Житловий комплекс – це єднання людей певній території. Вони мають спільні цінності, завдання та проблеми. Нерідко на кількох сотнях квадратних метрів розміщуються сотні сімей. Одна із проблем – комунікація всередині спільноти. Мобільний додаток для РК – це інструмент комунікації та об'єднання людей, які живуть в одному комплексі. Воно потрібне як мешканцям, так і забудовникам, керуючим компаніям, власникам об'єктів інфраструктури. Додаток для РК дозволяє вирішувати безліч завдань оперативно, швидко отримувати відповіді на запитання та задовольняти потреби спільноти мешканців.
Вигоди мобільного додатка для житлового комплексу
Мобільний житловий комплекс є джерелом актуальної інформації, інструментом для комунікації між мешканцями, керуючою компанією та забудовником. Ще на етапі будівництва відділ продажу отримує вигідні переваги, маючи додаток. Потенційні покупці можуть ознайомитись із пропозицією в інтерактивній формі, вивчити подробиці, отримати відповіді на свої запитання. Використання калькуляторів та інших цінних інструментів, таких як конструктор планування або контроль етапу будівництва в реальному часі, розкривають нові можливості перед покупцями. Зростає зацікавленість, підвищується лояльність.
Але головне завдання програми для забудовників – запропонувати інструмент комунікації усередині житлового комплексу. Сусіди зможуть проводити опитування, вирішувати мирним шляхом конфліктні ситуації, обговорювати нагальні завдання та проблеми та взаємодіяти з компанією, що управляє. Функціонал програми може включати швидкий виклик представників компанії, охорони та інші особливості, що дозволяють оперативно реагувати на будь-які потреби.
Софт для забудовників дозволяє вести облік платежів та документообіг. Зручна форма квитанцій, автоматичне заповнення даних, заповнення показників лічильників, довідки про склад сім'ї та інші документи завжди будуть під рукою. Це практичний інструмент, який зводить бюрократичні завдання до мінімуму.
Підключення розсилки дає можливість своєчасно інформувати мешканців про нововведення чи зміни, ділитися останніми новинами, пов'язаними з житловим комплексом та проводити опитування та голосування. Додаток для ЖК полегшує життя самим мешканцям компанії, що управляє, а також відкриває нові можливості для інвесторів та комерційної інфраструктури всередині або біля житлового комплексу.
Що дає використання програми для ЖК?
Мобільний додаток для РК дає багато переваг для кожного учасника. Функціонал може бути різним, залежно від групи учасника, підбирається як інтерфейс, а й набір інструментів і функций. Впровадження додатку для житлового комплексу дозволяє створити якісну екосистему всередині комуни та сформувати приємну та ефективну взаємодію учасників.
Для відділу продажу
Ще на етапі початку забудови додаток для ЖК може приносити користь компанії. Менеджер відповідає на велику кількість питань, проте більшість із них – однотипні. Тому можна заздалегідь підготувати блок запитань та відповідей. Крім того, інструменти інтерактивності дозволяють захопити потенційного покупця, надати вигоди та переваги у зручній формі та зацікавити ще більше.
Використання додатку для відділу продажів дає можливість ознайомитися з плануваннями квартир, вивчити вартість кожної квартири або порахувати на калькуляторі з розрахунку вартості квадратного метра. Також відображаються об'єкти інфраструктури, можна впровадити 3D-візуалізацію. Показується хід будівництва, детально розписано етапи робіт.
Користувачі можуть бачити фото, відео, читати новини та детальну інформацію. Менеджери відділу продаж також отримують набір інструментів. Документообіг, заповнення форм, комунікація з клієнтами, звіти та статистика з переглядів та цільової аудиторії, швидка взаємодія з потенційним клієнтом за допомогою чату. Інструменти відповідей на питання, що часто ставляться, дозволяє спростити роботу менеджера і позбавити від рутинних дій.
Використовуйте всі переваги мобільних програм: автоматизуйте рутину, скорочуйте витрати. Наші експерти підберуть найкращі рішення безпосередньо для вашого бізнесу.
