У ніші туризму важливо своєчасно сповіщати клієнтів, пропонувати найвигідніші умови та контролювати всі бізнес-процеси. Докладні звіти дозволять аналізувати фінансове становище компанії, потрібність послуг та ефективність співробітників. CRM система для туризму – це інструмент, що забезпечує автоматизацію багатьох процесів та допомагає масштабувати компанію.
Особливість CRM для турагентства
CRM потрібна кожній турфірмі. Робота з клієнтами значно спроститься. Крім звітів та сегментування клієнтів, система контролює документообіг, підбирає кращі пропозиції, допомагає вести програму лояльності. Вона поєднує інформацію партнерів - авіакомпаній, готелів та інших. Завдяки цьому менеджер може швидко скласти пропозицію для клієнта.
Ніша туризму є висококонкурентною, тому важлива правильна воронка продажів, впровадження програми лояльності, реклама та інструменти роботи з потенційними клієнтами. CRM система туризму включає необхідний набір інструментів для роботи з менеджерами, партнерами, клієнтами, бухгалтерією.
Лише кастомна технологія зможе повною мірою закрити всі проблеми вашого бізнесу. Зверніться до наших експертів, щоб дізнатися більше.
Переваги впровадження системи CRM:
Контроль продажів
CRM система для туризму дозволяє контролювати продажі, відстежувати конверсію, визначає найкращі напрямки. Система відстежує результати співробітників, надає дані про клієнтів, формує цільову аудиторію, порівнює продажі в різні періоди та виконує безліч інших завдань, що допомагають покращувати продажі.
Керування компанією
Власник отримує зручний інструмент для контролю бізнес-процесів, багато з яких легко автоматизувати. Зміна статусу замовлення, автозаповнення полів, впровадження індивідуальних програм лояльності, обробка заявок, автоматичне розсилання клієнтам та нагадування спрощують управління компанією.
Звіти
CRM для турагентства має широкі можливості аналітики та збирає докладні звіти. Серед них облік усіх фінансових операцій, аналітика продажів по конкретних країнах, інструменти створення воронки продажів, відстеження динаміки зростання компанії. Також є дані про клієнтів, причини їх відмов, потрібність послуг та інші звіти. Все збирається у зручному інтерфейсі та дозволяє проводити детальну аналітику.
Маркетинг
Завдяки докладним звітам та великій кількості інструментів для роботи з маркетингом, легко масштабувати бізнес та розширити можливості компанії. Серед маркетингових інструментів – розсилка повідомлень та спеціальних пропозицій, програми лояльності, брендування, мобільні застосунки для клієнтів, інтеграція з різними системами тощо.
Документообіг
CRM система для турагентства включає повний пакет документів із можливістю автозаповнення. Легко завантажувати свої договори, листи бронювання, пам'ятки для туристів, додатки до договорів та інші документи, необхідні для роботи компанії.
Це не всі можливості та переваги CRM для турфірми. За наявності індивідуальної системи легко створити власні потужні інструменти, що дозволяють покращити прибуток компанії, масштабувати її та автоматизувати робочі процеси.
Популярні системи для турагентств
Існує безліч готових рішень. Вони відрізняються за функціоналом, набором інструментів та вартістю. Ми пропонуємо ознайомитися з найпопулярнішими CRM для туризму:
Офісофф
Онлайн CRM, що дозволяє враховувати клієнтів, керувати бухгалтерією, створювати звіти для податкової. Технічна система для суворого контролю та обліку всіх документів та даних про клієнтів.
TourControl
Легко інтегрується із телефонією, є інструменти календаря, підбору турів. Дозволяє надсилати повідомлення клієнтам, веде облік усіх платежів, доступом до клієнтів розмежовується по ролях.
ERP.travel
Містить досить потужну воронку продажів, дозволяє робити розсилки, оформляти індивідуальні тури. Якісний облік бухгалтерії, що інтегрується з сайтом. Призначена для великих мереж, є налаштування прав доступу.
U-ON.Travel
Автоматично формує документи, веде облік бухгалтерії, розраховує тури. Є повідомлення для клієнтів, якісна програма лояльності. Формує воронку продажів, інтегрується з телефонією. Вартість досить велика, але це зручна система CRM для турагентства.
CRM TRAVELS
Зручно вести базу заявок, обробляти потенційних клієнтів, можна створити систему повідомлень, як менеджерів, так і клієнтів. Документи заповнюються автоматично, робота компанії легко аналізується. Зручна система для легкого ведення бізнесу.
Columbis
Просто вести базу звернень клієнтів, великий набір інструментів взаємодії з клієнтами, розсилки, хороша система безпеки, докладна аналітика. Професійний сервіс, але його вартість є досить високою.
На вартість розробки системи CRM впливає безліч факторів. Це комплексне рішення, яке розробляється спеціально для бізнесу. Тому основний критерій, що впливає ціну – функціонал.
СRM Tour
Швидкий доступ до даних клієнтів, зручне формування бази, інтеграція з телефонією, багато операцій легко автоматизувати. Великий вибір шаблонів документів, докладний облік прибутків компанії.
ITERIOS Travel Agent (ІТА)
Дозволяє шукати потенційних клієнтів, сегментує базу, відстежує статуси замовлення, містить багато інструментів для роботи менеджера. Підбирає вигідні пропозиції клієнтам, легко налаштувати воронку продажів та систему повідомлень.
MAG.Travel
Інструменти автоматичного розсилання, онлайн оплати, формування та друку документів. Зручний фінансовий контроль, багато інструментів аналітики та маркетингу. Досить потужна система для ведення справ компанії.
Це далеко не повний список CRM для туристичних агенцій. Кожна має свої переваги та недоліки. Але найкращим рішенням буде розробка власної CRM для компанії, що надає послуги туроператора.
Особливості індивідуальної CRM для сфери туризму
Індивідуальна CRM для туризму – це потужний інструмент, що дозволяє автоматизувати бізнес-процеси, налагодити та спростити роботу співробітників, вести докладний звіт та контролювати кожну угоду. Ось кілька причин, чому індивідуальне рішення краще та ефективніше за готові системи:
- відмінна безпека, базу вкрай складно зламати чи вкрасти;
- гарний зручний дизайн, що дозволяє співробітникам швидко розібратися у функціоналі;
- використання лише тих інструментів, які потрібні компанії, жодних зайвих функцій, за які доведеться переплачувати;
- впровадження індивідуальних інструментів для вирішення завдань підприємства;
- унікальна розробка, заснована на попередньому аналізі бізнес-процесів;
- інтеграція із будь-якими сторонніми сервісами.
Індивідуальна система CRM для турагентства дозволяє створити будь-які інструменти для вирішення конкретних завдань. Компанія Wezom пропонує послугу розробки унікальної CRM турфірми. Ми дотримуємося чіткої стратегії, що дозволяє створювати ефективний продукт та успішно його впроваджувати.
Наші фахівці ще до початку розробки проводять аналітику, вивчають особливості компанії, завдання та підбирають інструменти їх вирішення. Після обговорення дизайнер розпочинає розробку прототипу, й після його затвердження програмісти створюють унікальну CRM для турфірми. Ось ще кілька причин вибрати Wezom:
- ми робимо наголос не лише на технічну частину, а й на візуальну, щоб співробітникам було комфортно та зручно використовувати інструменти;
- гарантуємо якість роботи, тому пропонуємо повну технічну підтримку, за потреби, миттєво розв'язуємо проблеми;
- розробляємо маркетинговий план впровадження системи у компанію;
- враховуємо всі побажання та бізнес-завдання, щоб система була найефективнішою;
- гарантуємо безпеку збереження даних від стороннього проникнення.
Зателефонуйте нам, й наші спеціалісти нададуть детальну консультацію та допоможуть визначитися з вибором. CRM система для турагентства – це потужний інструмент, який обов'язково потрібно впроваджувати, якщо хочете масштабувати та розвивати бізнес.