CRM для експедиторів та перевізників

Василій
Василій
IT Sales Manager
02.09.2022
4985
0

У транспортних компаніях завжди відбувається безліч операційних процесів - від роботи з контрагентами та бухгалтерії, до безпосередньо завантаження та перевезення. Відстежувати, контролювати та коригувати все вручну у такому бізнесі дуже важко. Якщо раніше такий підхід працював, то сьогодні швидкість обробки замовлень, розрахунки маршрутів, оптимізація роботи є обов'язковими для успішного ведення бізнесу. Від цього залежить конкурентоспроможність компанії. Щоб привести всі робочі процеси на повний контроль, оптимізувати їх, підвищити продуктивність, використовуються програми для експедиторів.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Навіщо потрібна автоматизація для експедиторів та перевізників

Автоматизація робочих процесів - це запорука успішного розвитку компанії. Програма для перевізників – це інструмент, який дозволяє контролювати за допомогою єдиної системи та бачити кожен бізнес-процес. Що дає автоматизація роботи експедиторів та перевізників?

  • суттєво знижуються витрати на перевезення та складські витрати, оскільки легко контролювати кожен робочий процес;
  • зменшуються кадрові витрати, компанія не страждатиме від зміни співробітника та не боятиметься втратити якісь дані;
  • підвищується продуктивність співробітників, їхню роботу повністю видно, ніхто не зможе сказати, що переробляє, а компанія не зможе голослівно звинувачувати співробітника в недбалості, дії кожного учасника процесу відстежуються;
  • відбувається якісне планування та раціональне розподілення завдань, відтепер ймовірність простою знижується, як і перевантаження водіїв, а завдяки плануванню, кожен учасник знає, що йому робити;
  • програми для експедиторів дозволяють координувати роботу між відділами, тепер інформація надходить швидко та точно, ймовірність помилок у спільній роботі відділів сильно знижується;
  • управлінські рішення приймати стає простіше, тому що всі бізнес-процеси помітні, а інструменти аналітики дозволяють передбачити подальші зміни;
  • залучення нових замовників можливе завдяки швидкій обробці даних, випередження конкурентів та надання якісних послуг;
  • обробка негативних відгуків, виявлення проблем, завдяки чому компанія ставатиме кращою й зможе враховувати досвід минулих помилок для подальшого зростання.

CRM для експедитора – це чудове рішення, щоб вивести бізнес на новий рівень. З одного боку, досі активно працюють старі методи контролю та взаємодії. Але їхня ефективність сильно знижується. На тлі диджиталізації конкурентоспроможність таких компаній знижується. Щоб продовжувати активно розвивати бізнес, зростати та надавати якісні послуги у сфері перевезення, потрібно впроваджувати програми для експедиторів.

Основні функції CRM для експедиторів та перевізників

Сучасна програма для експедитора має гнучкі налаштування та широкі можливості. Ми у своїй практиці підбираємо персональний набір інструментів для кожного бізнесу з огляду на його потреби та плани на подальше зростання. Але є обов'язковий набір функцій, який впроваджується у будь-яку CRM для експедитора:

