Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
27.12.2023

Мобільні додатки для готелів: етапи розробки, функціонал та переваги

Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
27.12.2023
27.12.2023
4.1
9682
8 хвилин
0

Мобільні додатки для готелів є потужним маркетинговим інструментом для взаємодії з відвідувачами. Вони розширюють можливості для бізнесу, залучають нових клієнтів, а відвідувачам полегшують комунікацію з готелем. Впровадження нових технологій допоможе масштабувати бізнес та зробити його ще привабливішим.

Зараз близько 70% відвідувань сайтів відбувається саме зі смартфонів. А відтак розробка окремого додатка є пріоритетним завданням для власників готельного бізнесу. І його актуальність постійно зростає. Використання додатка значно зручніше для клієнта, а сам застосунок завжди під рукою. Не потрібно відкривати браузер, вводити адресу сайту, та чекати завантаження. Додатки, якщо вони дійсно якісні, працюють набагато швидше та плавніше за мобільну версію вебсайту. Але як розробити додаток для гостиничного бізнесу, який буде відповідати високим сучасним критеріям, і чи справді це так актуально? 

Навіщо готельному бізнесу мати свій додаток

Готельний бізнес є одним з найбільш конкурентних та динамічних секторів туризму. Тому для успіху в цій галузі потрібно не лише забезпечувати високу якість послуг та комфорт гостей, але й адаптуватися до мінливих потреб та очікувань ринку. У сучасному світі, де все більше людей користуються смартфонами та інтернетом для планування подорожей та бронювання житла, готельному бізнесу вкрай важливо мати свій додаток, який дозволить встановити прямий зв’язок з потенційними та існуючими клієнтами, підвищити свою видимість та репутацію, а також збільшити свої доходи та ефективність роботи.

Власний додаток для гостиничного бізнесу — це не просто зручний інструмент для бронювання номерів, але й потужна маркетингова платформа, яка допомагає вирізнятися серед конкурентів, привертати увагу та збільшувати лояльність аудиторії, надавати додаткові послуги та переваги. Через додаток можна інформувати гостей про нові акції, новини, цікаві заходи тощо. А також надавати персональні пропозиції, знижки та багато іншого. А ще додаток — це ознака статусу та авторитету, що в сучасному світі високої конкуренції особливо важливо.

Переваги мобільного додатку для готелів

На перший погляд, переваги створення окремого додатку для готелю можуть видатися неочевидними. Адже клієнти все ж можуть цілком комфортно користуватися мобільною версією сайту. Та й популярний універсальний додаток Booking працює чудово. Однак все ж наявність власного застосунку надає чимало дійсно важливих переваг.

Зростання відвідуваності

Мобільний додаток для готелю дозволяє привернути увагу потенційних гостей, які шукають зручний та надійний спосіб бронювання номерів. За допомогою додатку вони можуть легко знайти готель, переглянути його пропозиції, фото, відгуки, ціни та доступність номерів. Все це загалом збільшує лояльність аудиторії та її зацікавленість саме у ваших послугах. Адже навіщо шукати якісь альтернативи, коли в смартфоні є зручний мобільний додаток для бронювання готелів з усім необхідним?

Збільшення середнього чеку постояльців

Мобільний додаток для готелю не тільки допомагає залучити більше гостей, але й збільшити їх витрати на додаткові послуги. За допомогою додатку гості можуть легко замовити їжу, напої, трансфер, екскурсії, SPA-процедури та інше. Також додаток може рекомендувати гостям актуальні послуги на основі їхніх інтересів, побажань, історії бронювань тощо. 

Зменшення навантаження на персонал

Якісний мобільний додаток для готелів дає змогу автоматизувати та оптимізувати велику кількість бізнес-процесів, які заощаджують час та ресурси персоналу. Наприклад, через додаток відбувається прийом та обробка заявок на бронювання, надання інформації про готель, відповіді на часті запитання, надсилання підтвердження, нагадування та повідомлення. Також через додаток можна реалізувати безконтактний чек-ін та чек-аут, використовуючи QR-коди, NFC-технології тощо. 

Налагодження комунікації з клієнтами

Мобільний застосунок для готелю дозволяє підтримувати прямий та ефективний зв’язок з гостями. Через додаток гості можуть легко зв’язатися з персоналом, службою підтримки чи адміністрацією, використовуючи чат, функцію дзвінка чи відеозв’язок (в залежності від функціоналу додатка). Також додаток допомагає збирати відгуки, коментарі, оцінки від гостей, надавати їм корисну та актуальну інформацію про готель, послуги, заходи та новини.

