Просування зоомагазину у пошукових системах
ЗАЛУЧЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ ПОКУПЦІВ
Для просування зоомагазину в інтернеті існує безліч маркетингових інструментів. Ефективність кожного з них залежить від особливостей магазину та її покупців. Тому, щоб розробити дійсно ефективну маркетингову стратегію, яка не лише матиме результат, а й дозволить максимально раціонально використати бюджет, потрібна ретельна аналітика та команда фахівців.
Наші кейси
Ми допоможемо вам
ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЗАЯВОК ТА ДЗВОНКІВ
ЗБІЛЬШАТЬСЯ ПРОДАЖІ З САЙТУ
ЗНИЗИТЬСЯ ЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОДАЖІВ ВІД СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ
ЗНИЗЯТЬСЯ ВИТРАТИ НА РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ
ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ
САЙТ ВИЙДЕ У ТОП ПОШУКА
Етапи просування
Стратегія розкручування зоомагазину формується під індивідуальні потреби підприємства, але її можна розділити на кілька обов'язкових ключових етапів:
- Аудит сайту. Насамперед важливо визначити, у якому стані ресурс на цей час. Тому фахівці виконують комплексну перевірку та складають план робіт з виправлення виявлених недоробок.
- Маркетингові дослідження. Другий етап - дослідження ніші, в якій має відбутися просуватися. А саме: сезонність, глибина ринку, особливості споживачів та конкурентів.
- Внутрішня пошукова оптимізація. Збирання семантичного ядра, розширення структури, технічні SEO-доробки
- Соціальний медіамаркетинг. Просування товарів у соціальних мережах за допомогою пабліка, а також реклами та PR-публікацій.
- Налаштування рекламних кампаній. Дозволяє швидко залучити перших зацікавлених відвідувачів на сайт.
- Зовнішня оптимізація. Органічне нарощування зовнішньої маси посилань.
- Розсилка. Підтримка зв'язку з вашими покупцями дозволяє підвищити кількість повторних звернень, а також споживчу лояльність.
Важливо розуміти особливості кожного інструменту та застосовувати його таким чином, щоб він приносив максимум вигоди, працюючи в комплексі з рештою.
Вартість послуги
Бюджет на розкручування магазину зоотоварів формується індивідуально. Він залежить від:
- рівня конкуренції;
- особливостей ЦА та товарів;
- вартість платних інструментів (реклама, зовнішні посилання);
- стану сайту початку робіт.
Наші фахівці можуть розрахувати точну вартість зоомагазину лише після виконання комплексного аудиту. Якщо ви хочете дізнатися більше про особливості послуги, проконсультуйтеся з нашими менеджерами телефоном або в інший зручний для вас спосіб.
ЗАМОВИТИ ПРОСУВАННЯ ЗООМАГАЗИНУ
Просування зоомагазину в інтернеті – завдання, яке вимагає не лише досвіду роботи в інтернет-маркетингу, але й занурення до бізнесу клієнта. Завдяки індивідуальному підходу, нам завжди вдається досягти найкращого результату для клієнта.
ваш бізнес!