Просування інтернет-магазину квітів
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ КВІТКОВОГО МАГАЗИНУ
Інтернет відкриває нові можливості для торгівлі. Завдяки всесвітній мережі, продаж квітів вже не так сильно обмежується географічним розташуванням цільової аудиторії. Тому за допомогою якісного просування магазину квітів ви можете знаходити покупців далеко за межами свого регіону.
ЗАМОВИТИ ПРОСУВАННЯ МАГАЗИНУ КВІТІВ
Перед тим, як розпочати SEO-просування магазину квітів або будь-який інший вид розкручування, слід виконати ретельний аналіз ресурсу. Важливо визначити, як саме його необхідно просувати та з чого почати насамперед.
Ви можете замовити аудит ресурсу, щоб отримати готовий чек-лист робіт першорядної важливості. Така комплексна перевірка виявить основні технічні помилки в інтернет-магазині, ключові методи підвищити конверсію, дозволить оцінити, наскільки ефективно працюють маркетингові інструменти зараз та як це покращити.
Наші кейси
Ми допоможемо вам
ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЗАЯВОК ТА ДЗВІНКІВ
ЗБІЛЬШАТЬСЯ ПРОДАЖІ З САЙТУ
ЗНИЗИТЬСЯ ЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОДАЖІВ ВІД СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ
ЗНИЗЯТЬСЯ ВИТРАТИ НА РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ
ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ
САЙТ ВИЙДЕ У ТОП ПОШУК
Етапи просування
Щоб забезпечити максимально ефективне просування інтернет-магазину квітів, важливо виконувати роботи в наступному порядку:
- Комплексне маркетингове дослідження. Свого роду розвідка перед боєм, фахівці вивчають цільову аудиторію магазину, шукають найефективніших методів взаємодії з покупцем. Також виконують дослідження конкурентів, оцінюється як сайт, так і маркетингові інструменти, які вони застосовують. Таким чином, після завершення першого етапу ви матимете готовий чек-лист необхідних робіт з покращення сайту, а також довгострокову стратегію з просування.
- Внутрішня оптимізація ресурсів. Роботи важливо розпочинати безпосередньо над самим ресурсом. Якщо конверсія інтернет-магазину низька, то залучений трафік додає до продажів несуттєвий приріст, а більшість цільових відвідувачів ви просто втрачаєте. Тому завдання фахівців насамперед покращити сам ресурс з технічної та маркетингової точки зору, а також врахувати основні фактори ранжирування пошуковими системами.
- Залучення відвідувачів. Після того, як сайт готовий продавати, фахівці переходять на роботу з рекламними каналами та іншими джерелами трафіку. Насправді робота над відвідуваністю починається ще на етапі створення сайту, і продовжується протягом усього його існування. Але інтенсивне залучення трафіку за допомогою всіх доступних каналів (у тому числі платних) краще починати лише після внутрішньої оптимізації.
- Робота над репутацією. Теж важливий етап просування. Насправді лояльні покупці – таке ж джерело клієнтів, як і реклама. Якщо якісно створити програму лояльності, а також налаштувати реферальний маркетинг, то ваші поточні клієнти регулярно повертатимуться для чергової покупки та залучатимуть нових.
Кожен із клієнтських каналів має власні переваги та недоліки. Фахівець має використовувати їх таким чином, щоб компенсувати слабкі сторони одного інструмента сильною стороною іншого.
Вартість послуги
Розрахувати бюджет на просування магазину можна лише після того, як фахівці сформують перелік необхідних робіт. Навіть в тій самій ніші до кожного сайту потрібний окремий підхід. Одні інтернет-магазини містять тисячі товарних позицій, інші – лише кілька десятків, в одних первинна оптимізація проводилася, а в інших – ні, й подібних відмінностей сотні. Тому розрахувати ціну на просування можна лише після того, як фахівці вивчать ваш ресурс.
Ви можете звернутися до наших консультантів, щоб розрахувати бюджет на просування сайту.
Замовити просування магазину квітів
Перед тим, як розпочати SEO-просування магазину квітів або будь-який інший вид розкручування, слід виконати ретельний аналіз ресурсу. Важливо визначити, як саме його необхідно просувати та з чого почати насамперед.
Ви можете замовити аудит ресурсу, щоб отримати готовий чек-лист робіт першорядної важливості. Така комплексна перевірка виявить основні технічні помилки в інтернет-магазині, ключові методи підвищити конверсію, дозволить оцінити, наскільки ефективно працюють маркетингові інструменти зараз та як це покращити.
ваш бізнес!