Макс
Макс
Head of Logistics PM
07.06.2023

Як мобільний додаток для складу може посилити бізнес

Макс
Макс
Head of Logistics PM
07.06.2023
07.06.2023
5363
5 хвилин
9

Облік товарів на складі є завданням, яке потребує суворої звітності та повного контролю. Сучасні технології значно спрощують ведення обліку та полегшують роботу співробітників. Для компанії це можливість знизити ймовірність помилок, зменшити витрати та оптимізувати діяльність компанії. Створення програми для складу допоможе спростити ведення бізнесу та підвищує його ефективність.

Додаток для складу

Мобільний додаток для складу виконує низку важливих завдань, серед яких: організація та облік товарів на складі, прискорення процесу прийому товару, покращення контролю залишків, автоматизація заповнення документації. Також допомагає відстежувати зміни на складі, автоматизує дії співробітників, покращує комунікацію всередині компанії. Завдяки додатку легко синхронізувати склад та магазин.

Створення програми для складу є необхідним кроком для покращення бізнесу та оптимізації роботи. Сама програма коштує недешево, але в результаті, вона допомагає значно заощадити надалі.

Кому потрібен застосунок для складу

Мобільний додаток для складу актуальний для будь-якого підприємства, де є приміщення для зберігання товару / продукції. Зокрема його потребують:

  • Логістичні компанії. Застосунок дозволяє відстежувати прибуття та відвантаження товарів, розміщувати продукцію на складі, швидко дізнаватися, де що знаходиться. Крім того, він контролює запаси й автоматизує інвентаризацію.
  • Роздрібні магазини. Мобільний додаток для складського обліку дозволяє відстежувати рівень запасів, вчасно попереджати про необхідність їх поповнення. Також він спрощує пошук та збір замовлення, полегшує доставлення.
  • Промислові підприємства. Мобільний застосунок дозволяє ефективно керувати сировиною й деталями для комплектування, відстежувати стан готової продукції, планувати її відвантаження.
  • Дистриб'ютори та гуртові компанії. Додаток для складу дозволяє керувати великим об'ємом товарів, відстежувати переміщення вантажу між складами, оптимізувати процеси сортування й упакування. Також додаток попереджає про критичний мінімум запасів товару й необхідність поповнення.
  • Оператори складів. Додаток для обліку товару на складі дозволяє їм ефективно ним керувати, відстежувати наявність вільних місць, контролювати термін зберігання продуктів тощо.

Переваги мобільного додатку для складу

переваги мобільного додатку для складу

Мобільний додаток для складу актуальний для супермаркетів, невеликих магазинів, інтернет магазинів, абсолютно будь-якої сфери, де здійснюються продажі, і є склад продукції. Переваги має такі:

  • зменшується ймовірність помилок та неточностей;
  • повна видимість реальних залишків;
  • автоматизація роботи працівників складу;
  • спрощення прийому та вивантаження товарів;
  • спрощення звітностей;
  • зменшення паперового навантаження та прискорення процесу заповнення документів;
  • статистика та повний контроль роботи складу;
  • збільшення темпу роботи, обслуговування клієнтів.

Це лише незначна частина переваг, які дає мобільний додаток. По суті відбувається автоматизація ведення обліку, що дозволяє значно краще працювати.

Основні функції програми для обліку товарів

Функціонал програми може бути різним, залежно від потреб бізнесу. Створення додатку для складу починається з оцінки завдань та постанови цілей. Проте, здебільшого реалізується ряд основних функций:

  • інструменти внесення товару до бази з необхідними параметрами;
  • функції швидкого пошуку, включаючи фільтри;
  • додавання, редагування картки товару, зміна даних;
  • імпорт та експорт бази;
  • статистика та аналітика;
  • нагадування та повідомлення;
  • інструменти візуалізації товару;
  • сканер коду або NFC мітки;
  • ведення звітностей, зведень, документації;
  • інструменти автоматизації документації, кошторису, накладні та інші документи з функцією автозаповнення.

Насправді, до мобільного додатку для складу можна додати практично будь-який інструмент, який тільки може знадобитися бізнесу. Ми детально аналізуємо потреби та завдання, щоб зробити додаток найбільш ефективним та функціональним.

Рекомендуємо почитати
Проектування мобільного додатка

Проектування допомагає розібратися, що розробляти, навіщо, як і скільки. Завдяки відповідям на всі питання, істотно скорочуються ризики та полегшується організація робіт.

Докладніше

Приклади додатків для складу

Існує велика кількість додатків для складу, які добре реалізовані та показали свою ефективність. Ось приклади деяких із них:

  • «ЄКАМ» . Сервіс, що дозволяє автоматизувати роботу складу. Веде облік, контролює залишки, є інструменти продажу, детальна звітність, контроль за рухом коштів. Може інтегруватися з бухгалтерськими програмами, безліч аналітичних функцій.
  • Мій склад . Популярний додаток серед малого та середнього бізнесу. Підходить для оптової та роздрібної торгівлі, є інструменти створення бази клієнтів, формування вирви продажів, зрозумілий дизайн та інтерфейс.
  • LiteBox . Це хмарний сервіс, що допомагає керувати закупівлями та продажами, є інструменти складського обліку, аналітика, набір шаблонних документів, інструменти маркетингу. Потужний сервіс для бізнесу.

Найбільш ефективними вважаються програми, розроблені спеціально для бізнесу. Створення програми для складу дозволяє реалізувати будь-які інструменти та впровадити функції, які недоступні іншим. А головне, виконуватимуться поставлені завдання.

Мобільний додаток для складу: як ми це робимо

мобільний додаток для складу: як ми це робимо

У компанії Wezom ми займаємося розробкою додатків для обліку товарів, продажу та контролю всіх бізнес-процесів роботи складу. Завдяки виробленому роками підходу ми створюємо якісні мобільні програми за короткий час. Наше завдання – оцінити вашу сферу бізнесу, зрозуміти сильні сторони, вивчити конкурентів та зробити унікальний продукт, який приноситиме користь та прибуток. Створення програми для складу проходить у кілька етапів.

Етапи розробки

Етапи розробки мобільного додатка для складів у компанії Wezom такі:

  1. Аналітика . Спочатку ми вивчаємо сферу вашої діяльності, конкурентів, цільову аудиторію, розуміємось на особливостях бізнесу, вивчаємо потреби та тенденції ринку. Всі дані збирають аналітики і на їх основі ми формуємо завдання для розробників.
  2. Проектування . Далі спеціалісти розробляють прототип. Це дозволяє побачити кінцевий результат, внести корективи та створити зручну приємну програму, щоб будь-який користувач міг розібратися в ньому.
  3. Дизайн . Після затвердження прототипу дизайнер малює всі елементи, підбирає кольори, форми, створює унікальний стиль.
  4. Розробка . Як тільки дизайн затверджений, він передається розробникам і програмісти реалізують його в робочий додаток. Підбирається оптимальний стек технологій та пишеться код.
  5. Тестування та запуск . Після розробки проводиться тестування, коли воно підтверджується успіхом, ми допомагаємо запустити додаток в роботу. Вивантажуємо на платформи, навчаємо співробітників користуватися інтерфейсом, надаємо гарантійну технічну підтримку.

Кожен етап обговорюється та затверджується, ми створюємо докладні звіти, всю роботу ви можете контролювати та відстежувати результати.

Скільки коштує додаток для складу

Вартість розробки застосунку для складу залежить від різних чинників, зокрема:

  • Функціоналу. Чим більше функцій міститиме мобільний додаток для складу, тим дорожча його розробка. Серед обов'язкових – керування запасами, відстеження постачання, генерація звітів, інтеграція зі штрих-кодами.
  • Платформи. Створювати нативні додатки під кожну ОС – найдорожчий варіант, але іноді обійтися без нього неможливо. Більш економна можливість – створення кросплатформного додатка.
  • Дизайну. Створення привабливого, інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу вимагає часу та високої кваліфікації. Він коштуватиме дорожче, але дає найкращі результати.
  • Інтеграції з іншими програмами. Платити треба за під'єднання кожного сервісу. Серед основних – системи обліку, електронної комерції, керуванням замовленнями.
  • Вартості послуг розробника. Якщо потрібен якісний мобільний додаток для складського обліку, зверніться до професійної команди з відповідним досвідом. Як показує практика, це найнадійніший і найбезпечніший спосіб вкласти гроші в розробку.

Якщо ви хочете детальніше дізнатися, скільки коштуватиме ваш додаток для складу, наш менеджер може обговорити з вами подробиці проекту й надати оцінку.

Висновок

Створення програми для складу є великим кроком для бізнесу та приносить величезну користь. Це можливість спростити роботу співробітників, автоматизувати дії, зменшити можливість помилок, прискорити обслуговування клієнтів. Додаток є потужним інструментом для контролю та управління бізнесом та значно розширює можливості. Зателефонуйте нам або приходьте до офісу, щоб дізнатися докладніше та отримати консультацію.

FAQ

Для кого актуальна розробка мобільного додатку для обліку товарів?

Мобільний додаток для складу підходить магазинам, супермаркетам, точкам продажу техніки, обладнання та компаніям, які продають будь-які товари. Якщо у вас є склад продукції, то програма для вас актуальна.

Які функції у мобільного додатка для складу?

Облік товару, внесення нових продуктів, редагування та оформлення, сканування кодів, звітності та бухгалтерські документи, шаблонна документація з можливістю автоматизації заповнення полів. Веде статистику, контроль залишків, підбір товару, швидкий пошук. Будь-які інструменти, які потрібні компанії легко реалізувати в додатку.

Скільки коштує mobile app для складу?

Вартість залежить від багатьох факторів, включаючи кількість функцій. Чим їх більше, тим технологія обійдеться дорожче і буде довше за часом. Вартість завжди розраховується індивідуально, залежно від потреб компанії. Для більш детального розрахунку пропонуємо приїхати на консультацію до компанії Wezom.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(9)
М
Марина
14.02.2021
На роботі встановили ваш додаток для складу – й це просто знахідка! Я тепер можу легко відстежувати вантаж, керувати постачанням, генерувати звіти – й нема жодних глюків! Дуже дякую за таку роботу!
К
Костянтин
23.07.2021
Додаток значно покращив роботу нашого складу! Ми тепер можемо легко сканувати штрих-код, швидко відстежувати кожну одиницю товару. Плюс – застосунок інтегрується з системою обліку, що значно спрощує контроль за рухом продукції. Наша команда дуже задоволена!
В
Валя
05.11.2021
Додаток для ведення складу – невіддільна частина мого бізнесу. Він значно скорочує час, що витрачають працівники на ручне введення даних. Й це знижує ризик помилок. Крім того, додаток дозволяє відстежувати наявність товару на складі, керувати запасами за допомогою графіків та звітів. Я вважаю, що це дуже надійний потужний інструмент для ефективного керування складом.
М
Микола
26.01.2022
Наша компанія встановила додаток для складу з базовими функціями. Що я можу сказати? Так, вона виконує основне завдання, але нема жодних додаткових функцій, й це дуже незручно, особливо якщо форс-мажор. Чимало доводиться робити самому… Сподіваюсь, що це не остаточна версія, дороблять.
З
Зоряна
01.07.2022
А я боюся навіть відкривати ту програму, що в нас встановили. Ось, зайшла почитати, що то таке. Керівник сказав, щоб розбиралась сама, а якщо треба буде, він підкаже. А я не розуміюся в тому! Максимум, що можу – це написати пост у мережі. Треба йому натякнути, щоб провів навчання.
К
Катерина
06.11.2022
Не знаю, в кого наш керівник замовляв додаток для складу, але то жах! Складний, заплутаний, дуже незручний інтерфейс, чимало зайвих функцій. На додачу застосунок часто гальмує й працює дуже повільно. Це дратує й заважає!
В
Василь
21.01.2023
Наш додаток для складу – це повне розчарування! Замовляли у фрилансерів, й отримали суцільний жах! Додаток має дуже обмежені функціональні можливості, з ним майже нічого не можна зробити. Коли замовляли, сподівалися на ефективну інтеграцію з іншими системами, більш гнучкий набір інструментів для керування складом. Були дуже розчаровані! Розробник зник, що робити, не знаю!
Н
Назар
18.02.2023
Як це ви так? Варто було контролювати кожен етап розробки, адже лише так можна бути впевненим, що отримаєте те, що треба. Та й перш ніж завершити проект, його треба було протестувати, й лише потім платити. Можете подати до суду, якщо був договір з чітко прописаними вимогами. Якщо його не було, навіть не знаю, що порадити.
В
Володимир
18.05.2023
А я нашим додатком для складу дуже задоволений! Зручний у користуванні, має потужні функції, швидко працює, без збоїв. Додаток для обліку складу має сучасний та стильний дизайн, на який приємно дивитись. Сам він працює без нарікань, ніколи мене не підводить. Я завжди можу розраховувати на точність даних й стабільність його роботи. Це дуже важливо, оскільки я не можу дозволити собі загубити товар або помилитися з кількістю запасів на складі.
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.