Кейс PPC реклами інтернет-магазину Dybok.ua

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
11.06.2021
11.06.2021
5.0
3912
0

Налаштували інструменти та підвищили ефективність рекламної кампанії одного з найбільших інтернет-магазинів меблів на 35% лише за перший місяць роботи

Клієнт

  • Назва компанії: Dybok.ua

  • Локація: Захід України

  • Статус проекту: Виконується

  • Строк проекту: 12+ місяців

Власники одного з найбільших інтернет-магазинів меблів в Україні звернулися до нашої агенції у березні 2020 року. До цього просуванням сайту Dybok.ua займався інший підрядник, але бажаного результату компанія не досягала. Під час попереднього аналізу Google Ads наші фахівці визначили, що понад 20% рекламного бюджету витрачалося неефективно.

Dybok.ua займається продажем меблів відомих українських та європейських брендів вже 10 років. За цей час компанія збудувала розгорнуту мережу складів та магазинів у 12 областях України, що дає можливість вчасно доставити замовлену продукцію. Активно ведуться продажі через сайт dybok.com.ua. Цей інтернет-магазин є одним із найбільших продавців меблів у нашій країні. Але приплив нових клієнтів не був на бажаному рівні.

Цілі та завдання проекту

Підвищити ефективність витрат на контекстну та таргетовану рекламу, збільшити трафік та конверсію.

Наше рішення

Вибудували маркетингову стратегію щодо Google Ads

У процесі роботи наші фахівці розглянули ефективність кожного інструменту в рекламному кабінеті та визначили рівні (Level) регіонів, ґрунтуючись на критеріях прибутковості та вартості доставляння «Новою поштою».

Вирішили працювати з наступними інструментами:

  • Search + DSA;

  • Google Shopping;

  • Media Campaign;

  • Local Campaign.

Основою нашої взаємодії з клієнтами стали індивідуальні щоденні звіти щодо кожного інструменту. Статистика показувала, який бюджет, кількість показів та кліків, автоматично розраховувалися показники CTR, CPС, відсоток конверсії, ROMI та інше. Завдяки таблиці можна було побачити співвідношення загальних витрат та прибутку за день та за місяць, порівняти ці дані з прогнозами. Це давало обом сторонам максимальне розуміння ефективності процесів. Одразу висвічувалися точки зростання згідно з інструментами.

Налаштували інструменти, орієнтовані на продаж та збільшення кількості постійних клієнтів.

Запускаючи рекламу в Google Ads, наші фахівці зібрали ключові слова, виходячи з пріоритетів клієнта. Ці ключі показувалися текстовими оголошеннями під час видачі.

Владислав Захаревич

Head of PPC

Ще один інструмент, який допоміг у роботі, - це динамічні пошукові кампанії у поєднанні з фідом даних. У такий спосіб автоматично було опрацьовано всі низькочастотні пошукові запити, з якими було важко впоратися вручну.

При роботі з головним конверсійним інструментом у цій ніші – з Google Shopping – на першому етапі ми звернули увагу на якісне наповнення фіда даних. У перспективі це могло забезпечити 65% конверсій, розширення охоплення користувачів та залучення якісного трафіку на сайт.

Крім роботи, спрямованої на приріст клієнтів, не можна було забувати про аудиторію, яка вже стикалася з інтернет-магазином раніше. Для цього були використані методи динамічного та класичного ремаркетингу.

Розширили медійну присутність та попрацювали над підвищенням впізнаваності бренду

У цьому напрямку ми ініціювали проведення медійних кампаній, розрахованих на холодну аудиторію. Нашою метою було увійти до інформаційного поля нових клієнтів, познайомити їх з брендом чи нагадати про нього. Налаштування велося на підставі метрик користувача, намірів, інтересів аудиторії.

Для охоплення людей, які вже відвідували сайт, наші спеціалісти запустили кампанію Discovery Ads. Цей інструмент на сьогодні показує вищий показник залученості та СРС.

Розширили медійну присутність

Одночасне використання реклами в контекстно-медійній мережі та Discovery Ads дає більшу результативність, тому що КМС дає велике охоплення, а в другому інструменті вища клікабельність.

Провели допоміжні кампанії, націлені на офлайн-продаж

Враховуючи особливість ніші, в якій працював наш клієнт, наші спеціалісти з просування налаштували механізми, які допомагають залучити покупців до офлайн-магазинів. У роботі були використані інструменти Local Campaigns Ads у зв'язку з My Business. Користувачам показується інформація про магазини у пошуку, контекстно-медійній мережі, Google картах та інших партнерських платформах Google.

Для залучення локальних клієнтів на сайт було настроєно Smart Local Campaigns Ads.

Провели допоміжні кампанії, націлені на офлайн-продаж

Результати роботи з проекту

Знижуємо вартість кліку на 6–7 % щомісяця

Розроблена стратегія та налаштування всіх основних та допоміжних інструментів вже за перший місяць показала свої результати. Найголовніше, що знизилася видаткова частина рекламного бюджету на 16,52%, а вартість кліків – на 6,85%.

Відповідно, прибуток від реклами збільшився на 34,28%, кількість транзакцій — на 36,59%, коефіцієнт транзакцій — на 50,98%. ROMI за кошиком становило 239% без дзвінків та інших форм на сайті.

Аналогічна динаміка за другий місяць роботи: видаткова частина рекламного бюджету збільшена на 6,18%, кількість потенційних клієнтів зросла на 14,21%. Показники відмов стали нижчими на 2,51%, вартість кліку — на 7,03%. Дохід від реклами загалом став вищим на 9,0%, а ROMI за кошиком стало 271%.

Показники з просування у FaceBook також демонструють ефективність обраної стратегії, підвищення клікабельності, збільшення охоплення та приріст показника ROMI.

При збільшенні витрат на рекламу в цій соціальній мережі стабільно зростає й прибуток компанії, який показує, що цілі, поставлені клієнтом, досягнуті.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.