Рекламне агентство має свою специфіку роботи. Менеджер взаємодіє з клієнтом й повинен мати чітке уявлення щодо того, чого хоче. Іноді навіть самі клієнти мають труднощі з тим, як сформулювати своє бачення проекту. Внаслідок цього матеріали переробляються кілька разів, погодження затягуються, а дедлайни зриваються.
Якщо працювати з малою групою клієнтів, можна обмежитися класичними інструментами ведення бізнесу. Але уявіть, якщо кожен менеджер має хоча б 20 клієнтів. Як запам'ятати всі їхні вимоги? Для цього потрібно використовувати CRM для рекламного агентства.
Чому рекламне агентство потребує CRM
Реклама в медіа – це напрямок, де потрібно враховувати не лише побажання клієнта, а й збирати статистику, виконувати облік даних та контролювати ефективність. Це одна з ніш, у якій запровадження нових технологій стало максимально активним. СРМ система рекламного агентства є необхідним інструментом, який допоможе організувати якісну роботу.
Робота з кожним клієнтом має бути системною та послідовною. Раніше для цього використовувалися лише таланти менеджера та записники. Деякі агенції досі так працюють. Загалом такий підхід можливий, але існують певні ризики. Уявіть, що ваш менеджер захворів чи взагалі звільнився. Ви одразу втрачаєте співробітника, а разом із ним безліч клієнтів, яких він вів.
Навіть якщо контакти залишаються, як інший менеджер з ними взаємодіятиме? Дзвонити та запитувати наново всі вимоги та побажання? А чи буде цьому радий сам клієнт?
CRM система для рекламного агентства потрібна, щоб уникнути схожої ситуації. Вона зменшує вплив людського фактора. Навіть якщо співробітник залишить вашу компанію, інший менеджер зможе вести його клієнтів, вивчивши картку та зрозумівши вимоги.
Крім того, без сучасних технологій обліку та контролю агенція зазнає репутаційних ризиків. Якість обробки заявки залежить від обізнаності менеджера. А чи можна запам'ятати інформацію про всіх своїх клієнтів? Так, якщо їх 10-15 осіб. А якщо їх 50 чи 100? СРМ для рекламного агентства – це інструмент, який дозволяє зберегти інформацію про клієнта, сегментувати та структурувати її, упорядкувати та надавати у зручному вигляді. Це технологія, без якої сучасному бізнесу дуже важко працювати.
Основні функції CRM системи для виробника реклами
Щоб зрозуміти, наскільки ефективним є впровадження СРМ для рекламного агентства, потрібно вивчити функціонал та можливості інструменту. У своїй основі технологія дає необхідний набір інструментів, який потрібний рекламному бізнесу:
- Ведення бази клієнтів. Одна з головних функцій, яка дозволяє вносити дані про кожного клієнта. Створюється картка клієнта, до якої заносяться основні відомості, включно із записами телефонних розмов, вимог до замовлення та іншою інформацією. Вся база зберігається у єдиному просторі, адміністратор може розподілити доступи. Зокрема, якщо один співробітник захворів або звільнився, доступ до його бази може отримати інший менеджер.
- Сегментація бази клієнтів. Завдяки сегментації можна розподіляти клієнтів за категоріями. Наприклад, на активних, в обробці, які відмовилися, задоволених та незадоволених. Це дозволяє ефективніше працювати з клієнтами та розуміти їх потреби. Особливо важливо мати доступ до потенційних клієнтів, яких можна залучити у майбутньому. Такий інструмент у CRM для рекламних агенцій дозволяє суттєво підняти продажі.
- Збереження історії спілкування із клієнтом. Щоб вам не доводилося ставити одні й ті самі питання клієнту, історія взаємодії з ним зберігається. Там архівовані записи дзвінків, кількість звернень, план менеджера та інша інформація, яка вибудовує чітку структуру взаємодії. Це допомагає краще зрозуміти клієнта, його потреби, а головне, зменшує вплив людського фактора у роботі.