  • Планування роботи. Сюди входять інструменти, що допомагають організувати робочий процес. Кожен співробітник знає, які на нього покладені обов'язки та завдання, можна комплексно планувати дії фірми та розставляти пріоритети щодо завдань. Це дозволяє зменшити витрати, простої, й навіть виключити, що щось загубиться чи забудеться.
  • Формування структурованої клієнтської бази. Робота з клієнтською базою – це один із головних процесів. Завдяки CRM для експедитора всі контакти клієнтів перебувають в єдиному просторі. Навіть якщо співробітник звільняється, його клієнтська база зберігається у фірмі. Крім того, функціонал дозволяє сегментувати клієнтів на певні категорії, наприклад, на активних, потенційних, задоволених та незадоволених, важливих та другорядних тощо.
  • Ведення електронного документообігу. Найбільшого дискомфорту завдає робота з документами. Вона нерідко затримує робочий процес через невідповідність або необхідність очікувати на підписання документів. Програма для обліку експедитора дозволяє вести електронний документообіг. Накладні, чеки, дозвільні та інші документи прикріплюються в електронному вигляді. Їх неможливо загубити, підробити чи змінити без причини. Це гарантує прозорість роботи компанії, допомагає швидше оформляти угоди та не потрібно постійно готувати типові документи.
  • Інтеграція з іншими сервісами. Завдяки функціям інтеграції програма для експедиторів значно розширює можливості компанії. Без витрат на додаткову розробку можна впровадити платіжні системи, інтегрувати сайт, телефонію, підключити будь-які сервіси, які зроблять роботу ще простішою та ефективнішою.
  • Управління заявками та перевезеннями. Це один зі складних бізнес-процесів у сфері перевезень, який має чітко контролюватись. Програма для перевізників виконує це завдання та дозволяє автоматизувати рутинні процеси та керує заявками та перевезеннями. Навантаження на менеджера знижується, а ефективність та продуктивність роботи підвищується.
  • Продаж логістичних сервісів та послуг. Завдяки запровадженню сучасних технологій можна розширити можливості компанії. Надання послуг у сфері логістики дозволить залучити нових клієнтів, збільшити прибутки компанії та підвищити лояльність внаслідок комплексного підходу.
  • Управління маршрутами. Процеси логістики є відповідальними, від них залежить дохід компанії, якість обслуговування, швидкість виконання замовлень, безпека маршруту. Функціонал програми для експедиторів дозволяє керувати логістичними процесами та вибудовувати оптимальні маршрути.
  • Налаштування звітів. Щоб оцінити ефективність роботи бізнесу, необхідно бачити звіти й в цифрах розуміти, як працює компанія. У CRM для експедитора налаштовується якісна система звітностей. Вона надає всі необхідні дані. Можна оцінити роботу конкретного співробітника, всього відділу чи компанії загалом. Легко встановити, де бізнес втрачає гроші, зрозуміти сильні та слабкі сторони та оптимізувати робочі процеси. Звіти надаються у зручній формі та пропонують всю необхідну для покращення роботи інформацію.

Програма для експедитора пропонує розширений функціонал, який дозволяє вивести бізнес на новий рівень. Її впровадження допоможе оптимізувати робочі процеси, усунути проблеми та зрозуміти, як працює бізнес та що можна покращити. Це інструмент, який полегшує взаємодію з клієнтом, підвищує ефективність співробітників та допомагає координувати усі бізнес-процеси.

Переваги програм для експедиторів та перевізників

Якщо ви маєте сумніви, чи варто впроваджувати CRM для експедитора в бізнес чи замовляти розробку, оцініть головні переваги використання таких програм:

  • Вся інформація зберігається в одному місці. Ви можете отримати дані зі свого комп'ютера або мобільного пристрою. Більше жодних блокнотів та записів, які легко загубити. Усі контакти, взаємодії з клієнтами, робочі процеси перебувають у єдиній екосистемі, що надає доступ відповідно до розподілених прав.
  • Віддалений доступ до програми. Можна працювати не лише з комп'ютера, але й з інших пристроїв. Так ваші співробітники можуть перебувати в дорозі та мати доступ до всієї інформації, експедитори стануть ефективніше працювати з клієнтами, водіям комфортно орієнтуватиметься у маршруті, а логісти зможуть координувати дії в режимі реального часу.
  • Безпека та збереження даних. Програма для перевізників зберігає всі дані у надійній хмарі. Регулярно створюються резервні копії. Під час розробки ми приділяємо особливу увагу системам безпеки, тому ваші конфіденційні дані будуть зберігатися надійно. 
  • Різні рівні доступу до програми у кожного співробітника. Програма для експедиторів дозволяє розподіляти ролі та призначати права доступу. Наприклад, водій матиме доступ лише до логістичних процесів, експедитор до торгових бізнес-процесів, менеджер до бази клієнтів, а адміністратор зможе розподіляти права доступу та контролювати роботу всередині системи.
  • Автоматичне формування документів за індивідуальними шаблонами. Це дуже зручна функція, яка зробить документообіг швидким та комфортним. Достатньо один раз створити шаблони потрібних документів, щоб потім решта учасників використовувала їх, змінюючи тільки дані всередині. Електронні документи прикріплюються до карток клієнтів, автоматично потрапляють до бухгалтерії.  
  • Особистий кабінет для клієнтів. Зручність функціонала дозволяє клієнту взаємодіяти з компанією через особистий кабінет. Там зберігається історія взаємодії, необхідні документи, а також є набір інструментів для оформлення замовлень, перегляду каталогу послуг та інші функції.
  • Робота з будь-яким транспортом та мультимодальними перевезеннями. Програма для експедитора дозволяє інтегруватися з транспортною системою та контролювати роботу перевезень. Якщо використовується додаткове діджитал-обладнання, наприклад, трекери, вони підключаються та передають дані до CRM.
  • Інтеграція з сайтом та сторонніми програмами. Можливість під'єднати різні канали заявок клієнтів, в тому числі на сайті. Також інтегруються сторонні системи, на зразок підключення онлайн платежів, сервісів логістики, пошти та іншого.