Для інвестора
Інвестор, вкладаючи гроші у будівництво або комерційний об'єкт, хоче бути впевненим у своїх інвестиціях. Софт для забудовників дозволяє надати докладну інформацію про хід робіт у реальному часі, звітність та документацію, докладні плани забудов. Також інвестор отримує інструменти для зв'язку, як із забудовником, так і з мешканцем. Чати, розсилки та інші інструменти комунікації дають можливість швидко отримувати відповіді на свої запитання та залишатися в курсі всіх подій.
При цьому інвестор може брати участь у спілкуванні з сусідами, дізнаватися та цікавитися їхніми потребами та розвивати комерційний напрямок, спираючись на отримані дані. Оплата комунальних платежів для інвестора стає набагато простішою, її можна повністю автоматизувати, як і роботу з будь-якими документами. У результаті інвестор повністю взаємодіє з житловим комплексом і може контролювати свої інвестиції.
Для мешканця
Найбільш цінним додатком для ЖК є для мешканців комплексу. Незважаючи на те, що використовувати його можна ще на етапі забудови, більшість інструментів створено для того, щоб мешканцям було комфортно спілкуватися та вирішувати нагальні питання. Докладно продумуються інструменти комунікації між сусідами. Важливим є документообіг та оплата комунальних платежів. Всі квитанції зберігаються в електронному вигляді, користувач може отримати доступ до них у будь-який час.
Інструменти проведення опитувань, спірних моментів, обговорення дозволяють оперативно вирішувати будь-які питання, уникаючи конфліктних ситуацій. Крім того, побутове спілкування із сусідами дозволяє налагодити комунікацію та жити у злагоді.
Мобільний житловий комплекс забезпечує постійний зв'язок із домоуправляючою компанією та доступ до послуг у будь-який час. Потрібна допомога електрика чи необхідно терміново викликати охорону? Заявка залишається в кілька кліків. Контроль камер відеоспостереження або відео домофонів, бронювання паркування та інші послуги, що надаються мешканцю, повністю управляються зі смартфоном.
Об'єкти комерційної нерухомості набувають вигідних переваг. Мешканці знають графік роботи, можуть заздалегідь забронювати столик у закладі, записатися до салону чи зробити онлайн замовлення. Для комерції – це додаткова вигода, але це велика зручність та комфорт для самих мешканців. Додаток для РК дозволяє жити комфортно та отримувати послуги належної якості та своєчасно.
Для домоуправління
Домоуправління має надавати якісні послуги, та мобільний додаток для ЖК дає таку можливість. Справа в тому, що за звичайного способу комунікації швидкість надання послуг не найвища. Бюрократичні питання, оформлення документів, тривалий процес обговорення від етапу проблеми до реалізації – це займає багато часу і сил. Багато процесів можна автоматизувати.
Завдяки постійному зв'язку з мешканцями представники домоуправління оперативно реагують на будь-які потреби. Документообіг дозволяє автоматизувати заповнення документів, видачу типових бланків. За рахунок інструментів фото та відео співробітники служби управління можуть вивчити масштаб проблеми та підібрати інструменти для її вирішення. Потік кран? Надішліть фото, і домоуправляюча компанія відправить сантехніка з потрібними інструментами.
Додаток для ЖК дозволяє представникам компанії контролювати оплату комунальних платежів, надсилати повідомлення, проводити опитування, голосування та оперативно вирішувати будь-які спірні ситуації. Це потужний інструмент для сучасної взаємодії між керуючою компанією та мешканцями.
Дізнайтеся про всі етапи розробки інструменту для особистого газового рахунку.
Етапи розробки мобільного додатку
Щоб створити мобільний застосунок, потрібно пройти через весь цикл розробки. У практиці WEZOM він складається з таких етапів:
- Аналітика та збір даних . Вивчаємо нішу, підбираємо необхідний стек технологій, визначаємо методи реалізації проекту.
- Прототипування . Створюємо прототип програми, щоб зрозуміти, як воно виглядатиме в результаті. Робимо технічне завдання.