Інтеграція із сайтом рекламного агентства. У CRM для рекламної агенції потрапляють дані з усіх джерел, включно із сайтом. Інтеграція дозволяє приймати вхідні заявки швидко, сегментувати їх та розподіляти між співробітниками. - Постановка завдань. Організація робочого простору зменшує ймовірність помилок, надає змогу чітко розуміти цілі, відстежувати результат ефективності. Інструменти постановки завдань надають змогу чітко планувати робочий графік, розуміти можливості бізнесу та спостерігати, як свою роботу виконують співробітники. А головне, сильно зменшує помилки у таймінгу. Замовлення, які важливіше зробити першими, завжди будуть на контролі.
- Просунута аналітика. Що головне у будь-якому бізнесі? Оцінка ефективності та її зростання. Це можливе лише в тому випадку, якщо бізнес повністю видно. Для цього використовуються інструменти аналітики, які збирають дані та формують їх у зручну систему звітностей. Завдяки цьому ви можете розуміти реальний стан справ, оцінювати ефективність кожного співробітника та компанії загалом, бачити результат роботи з клієнтами. Багато інструментів аналітики дозволяють бачити загальну картину й вибудовувати подальший план розвитку агентства.
- Доступ 24/7. СРМ система для рекламного агентства доступна завжди й з будь-якого пристрою. Необов'язково перебувати в офісі, щоб працювати із замовленнями. Повідомлення надходять на підключені пристрої, що дає можливість працівникові обробляти заявку, якщо він перебуває вдома або на зустрічі. Цілодобовий доступ додає роботі гнучкість, а керівнику - можливість контролювати робочі процеси у будь-який час.
Це базові можливості, які має кожна CRM для рекламної агенції. Вони індивідуально налаштовуються під потреби компанії, особливо це стосується збирання даних та аналітики. Ми підбираємо найякісніші та найпотрібніші інструменти, щоб диджиталізація вашого бізнесу приносила користь з перших днів.
Практична вигода використання CRM у рекламі
Завдяки широкому набору інструментів впровадження CRM системи для рекламного агентства надає практичні вигоди. Ось основні з них:
- Коригування бізнес-стратегії агентства. Ви одразу бачите результати роботи, план виконання завдань, ефективність співробітників та інші дані, що дозволяють коригувати роботу агентства у реальному часі. Бачите, що менеджери не можуть дати ради зі вхідними заявками? Отже, потрібно розширювати персонал. Забагато клієнтів у аркуші очікування? Потрібно розширювати можливості бізнесу. Оцінити ефективність та розробити стратегію розвитку допомагає СРМ для рекламного агентства.
- Формування єдиного простору для роботи. Більше немає жодних блокнотів, втрачених записів та непорозумінь. На поліграфії вам кажуть, що не надійшла заявка від менеджера чи реклама надрукована не в тому форматі? Можливо, сталася помилка під час передачі даних, менеджер під час дзвінка не так висловився чи не так зрозумів клієнта. Відтепер такі проблеми суттєво зменшуються, бо всі робочі процеси відбуваються у єдиному просторі. Співробітник під час спілкування із замовником одразу фіксує в його картці всі дані, а інші фахівці одразу отримують замовлення.
- Уникання повторення та втрат даних. Втрата даних – одна з головних проблем будь-якого бізнесу. Уявіть, що аркуш з вимогами до реклами менеджер загубив. Що робити? Заново дзвонити клієнту, витрачати час, втрачати репутацію. Електронний документообіг та виконання обліку виключають втрату даних через людський фактор.
- Аналітика та онлайн-звіти у CRM. Аналітичні можливості надають повне уявлення про бізнес. Компанія розробляє вектор розвитку, розуміє, як їй розв'язувати поточні проблеми та покращувати свою роботу. Формується чітке уявлення про бізнес-процеси всередині компанії. Аналітика надає чіткий план дій.
CRM для рекламної агентства – це потужний сучасний інструмент, який необхідний для будь-якого бізнесу. Його використання коштує відносно недорого, а користь від нього колосальна.
