Василій
Василій
IT Sales Manager
29.06.2021

Автоматизація керування доставкою: швидше, простіше, точніше

Василій
Василій
IT Sales Manager
29.06.2021
29.06.2021
7720
9 хвилин
0

Сучасні засоби автоматизації та оптимізації доставки дозволяють підприємствам виконувати доставку за вимогою протягом меншого часу, скорочувати операційні витрати та підвищувати продуктивність. Досвідчені підприємства швидко розгортають передові системи управління доставкою, щоб підвищити якість обслуговування клієнтів та збільшити їхню лояльність.

Програмне забезпечення для керування доставкою можна визначити як платформу, яка переводить у цифрову форму основні логістичні операції, такі як диспетчеризація, розподіл завдань та призначення замовлень, відстеження транспортних засобів, планування маршрутів та багато іншого.

Можливість програми для служб доставки забезпечення відстежувати флот у режимі реального часу, розуміти погоду та моделі руху, відстежувати рух товарів забезпечує високий рівень логістичної прозорості, знижує вартість за милю, генерує точний час прибуття, унеможливлює відкладені замовлення та підвищує якість обслуговування клієнтів. Іншими словами, він дозволяє зацікавленим сторонам логістики, таким як диспетчери та менеджери з доставки, бездоганно керувати операціями останньої милі.

Кому потрібна автоматизація доставки

Популярність доставки злетіла до небес із початком пандемії та локдауну, люди оцінили можливість отримати все, що їм потрібно не виходячи з дому. Але на цьому їхні бажання не обмежились. Доставка того ж дня, доставка протягом кількох годин, безкоштовна доставка - вимоги споживачів зростають. І для того, щоб їм відповідати, компаніям необхідно максимально оптимізувати свій підхід до доставки.

Для великих компаній з величезними ланцюжками поставок автоматизація стане тим інструментом, який допоможе врахувати абсолютно всю інформацію, раціональніше використовувати ресурси і стати продуктивнішими.

Для невеликих компаній локального значення з налагодженим процесом доставки такий інструмент стане незамінним помічником, мінімізує кількість помилок й виведе на новий рівень.

А для тих, хто лише планує зробити доставку одним із своїх сервісів, автоматизація управління доставкою стане невтомним співробітником та вірним соратником. Вона відкриє перед вами масу нових можливостей й допоможе налагодити процеси навіть за мінімальної кількості співробітників у штаті.

Які завдання вирішує автоматизація

Система управління доставкою може допомогти вашому бізнесу на кожному кроці, адже можливості такого інструменту дуже широкі. Подивімося, що може запропонувати вам автоматизація на різних етапах та рівнях:

  1. Виконання замовлення: тепер усі ваші замовлення зібрані в одному місці, вам легко ними керувати та здійснювати облік. Інформація про клієнтів, їх місцезнаходження та всі необхідні дані також знаходяться в єдиній цілісній системі, тому персоналу буде набагато легше орієнтуватися й часу на обробку замовлень піде набагато менше.

  2. Планування відвантаження: автоматичний розподіл замовлень та товарів, оптимізація доставки та маршруту, до того ж з можливістю розрахувати час прибуття до кінцевої точки. І водій, і клієнт можуть отримувати сповіщення з усією необхідною інформацією.

  3. Доставка: в першу чергу - навігація, зручна побудова маршруту для водія, відстеження доставки в реальному часі для клієнта. До того ж у разі пробок або інших непередбачених затримок розрахунковий час прибуття може коригуватися в реальному часі.

  4. Обслуговування: повідомлення про строки доставки та відстеження на карті значно підвищують рівень задоволеності клієнтів. Цифрове підтвердження доставки допоможе вам відстежувати роботу водіїв, а миттєвий зворотний зв'язок із клієнтами зробить вас ще ближчими до своєї цільової аудиторії.

  5. Аналітика: теплова зона доставки, продуктивність, статистика замовлень та інші дані завжди будуть під рукою та допоможуть відстежити ефективність роботи вашої системи.

  6. Інтеграція: програми для служб доставки легко інтегруються з іншими сервісами компанії, щоб створити єдину систему обліку всієї інформації.

Основні переваги автоматизації доставки

Управління доставкою – це про вдосконалення процесів. Будь-який бізнес прагне знизити витрати шляхом виконання більшої кількості доставок за менших витрат ресурсів (людини-години, автомобілі, паливо), зберігаючи при цьому високий рівень обслуговування клієнтів.

Оптимізація маршруту

Замість того, щоб вручну маршрутизувати кожну задачу, можна використовувати алгоритми оптимізації маршруту, щоб генерувати ефективніші маршрути за менший час. Розширена програма для автоматизації служби доставки може враховувати такі обмеження, як вікна доставки, місткість транспортного засобу, графік роботи водіїв й навіть схеми руху, щоб запропонувати водіям оптимальний маршрут. Оптимізація маршруту також може визначати приблизний час прибуття, який можна використовувати для внутрішніх цілей та зв'язку з клієнтами.

Автоматичне відправлення

Для масштабного бізнесу на доставку за вимогою стане корисним автоматизувати процес відправлення. На відміну від планових поставок, які можуть використати перспективну оптимізацію маршрутів, підприємствам необхідно мати можливість відправляти товари якомога швидше по мірі отримання нових замовлень. Замість того, щоб намагатися боротися з хвилею замовлень, використовуйте інструменти для програмного розподілу замовлень найближчим водіям, які можуть реально виконати замовлення у відведені строки. Автоматизація відправки звільняє дорогоцінний час менеджера, щоб зосередитись на обробці винятків та забезпеченні задоволеності клієнтів.

Відстеження транспортного засобу

Чи їде водій до своєї наступної доставки. чи випадково прямує у протилежному напрямку? Може застряг у заторі? Відстеження розташування транспортних засобів у реальному часі може допомогти диспетчерам зрозуміти, коли водій може збитися з курсу, заощадивши дорогоцінні ресурси та уникнувши дорогих затримок. Відстеження транспортних засобів також використовують групи підтримки клієнтів, щоб інформувати клієнтів про те, коли їх доставка, ймовірно, буде завершена. Використовуйте дані, щоб надати своїм клієнтам відмінний досвід, поки вони чекають на свою доставку.

Підтвердження доставки

Для деяких операцій це ще й отримання підпису клієнта, що підтверджує отримання посилки. Для інших це може бути фотографія місця, де було залишено посилку, щоб потім поділитися нею з покупцем. Розширені операції доставки також використовують сканування штрих-коду, щоб переконатися, що потрібна посилка (і лише потрібна) доставлена ​​у вказане місце. Цей ланцюжок постачання особливо важливий для фармацевтичних препаратів та інших чутливих товарів.

Комунікація між командою та клієнтами

В ідеальному світі вашим водіям та диспетчерам може ніколи не знадобиться спілкуватися за допомогою тексту чи голосу. Диспетчери ставлять завдання, а водії виконують їх. Однак у реальному світі абсолютно необхідно полегшити спілкування між членами команди. Якщо у водія виникають проблеми з пошуком місця висадки або з контактом із клієнтом, він часто насамперед звертається до диспетчера за порадою. Це керівництво є одним із ключових компонентів управління доставкою. Завдяки чату в реальному часі ці комунікації не лише спрощуються, але й покращуються внаслідок доданого контексту розташування водія та деталей його активної доставки.

Функціональні можливості рішень

Софт для керування доставкою має вирішальне значення для оптимізації доставки. Шляхом оцифрування та поєднання розрізнених частин та процесів, що беруть участь у доставці, софт для кур'єрської доставки допомагає компаніям спростити доставку - від планування маршруту та відправки до відстеження клієнтів у реальному часі та цифрового підтвердження доставки.

Допомагають у досягненні високих результатів системи керування доставкою. Саме за допомогою цього інструменту можна легко контролювати загальну ефективність бізнесу. Нижче наведено сім основних функцій програмного забезпечення для керування доставкою:

  • Автоматична відправка, яка здебільшого покладається на агентів, які відстежують їхню присутність та доступність. Вся робота автоматизована із мінімальним втручанням вручну.

  • За допомогою оперативного відстеження об'єктів агента клієнти можуть легко відстежувати пересування агента персоналу протягом короткого проміжку часу.

  • Роль оновлених повідомлень та ETA важлива, тому що вони інформують клієнтів про поточний статус продукту та його доставку.

  • Як ми всі знаємо, спілкування відіграє ключову роль у будь-якому бізнесі, тому клієнти можуть спілкуватися з адміністратором у міру потреби. Це найкраща послуга, яку надають компанії.

  • У зв'язку із збільшенням бізнесу очікування клієнтів також зросли. Отже, у такій ситуації важлива оптимізація останньої милі, щоб надати людям найкращий сервіс.

  • Вбудований інструмент аналітики у програмне забезпечення системи управління доставкою дозволяє отримати точну інформацію про використання ресурсів, продуктивність співробітників та агентів. Крім того, це можливість повідомляти про абсолютний статус доставки товарів.

  • Вбудовані функції, такі як електронний підпис відіграють важливу роль для кінцевих клієнтів. З їхньою допомогою можна також отримати підтвердження доставки зі зворотним зв'язком.

Рекомендуємо почитати
Створення TMS-системи

TMS-система дозволяє отримувати дані про кожну машину в реальному часі та аналізувати їхню ефективність, автоматизувати ручну роботу, спростити обробку замовлень і не тільки.

Детальніше

Вигоди запровадження автоматизації

Цілі інструментів управління доставкою можуть бути різними, переважно це залежить від завдань, які підприємство хоче вирішити. Відповідно й вигоди теж залежать від того, про який саме інструмент йдеться. Але користуючись комплексним підходом, ви можете отримати максимум від автоматизації:

  • Економія часу та коштів, включаючи витрати на робочу силу та доставку;

  • Безпечна доставка продуктів із меншою кількістю контактів із людьми;

  • Гарантована безпека водіїв;

  • Підвищена точність замовлення;

  • Ефективне планування множинних поставок;

  • Оптимізація маршрутів у режимі реального часу;

  • Автоматизація диспетчеризації;

  • Високий рівень прозорості для клієнтів;

  • Короткі терміни обігу;

  • Автоматизація розподілу завдань;

  • Зниження транспортних ризиків;

  • Можливість запропонувати клієнтам модель самообслуговування.

Висновки

Щоб отримати конкурентну перевагу, автоматизація доставки має пронизувати всю систему керування доставкою. Щойно компанії, які займаються доставкою, досягають рівня зрілості автоматизації, як вони починають бачити віддачу від своїх бізнес-стратегій, й розглядають ще сучасніші методи автоматизації служб доставки.

Це також призведе до збільшення клієнтської бази з лояльними споживачами та зростання прибутку. Крім того, автоматизація кур'єрської доставки під час кризи допоможе вам підняти планку свого бізнесу та продовжувати надавати послуги набагато ефективніше.

Якщо у вас виникли якісь питання, чи дозріла ідея проекту — залиште заявку у нас на сайті або зателефонуйте. Наші менеджери із задоволенням нададуть відповідь на всі ваші питання й допоможуть підібрати оптимальне рішення, яке вирішить проблеми та завдання саме вашого бізнесу.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.