click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Як створюється якісний та прибутковий додаток для таксі

28963
2 коментарів

Додаток замовлення таксі – це не тільки зручність та комфорт для водіїв та клієнтів, а й переваги для власника компанії. Контроль якості роботи, прозорість та безпека роботи, докладна статистика та підвищення лояльності клієнтів – це лише мала частина того, що дає розробка програми таксі для бізнесу.

переваги додатків таксі для бізнесу

Переваги додатків таксі для бізнесу

Додаток замовлення таксі – вигідна інвестиція, яка приносить користь клієнтам, співробітникам та вигоду для бізнесу. Основні переваги мобільного додатка таксі:

  • Автоматизація процесів прийому замовлення та контроль виконання. Легко відстежувати якість роботи співробітників, а службі таксі не потрібно брати участь у обробці замовлень.
  • Відмова від диспетчерів або значне зниження навантаження на них, що також спричиняє зменшення витрат на утримання служби.
  • Зниження витрат за телефонію, оскільки спілкування між пасажиром і клієнтом відбувається у додатку.
  • Зручний сервіс для пасажирів, оскільки клієнту не потрібно дзвонити, пояснювати адресу. Це значно підвищує лояльність за рахунок комфортної взаємодії. Крім того, пасажир одразу бачить марку автомобіля, відстежує на карті, може вказати особливості подорожі.
  • Зменшення конфліктних ситуацій, оскільки додаток замовлення таксі показує рейтинг водія, вартість поїздки, відгуки тощо.
  • Зручна статистика щодо кожного водія. Додаток для таксистів показує усі фінансові розрахунки, рейтинг водія, виконані маршрути. Для власника бізнесу – це чудовий спосіб контролювати діяльність компанії, а водій отримує можливість безпечно та чесно працювати.
  • Повний контроль бази клієнтів та співробітників. Бізнес стає керованим та прозорим.

Розробка програми таксі – це відмінний спосіб автоматизувати багато процесів роботи, контролювати діяльність компанії та забезпечити комфорт для співробітників та клієнтів. Завдяки впровадженню технологій перспектива розвитку бізнесу та фінансові вигоди високі.

типова структура системи

Типова структура системи

Щоб створити програму таксі, яка буде ефективно працювати, необхідно побудувати правильну структуру системи. Вона складається з трьох основних компонентів: додаток для пасажирів, водіїв та адміністративної панелі. У такому разі взаємозв'язок буде найкращим, а результативність програми – високою.

Мобільний додаток для пасажирів

Це частина структури, що відповідає за взаємодію пасажира з компанією. Важливо наголосити на дизайні та інтерфейсі системи та впровадити необхідну кількість функцій для зручного використання програми. Пасажир повинен встановити програму, після чого може користуватися послугами компанії. Рекомендуємо реалізувати такі функції:

  • онлайн-карта, що дозволяє відстежувати рух транспорту у реальному часі;
  • можливість пошуку найближчого автомобіля;
  • вибір авто за параметрами;
  • функція додаткових вимог – кількість місць у салоні, наявність багажника, кріплень для велосипеда, кошика для тварин, сидіння для дітей та інші умови перевезень;
  • таксометр, який показує вартість поїздки;
  • дані про водіїв, які включають рейтинг, відгуки;
  • варіанти оплати та зв'язку з клієнтом;
  • зв'язок із адміністрацією.

Це мінімальний набір необхідних функцій для створення якісної програми для пасажирів.

Створюємо мобільні програми з гарантією
Використовуйте всі переваги мобільних програм: автоматизуйте рутину, скорочуйте витрати. Наші експерти підберуть найкращі рішення безпосередньо для вашого бізнесу.
Отримати пропозицію

Мобільний додаток для водіїв

Додаток для таксистів також має бути зрозумілим настільки, щоб людина могла користуватися нею, не відволікаючись від дороги. У ньому також необхідно впровадити певні функції:

  • таблиця замовлень та повідомлення про надходження нових замовлень у реальному часі;
  • навігатор;
  • електронна картка з деталізацією поїздок;
  • таксометр;
  • коментарі до замовлення від пасажира, у якому вказано особливості поїздки;
  • робоча статистика водія, в якій зазначено його рейтинг, відгуки, фінансовий звіт, бонуси та іншу інформацію.

У такому разі водій чітко розумітиме особливості замовлення, надаватиме пасажирам якісні послуги та слідкуватиме за своїм рейтингом, коригуючи показники.

адміністративна web-панель

Адміністративна web-панель

Адміністратор – сполучна ланка між водієм та пасажиром. Він відповідає за контроль якості, допомагає розібратися у спірних ситуаціях та регулює діяльність співробітників. Панель адміністратора повинна включати такі функції:

  • інтерактивна карта, яка показує онлайн-замовлення;
  • функції модерації заявок;
  • управління роботою водіїв, перевірка та допуск нових співробітників, відключення від системи;
  • обробка скарг;
  • графіки та таблиці з інформацією про кількість замовлень, автомобілів на зміні, інформацію про відстані та інші дані.

Завдяки адміністративній панелі провадиться управління бізнесом. Адміністратор може додавати або виключати водіїв із системи, стежити за відстанями та кількістю замовлень, оцінювати ефективність співробітників, спілкуватися з клієнтами.

Впроваджуючи цю типову структуру системи, додаток успішно працюватиме. Особливу увагу варто приділяти дизайну програми таксі для кожного учасника системи. Водій не повинен відволікатися від дороги, працюючи з додатком, пасажир повинен легко розібратися в управлінні, а адміністратор – чітко контролювати діяльність та взаємини між пасажиром та водієм.

Читайте також
Як вибрати найкращу компанію з розробки мобільних додатків
і можна отримати якісний продукт, не відволікаючись на розробку від важливих бізнес-завдань
Дізнатися більше

Синхронізація з існуючими системами

Найчастіше рішення про розробку програми таксі приймається тоді, коли вже налагоджені робочі процеси, служба працює, але є потреба впровадити нові технології для збільшення працездатності та підвищення якості надання послуг. У такому випадку потрібна синхронізація із існуючими системами.

Відмовлятися від робочих сервісів немає потреби, оскільки на етапі розробки можна синхронізувати їх. Зокрема, за допомогою розробки нових API та роботи з уже існуючими, можна синхронізувати мобільний додаток із CRM-системами, IP-телефонією, різними системами обліку та власним сайтом.

Важливо до початку створення проекту надати вимоги до синхронізації, щоб розробники могли заздалегідь продумати, як інтегрувати новий додаток до вже існуючих систем.

приклади додатків замовлення таксі затребуваних на ринку України

Приклади додатків «Замовлення таксі», затребуваних на ринку України

В Україні є кілька компаній, які впровадили додаток для таксистів і показали, що такий підхід є ефективним і приносить високий прибуток. Ось кілька прикладів затребуваних компаній в Україні:

  • Uklon . Одна з найстаріших служб і одна з перших, хто впровадив мобільний додаток таксі. Працює у великих містах, таких як Київ, Одеса, Харків, Львів, Дніпро. Також працює і в інших містах України. Через програму можна викликати таксі онлайн, викликати автомобіль до певного часу, спілкуватися з водієм у чаті, вибрати автомобіль, вказати кілька адрес, повторити попередній маршрут. Крім того, пасажир може самостійно збільшити вартість поїздки, щоб зацікавити водія та прискорити приїзд авто. Через додаток можна вказати, що пасажир з тваринами, дітьми потребує англомовного водія та інші нюанси.
  • Uber . Це міжнародна служба, яка активно працює і в Україні. Додаток виклику таксі зручне, зрозуміле та просте. Є можливість вибрати клас авто, замовити транспорт до певного часу, відстежувати автомобіль на карті. Також можна замовити кур'єрську доставку. У додатку легко вказати особливості поїздки (з дітьми, тваринами, великим багажем тощо). Відгуки залишаються анонімно, як і оцінка водія. Можливість розділення вартості поїздки з іншими пасажирами також є зручною функцією.
  • Таксі Експрес . Компанія, що працює у Києві, Львові та Херсоні. Через програму можна викликати автомобіль, запросити подачу авто на час, вибрати клас машини. Також є вантажне таксі. Можна найняти водія для подорожі на власному автомобілі. Через додаток зазначаються особливості поїздки, кількість людей, багажу, наявність дітей, тварин. Є кур'єрська доставка, можна замовити машину без розпізнавальних знаків служби таксі. Додаток для таксистів зручний, зрозумілий, легко керувати персоналом та відстежувати якість роботи.

