Як часто та навіщо використовувати запити з хвостами

02.07.2017
3.4
8625
0

Головне гасло комерційних сайтів — конвертування потенційного прибутку у реальний. Для цього необхідно наголошувати на залученні цільового трафіку, що залишає заявки, оформляє замовлення, заповнює анкетні дані – які виконують конверсійну роль для вашого проекту. І у цьому свою авторитетність вже довели Long Tail ключові слова.

Що таке Long Tail ключі

Long Tail (надалі LT), запити з хвостами, ключі зі шлейфом, «хвостаті» запити — все це означає низькочастотні запити (НЗ), що складаються більш ніж з трьох слів й рідко вводяться користувачами у пошук. Вони мають складну структуру й можуть сягати завдовжки кілька сотень символів. Однак, найхарактерніша для них ознака — низька конкуренція.

Наприклад, у нас є високочастотний (ВЧ) ключ "купити канцелярію". По ньому просуваються в онлайні всі, хто має відношення до цієї сфери діяльності. Більш конкретний та «хвостатий» варіант з нього можна зробити, уточнивши деякі характерні якості для вашого ресурсу: «Купити канцелярію онлайн». Фрази цього характеру, в 35% випадків — цільові та ведуть до безпосереднього прибутку на ресурс, а не до збільшення кількості відмов.

Сравнение

Можна й надалі подовжувати хвіст, додавши до нього регіон: «Купити канцелярію онлайн у Києві». Країна виробник, бренд, особливі характеристики це дозволить зробити шлейф унікальним та цільовим для мотивованих вже на конкретну дію відвідувачів.

Декілька фактів на користь Long Tail

Авторитетний сайт «SearchEnginewatch» Нещодавно опублікував дослідження на тему ефективності просування ресурсів за LT ключами. Вони підрахували частоту кліків, поведінкові фактори та конверсію сторінок, оптимізованих під різні ключі, у тому числі зі шлейфом. І вивели наступну статистику:

  Инфорграфика

Можна говорити про те, що довжина 10-20 символів приваблює цільовий трафік на сторінки. А конверсія таких ключів становила в середньому 27%!

«Хвостаті» умовно становлять 70% запитів від загальної кількості. І щоденно поповнюються новими шлейфами. До того ж в основі хвостатої версії найчастіше є «золота середина» — високочастотний ключ, конкретизований під вашу цільову аудиторію. Що, безперечно, відсіює регіональних конкурентів та просуває конверсію значно ефективніше за запити з високою частотністю.

Ми маємо щонайменше три причини, щоб використовувати LT на сайті:

Якісний трафік

На ваш сайт приходитимуть вже готові до цільових вчинків користувачі. Якщо вони перейшли до вас довгим хвостом, вони точно знають, чого хочуть. Далі вже  справа за маркетингом та менеджментом, щоб підчепити та утримати користувача з вигідно сформульованою пропозицією.

Наприклад, якщо користувач перейшов до вас на запит «автострахування», то можливо його цікавить додаткова інформація на цю тему. Але ключ «автострахування у Києві» — показник пошуку варіанта для укладання певної угоди.

Маленька конкуренція

Конкретні запити, визначені регіоном, додатковими можливостями, як онлайн-покупки, характерні особливості товару або послуги - це 90% потрапляння в цільового користувача та відсіювання конкурентів за ВЧ запитами.

Подвійне влучення

Високочастотний ключ з конкретизованим шлейфом це можливість отримати трафік та цільові візити. Ваші сторінки будуть просуватися  відразу по ВЧ і добре спланованого хвоста. Як було в прикладі вище із фразою «купити канцелярію». На сторінку «купити канцелярію онлайн» заходитимуть одразу за двома запитами. А якщо його зробити унікальним завдяки варіанту: «Купити канцелярію онлайн у Києві», тоді вдасться присвоїти ще один канал цільового трафіку.

Для яких сторінок це працює

LT однаково доречні на цільових сторінках, у картках товарів, в інфо-статтях — скрізь на сайті їм можна знайти застосування, використовуючи для ефективного просування в ТОП та нарощування трафіку.

Товари також добре просувати за допомогою хвостів. Наприклад, користувача цікавить лише модель телефону Samsung Galaxy s7 gold. Якщо на вашому сайті в описі товару чи метатегах є такий ключ: «Samsung Galaxy s7 gold» — ймовірність, що цільовий користувач потрапить на сторінку та на ній залишиться — збільшується вдвічі.

Додавання характерних рис у ключі картки товару — це вигідне рішення, яке дозволить залучити свого покупця. Однак не всі ключі можуть підійти. І варіанти, коли хвостики приписуються навмання, використовуючи інтуїцію, також можуть розчарувати вас у теоретичній ефективності використання Long Tail. Щоб цього не сталося, й ви максимально ефективно могли використовувати хвости — скористайтесь спеціальними програмами та сервісами підбору ключів.

Де брати хвости — як складається семантичне ядро з Long Tail

Починаючи підбирати відповідні для свого сайту фрази, заздалегідь подумайте: чим керується користувач, вводячи той чи інший запит у пошукові системи. Наприклад, якщо трапляється варіант: «Як вибрати канцелярію» — логічно припустити, що користувач шукає інформацію, але не налаштований на цільову дію. Такі фрази слід використовувати для наповнення блогу та новинних статей.

SEO-фахівці підбирають максимально релевантні для сайту запити та хвости за допомогою таких сервісів:

  • Google Analytics,
  • Яндекс.Метрика;
  • Google Adwords:
  • Яндекс.Wordstat;
  • KeyCollector:
  • Serpstat.

І це не повний перелік. Кожен з варіантів надає свої можливості та якісні інструменти для пошуку та підбору ключів, у тому числі зі шлейфом. Далі фахівець аналізує списки та відсіює ті, які не є цільовими.

Наступним кроком буде додавання Long Tail на сторінки сайту. Вони можуть розміщуватись у метатегах і бути вписані в контент. Для кожної сторінки необхідно підбирати релевантні запити та логічні хвости.

Чим більше сторінок на сайті — тим об'ємнішим і витратнішим за часом та ресурсами це завдання. Збір семантики для багатосторінкових сайтів може тривати кілька днів. Натомість результат не змусить довго чекати.

Аналіз ключових слів — це досі потрібний та ефективний етап SEO. Але вже зараз йде тенденція до використання не лише ВЧ запитів, а й заповнення сторінок НЧ. Хоча ймовірність запровадження такої фрази у пошук вкрай мала. Вона приведе на сторінки сайту найбільш мотивованого та цільового користувача, для якого все це й робилося.

Як вам стаття?
3.4
Проголосувало: 5
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.