Додаток для торгового представника є ефективним джерелом додаткового продажу. Все більше користувачів використовують мобільні пристрої з комерційною метою, здійснюють покупки, роблять онлайн платежі. Тому розробка додатків для торгових представників дає можливість налагодити комунікацію з клієнтом, розширити цільову аудиторію, географію впливу та масштабувати компанію з допомогою збільшення продажів.
Як мобільні програми можуть допомогти в продажах?
За даними компанії LEAD9 у 2015 році 26% дорослих мешканців України користувалися смартфонами, у 2018 році цей показник досяг 45%, а в 2020 році кількість користувачів зросла до 70%. Смартфони активно використовуються для здійснення платежів, замовлень товарів та послуг, а також для комерції. Мобільні рішення для торгових представників допомагають розширити можливості компанії, охопити широку аудиторію та збільшити продаж. Як це працює:
- Клієнт у своєму смартфоні отримує доступ до необхідної інформації, відповіді на свої запитання. За допомогою надання актуальної та цінної інформації про товар чи послугу легко знімати заперечення та взаємодіяти з потенційним покупцем.
- Торговий представник одразу отримує повідомлення про замовлення або запит від клієнта, може зв'язатися з ним та дати відповіді на всі запитання. Крім того, всі договори, прайс-листи та інша документація також знаходяться у мобільному пристрої. Як і історія продажу.
- Додаток для торгових представників інтегрується з системою CRM, легко ставити завдання, збирати статистику, звіти, синхронізувати дані. Це зручно, безпечно, просто та зрозуміло.
- Продаж збільшується за рахунок розширення аудиторії, легкої та комфортної взаємодії та надання послуг оперативно та якісно.
- Знижуються витрати на запуск нового товару або послуги, оскільки активні користувачі одразу отримують повідомлення.
- Легко збирати статистику розробки маркетингових стратегій, перевірки затребуваності продукту. Гнучкість та динаміка дозволяють реагувати на зміни ринку.
- Автоматизація процесів робить обробку замовлення швидкою, зручною та практичною. Жодних зайвих дій, зменшення відсотка відмов, зниження ймовірності помилок – все це дають мобільні програми для торгових представників.
Це далеко не всі можливості розробки програми. Завдяки унікалізації та персональному підходу, можна вирішувати конкретні завдання компанії. Розробка власних інструментів дозволяє відбудуватися від конкурентів, зробити вигідні переваги та надавати послуги якісніше.
Опис основних функцій програми
У додаток для торгових представників можна додати практично будь-які інструменти, які необхідні ефективної роботи. Але є мінімальний набір функцій, які обов'язково варто запроваджувати.
Збір замовлень покупців
Одна з головних функцій – можливість замовлення товару чи послуги. Клієнт не повинен робити зайвих дій, за бажання зробити замовлення, він отримує таку можливість. Причому цей процес зводиться до кількох простих дій. Імовірність відмови значно знижується, а автоматизація замовлення дозволяє клієнту одразу отримати бажане, не докладаючи зусиль.
Обробка замовлень, коригування та повідомлення покупців
Додаток для торгового представника має особистий кабінет, де він може легко обробляти замовлення, дивитися статистику, історію роботи з клієнтом, коригувати замовлення та комфортно з ним працювати. Клієнт теж отримує можливість скасувати замовлення, змінити його або доповнити. Функція повідомлень гарантує взаємодію з клієнтом та супровід на кожному етапі.
Збір оплат
Інструменти збору оплат дають можливість знизити відсоток відмови та надати комфортну послугу для безготівкової оплати. Різноманітність платіжних інструментів дозволяє охопити широкий перелік клієнтів, включаючи юридичних осіб.
Облік фінансових витрат
Детальні звіти та автоматизація процесів замовлення дозволяють компанії контролювати роботу торгових представників, стежити за успішністю роботи, оцінювати результати та розробляти подальший план розвитку на основі зібраних даних. Усі фінанси враховуються, інтеграція з CRM та 1С дозволяє одночасно створювати бухгалтерські звітності.
Відстеження маршрутів пересування торгових представників
Моніторинг роботи співробітників дозволяє оптимізувати робочі процеси, покращити взаємодію між клієнтами та торговими представниками, налагодити логістику та повністю контролювати маршрут. Це дає можливість знизити витрати на обслуговування компанії та покращити якість роботи з клієнтами.
