Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
13.11.2020

CRM для фітнес клубу

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
13.11.2020
13.11.2020
4.5
9241
0

Для будь-якого фітнес-центру важливим є не лише залучення клієнта, але і його утримання. Крім того, потрібно контролювати бізнес-процеси, стежити за ефективністю роботи співробітників та потрібністю послуг. CRM для спортивного клубу – чудовий інструмент, що дозволяє виконувати ретельний облік, взаємодіяти з клієнтами, розробляти маркетингові стратегії та масштабувати бізнес.

Завдання, які вирішує CRM для фітнес-клубу:

Облік відвідувачів

Кожен відвідувач заноситься до бази, де показується докладна інформація. Завжди можна побачити, скільки людей ходить до зали, коли востаннє приходив певний клієнт, скільки часу провів. На тлі цих даних збирається інформація про цільову аудиторію та розробляється стратегія взаємодії з клієнтами.

Сегментування відвідувачів

Клієнти ходять на фітнес, йогу, басейн, тренажери або інші секції. Система веде єдину основу, але сегментує її. Тому зручно пропонувати індивідуальні умови для кожного напряму.

Фінансова звітність

CRM система фітнес-клубу включає збирання фінансової аналітики. Скільки кожен клієнт приносить компанії грошей, скільки годин працює кожен співробітник, зміни цін та інша інформація доступні для адміністрації. Усі фінансові звіти збираються централізовано.

Інструменти аналітики

Скільки разів клієнт відвідує фітнес-центр, які напрямки краще працюють, як виглядає цільова аудиторія. Всі ці дані можна зібрати за допомогою інструментів аналітики. Маркетингові стратегії тепер будувати набагато легше.

Оптимізація роботи персоналу

Тренери отримують зручний календар із графіком, менеджери бачать інформацію про клієнтів, адміністратор контролює роботу співробітників, а власник керує всіма бізнес-процесами.

Це неповний перелік можливостей та завдань, з якими справляється CRM система фітнес-клубу. Головне – автоматизація багатьох процесів, спрощена робота компанії, управління клієнтською базою та нові можливості, що дозволяють маркетинговому відділу здійснювати більше продажів, а компанії – розвиватися та масштабуватись.

Можливості системи для фітнес-клубу

CRM система фітнес-клубу, особливо розроблена індивідуально під компанію, має широкий набір інструментів. Вони значно розширюють можливості бізнесу та спрощують роботу. Можливості системи CRM наступні:

  • єдина база клієнтів, але при цьому поділена на сегменти та напрямки;
  • онлайн укладання договорів із клієнтами;
  • облік оплати, відвідувань, усіх операцій, що їх проводить клієнт;
  • календар, у якому обліковуються дані кожного відвідувача;
  • маркетингові інструменти для розсилок, організації індивідуальних повідомлень;
  • програма лояльності та управління взаємодією з клієнтом;
  • відстеження ефективності роботи бізнесу, потрібності напрямків та інша аналітика;
  • детальні звіти діяльності компанії.

Це далеко не всі можливості системи CRM, розробленої для фітнес-клубів. Крім того, для кожної компанії можна розробити індивідуальний набір інструментів, що відповідає завданням.

Створюємо унікальні CRM "під ключ"

Лише кастомна технологія зможе повною мірою закрити всі проблеми вашого бізнесу. Зверніться до наших експертів, щоб дізнатися більше.

Переваги впровадження CRM системи у фітнес-клубі

CRM для спортивного клубу є потужним інструментом, що дозволяє автоматизувати багато процесів та спростити роботу співробітників. Але головне – це взаємодія з клієнтами та можливості їх залучення та утримання.

Адміністратор закладу отримує доступ до актуальної бази клієнтів. Вона має інструменти контролю відвідувань. Адміністратор бачить, коли клієнт відвідує зал, скільки часу проводить та іншу інформацію. Показується строк абонемента, що дозволяє запропонувати клієнту продовження. Якщо користувач ходить регулярно, але без абонемента, адміністратор й це бачить, тому можна запропонувати лояльні умови придбання абонемента.

Власник контролює всі бізнес-процеси, спостерігає за динамікою компанії, отримує доступ до актуальної звітності. У звітах видно, які напрями краще працюють, що приносить більші прибутки. Отже, легко розробити стратегію розвитку компанії, покращити бізнес-процеси та підвищити прибуток.

Тренери отримують докладний розклад, який за потреби коригується. Про всі зміни клієнти отримують повідомлення. Адміністрація контролює діяльність та ефективність співробітників.

Клієнти теж отримують вигоду, якщо впроваджується CRM для спортзалу. Зникають черги на ресепшені, швидкість та якість обслуговування вища, працює програма лояльності та пропонуються індивідуальні умови для клієнтів. А бухгалтерія бачить докладні дані та може будь-якої миті сформувати звіт.

Приклади CRM-систем для фітнес-клубів та спортзалів

Існує досить багато готових рішень, що відрізняються за можливостями, функціоналом та вартістю. Пропонуємо ознайомитися з найпопулярнішими CRM для фітнес-клубів:

Mobifitness

Містить свій хмарний сервіс, мобільний застосунок для клієнтів та онлайн-магазин. Можна проводити онлайн-запис у фітнес-центр й навіть здійснити оплату. Зручний інструмент для шкіл танців та спортивних залів.

FITNESS PRO

Зберігає історію відвідувань клієнтів, нагадує про візит, є інструменти онлайн запису та придбання супутніх товарів. Створює статистику роботи та інші звітності.

1С: Фітнес-клуб

Серйозна CRM для фітнес-центру, що має великий набір інструментів. Але й коштує відповідно. Аналізує бізнес-процеси, веде облік, розрахунок зарплат, створює повідомлення.

КРАФТ Фітнес

Містить облік клієнтів, інструменти оплати, працює з корпоративними клієнтами, організація партнерських програм та програм лояльності. Потужний інструмент для серйозних завдань.

Позначка

Підходить для малого та середнього бізнесу, є інструменти сегментування клієнтів, оповіщень. Облік фінансових операцій, контроль роботи співробітників.

Малахіт

Єдине вікно системи надає доступ до клієнта, є інструменти створення розкладу тренерів, мобільний застосунок для клієнтів. Також є інструменти фінансових звітів.

Fitness365

Підходить для фітнес-клубів, є інструменти збору та контролю бази клієнтів, нагадування про прострочені абонементи, конструктор договорів. Призначений для створення завдань адміністратора.

особливості індивідуальної CRM для сфери спорту

Особливості індивідуальної CRM для сфери спорту

Попри численні CRM для фітнес-клубу, індивідуальне рішення завжди виграє. Ось кілька причин, чому так відбувається:

  • індивідуальні інструменти дозволяють розв'язувати складні завдання;
  • високий рівень безпеки;
  • зручний інтерфейс для працівників;
  • окремі маркетингові інструменти для просування бізнесу;
  • швидке розв'язання технічних проблем та інших труднощів.

Індивідуальна CRM для спортивного клубу коштує дорожче за готові рішення. Але в перспективі це чудова інвестиція, що дозволяє масштабувати бізнес та бути впевненим у безпеці та високому рівні функціональності. Крім того, не доведеться переплачувати за інструменти, які не потрібні компанії. Лише необхідний набір функцій.

Компанія Wezom займається розробкою CRM для фітнес-клубів. Ще на етапі обговорення ми заглиблюємося у всі бізнес-процеси компанії та пропонуємо набір інструментів. Далі готуємо проект, прототип, спеціалісти приступають до розробки. Кожен етап затверджується та перевіряється. Після тестування запускаємо CRM для спортзалу та надаємо підтримку.

Зателефонуйте нам, щоб детальніше обговорити розробку CRM для вашого бізнесу.

Як вам стаття?
4.5
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.