Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
06.07.2022

Навіщо потрібні мобільні додатки в медичній сфері і як вони розробляються

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
06.07.2022
06.07.2022
5.0
8001
8 хвилин
7
Рекомендуємо почитати
Архітектура мобільного додатка

Щоб мобільний додаток був успішним, необхідно продумати всі деталі під час його розробки.

Докладніше
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(7)
С
Світлана
07.01.2021
У клініці, де я працюю, вже є мобільний додаток для пацієнтів, але він навіть не має базового функціоналу. Зараз керівництво замислюється над тим, щоб удосконалити програму. Скажіть, а чи є можливість покращити вже наявну програму, чи доведеться все наново робити?
М
Максим
05.08.2021
Дякую за статтю. Інформативно та корисно. Я працюю бізнес-консультантом, зараз саме проводжу дебати з одним медичним центром і намагаюся довести, що потрібно впроваджувати діджитал у бізнес. Але оскільки технологія обійдеться клініці нормально по грошах, доводиться шукати додаткові аргументи. Тепер у мене їх більш ніж достатньо. Сподіваюся, що мобільні додатки у цій сфері лише розвиватимуться.
А
Антоніна
22.12.2021
Я згодна, що сучасний підхід однозначно покращить бізнес, але не згодна з тим, що додатки для пацієнтів без проблем підійдуть для усіх. Не треба забувати, що багато пацієнтів – пенсіонери, дехто ще з кнопковими телефонами ходить. Як бути у такому разі? Як пацієнт має контактувати із клінікою? Або залишати старі методи? Тут потрібна величезна робота дизайнерів, аби додаток був зрозумілим буквально кожному.
Н
Ніколай
25.02.2022
Гарна стаття, але як на мене, це все чудово звучить теоретично. Насправді складно умовити керівника клінікою, що він почав цей процес. Розробка програм для медицини займає чимало часу, а всі хочуть результат одразу. Як бути в такому разі, чи можна пропонувати спочатку МВП, наприклад, чи якийсь простий продукт, а потім доповнювати його?
О
Олександр
13.05.2022
У нашому медичному центрі зробили свій власний додаток та не пошкодували. Я працюю у відділенні на прийомі заявок і гора рутини просто зникла. Тому що відпали стандартні питання від пацієнтів, записи стали не просто електронними, а сильно автоматизувалися. Мені потрібно лише підтвердити у системі. Весь колектив дуже задоволений новим додатком для медичного центру. Хоч ми ще й освоюємось, але це класно.
Д
Дмитро
04.12.2022
Я думаю, що більшості клінік недоступна така послуга. Часу потрібно багато, вартість досить велика, а спрацює чи ні – ніхто до кінця не певен. Проте, стаття цікава, хотілося б ще реальні кейси, чи дійсно мобільні мед-додатки дають профіт.
Д
Діана
12.01.2023
Ділюсь своїм досвідом. Я завідувач відділення Київської приватної клініки. Раніше у нас був лише сайт. Там також можна було залишити заявку, записатися до лікаря, подивитися графік. Майже ті ж функції. Але як тільки ми зробили окремі додатки для пацієнтів, у нас стався швидкий приріст пацієнтів. Програма лояльності особливо добре працює. Сайт практично втратив актуальність, майже усі користуються додатком на телефонах.
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.