Мобільні застосунки для забудовника

Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
4.5
26.08.2022
2251
0

Сучасний ринок будівництва гостро потребує диджиталізації. Він має власну особливу логіку, утримання уваги та інтересу клієнта коштує забудовнику дуже дорого. Скоротити витрати, підвищити лояльність та захопити потенційного покупця допоможе застосунок для купівлі квартир. Його можна використовувати як на етапі будівництва, так і на етапі здачі проекту та релізу продажів.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Функції мобільних застосунків для забудовників

Щоб визначитися, чи потрібний компанії застосунок для будівельників, необхідно зрозуміти його можливості та функціонал. Використання коштує не надто дешево, але разом з цим мобільні застосунки забудовників може дозволити собі навіть невелика компанія. Головне – оцінити перспективу та зрозуміти, чи доречний він у вашій сфері бізнесу. Для цього розглянемо функціонал.

До укладання угоди

Частина функцій діджитал продукту доречна ще на початковому етапі взаємодії з потенційним покупцем. Як правило, якісні застосунки для будівництва пропонують потенційним клієнтам ще до укладення угоди наступні можливості:

  • VR/AR екскурсії у застосунку. Імерсивність дозволяє клієнту оцінити й подивитися потенційну покупку на власні очі. Навіть якщо приміщення перебуває на етапі будівництва, моделювання за допомогою віртуальної реальності з ефектом доповненої реальності дає можливість контактувати з простором. Це дозволяє прив'язати клієнта до об'єкта емоційно. Цікаве, дивовижне та ефективне рішення, яке підвищує ймовірність купівлі.
  • Подача бренду та репутації. Покупцям нерухомості дуже важливо розуміти, що вони мають справу з респектабельним забудовником. Якісне рішення для девелопера – показати у застосунку всю документацію та каталог введених до експлуатації об'єктів. 
  • Вибір квартири. По суті, застосунок для купівлі квартири виступає у ролі каталогу. Клієнт може оглянути простір, познайомитись з технічними характеристиками, вивчити документацію, переглянути галерею фото та відео. Це інструмент швидкої та зручної комунікації компанії з клієнтом.
  • Бронювання, заявка на іпотеку, запис на екскурсію, замовлення дзвінка менеджера. Функціонал дозволить клієнту у будь-який зручний для нього час записатися на перегляд, отримати відповіді на запитання, обговорити деталі.

Такі можливості роблять комунікацію із забудовником ефективнішою. Користувач отримує швидкі відповіді, а компанія використовує прийоми для емоційної взаємодії. Інтерактивність залучає до процесу й клієнт не хоче розглядати інші варіанти компаній. Йому комфортно, зручно та цікаво. Застосунок для забудовника – це вихід на новий рівень клієнтського досвіду

Після укладання угоди

Робота застосунку не закінчується на можливостях привертання уваги та утримання клієнта. Після купівлі необхідно підтримувати високий рівень обслуговування, що дає забудовнику підвищення іміджу, лояльності та якісну рекомендаційну рекламу. Застосунок для будівельників надає наступний функціонал:

  • Перебіг будівництва. Клієнт може контролювати процес будівництва придбаної нерухомості. Підключаються камери відеоспостереження, надаються звіти, публікуються новини. Це знижує рівень стресу клієнта та підвищує довіру до компанії.
  • Ведення угод. Система адміністрування дозволяє впроваджувати електронний документообіг та контроль за фінансовими операціями. Клієнт отримує повідомлення про оплату послуг, має під рукою всі угоди та фінансові звіти. Можна впровадити інструменти оплати безпосередньо через застосунок для купівлі квартири.
  • Приймання квартир. Це зручний інструмент для створення заявок на виконання гарантійних робіт. Користувач може приймати квартиру в експлуатацію навіть на відстані. Зручний інструмент контролю за обіцяними гарантіями.
  • Обслуговування будинку. Після здачі будинку до експлуатації застосунок для забудовника дозволяє підтримувати подальшу комунікацію з мешканцями. У нових будинках цей інструмент фактично обов'язковий, оскільки кожен мешканець має швидко отримувати відповіді на свої питання, оперативно розв'язувати проблеми з будинком та контролювати роботу постачальників послуг.

