Розробили нову стратегію просування в Google Ads, прибуток клієнта збільшився на 60%.
Клієнт
-
Назва компанії, посилання: Foodex24
-
Локація: Київ
-
Статус проекту: Виконується
-
Термін проекту: 5 місяців
Робота над проектом з просування сайту доставляння продуктів по Києву розпочалася у січні 2021 року. До цього компанія мала негативний досвід у цьому напрямі, оскільки не було чіткої стратегії, бюджет значною мірою витрачався марно, вартість кліку була критично високою для цієї тематики, погано відстежувалася результативність.
Діяльність Foodex24 спрямовано організацію доставляння харчових продуктів додому споживачеві. Це унікальний український стартап, котрий активно розгорнув свою роботу під час карантину. Продажі виконуються за допомогою сайту та мобільного застосунку. Є опція оформлення замовлення телефоном. За умов обмежень, пов'язаних з пандемією, у Foodex24 змогли масштабувати бізнес, побудувати власний склад продуктів, у якому дотримано всіх вимог безпечного зберігання. Але реклама в мережі не була на належному рівні.
Цілі та завдання проекту
Зберегти пріоритетні позиції у своїй тематиці, підвищити ефективність реклами у Google Ads.
Наше рішення
Налаштували пошукові кампанії за ключовими словами
У процесі роботи з клієнтом ми зібрали максимально повне семантичне ядро у тематиці доставляння харчових продуктів. Були залучені високо- та середньочастотні запити у російській та українській версіях пошуку. Добре допомогло фундаментальне вивчення конкурентів та ключових слів, які вони застосовували під час просування. Для збільшення трафіку клієнта ці дані максимально використовувалися. Було визначено цінність кожного запиту та розроблено стратегію щодо їх використання.
Під час аналізу рекламного кабінету нашого партнера було виявлено стратегічні та тактичні помилки. Тож ми поставили за мету його повну оптимізацію та оновлення налаштувань, щоб підвищити ефективність рекламної кампанії, збільшити охоплення аудиторії, простежити за цільовими діями користувачів на сайті. Підсумком роботи мало стати зниження вартості кліка.
Провели динамічні пошукові кампанії
Наступним етапом стало налаштування динамічних оголошень. Цей метод просування оптимально підходив для Foodex24, тому що дозволяв підлаштувати заголовки та кінцеві адреси на основі змісту сайту. Вносячи зміни до переліку товарів в інтернет-магазині, клієнт отримував поновлення в пошукових оголошеннях.
Для досягнення максимального результату нашими фахівцями з просування було сформовано ТЗ для програмістів з налаштування даних на сайті. Це допомогло вести потенційного клієнта прямо на картку товару, виходячи з його запиту.
Владислав Захаревич
Head of PPC
Робота у цьому напрямі виконувалася переважно з орієнтацією на низькочастотні запити.
Оптимізували роботу в Google Shopping
При продажах базових речей хорошу результативність показувало використання Google Shopping. Але цей інструмент міг показати ефективність лише у тому випадку, коли на сайті представлено достатньо інформації для зчитування пошуковими алгоритмами. Для цього мав бути ретельно опрацьований фід даних.
Наші фахівці переформатували ці блоки в українській та російській версіях сайту окремо, для залучення більшої кількості цільової аудиторії. Було оновлено обліковий запис Merchant Center, що допомогло автоматично оновлювати характеристики товарів, представлених на сайті, контролювати витрати рекламного бюджету, відстежувати його ефективність.
На підставі попередніх даних було ухвалено рішення змінити модель атрибуції з метою оцінки асоційованих конверсій.
Налаштували отримання якісної аналітики
У зв'язку з тим, що в процесі співпраці з клієнтом було заплановано проведення кількох рекламних кампаній, важливо було налагодити чітку систему моніторингу. У цьому напрямку ми проаналізували конверсійні дії користувачів та проробили результати у розрізі кожної категорії сайту. В результаті отримали детальну статистику та здобули можливість підвищити рентабельність кожного інструменту.
Результати проекту
Підвищили результативність рекламної кампанії вдвічі
Після виконаної роботи результативність рекламної кампанії, яка тривала 30 днів у квітні 2021 року, зросла практично вдвічі за всіма показниками. За незначного підвищення видаткової частини бюджету (лише на 8%) кількість користувачів збільшилася майже в 3 рази, кількість транзакцій і дохід — удвічі. При цьому ціна кліку знизилася втричі.
Було |
Стало |
|
Витрата |
256 371,67 грн. |
295 289,56 грн. |
Ціна кліку |
8,68 грн. |
3,44 грн. |
Кількість користувачів |
20751 |
59 718 |
CR |
2,14% |
1,39% |
Транзакцій |
625 |
1177 |
Дохід |
749 321,58 грн. |
1 433 625,26 грн. |
Зворотний дзвінок |
105 |
303 |
Моніторимо тематичну нішу та ставимо нові завдання
На сьогодні більшість кампаній ще не проведено, і деякі з них перебувають на стадії розробки. Результативність клієнта зростає щодня, є чітке розуміння стратегії просування в ніші.
Загалом після проведення кількох кампаній кількість кліків збільшилась на 191,12%, бюджет — на 15,18%, транзакції — на 88,32%. Ціна кліку знижено на 60,44%. Дохід став вищим на 91,32%.
Для цієї тематики на стадії запуску перебуває просування в YouTube та мобільний застосунок.