Це далеко не всі компанії, що представлені в Україні та мають мобільний додаток таксі. Але на їхньому прикладі можна побачити, наскільки ефективним є розробка програми таксі для бізнесу.

етапи розробки програми таксі

Етапи розробки програми таксі

Розробка програми таксі - складний процес, що складається з декількох етапів. На кожному з них проводиться велика робота, але в результаті виходить якісний мобільний додаток таксі з широким функціоналом та можливостями. Тривалість кожного етапу залежить від поставлених завдань, вартість розраховується індивідуально.

Аналітика

На етапі аналітики фахівець детально вивчає конкурентів, цільову аудиторію, проводять розрахунки. Також визначається архітектура докладання, визначається, які функції необхідно впроваджувати, аналізується потенційне навантаження на додаток.

Завдяки аналітиці продумується загальна концепція, унікальна пропозиція, щоб позиціонувати програму виклику таксі на ринку, складається подальший план робіт. Аналітика займає чималу частину часу, після чого затверджується із замовником.

Проектування

На основі аналітичних даних фахівці розпочинають розробку проекту. Складається технічне завдання для дизайнера та програмістів, будується структура, підбираються технології для реалізації проекту. На етапі проектування головне завдання спеціаліста – чітко сформулювати завдання та цілі, переконатися, що проект технічно можливо реалізувати та підібрати методи реалізації. Після цього проект також затверджується із замовником, і далі дизайнери та програмісти можуть приступати до своєї роботи.

Дизайн

Візуальний вид програми – важлива частина. Інтерфейс має бути інтуїтивно зрозумілий, простий і приємний. Важливо продумати кожну дрібницю, починаючи від кольору, закінчуючи зручністю розташування кнопок. Дизайн програми таксі повинен добре відображатися на різних типах пристроїв, особливо, якщо використовується кроссплатформенна розробка програми.

Головне завдання дизайнера зробити так, щоб користувач хотів встановити програму. Навіть якщо людина не надто часто користується службою таксі. Контрастні кнопки, зрозумілі функції та простота елементів – все має бути враховано. На роботу дизайнера виділяється значна частина часу розробки програми таксі.

Розробка

Після того, як дизайнер представив прототип, розробники приступають до написання коду. Можна розробляти програму під конкретну операційну систему, використовуючи нативний код. Це покращить швидкість роботи та зменшить кількість багів. Але тоді для кожної операційної системи доведеться робити власний додаток. Або ж розробляти кросплатформну програму, що підходить для будь-якої операційної системи.

Розробники виробляють функціонал, після чого проводиться тестування. Перевіряється максимальне навантаження, можливості, зручність використання та інші параметри. Коли програма протестована, можна запускати її на платформах і сервісах.

Висновок

Додаток замовлення таксі допомагає автоматизувати робочі процеси, створити комфорт та зручність як для клієнтів, так і для співробітників. Головне завдання такого додатку для бізнесу – докладна статистика та повний контроль над робочими процесами. Це допомагає працювати чисто, безпечно та якісно. А якісне обслуговування клієнтів – підвищення впізнаваності, довіри, відповідно, прибутку.

Мобільний додаток таксі створюється для того, щоб власник бізнесу знаходився всередині структури, яку створює, та повністю керував ним. При цьому не потрібно розбиратися зі стосами паперів або сидіти в офісі. Весь бізнес переноситься на мобільний телефон. Зручність, комфорт, безпека та раціональність – основні принципи застосування замовлення таксі.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

4.6667/5
Корисність
Проголосували 18
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Сторітелінг – дієвий спосіб залучити нових клієнтів та підігрівати інтерес тих, з ким давно співпрацюєте.
Галина Назарова
Галина Назарова
Контролювати роботу та керувати бізнес-процесами допоможе CRM система для відділу продажів. Це потужний інструмент, що…
Wezom
Wezom
Відвідуваність сайту – показник, який визначає умовну успішність проекту. Умовну, оскільки для деяких ресурсів це…
Світлана Гузенко
Світлана Гузенко
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?