Етапи розробки CRM для рекламного та медіа агентства
Команда WEZOM займається розробкою CRM для рекламних агентств. Ми можемо створити унікальний персональний інструмент для вашого бізнесу та налаштувати його під потреби вашої компанії. Процес розробки відбувається у декілька етапів:
- Визначаємо потреби клієнта та основи майбутньої CRM. Щоб створити якісний продукт, наші аналітики вивчають особливості роботи вашого бізнесу. Не варто перейматися конфіденційною інформацією, оскільки на цьому етапі ми підписуємо договір про нерозголошення. Фахівці дивляться, як влаштовані бізнес-процеси вашої компанії та на основі цих даних формується розуміння, яким має бути підсумковий продукт.
- Проектування інтерфейсу програми. Починається створення CRM для рекламних агенцій. Спочатку розробляється концепція, підбирається стек технологій, визначаються завдання. Після цього опрацьовується архітектура застосунку, обирається мова програмування, команда розробників. На цьому етапі дизайнери продумують зовнішній вигляд та функціональність продукту, а також способи взаємодії з інструментом.
- Технічна розробка CRM. Найтриваліший етап. Програмісти, спираючись на стек технологій, пишуть код та створюють робоче рішення. Дизайнери малюють усі компоненти. Якщо ви маєте фірмовий стиль, він обов'язково використовується. Наше завдання – зробити продукт, який буде одразу «знайомим» для ваших співробітників та зрозумілим для будь-якого учасника.
- Тестування на наявність помилок. У результаті розробки виконуються тести на працездатність. CRM система для рекламного агентства перевіряється на наявність помилок, навантаження. Особлива увага приділяється безпеці даних та резервному копіюванню, щоб нічого не загубилося. Якщо під час тестування виявляються помилки, вони одразу ж виправляються розробниками.
- Впровадження та запуск. Коли все готово, ми впроваджуємо CRM для рекламної агенції у ваш бізнес. Продукт встановлюється на комп'ютери та смартфони співробітників, проводиться навчання, підключаються сторонні сервіси. Наше завдання – віддати вам не просто якісний інструмент, а впровадити його та запустити, щоб ви одразу почали ним користуватися.
Також ми надаємо технічну гарантійну підтримку та контролюємо, щоб усе працювало як треба. Ваш бізнес отримує діджитал інструмент й починає розвиватися та зростати.
Чому варто замовити CRM рекламного агентства у WEZOM
WEZOM займається розробкою діджитал продуктів для бізнесу. CRM система для рекламного агентства дозволить вам отримати нові інструменти, покращити бізнес-процеси та створити єдиний простір для роботи. Ось кілька причин чому варто замовити розробку в нашій компанії:
- Ми понад 20 років займаємося розробкою, тому маємо чітке розуміння, що потрібно бізнесу, як працювати з компанією та які інструменти варто впроваджувати.
- Підписуємо договір про нерозголошення конфіденційної інформації. Кожен етап розробки також детально прописується у договорах, що надає захист обом сторонам та гарантує виконання зобов'язань.
- Проектний менеджер завжди на зв'язку та готовий відповідати на ваші запитання. Він звітує, на якому етапі технологія, що виконується та які виникають труднощі. Ви завжди знаєте, що відбувається з вашим продуктом та бачите кінцеву мету.
- Підбираємо персональну команду для вашої розробки. Залежно від складності CRM для рекламного агентства, підбираються фахівці різного рівня.
- Завжди розраховуємо вартість та строки розробки, щоб ви розуміли, коли буде готовий ваш продукт. Наші комерційні пропозиції точні, зрозумілі та абсолютно прозорі.
- Жодних прихованих платежів, ви завжди знаєте, за що та скільки заплатили. Усі дані враховуються в договорах, будь-які зміни одразу ж обговорюються та коригуються.
- Наша мета – зробити якісний продукт для вашого бізнесу та запустити його якнайшвидше. Тому ми не зволікаємо зі строками реалізації, підбираємо оптимальні рішення та робимо потужний робочий продукт.
Замовити СРМ для рекламної агенції дуже просто. Зателефонуйте нам до офісу або залиште заявку на сайті. Менеджер відповість на ваші запитання та домовимося про зустріч. На ній ми детально обговоримо проект, зможемо зорієнтувати щодо строків та приблизної вартості, підберемо найадекватніше рішення для бізнесу. Давайте разом зробимо якісний діджитал продукт для рекламного чи медіабізнесу.