Переваги мобільних програм для торгових представників
Мобільні рішення для торгових представників мають такі переваги:
- зручне ведення основи клієнтів;
- докладна статистика та історія замовлень;
- інтеграція із платіжними системами;
- можливість мобільно керувати замовленнями;
- постійне оновлення асортименту та контроль наявності товару;
- оптимізація логістики та покращення якості та швидкості роботи торгових представників;
- облік та документація, зібрана в одному місці;
- контроль фінансових операцій;
- організація попередніх замовлень;
- електронний каталог з рекомендаціями та цінною інформацією;
- поділ прайсу за категоріями роздрібу, великого та дрібного опту;
- зручна комунікація із клієнтом;
- ведення різних видів взаєморозрахунків, включаючи передоплати, відстрочення, контроль заборгованостей.
Додаток для торгових представників значно розширює можливості компанії, покращує роботу з клієнтами та приносить прибуток.
і можна отримати якісний продукт, не відволікаючись на розробку від важливих бізнес-завдань
Етапи розробки мобільного додатку
Розробка програми у Wezom виглядає наступним чином:
- Аналітика . Ми обговорюємо з вами проект, аналізуємо нішу, збираємо дані, вивчаємо цільову аудиторію, конкурентів, щоб зрозуміти, які потреби та завдання ставляться.
- Прототип . Під час обговорення проекту розробляється прототип, за допомогою якого можна побачити майбутню програму, її функціонал та можливості.
- Дизайн . Після ствердження прототипу дизайнер розробляє інтерфейс, айдентику, формує візуальний стиль.
- Розробка . Програмісти починають розробляти програму для торгових представників, використовуючи оптимальний стек технологій.
- Тестування . Проводиться тестування, програма перевіряється на наявність помилок, перевіряється якість функціоналу. При необхідності вносяться виправлення.
- Запуск . Фахівці вивантажують програму на платформи, навчають ваших співробітників користуватися інтерфейсом і повністю запускають його.
Надається гарантійна технічна підтримка, за потреби додатково можна замовити послугу повного технічного забезпечення та просування.
Терміни розробки програми
Мобільні рішення для торгових представників мають різні завдання, тож сказати точний термін розробки неможливо. Все залежить від потреб, рівня фахівців, які працюють над проектом та безлічі інших факторів. Ми пропонуємо приїхати до нас в офіс для консультації і фахівець відповість на ваші запитання. Ми зрозуміємо, що саме необхідно, як це реалізувати та який стек технологій використовувати. Тож ми зможемо сказати максимально точний термін розробки.
Як правило, для створення додатків такого типу потрібно від 2 місяців. Чим складніше інструменти необхідно впроваджувати, тим довший процес розробки. Не менш важливо ретельно проаналізувати проект, щоб не витрачати час на доопрацювання та виправлення. Тому ми пропонуємо приїхати до нас у Wezom та спільно продумати, яким буде додаток для торгового представника.
Розробка додатків для торгових представників у Wezom
У компанії Wezom працюють фахівці, які створять програму для торгових представників під ключ. Ми починаємо з етапу обговорення ідеї та закінчуємо повним запуском та підтримкою. Особливості роботи з компанією Wezom такі:
- підбираємо команду, яка впорається з поставленим завданням у максимально короткі терміни;
- детально аналізуємо нішу, проводимо аналітику, вивчаємо конкурентів, щоб зробити унікальний ефективний додаток;
- даємо гарантію на свою роботу, надаємо технічну підтримку, у разі виявлення проблем, оперативно вирішуємо їх;
- надаємо докладну звітність на кожному етапі роботи, ви завжди знаєте, скільки і за що сплачуєте;
- навчаємо ваших співробітників користуватися програмою, проводимо консультації;
- ведемо проект з осуду ідеї до повного запуску;
- робимо особливий наголос на зрозумілий інтерфейс, зручність використання, сучасний актуальний дизайн.
Компанія Wezom гарантує розробку продукту, який вирішуватиме поставлені завдання. Зателефонуйте нам, і ми обговоримо ваш проект та підберемо оптимальні шляхи його реалізації.
Висновки
Мобільні програми для торгових представників – це потужний інструмент додаткових продажів, що допомагає легко взаємодіяти з клієнтами, оптимізувати роботу співробітників та покращити якість обслуговування. Багато процесів автоматизуються, зводяться до елементарних дій і допомагають зручно працювати як клієнтам, і торговим представникам. Це сучасний підхід до реалізації товарів та послуг, що допомагає підвищити лояльність, покращити взаємини з клієнтом та розширити можливості. Зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі та дізнатися детальніше про розробку.