Роздрібна торгівля або ритейл бізнес не можуть обійтися без взаємодії з клієнтами. Традиційні методи роботи на тлі конкуренції, що зростає, та високих запитів користувачів стають неактуальними. На допомогу приходять системи CRM для роздрібної торгівлі. Це діджитал інструмент, що дозволяє автоматизувати багато процесів, спростити ланцюжок продажів, скоротити ймовірність помилок до мінімуму та покращити комунікацію з клієнтом.
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Рекомендуємо почитати
Рентабельність CRM-системи
Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1