CRM для експедитора - це відмінне рішення для розвитку компанії та виходу на новий рівень. Диджиталізація дозволить краще працювати з клієнтами, швидше оформляти заявки, правильно розподіляти навантаження всередині команди та налаштувати роботу всіх бізнес-процесів. А звітність у зручній формі надає повну картину устрою бізнесу та дозволяє надалі розробляти план розвитку.

Етапи розробки CRM для перевізників

Команда WEZOM пропонує послуги з розробки програми для експедиторів. Ми зважаємо на всі потреби бізнесу, детально вивчаємо робочі процеси та створюємо персоналізований продукт під потреби вашої компанії. Розробка CRM для експедитора відбувається у кілька етапів:

  1. Знайомство з бізнесом. Вивчаємо особливості роботи компанії, бізнес-процеси. Щоб ви не переймалися персональними даними, підписуємо NDA.
  2. Проектування та постановка завдань. За підсумками отриманих даних створюємо проект розробки. Підбирається стек технологій, вибираються інструменти реалізації, продумується архітектура. Фахівці ставлять завдання розробникам.
  3. Створення прототипу та дизайну. Робиться прототип продукту, після його затвердження дизайнери створюють оболонку - зовнішній вигляд, а також продумують функціональність та розміщення компонентів. Наше завдання – зробити програму для перевізників зручною та зрозумілою для будь-якої категорії ваших співробітників.
  4. Розробка та тестування. Програмісти пишуть код та створюють робочі модулі. За потреби підключаються сторонні послуги. Розробка забирає найбільшу частину часу. У результаті створення продукту виконуються тести, що визначають працездатність продукту. Перевіряється система безпеки та навантаження.
  5. Впровадження CRM у бізнес-процеси. Готову програму наші співробітники запроваджують у ваш бізнес. Ми розповідаємо, як користуватися інструментами, допомагаємо з установкою, здійснюємо всі налаштування. Ви отримуєте робочий інструмент, який одразу почне приносити прибуток.
  6. Оптимізація роботи. Ми надаємо гарантійну підтримку та дивимося, як програма для перевізників працює у вашій компанії. Далі виконуються додаткові налаштування та оптимізація інструменту, щоб він працював ще краще.

Замовити створення CRM для експедитора ви можете на нашому сайті. Зателефонуйте нам або напишіть у форму зв'язку, менеджер зв'яжеться з вами для обговорення деталей та домовиться про зустріч.

Чому варто замовити програму для експедиторів та перевізників у WEZOM

Програма для обліку експедитора надає можливість розширити компанію та вивести її новий рівень. Тому впроваджувати її, безперечно, можна й потрібно. Ось кілька причин, чому варто замовити розробку WEZOM:

  • ми працюємо офіційно, підписуємо всі документи, кожен етап докладно розписується;
  • ви завжди знаєте, на якому етапі перебуває робота, проектний менеджер завжди на зв'язку та відповідає на ваші запитання;
  • для розробки підбирається персональна команда фахівців, вони не залучені на інших проектах, тому вся увага приділяється вашому продукту;
  • ми підбираємо оптимальний стек технологій, щоб розробка CRM для експедитора була найефективнішою та недорогою;
  • проходимо всі етапи разом із вами, від обговорення до впровадження товару у бізнес;
  • навчаємо ваших співробітників користуватися інструментом, показуємо всі можливості;
  • надаємо гарантійну технічну підтримку.

Замовити розробку програми для експедиторів дуже просто. Зателефонуйте нам або напишіть у форму на сайті, менеджер зв'яжеться та домовимось про зустріч. На ній докладно обговоримо деталі, коли зрозуміємо завдання, зможемо зорієнтувати за ціною та строками. Давайте разом створити якісні продукти для вашого бізнесу перевезень.

Василій
Про автора
Василій
IT Sales Manager
Досвід роботи 6 років
Експерт з IT-продуктів у галузі логістики та девелопменту, допомагає потенційним клієнтам WEZOM підбирати оптимальні платформи і технології для вирішення завдань бізнесу.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах