Як перевищити довоєнні показники трафіку в 1,7 раза завдяки SEO: кейс стоматологічної клініки Dental Art

29.08.2022
5.0
1687
0

SEO-оптимізація ресурсу клініки Dental Art, виконана до початку воєнних дій, та роботи з підтримки, які ми розпочали після 3-місячної паузи, дозволили лише за 1 місяць збільшити трафік у 1,7 раза у порівнянні з довоєнним періодом. Крім того, динамічно зросла кількість заявок на сайті.

Загальна інформація

Назва: Dental Art

Тематика: послуги стоматології

Регіон: Україна

Цілі: підтримувати роботу сайту в період війни

Послуги: SEO

Результати: зростання довоєнних показників трафіку в 1,7 р., збільшення числа замовлень на сайті

Dental Art – це клініка стоматології, яка з самого початку своєї роботи керується лише сучасними стандартами, використовує найкращі технології для збереження здоров'я зубів та усунення естетичних проблем. На ринку послуг України компанія також вирізняється своїми принципами:

  • використання системного підходу до лікування;
  • бажання зберегти рідні зуби;
  • використання сучасних методів лікування та діагностики;
  • наявність штату сертифікованих лікарів з досвідом роботи.

Серед ключових орієнтирів у роботі Dental Art є індивідуальний підхід до обслуговування пацієнтів, а також турбота про їх здоров'я та безпеку. Тому в клініці суворо дотримуються правил санітарії, ретельно стерилізують інструменти та проводять перевірки на норми антисептики та асептики.

Відвідувачам доступний широкий спектр стоматологічних послуг:

  • діагностика;
  • терапія;
  • професійне чищення та відбілювання;
  • хірургічна стоматологія;
  • імплантація;
  • пародонтологія та ортодонтія;
  • дитяча стоматологія.

Клініка Dental Art має кілька філій, які розташовані у Києві та області. Для розкручування бізнесу вони звернулися до нас. Першорядним завданням було визначено SEO-оптимізацію. Але початок війни вніс корективи у роботу, тому цілі також змінилися. Протягом 3 місяців з моменту вторгнення на територію країни бізнес був на паузі, роботи з розкручування теж зупинилися. Після поновлення роботи ключовою метою, поставленою перед нашою командою, стало відновлення основних показників ресурсу.

Общая информация

Головні проблеми нашого клієнта

Збираючись приступати до роботи над проєктом, ми першочергово піддали сайт клієнта детальному аналізу. Особливу увагу було приділено позиціям ресурсу у видачі та порівнянню з конкурентами. Серед головних проблем, які вдалося з'ясувати, зазначимо:

  • відсутність запитів у топ-10;
  • дублі та відсутність метатегів Title, Description, заголовків H1;
  • слабкий посилальний профіль;
  • неоптимізовану структуру.

З усунення цих недоліків ми вирішили розпочати роботу.

Главные проблемы нашего клиента

Стратегія нашої команди

Щоб досягти поставлених клієнтом завдань, необхідним заходом було опрацювання відразу кількох напрямів.

Складання стратегії розвитку сайту

Під час формування плану робіт ми керувалися даними аналізу ніші бізнесу. Зокрема наші фахівці досліджували такі показники:

  • трафік, канали його отримання, динаміку залучення нової аудиторії;
  • кількість ключів, розподіл їх у топі Google;
  • технічний стан;
  • посилальний профіль;
  • комерційні показники.

Результати цих досліджень стали основою стратегії розкрутки.

Роботи з технічної оптимізації

Цей етап – один із найважливіших у розкручуванні будь-якого проєкту. Пов'язана пріоритетність з тим, що на видимість вебсторінок та їх ранжування багато в чому впливає якість налаштування сайту.

Весь процес відбору ресурсів у рейтинг включає кілька етапів: сканування алгоритмами, індексація окремих сторінок та їх ранжування. Якщо робота зупиниться на якійсь стадії, то до топу сайту не потрапить. Тому наша команда серед основних завдань позначила перевірку пагінації, виявлення дублів сторінок і битих посилань, аналіз швидкості завантаження та індексації.

Нарощування маси посилань

Лінкбілдинг – важлива складова успішного просування. Посилальний профіль досліджують пошукові алгоритми, тому чим більше донорів посилається на сайт, тим вищий він у рейтингу.

Дуже багато залежить від релевантності майданчиків-доменів та їхньої авторитетності. Тому ми зосередилися на відборі якісних донорів, і цей етап внесли в план одним з перших.

Робота над юзабіліті та комерційними факторами

Враховуючи, що ми працювали у сфері медичних послуг, дуже важливо було наголосити, що користувачі мають справу з авторитетними фахівцями. Крім того, експертність контенту та самого сайту є важливим фактором ранжування в Google.

Окремо варто відзначити такі фактори, як зручність використання та чіткість структури. Вони підвищують лояльність клієнтів та ймовірність замовлення.

Работа над юзабилити и коммерческими факторами

Слабкі місця сайту замовника

Визначивши план робіт, важливо було з'ясувати моменти, які вимагали рішення насамперед. На момент звернення до нас на сайті Dental Art були такі проблеми:

  • помилки у структурі та мікророзмітці Article;
  • дублі вебсторінок;
  • відсутність та копії метатегу Description, подібні недоробки із заголовками Н1;
  • слабка швидкість завантаження;
  • помилки у мовних версіях сайту.

Також були проблеми й у функціях ресурсу. Все це потрібно було усунути, щоб досягти позитивних результатів розкручування.

Вирішення нашої команди

Усунення технічних помилок

Для покращення видимості вебсторінок пошуковою системою ми виконали наступні роботи:

  • усунули дублі, випадково створені URL. Цей захід допоміг знизити ймовірність проблем із релевантністю ключів, втрату ваги для посадкових сторінок;
  • зробили розмітку структури;
  • впровадили шаблон для автогенерації метатегів, який можна налаштовувати;
  • налаштували сучасне кодування картинок, що дозволило покращити швидкість завантаження.

Усі операції також позитивно позначилися і на індексації ресурсу.

Робота над юзабіліті

З огляду на особливості тематики ніші (стоматологія) фахівці нашої компанії серед основних рішень приділили увагу і факторам EAT. Для цього ми проаналізували сайт та додали:

  • інформацію про всю дозвільну документацію;
  • дані про матеріали, обладнання;
  • відомості на сторінках лікарів: вказали кваліфікацію, стаж, напрямок діяльності.

Окремо роботи торкнулися сторінок з послугами. Ми додали у футер та шапку контакти для зв'язку. Загалом робота сайту була налаштована таким чином, щоб з будь-якої сторінки користувач міг одразу записатися до лікаря.

Відновлення позицій ресурсу після паузи

Як ми писали вище, після початку воєнних дій клініка Dental Art на 3 місяці зупинила бізнес та роботи з розкручування. Тепер, коли було ухвалено рішення про відновлення позицій, ми насамперед вирішили приділити увагу масі посилань. Саме з цієї позиції було відзначено просідання.

Для досягнення поставленої мети ми розширили семантику (додали вебсторінки з районами Києва), включили до неї інформаційні запити. Також було відібрано авторів, що спеціалізуються на темі медицини, для створення експертного контенту. Крім цих робіт, ми протестували ресурс за низкою ключових показників і усунули технічні проблеми.

Восстановление позиций ресурса после паузы

Коментує наш експерт:

Досвід відновлення позицій ресурсів у різних нішах бізнесу після паузи, викликаної початком війни, показав, що кидати роботу не можна. Потрібно продовжувати хоча б підтримку сайтів, якщо не активне просування. В іншому випадку відновлення буде тривалішим та більш витратним. Показники, отримані протягом місяця роботи з сайтом стоматології Dental Art, підтверджують це судження. Ми спостерігаємо стійку позитивну динаміку приросту трафіку та відвідуваності завдяки дії органічних факторів.

Клюєв Ерік

Head of SEO

Результати нашої роботи над проєктом

Через місяць після старту ми вже можемо підбити підсумки. Результати показують стабільність зростання трафіку.

Результаты нашей работы над проектом

За 4 тижні відвідуваність зросла у 1,7 раза.

Показово, що параметри трафіку на вебресурс Dental Art перевищили навіть довоєнні.

За 4 недели посещаемость выросла в 1,7 раза

Також відзначимо покращення позицій ключів у пошуковій системі (порівнюємо з 13.05.2022) :

Также отметим улучшение позиций ключей в поисковой системе

Після паузи виросли і показники конверсії:

После паузы выросли и показатели конверсии

Підбиваємо підсумки

В першу чергу знову зробимо акцент на своєчасності відновлення робіт з розкручування. Чим раніше почати займатися просуванням, то швидше бізнес почне приносити дохід на рівні довоєнного періоду або навіть перевищить його.

Наші фахівці також готові проконсультувати представників різних ніш щодо відновлення після вимушеної паузи. Ми допоможемо визначити пріоритетні напрямки, які забезпечать ефективний та швидкий результат. Звертайтесь, відновлюватимемо країну разом!

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.