Якщо цей функціонал покращить ваш бізнес, зможе залучити нових клієнтів, підтримувати інтерес до компанії, підвищить лояльність та збільшить продажі, то впровадження застосунку для будівництва є необхідним. Сучасний підхід допоможе випереджати конкурентів, запам'ятається клієнтам та розширить можливості бізнесу.

Навіщо забудовнику мобільний застосунок

Купівля нерухомості - це тривалий процес, що вимагає особливого підходу до клієнта. Тут рішення приймаються не спонтанно, а впливати на емоції дуже складно. Тому забудовники мають використовувати різні інструменти залучення. Застосунок для купівлі квартир – це один з ефективних способів залучити клієнта до процесу підбору нерухомості, утримати його інтерес та взаємодіяти з ним на різних етапах.

Головне завдання, яке виконує мобільний застосунок – утримання інтересу, підвищення лояльності клієнта та комфортна комунікація. Діджитал продукт приваблює майбутніх клієнтів, показує професіоналізм компанії та серйозність намірів. Це вселяє довіру.

Друге завдання – це познайомити клієнта з віртуальним простором, продати «повітря». Адже на етапі будівництва переконати людину у належній якості житлового простору буде складно. Якщо тільки не показати їй за допомогою моделювання, яким буде її потенційне житло. Ось тут вже спрацьовують емоційні фактори, які б, здавалося, у цій сфері працюють погано. Але за умови правильного підходу, застосунок для будівельників здатний викликати яскраві емоції та прив'язати клієнта до об'єкта.

Мобільний застосунок для демонстрації майбутнього будинку та квартири

Сучасні технології дозволяють запровадити віртуальний тур простором, якого поки що не існує. Технології діляться кілька типів. Є віртуальний тур VR та AR-тур. Принцип їх схожий. Але першому випадку використовуються панорамні фотографії об'єкта. Його можна детально розглянути, переміщатися простором, але сама взаємодія обмежена.

У випадку із застосуванням технологій VR та AR, потрібно використовувати окуляри доповненої реальності та мати досить великий простір для реалізації. Але в такому випадку клієнт може повністю взаємодіяти з віртуальним середовищем. Наприклад, увімкнути світло в кімнаті, переміщати меблі або змінювати колір стін.

Подібна технологія коштуватиме досить дорого, але значно підвищить кількість продажів. Навіть якщо клієнту не сподобається один об'єкт, він зможе відвідати віртуальний тур іншою квартирою. Такі технології впроваджуються у застосунки для будівництва та допомагають демонструвати будинки та квартири ще на етапі будівництва.

Мобільні застосунки для мешканців - управління квартирою

Продукт у смартфоні не зможе зробити з квартири «Розумний дім», але суттєво спростить взаємодію мешканців з керуючою компанією. Якщо ж технологія «Розумного будинку» включена до забудови, то керувати можна через мобільний застосунок. В інших випадках смартфон використовується для комунікації з керуючою компанією.

За допомогою такого застосунку легко надавати показання лічильників, викликати майстра з ремонту, ставити запитання, відкривати домофон, включати сигналізацію. За наявності обладнання можна управляти освітленням, температурою повітря або дистанційно відключати комунікації у квартирі. Це інструмент, який робить життя клієнта простішим.

Переваги мобільних застосунків для забудовника

Ви вже, напевно, змогли оцінити можливості застосунку для будівництва. По суті ви отримуєте офіційне представництво своєї компанії в смартфоні користувача. Він зможе ознайомлюватися з каталогом, взаємодіяти з компанією. Переваги подібної розробки у наступному:

  • користувачі одержують докладну інформацію про об'єкт, можуть подивитися каталог, підібрати для себе чудові варіанти;

  • підвищується лояльність клієнта, його інтерес зростає, а взаємодія стає інтерактивною;

  • можливість швидкої комунікації утримує інтерес клієнта, компанія отримує іміджеве зростання;

  • збільшується клієнтська база, кількість успішних угод, продаж стає простішим, частину роботи менеджера бере на себе застосунок;

  • ймовірність прийняття позитивних рішень вища, оскільки крім раціонального чинника на вибір впливає й емоційний фактор;

  • вартість обслуговування операцій з клієнтами зменшується, оскільки частина первинної інформації надає застосунок, знімається навантаження з менеджерів;

  • забудовник бачить у режимі реального часу запити та потреби клієнтів й може оперативно на них реагувати, що дозволяє значно покращити якість послуг;

  • знімаються заперечення та переживання клієнта на етапі забудови;

  • виконується зручний фінансовий звіт, клієнти вчасно отримують повідомлення про платежі, останні новини компанії, а забудовник продовжує виконувати свої зобов'язання.