Додаткове розширення можливостей завдяки партнерству

Через додаток можна пропонувати та продавати не лише власні послуги, а й послуги партнерів, що розширює вибір та цінність для гостей. Наприклад, ваш готель може співпрацювати з туристичними агентствами, авіакомпаніями, таксі, ресторанами та іншими організаціями, що надають послуги туристам. Через додаток ваші відвідувачі можуть отримувати доступ до актуальних для них послуг, а ви отримуєте додаткові переваги від партнерства.

Усунення мовного бар’єра

Мобільний додаток для готелю може допомогти подолати мовні бар’єри, які можуть виникати між гостями та персоналом. В додатку можна вибрати потрібну мову інтерфейсу, отримати інформацію на тій мові, яка є зрозумілою для гостя. Сучасні додатки можуть використовувати технології розпізнавання мови та перекладу, щоб забезпечити комфортну комунікацію між гостями та персоналом.

Функціонал мобільного додатку для готелю

Отже, які саме функції повинен мати сучасний застосунок для готелю? Звісно ж, це залежить від особливостей кожного окремого додата. Але можемо назвати декілька найважливіших функціональних можливостей.

Перегляд номерів

В додатку можна переглянути фотогалерею різних номеріві, опис та площу, ціни, наявність вільних номерів в обраній категорії тощо.

Бронювання номера

Можна зручно обрати дати та кількість гостей, переглянути варіанти за даними параметрами, забронювати один чи одразу декілька номерів, отримати підтвердження та гарантію бронювання.

Мапа з адресою та маршрутом

В застосунку можна переглянути мапу та маршрут до готелю від поточного місцезнаходження користувача. При чому маршрут можна побудувати як для автомобіля, так і для пішохода.

Рейтинги та відгуки

В додатку може міститися інформація про рейтинг готелю, відгуки відвідувачів та додаткові дані. Також можна залишити власний відгук, поставити оцінку та поділитися досвідом проживання.

Додаткові інструменти та замовлення послуг

Серед додаткових функцій може бути калькуляція цін, перегляд та замовлення послуг, наприклад, трансфера до аеропорту чи вокзалу, замовлення сніданків тощо. 

Вибір мови додатку

В сучасному додатку обов’язково повинен бути вибір мови. Особливо якщо готель знаходиться в туристичному місці та до нього заселяється велика кількість іноземців.

Програма лояльності

Для залучення клієнтів та утримання аудиторії дуже корисно додати програму лояльності, систему накопичення балів для отримання знижок, промокодів, додаткових послуг та інших переваг.

Служба підтримки

Звісно ж, клієнт повинен мати змогу звернутися до служби підтримки через додаток. Тому корисно додати чат з оператором, розділ FAQ, форму зворотнього зв’язку тощо.

Повідомлення 

Через додатки для бронювання готелів можна отримувати сповіщення про статус бронювання, інформацію про акції та заходи готелю, а також іншу важливу інформацію.

Рекомендуємо почитати
Наш чекліст тестування мобільного додатку

Дізнайтесь які обов’язкові складові ефективного тестування мобільного додатку!

Чекліст

Ключові етапи створення мобільного додатку для готелю

Розробка застосунка — це завжди індивідуальний процес. Проте на базовому рівні ми завжди проводимо наступні етапи розробки мобільних додатків для готелів.

    1.  Первинне обговорення та створення концепції

На початку співпраці ми визначаємо основні цілі, функції та аудиторію додатку, а також формуємо унікальну ідею, яка відрізнятиме додаток від конкурентів.

    2.  Проведення аналітики

На цьому етапі ми проводимо детальний аналіз ринку, конкурентів, потреб та очікувань користувачів, а також визначаємо технічні вимоги та ресурси для реалізації додатку.

    3.  Створення прототипу

Після створення концепції та аналізу ми переходимо до створення первинної моделі додатку, яка демонструє його структуру, навігацію, елементи інтерфейсу та основні сценарії взаємодії. Прототип дозволяє перевірити та вдосконалити концепцію додатку, а також отримати зворотній зв’язок від потенційних користувачів.

    4.  Розробка дизайну та програмування

Після затвердження прототипу наші спеціалісти переходять безпосередньо до етапу створення додатку, який складається з двох частин: frontend та backend. Frontend — це те, що бачить і з чим взаємодіє користувач, тобто дизайн інтерфейсу, графіка, анімація, звук тощо. Backend — це те, що забезпечує функціонування додатку, — програмний код, бази даних, API, сервери тощо.

