CRM для салонів краси

Вікторія
Вікторія
IT Sales Manager
1.3
28.10.2020
7280
0

Салон краси – це бізнес, який потребує суворого контролю якості та утримання клієнтів. Як це зробити найефективніше? Впровадити CRM для салону краси. Це потужний інструмент, що дозволяє виконувати ретельний облік, оцінювати роботу спеціалістів, потрібність послуг. Також він допомагає утримувати клієнтів, взаємодіяти з ними та пропонувати найкращі умови.

Чи потрібна вашому салону краси CRM-система

Якщо раніше для запису необхідно було з'явитися в салон й на вході записатися до зошита, то сьогодні все робиться онлайн, або хоча б за телефонним дзвінком. Якщо протягом місяця приходить 5-10 клієнтів, то потреб у CRM для салону краси немає. Достатньо вести запис у тому самому зошиті. Але якщо потік клієнтів стабільний, у кожного свої потреби, а працює вже кілька майстрів, то CRM система для салону краси – необхідність.

Щоб точно зрозуміти, чи потрібна вашому салону краси CRM, поставте собі кілька запитань:

  1. Чи можу я без проблем визначити, скільки відвідувачів й коли прийдуть?
  2. Чи виникають у мене складнощі із записом до майстра, чи можу я швидко відповісти клієнту, чи зайнятий майстер у вказаний час?
  3. Чи доводиться клієнту щоразу пояснювати майстру, які послуги він хоче отримати?
  4. Чи знаю я, скільки разів до мене приходив клієнт, як давно він був і коли потрібно нагадати про стрижку чи інші процедури?
  5. Чи знаю я, як утримати клієнтів у салоні краси, та чи можу я робити персональні умови обслуговування?

Якщо в ході відповіді на запитання виникає ще більше запитань або відповіді не задовольняють вас, необхідно заводити СRМ для салону краси. Це потужний інструмент, який дозволяє вести облік, контроль клієнтів, пропонувати індивідуальні програми та відстежувати ефективність роботи. А головне – він допомагає автоматизувати багато процесів й досягти збільшення як постійних клієнтів, так і кількості зростання відвідувачів.

Опції CRM для салону краси

CRM системи для салону краси мають широкий набір інструментів, що дозволяють керувати робочими процесами та зробити їх простішими та зручнішими.

Автоматизація завдань та процесів

Багато робочих процесів легко автоматизувати. Запис клієнтів, повідомлення та нагадування про відвідування салону краси, нагадування майстру про запис до нього. Розсилки з новими послугами, акціями, зміною режиму роботи – все це можна зробити швидко та в автоматичному режимі.

Планування та адміністрування

Адміністрування стає набагато простішим. Можна вести облік з мобільного телефону, в режимі онлайн отримувати звіти та дані. Знижується ймовірність помилок, ведуться записи розмов, виключається ймовірність запису кількох клієнтів на один й той самий час. Простий контроль розкладу, онлайн журнал ведення справ – все це допомагає легко керувати салоном краси.

Рекомендуємо почитати
Рентабельність CRM-системи

Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.

Докладніше

Аналіз та облік

Кожному клієнту створюється картка з даними, де можна відстежувати кількість походів до салону, робити нагадування про візит, стежити за попитом послуг. Вся історія взаємодії клієнта із салоном краси зберігається.

Крім того, легко аналізувати роботу співробітників, визначати ефективність та вести докладний фінансовий облік компанії. Зручні графіки та таблиці дають швидкий доступ до потрібної інформації.

Підвищення лояльності клієнтів

Пропонуйте постійним клієнтам персональні знижки та індивідуальні умови. Подивіться, якими послугами вони найчастіше користуються, запропонуйте знижки та акції індивідуально для них. Система лояльності – чудовий інструмент для утримання клієнтів. Функціонал СRМ системи надає змогу її впровадити.

Які завдання вирішує СRМ для салонів краси та перукарень

Нагадування про похід до салону краси

Клієнт отримає нагадування, що настав час відвідати салон краси й скористатися послугою. Крім того, можна пропонувати індивідуальні умови, щоб зацікавити відвідувача ще більше.

Онлайн запис клієнтів

Нема потреби їхати до салону лише для того, щоб записатися. Навіть телефонного дзвінка можна уникнути, якщо є можливість запису онлайн.

Повна база клієнтів

Легко контролювати кількість клієнтів, розуміти їхні потреби, бачити цільову аудиторію. За підсумками цієї бази складається маркетинговий план, підбираються послуги, вибудовуються ціни.

Контроль фінансів

Слідкуйте за фінансовими потоками, враховуйте витрати, обчислюйте середній чек та результативність ведення бізнесу. Цей інструмент вирішує головне завдання – оцінку прибутковості підприємства.

Контроль роботи працівників

Ви чітко розумітимете, який дохід вашому салону краси приносить кожен майстер, оцінювати його ефективність, кількість вільних годин. Контроль роботи працівників – запорука успішної діяльності компанії.

Аналіз потрібності послуг

Слідкуйте за тими, якими послугами найчастіше користуються, а які можна виключити або знизити вартість. Аналіз потрібності послуг допоможе переформатувати бізнес та зробити його прибутковішим.

CRM система для салонів краси «Під ключ» від Wezom

Компанія Wezom пропонує послугу розробки CRM для салону краси "під ключ". Це означає, що ми проаналізуємо ваш бізнес, визначимо основні завдання та потреби та створимо інструмент, що дозволяє вирішувати ці завдання.

Ось кілька аргументів, чому варто замовити розробку CRM для салону краси у компанії Wezom:

  • над проектом працює команда спеціалістів;
  • ми завжди на зв'язку та оперативно вирішуємо будь-які завдання;
  • після розробки перед запуском проводиться велика кількість тестів;
  • ми готові надати підтримку проекту;
  • визначаємо потреби ваших клієнтів та створюємо інструменти, що задовольняють їх.
Новий рівень роботи з клієнтами

CRM-системи дозволяють сформувати єдину клієнтську базу компанії – безцінний інструмент для маркетингу та обслуговування клієнтів. Ми готові розповісти вам все про таку розробку!

Що впливає на бюджет розробки CRM систем:

  • кількість учасників системи;
  • кількість інструментів та функціоналу;
  • складність дизайну та візуальних можливостей;
  • кількість правок та доповнень під час роботи;
  • рівень та кількість залучених фахівців;
  • наявність інтеграції сторонніх послуг;
  • можливість роботи різних пристроях.

У ході консультації та розробки проекту фахівці детальніше визначають вартість. Але навіть вона не буде точною, оскільки під час роботи можуть виникнути нові чинники, що впливають на ціну розробки.

CRM система для салонів краси – це потужний інструмент, що дозволяє автоматизувати багато процесів, зручно керувати бізнесом та покращувати його в режимі реального часу. Слідкуйте за уподобаннями клієнтів, контролюйте роботу співробітників, автоматизуйте запис клієнтів та впроваджуйте систему лояльності.

Як вам стаття?
1.3
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.