- Дизайн . Проробляємо інтерфейс, робимо всі елементи зручними, а додаток для РК зрозумілим та простим.
- Програмування . Пишемо код, створюємо потрібний функціонал, впроваджуючи найнеобхідніші інструменти.
- Тестування . Перевіряємо на наявність помилок, імітуємо діяльність реального користувача та визначаємо проблеми. За їх наявності – усуваємо.
- Запуск . Навчаємо ваших співробітників користуватися програмою, виставляємо на платформу, допомагаємо в просуванні.
Кожен етап ви зможете контролювати та стежити за якістю виконання. Ми надаємо докладні звіти.
На вартість розробки мобільного додатка впливають різні фактори, про які не завжди знають замовники.
Терміни розробки програми
Швидкість розробки програми для забудовників залежить від багатьох факторів. Ключовий із них – складність функціоналу. Чим більше функцій буде впроваджуватися, тим більше буде потрібно цього часу. З іншого боку, на швидкість залежить досвід команди. У нашій компанії працюють досвідчені програмісти, але вони відрізняються за рівнем та стеком технологій, з якими працюють. Отже, що менш досвідчений програміст чи дизайнер, то більше часу знадобиться на реалізацію проекту.
На термін розробки програми також впливають додаткові чинники. Наприклад, під час роботи з'ясовується, що потрібно запровадити додаткові інструменти. В одному випадку це робиться швидко, в іншому – доводиться переробляти готові модулі. Тож точні терміни сказати практично неможливо. Під час обговорення проекту ми зможемо приблизно зрозуміти, скільки часу потрібно, щоб створити додаток для РК. Як правило, потрібно від 4 місяців. У ході аналізу завдання та побудови плану реалізації стануть зрозумілими приблизні терміни розробки. Приходьте до нас на консультацію у Wezom, і ми зможемо дати більш точну відповідь на це питання.
Розробка додатків для житлового комплексу у Wezom
У компанії Wezom працюють досвідчені фахівці, які допоможуть створити мобільний додаток для РК. Ми маємо великий досвід, потужна команда, яка здатна реалізувати практично будь-який проект. Працюючи з нами, ви отримуєте такі вигоди:
- ми детально аналізуємо сферу діяльності та підбираємо оптимальні рішення, не доведеться переплачувати за зайві функції чи інструменти, якими не користуватимуться ваші клієнти;
- ми проводимо тестування ще на етапі розробки, особливу увагу приділяємо інтерфейсу, роблячи додаток до РК інтуїтивно зрозумілим, простим і функціональним, щоб у ньому міг розібратися користувач у будь-якому віці;
- ви можете бути впевнені як наша робота, тому що ми гарантуємо технічну підтримку програми, і у разі виявлення проблем фахівці приступають до їх усунення;
- ваші співробітники навчаються працювати з додатком, створюються докладні інструкції та рекомендації;
- ви чітко знаєте, за що ви платите, контролюєте кожен етап роботи та отримуєте докладні звіти.
У компанії Wezom ми підходимо до будь-якого проекту з повним зануренням, детально вивчаємо нішу, витрачаємо великі ресурси на попередню аналітику, щоби потім не переробляти. Наша мета – зробити готовий продукт під ключ, який приноситиме вигоду власнику.
Висновки
Мобільний додаток для ЖК вигідно як забудовникам, так і інвесторам та мешканцям. Це функціональний інструмент, який допомагає налагодити комунікацію всередині спільноти, оперативно вирішувати питання, взаємодіяти з компанією, що управляє, і отримувати останні новини та відомості. Зручний документообіг дозволяє зберігати квитанції в електронному вигляді, швидко отримувати бланки та необхідні документи, уникаючи бюрократичного навантаження.
Мобільний житловий комплекс допомагає мешканцям задовольняти їхні потреби, а компаніям, що управляють, надавати якісні послуги. Зателефонуйте нам у компанію Wezom, та отримайте детальну консультацію щодо створення мобільних додатків.