    5.  Тестування та реліз

На фінальному етапі ми ретельно перевіряємо якість та стабільність додатку, виявляємо та усуваємо помилики, баги та вразливості. Тестування може бути різних видів: функціональне, навантажувальне, тестування безпеки, сумісності тощо. Після успішного тестування застосунок готовий до релізу, тобто публікації в магазинах додатків, таких як App Store або Google Play.

Приклади додатків для готелів та готелів

Залежно від потреб, до кожного додатку можна інтегрувати різний стек інструментів. Ми наведемо кілька прикладів успішно реалізованих додатків для готелів:

  • BOOKING.COM. Один з найвідоміших додатків, що дозволяє вивчити готелі та готелі та забронювати номер. Впроваджено програму лояльності, можливість використовувати фільтр для пошуку, відстежувати ціни на номери.

  • TRIP.COM. Також гарний додаток, в якому зібрано велику кількість готелів, зручний фільтр, не обов'язково реєструватися для користування якісними картками готелів.

  • Hilton Worldwide. Додаток для мережі готелів Hilton, в якому можна розглянути номер, вибрати зручну кімнату, забронювати. Впроваджено інструменти додаткового продажу послуг, наявна програма лояльності. Приклад успішної реалізації додатка великої мережі.

Звичайно, для маленького готелю використання додатка може бути невиправданим. Але якщо правильно підійти до справи, навіть для приватного невеликого готелю можна створити відмінний робочий проект.

Розробіть мобільний додаток для вашого готелю разом з Wezom

Команда Wezom створює сучасні, функціональні та зручні додатки для iOS та Android, а також кросплатформені застосунки. Ми працюємо з обширним технічним стеком: Swift, Objective-C, Xcode, UIKit, Java, JS, Kotlin, С/С++ та іншими. Це дає змогу створювати якісний, функціональний, зручний та інтуїтивний для користувача програмний продукт, який дійсно приносить користь бізнесу.

Ми можемо створити для вас як доволі простий застосунок для бронювання номерів у готелі, так і справжній «комбайн» з широким функціоналом та додатковими можливостями. Тому якщо ви хочете більше дізнатися, як створити додаток для готелю, скільки це коштує та скільки часу потрібно для запуску вашого майбутнього застосунка, радимо звертатися до менеджерів Wezom. Вони охоче вас проконсультують і нададуть відповіді на всі запитання.

Підіб’ємо підсумки

Отже, чи може сучасний готель ефективно працювати та залучати клієнтів без власного додатку? Так, це цілком можливо. Та чи робить окремий застосунок взаємодію, комунікацію та інші процесі зручнішими? Однозначно!

Якщо ви дійсно хочете ефективно конкурувати у своїй бізнес-ніші, додаток готелю може стати однією з ключових ваших переваг перед конкурентами. Звісно, комплексна розробка вимагає часу, зусиль та фінансових витрат. Однак у перспективі ви отримуєте набагато більше, ніж просто можливість приймати замовлення на бронювання через застосунок. Це якісно новий рівень взаємодії з клієнтами, до якого необхідно йти вже зараз.

FAQ

Навіщо власникам розробляти додаток для готелю?

Зручна комунікація з клієнтами, зниження навантаження на персонал, автоматизація багатьох процесів на кшталт виклику покоївки, прачки, замовлення їжі в номер. Мобільні додатки для готелів приносять прибуток з партнерської мережі, програма лояльності утримує клієнтів та залучає нових, автоматизація бронювання номерів знижує ймовірність помилок. Все, що потрібне для диджиталізації даного бізнесу.

 Як мобільний додаток може допомогти клієнтам готелю?

Для клієнтів це можливість попередньо вивчити номер, забронювати на зручну дату, переглянути маршрут, отримати відповіді на запитання. Не виходячи з номера, користувач може скористатися послугами. Програма лояльності допомагає економити час клієнта та отримувати додаткові вигоди.

 Скільки коштує розробка мобільного додатку для готелів та готелів?

Вартість створення додатка для готелів залежить від функціонала, тому потрібно зрозуміти, які функції будуть впроваджуватись та що має бути реалізовано. Зв'яжіться з нами, і ми зможемо заздалегідь прорахувати бюджет.

Михайло
Про автора
Михайло
Head of Mobile Department
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.1
Проголосувало: 12
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.