Завдяки таким перевагам компанія виходить на новий рівень. Кількість клієнтів зростає, так само як і привабливість компанії. Обслуговування стає простішим, частина процесів автоматизується, скорочуються фінансові витрати. Тому застосунки для будівельників є вигідною інвестицією в бізнес.

Можливості мобільних застосунків для забудовників

Компанія WEZOM розробляє якісні діджитал-продукти з індивідуальними рішеннями для бізнесу. Ми робимо мобільні застосунки забудовників з таким функціоналом, який персонально потрібен компанії. Але є обов'язкові функції, які забезпечують базові можливості застосунку.

Функціонал для підвищення лояльності майбутніх власників

Щоб власник насолоджувався взаємодією з вашим діджитал-продуктом, необхідно забезпечити наступні можливості:

  • надати всю інформацію у текстовому, фото та відео форматі для зручного сприйняття;

  • надати доступ до інформації про об'єкт нерухомості, включно з місцем розташування, інфраструктурою, під'єднати мапу, на якій можна побачити, що знаходиться поруч;

  • надавати інформацію про знижки, новини, ціни, зміни в роботі компанії;

  • показувати наявність вільних квартир, планування, підключати онлайн-тури;

  • надати можливість спостерігати за перебігом будівництва за допомогою камер, надавати звіти про етапи роботи;

  • надати інструменти для комунікації, щоб майбутній забудовник міг написати відгук, поставити запитання, поділитися інформацією.

Все це можна реалізувати в компанії Wezom. Ми з вами обговоримо проект та підберемо рішення, яке допоможе ефективно взаємодіяти з потенційним покупцем та майбутнім власником.

Функціонал для підвищення ефективності організації процесу будівництва

Застосунок для будівельників можна використовувати не лише для взаємодії з клієнтами. З його допомогою можна підвищити ефективність будівництва та покращити якість робіт. Можна впровадити наступні можливості:

  • контроль роботи персоналу за допомогою відеокамер;

  • облік приходу та виходу на роботу, відстеження ефективності роботи співробітників;

  • визначення місця перебування співробітника у робочий час;

  • планувальник завдань та контроль виконання робіт;

  • оперативне збирання даних про процес роботи, швидке вирішення конфліктних ситуацій;

  • оперативне рішення у разі виникнення позаштатних ситуацій.

Це лише мала частина можливостей застосунку для будівництва. Функціонал визначається індивідуально з урахуванням потреб підприємства. Тому зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі й разом ми створимо якісний продукт для вашого бізнесу.

Висновки

Застосунок для купівлі квартир надає нові можливості взаємодії з клієнтом, зміцнює зв'язок з ним. Він робить життя покупця трохи простішим та зручнішим, а отже його лояльність та довіра до девелопера зростатиме.

Завдяки великій кількості інструментів можна впровадити віртуальні технології, надавати у зручній формі звітності, детальну інформацію про потенційну покупку. Після укладання угоди клієнт залишається спокійним, оскільки може повністю контролювати перебіг робіт, отримує актуальну інформацію й бачить, що компанія продовжує виконання своїх зобов'язань.

Для забудовника створення мобільного додатку - це можливість налагодити взаємодію з потенційними клієнтами і продавати ефективніше. Додаток знижує навантаження на менеджерів, дозволяє швидко отримати відповіді на запитання клієнта та закриває всі його потреби. Тож впроваджуйте сучасні технології у свій бізнес, а WEZOM допоможе у цьому.

Михайло
Про автора
Михайло
Head of Mobile Department
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.5
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах