Можливості Google Maps для підвищення локальної видимості закордонного вебсайту

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
02.09.2022
2153
0

Зміст:

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
  • Використання Google Maps Marketing для збільшення місцевої видимості
  • Особливості оптимізації бізнес-профілю Google для Google Maps SEO
  • Google Maps SEO для франшиз і мереж відразу в декількох регіонах
  • Запуск реклами в Google Maps
  • Використання Google Maps Marketing: покрокова інструкція
  • FAQ

Google вже понад 10 років допомагає підприємствам підвищити видимість у певному регіоні. Спершу бізнес-акаунти підприємств, доданих на карти, були відомі під назвою Google Places, пізніше вона змінилася на Google Plus Local. Сьогодні ситуація інша – потрібно зареєструвати компанію в Google My Business.

Незалежно від назви системи, основним завданням локального просування є допомога користувачам певного населеного пункту в пошуку підприємств для задоволення своїх потреб. А організація отримує реальну можливість продемонструвати свій бізнес аудиторії, яка шукає послуги поблизу. Скористатися всіма цими можливостями можна, і якщо просувати компанію на закордонному ринку.

Використання Google Maps Marketing для збільшення місцевої видимості

Крім платної реклами, у бізнес-профілях Гугл можна ще отримати й високі позиції в пошуковій видачі. У розкручуванні компанії на закордонному ринку Google Maps відкриває хороші перспективи для зростання, а також допомагає у виконанні низки важливих для SEO процесів:

  • визначення конкурентів в регіоні;
  • залучення ринкового трафіку та попередньо відібраних лідів на сайт або в бізнес-профіль замовника;
  • отримання більшої кількості позитивних відгуків у профілі Google.

Іншими словами, цей інструмент дійсно допомагає збільшити видимість компанії на місцевому ринку, робить її популярною та впізнаваною.

Особливості оптимізації бізнес-профілю Google для Google Maps SEO

В органічному SEO результат безпосередньо залежить від того, наскільки якісно виконана оптимізація ресурсу. Це і є відмінністю цього інструменту від просування за допомогою Google Maps. У такому разі, щоб отримати гідну позицію в локальній видачі, потрібен тільки бізнес-профіль.

Це не означає, що можна не працювати з сайтом і його технічною складовою. Ми все одно рекомендуємо створити ресурс й оптимізувати його під локальне SEO. Але також вирішальне значення має й оптимізація профілю підприємства в Google, оскільки це є ключовою умовою для успішного просування в Гугл Картах.

 

Уточнимо, що на ранжування впливають і такі особливості, як:

  • релевантність діяльності компанії стосовно пошукових запитів і потреб користувачів;
  • розташування. Краще, якщо компанія буде розміщена близько до місцеперебування потенційних клієнтів;
  • наявність позитивних відгуків, хорошої репутації в мережі. Ці фактори сприяють підвищенню рейтингу.

Збираючись просувати бізнес в Google Maps, обов'язково слід врахувати перераховані аспекти. Вони допоможуть досягти потрібного результату.

Google Maps SEO для франшиз і мереж відразу в декількох регіонах

Для реалізації масштабної стратегії просування в Гугл Картах компаніям із невеликими офісами та власникам франшиз треба докласти більше зусиль, ніж для традиційної оптимізації бізнес-акаунту Google. В Google Maps маркетинг вимагає кращої організації та детального плану, що поєднує зовнішню та внутрішню оптимізацію. Щоб почати просування за кордоном, власник бізнесу попередньо повинен виконати такі роботи:

  • створити на своєму ресурсі вебсторінки з геотаргетингом. Це допоможе залучити небрендовий трафік;
  • інтегрувати для всіх посадкових сторінок розмітку LocalBusiness, яка допомагає структурувати дані;
  • оптимізувати бізнес-профіль Google для місцеперебування;
  • створити, стандартизувати структуровані списки цитування (у них згадуються компанії, адреси, номери телефонів) для всіх підприємств і філій мережі;
  • запустити рекламу для збору відгуків від клієнтів. Це теж допоможе підвищити репутацію компанії.

Перераховані дії допоможуть підприємству розкручувати відразу кілька представництв і зайняти позицію в локальних списках My Business від Google, які ще називаються Local 3-Pack.

Запуск реклами в Google Maps

На цьому етапі важливо розуміти, що у разі виконання всіх перерахованих вище вимог для додавання компанії до списку локальної видачі в картах все одно далеко не завжди виходить обійти конкурентів і вийти в топ-3 лідерів. У таких ситуаціях слід вдатися до Google Maps Ads. Ця форма для локального PPC допомагає залучити прибуток для багатьох видів бізнесу.

 

Цей метод забезпечує оперативну та цільову видимість у пошуку компаній через Google Maps, а також ефективно допомагає увійти відразу до кількох списків видачі. Іншими словами, платне просування в Гугл Картах супроводжується такими перевагами:

  • гарантія присутності в Google Maps, якщо не виходить досягти результату органічними методами;
  • підіймання на вищі позиції в списках Гугл Карт в порівнянні з конкурентами;
  • домінування в локальних списках Local 3-Pack, а також результатах видачі в пошуку з комбінацією списків бізнес-профілів Гугл і Maps Ads.

Але на початковому етапі виходу на ринок закордонних країн варто попередньо налаштувати та запустити контекстну рекламу PPC, яка допоможе просуванню в Гугл Картах.

Використання Google Maps Marketing: покрокова інструкція

Якщо метою просування є вихід у списки Local 3-Pack і на верхні позиції регіональної видачі на ринку західних країн, то пропонуємо скористатися чек-листом для планування подальших дій:

  1. Проведіть аналіз. Необхідно зібрати дані про ключі, інформацію про компанії-конкурентів, визначити тенденції пошуку у вашому регіоні.
  2. Досліджуйте результати, виявите найсильніші та найслабші сторони свого бізнесу, складіть стратегію для локального просування в регіоні.
  3. Впровадьте стратегію в Google Maps.
  4. З'ясуйте KPI, виміряйте контрольні дані й моніторте результат виконаних робіт.
  5. Забезпечте підтримку отриманого результату. Необхідно зберегти та збільшити видимість в пошуку за допомогою вибраної стратегії.

Нагадаємо також, що просування на ринку закордонних країн – це досить специфічний процес, який вимагає певного досвіду, знань і навичок. Якщо цього немає, то краще довірити цей процес фахівцям. Звернутися можна до нас. У нас є успішні кейси, і ми готові допомогти з просуванням вашого бізнесу на закордонному ринку.

FAQ

Як визначається рейтинг у списках Гугл Карт?

На Заході списки Google Maps і рейтинги Local 3-Pack визначаються через унікальні фактори. Серед найбільш важливих – реєстрація, точність і відповідність бізнес-сторінки вимогам Гугл. Ще на результат впливає кількість згадок бренду на ресурсах BBB (Канада і США), Yelp, Facebook, Foursquare. Але при цьому важлива ще й якість відгуків. Інші показники – це налаштування профілю в Гугл, близькість місця розташування користувачів, їх лояльність до компанії.

У чому відмінність маркетингу Google Maps від локального просування?

Між цими інструментами багато спільного. Наприклад, метою цих напрямків є потрапляння в Local 3-Pack. Це список підприємств, який показується в пошукових запитах Google разом із локалізацією та списками Карт Google. Ключова відмінність полягає в тому, що маркетинг дозволяє запускати рекламу PPC. Платний пошук зазвичай пропускається місцевими компаніями, але водночас залишається потужним інструментом для залучення трафіку й відібраних лідів на вебсайт. Ще він дає можливість зателефонувати по кліку (доступно для мобільних девайсів), що робить це рішення ефективним для окремих моделей бізнесу.

Які складові типової стратегії SEO для Google Maps?

SEO-стратегії для Гугл Карт у більшості своїй серед початкових етапів містять попереднє дослідження. Воно допомагає визначити релевантні ключі, які можуть забезпечити якісний результат для бізнесу. Ще необхідно провести аналіз конкурентів для місцевого ринку. На підставі даних, які отримані в ході дослідження, розробляється стратегія для SEO на локальному ринку. З урахуванням того, що внутрішня оптимізація – це короткострокова дія, можна вдатися до зовнішньої. Цей процес зазвичай ґрунтується на створенні відгуків, поліпшенні якості бізнес-акаунту Гугл, контент-маркетингу й отриманні посилань.

Що відрізняє нашу компанію від інших фірм, які пропонують послуги просування в Google Maps?

Wezom не просто реалізовує відомі стратегії просування, а займається їхнім розробленням індивідуально для кожного клієнта. Також ми надаємо прозорі налаштовувані звіти, за якими замовник може відстежувати процес розкрутки свого бізнесу. Ми не покладаємо надії на послуги й автоматизовані інструменти підписки для створення посилань і згадок. Усі розміщені згадки про бізнес клієнта залишаються в такому самому вигляді й після завершення робіт з SEO.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах