його унікальним та актуальним контентом
Під час розробки корпоративної сторінки наші співробітники виконали наступні роботи:
-
створили макет обкладинки, отримали схвалення у замовника;
-
налаштували автовідповіді та привітання для користувачів;
-
запустили шаблони для публікацій;
-
дали рекомендації щодо вибору фото та матеріалів для сторіс.
Далі ми розробили план наповнення сторінки та розпочали його виконання.
Етап 2: оновили профіль в Instagram
Для підвищення інтересу серед користувачів до сторінки клінік в Інстаграмі ми створили фірмовий стиль. Робота розпочалася зі зміни оформлення шапки профілю. Далі наші спеціалісти підготували хайлайтс.
Крім того, було вирішено запровадити концепцію рубрикації, визначивши черговість тем:
-
інформація про спектр послуг;
-
пропозиції-новинки. У цій рубриці описувалося застосування інноваційних технологій, сучасної апаратури та інше;
-
публікації позитивних відгуків;
-
інформація про стан зубів до проведення процедур та після;
-
корисні поради щодо гігієни ротової порожнини.
Особливо нашим SMM-щикам довелося попрацювати над естетичною візуалізацією. Профіль вимагав участі дизайнера.
Етап 3: налаштували таргет в Instagram та Facebook
Для зручності планування співробітники нашої компанії розробили Mind-картки. Вийшло структурувати всю інформацію про різні сегменти ЦА, визначити бюджет на розкручування, скласти стратегію робіт з націлення.
Потім ми розробили текстові оффери, рекламну інформацію. На наступному етапі розділили ЦА за різними параметрами. Таргет налаштували за такими цілями: "Трафік на веб-сайт", "Повідомлення", "Трафік на акаунт в соцмережі", "Залучення відвідувачів на сторінці".
При проведенні роботи ми тісно взаємодіяли з лікарями клініки, які допомагали в обробці коментарів, повідомлень та питань у профілях у соцмережах. Після старту реклами ми виконали аналіз аудиторії, протестували новий трафік, включно з Look alike та ретаргетом.
Коментує експерт
Реалізація проекту з SMM-розкрутки "Слален та Юта" вимагала креативу. Соцмережі мають бути красиво оформлені, надавати корисну та точну інформацію, бути зрозумілими та цікавими. Але тематика бізнесу не дуже сприяє естетиці. При цьому креативи мають відповідати правилам Fb, які встановлені для рекламної діяльності щодо особистого здоров'я. Тобто акцентувати увагу на проблемах зовнішності не можна. Через це низка картинок з результатами «до» та «після» не пройшла модерацію. Наша команда виявила творчий підхід, завдяки чому вдалося якісно наповнити профілі у соцмережах, запустити просування та залучити нових пацієнтів.
Юлія Дробікова
Strong Middle таргетолог компанії
Результати, яких ми досягли
Після вивчення статистики стало зрозуміло, що наша стратегія виявилася вірною. Перші показники – понад 7000 переходів на веб-сайт. І, що важливо, нам вдалося отримати користувачів за мінімальною ціною – лише 4 центи.
Зворотний зв'язок із відвідувачами профілів у соцмережах ми також налагодили. Потенційні пацієнти давали активну реакцію у відповідь на пости, підписувалися на акаунти, лайками публікації. Бюджет, виділений для реклами, використовувався раціонально. Вартість взаємодії варіювалася в межах 3–16 центів. Також було розпочато діалоги в особистих повідомленнях із 235 новими користувачами.
Плани та висновки
Наразі роботи над розкруткою проекту продовжуються. Наразі наші зусилля спрямовані на підвищення впізнаваності бренду в соцмережах. У майбутньому повертатимемося до цілей реклами для залучення клієнтів, плануємо тестування нових цільових аудиторій та креативів, а також оптимізацію показників.