Кейс SMM-просування компанії Solar-Tech

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
5.0
05.07.2021
4836
0

Соцмережі – це один з основних каналів для залучення трафіку. Тут, напевно, знайдеться ЦА для будь-якого продукту чи товару, навіть якщо це високотехнологічні рішення. Ми переконалися в цьому, отримавши тільки з Facebook 73 тисячі переходів лише по 2 центи за клік. Загалом за 2 місяці вдалося залучити понад 100 000 відвідувачів на сайт компанії Solar-Tech, тим самим підвищивши його клікабельність та впізнаваність. Як нам це вдалося – розповімо у кейсі.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Основна інформація про клієнта

  • Компанія: Solar-Tech

  • Тематика: Сонячні електростанції гібридного та автономного типів

  • Географія просування : Україна

  • Цілі: Покращити впізнаваність, підвищити конверсію

  • Послуги: Таргет у соцмережах Instagram та Facebook

  • Результати : Понад 100 000 переходів, охоплення 1,5 млн осіб, завдяки чому зросла впізнаваність компанії на ринку.

Solar-Tech – це компанія, яка розробляє та впроваджує технології використання енергії з відновлюваних природних джерел (землі, сонця, вітру). За десять років вона реалізувала понад 300 індивідуальних проектів. Компанія займається встановленням промислових сонячних електростанцій, автономних фотоелектричних панелей на будинках, геліосистем для підігріву води. Крім робіт з монтажу, Solar-Tech також надає послуги сервісного обслуговування та готує документи на підключення зеленого тарифу. До нас компанія звернулася з проханням запустити рекламу в соцмережах, щоб підвищити впізнаваність на тлі конкурентів.

Основна інформація про клієнта

Поставлені завдання та цілі

Instagram та Facebook – це найпопулярніші сьогодні соцмережі, які успішно використовуються у сфері бізнесу. Вони є ефективним інструментом для залучення клієнтів та покращення впізнаваності, також забезпечують зручну можливість взаємодії з потенційними замовниками безпосередньо.

Головною метою, яку поставили нашим таргетологам, було збільшити кількість клієнтів. Для її реалізації ми вирішили опрацьовувати наступні напрямки:

  1. Налаштувати отримання активних лідів. Таким чином, нам вдається отримати контакти потенційних замовників, що відкриває перспективу безпосереднього звернення.
  2. Збільшити потік трафіку. Для реалізації цього завдання ми вирішили використати цікавий контент.
  3. Підвищити охоплення. Для досягнення поставленої мети наші співробітники також працювали над покращенням впізнаваності компанії Solar-Tech. Якщо клієнти цікавляться пропозиціями підприємства, то є шанс того, що вони колись повернуться та зроблять замовлення.
  4. Збільшити конверсію. Цей фактор дозволив би компанії отримувати більший прибуток від свого бізнесу.
  5. Налагоджувати зворотний зв'язок внаслідок повідомлень. Цей напрямок позитивно впливає на будь-який бізнес, оскільки наочно показує, чи готова компанія з відповідальністю поставитися до своєї роботи.

Завдання поставлені серйозні, проте їх виконання дозволило б нам досягти позитивного результату, тому ми негайно вирішили зайнятися роботою в зазначених напрямках.

Поставлені завдання та цілі

Покрокова реалізація проекту

Одразу зазначимо, що SMM, як і будь-який інший метод просування, потребує комплексного підходу. Тому для Solar-Tech ми склали стратегію, в якій застосували ключові тренди прокручування в соцмережах:

  1. Аналіз компаній-конкурентів, ЦА та складання майндкарти. Нашою метою, окрім просування, було завдання раціонально витрачати виділений бюджет. Тому ми одразу почали з перевірених та безпрограшних завдань – проаналізували нішу та вивчили потреби клієнтів. Ми обговорили продажі з менеджерами Solar-Tech, вивчили відгуки (включаючи негативні), сформували список основних конкурентів для аудиту щодо слабких та сильних сторін. Також фахівці уважно вивчили особливості товарів клієнта та їх унікальні властивості. На основі отриманих даних ми склали стратегію просування в мережах Instagram та Fasebook, портрет ЦА та майндкарти для планомірної реалізації проекту.
  2. Підготовка реклами та її запуск. Ми вирішили застосувати різнобічний підхід. Тому створили одразу кілька типів рекламних повідомлень, щоб охопити різні сегменти ЦА. Перед нами стояло завдання зацікавити, зокрема й приватних споживачів, які хочуть застрахувати себе у разі аварійного відключення електрики. Збір інформації про ЦА забезпечив можливість точкового настроювання рекламного кабінету та запуску оголошень в Ig та Fb.
  3. Щоденна аналітика досягнутого результату. Масштабування та оптимізація РК. Щоб реклама забезпечила оптимальний ефект, ми регулярно моніторили звітність. За результатами аналізу коригували кампанії, що дозволяло досягти раціональної витрати коштів. Також було поставлено завдання збільшити цільові дії потенційних клієнтів, зберігши обсяг витрат. З масштабуванням ми впоралися успішно.

Покрокова реалізація проекту

Коментар експерта

Основною складністю, з якою ми зіткнулися, стала висока конкуренція, тому проблематично збільшити популярність та підвищити продажі. Але нашій команді вдалося продемонструвати публіці унікальність пропозиції, задіявши результативні та креативні підходи. На даний час забезпечено стабільний потік заявок замовнику, впізнання його бренду підвищено.

Базільова Анастасія

таргетолог

Досягнутий результат

Враховуючи специфіку тематики, ми насамперед кинули сили на збільшення трафіку. Результат перевершив навіть найсміливіші очікування:

  • отримали 73710 кліків з Fb за ціною 2 центи/дія;

  • 26771 переходу з Ig по 5 центів кожен.

Також нам вдалося збільшити охоплення аудиторії:

  • у Fb кількість переглядів сягнула 642597. Вартість охоплення 1000 чол. становила 0,77 долара;

  • в Ig оголошення продемонстровано 935 753 рази. Ціна – 53 центи/1000 чол.

Окремо зазначимо, що з потенційними клієнтами вели листування у чаті Facebook. Ціна діалогу становила 1,67 долара/1.

Ще серед результатів варто зазначити базу цільових лідів, яка може бути використана для підвищення кількості продажів. Особливість торгової пропозиції від компанії Solar-Tech виявляється в тому, що така продукція не купується навмання. Через це непросто підвести відвідувача до того, щоб він став клієнтом. Проте з Facebook до нас прийшло 1213 ліди, а з Ig – 627. Ці результати показують раціональність фінансових вкладень та грамотність стратегії.

Досягнутий результат

Висновки та плани щодо проекту

В ході SMM-просування ми доклали максимум зусиль, щоб збільшити кількість цільових лідів та підвищити впізнаваність бренду. Результатом залишилися задоволені й ми, й клієнт. На сьогодні ухвалено рішення продовжувати співпрацювати із Solar-Tech. Подальші плани включають масштабування тематичної ніші.

Зазначимо, що для високотехнологічних компаній актуальним етапом буде розробка УТП, внаслідок чого вийде вигідніше позначити себе серед фірм-конкурентів. Також важливо мати менеджера з продажу, який би міг оперативно опрацювати заявки та відповісти на запитання публіки. Цей підхід також сприяє покращенню іміджу компанії та підвищенню лояльності серед ЦА.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах