Просування зоомагазину у пошукових системах

Просування зоомагазину у пошукових системах
bg image

ЗАЛУЧЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ ПОКУПЦІВ

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Для просування зоомагазину в інтернеті існує безліч маркетингових інструментів. Ефективність кожного з них залежить від особливостей магазину та її покупців. Тому, щоб розробити дійсно ефективну маркетингову стратегію, яка не лише матиме результат, а й дозволить максимально раціонально використати бюджет, потрібна ретельна аналітика та команда фахівців.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЗАЯВОК ТА ДЗВОНКІВ

ЗБІЛЬШАТЬСЯ ПРОДАЖІ З САЙТУ

ЗНИЗИТЬСЯ ЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОДАЖІВ ВІД СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ

ЗНИЗЯТЬСЯ ВИТРАТИ НА РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ

ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ

САЙТ ВИЙДЕ У ТОП ПОШУКА

Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи просування

Стратегія розкручування зоомагазину формується під індивідуальні потреби підприємства, але її можна розділити на кілька обов'язкових ключових етапів:

  1. Аудит сайту. Насамперед важливо визначити, у якому стані ресурс на цей час. Тому фахівці виконують комплексну перевірку та складають план робіт з виправлення виявлених недоробок.
  2. Маркетингові дослідження. Другий етап - дослідження ніші, в якій має відбутися просуватися. А саме: сезонність, глибина ринку, особливості споживачів та конкурентів.
  3. Внутрішня пошукова оптимізація. Збирання семантичного ядра, розширення структури, технічні SEO-доробки
  4. Соціальний медіамаркетинг. Просування товарів у соціальних мережах за допомогою пабліка, а також реклами та PR-публікацій.
  5. Налаштування рекламних кампаній. Дозволяє швидко залучити перших зацікавлених відвідувачів на сайт.
  6. Зовнішня оптимізація. Органічне нарощування зовнішньої маси посилань.
  7. Розсилка. Підтримка зв'язку з вашими покупцями дозволяє підвищити кількість повторних звернень, а також споживчу лояльність.

Важливо розуміти особливості кожного інструменту та застосовувати його таким чином, щоб він приносив максимум вигоди, працюючи в комплексі з рештою.

Вартість послуги

Бюджет на розкручування магазину зоотоварів формується індивідуально. Він залежить від:

  • рівня конкуренції;
  • особливостей ЦА та товарів;
  • вартість платних інструментів (реклама, зовнішні посилання);
  • стану сайту початку робіт.

Наші фахівці можуть розрахувати точну вартість зоомагазину лише після виконання комплексного аудиту. Якщо ви хочете дізнатися більше про особливості послуги, проконсультуйтеся з нашими менеджерами телефоном або в інший зручний для вас спосіб.

ЗАМОВИТИ ПРОСУВАННЯ ЗООМАГАЗИНУ

Просування зоомагазину в інтернеті – завдання, яке вимагає не лише досвіду роботи в інтернет-маркетингу, але й занурення до бізнесу клієнта. Завдяки індивідуальному підходу, нам завжди вдається досягти найкращого результату для клієнта.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!