Сучасні технології дозволили суттєво розширити можливості девелопменту. У сфері нерухомості, де рівень конкуренції високий, так само, як і вимоги клієнтів, особливо важливо використовувати нові інструменти для покращення позиціонування бізнесу. VR у нерухомості сьогодні відіграє важливу роль: це нові можливості моделювання, презентації, маркетингу.
Нерухомість у віртуальній реальності: як це працює?
Віртуальна реальність у нерухомості продовжує набирати обертів. Наразі до технології ставляться як до розваги, але ті компанії, які впроваджують VR до свого бізнесу, вже випереджають конкурентів.
Технологія VR – це стійкий тренд. Багато діджитал-компаній, включно із Sony, HTC, Facebook, Microsoft заявляють, що цей напрямок для них є одним з пріоритетних.
Забудовники, які використовують технологію, вже зазначають суттєве зростання продажів житлових та комерційних приміщень. Ухвалення рішення про купівлю відбувається набагато швидше, а самі клієнти позитивно відгукуються про метод презентації. Погляньмо, як віртуальна реальність допомагає у продажу нерухомості та як це працює.
Звичайна 2D презентація поєднує демонстрацію плану приміщення, фотографії, й можливо, відео. Більшість рішень можна прийняти лише після завершення забудови. Але VR дозволяє змоделювати простір ще під час будівництва. Фото теж можна змоделювати, але ефект від нього набагато нижчий.
Раніше клієнтам потрібно було приїжджати на об'єкт, вивчати документацію та подумки уявляти, як виглядатиме простір після завершення будівництва. VR технології нерухомості дозволили створити інтерактивний об'єкт з можливістю роздивлятися його з оглядом в 360 градусів.
Огляд об'єкта може здійснюватися як на місці, так і в офісі компанії або навіть у клієнта вдома. Для цього достатньо використати спеціальні VR-окуляри. Формування тривимірного простору дозволяє «переміщатися» по ньому поглядом й навіть взаємодіяти. Головне, не відірватися від реальності, інакше можна сісти на диван, якого не існує.
VR для нерухомості застосовується для вирішення різних завдань, серед яких наступні:
- Огляд приміщення для підвищення конверсії продажів. Візуальний простір здатний викликати емоції. Клієнт, поринаючи в атмосферу віртуальної реальності, вивчає об'єкт. У покупця з'являється чітке розуміння, що об'єкт відповідатиме побаченій картині.
- Купівля на стадії будівництва. Багато хто прагне купувати житло чи комерційну нерухомість ще на етапі будівництва. Завдяки цьому вона коштує дешевше. Але набагато охочіше людина робитиме покупку, якщо побачить кінцевий результат. VR у продажах нерухомості на ранніх етапах відіграє величезну, якщо й не ключову роль.
- Демонстрація реконструкції об'єктів. Чітко позначити комплекс робіт та показати замовнику підсумковий результат допомагають VR тури нерухомістю. Разом із технологією доповненої реальності можна показати реконструкцію об'єкта, додати меблі, змінити колір стін, оздоблення, декор.
- Якісна реклама. Агентство лише виграє, якщо використовуватиме сучасні технології в рекламі. Одна справа – показувати клієнтам брошури та зазивати знижками та рекламними постами. Зовсім інше – надати можливість “помацати” продукт, відчути себе господарем, взаємодіяти.
Віртуальна реальність у нерухомості відіграла велику роль у розвитку сфери. Наразі не дуже багато компаній використовують цю технологію, але очевидно, що найближчим часом кожна компанія буде зобов'язана проводити VR тури нерухомістю, якщо хоче привернути увагу клієнта. Розробити технології та впровадити у ваш бізнес допоможе Wezom. Наші фахівці знають, як зробити якісний діджитал продукт. Зателефонуйте нам і ми підберемо для вас персональне рішення.
Чому віртуальна реальність у сфері нерухомості - це актуально?
Технологія надає низку переваг. Давайте уявимо ситуацію. Ви бажаєте купити квартиру. Що про неї сказано: площа 50 кв.м., 2 кімнати, простора кухня, балкон. Ви можете навіть побачити план. Але чи підійде такий простір вам? Чи вистачить місця, наскільки просторою буде кухня? Чи почуватиметеся ви комфортно, чи навпаки, простір нагадуватиме вам бетонну коробку в мурашнику.
VR в нерухомості допоможе споживачеві доторкнутися до цього простору й емоційно відчути всі переваги. Світлі кімнати, простора кухня, балкон із чудовим виглядом, високі стелі. Все це клієнт відчує, перебуваючи в окулярах віртуальної реальності, й зможе прийняти рішення. Або ж йому не сподобається, і тоді ви запропонуєте інші варіанти.
Для бізнесу впровадження VR для нерухомості теж актуальне. Вартість розробки не надто висока. Окуляри – це чудово, оскільки вони гарантують високу імерсивність. Але технологія працює й на звичайному смартфоні чи моніторі комп'ютера. Тому ви отримуєте інтерактивний простір, в якому буде комфортно проводити презентацію.
Переваги використання VR та AR у продажах нерухомості
VR тури нерухомістю мають безліч переваг, серед яких:
- Ваша компанія зможе виділитися серед конкурентів та запам'ятається клієнту. Більшість покупців не мають досвіду взаємодії з подібними технологіями принаймні під час вибору квартири чи комерційної площі. Тому ви зможете показати щось нове та захоплююче.
- Покупець має можливість детально розглянути майбутній простір, поринути у нього та відчути. Це емоційний вплив, який позитивно позначається на продажах.
- Замість нудних фотографій та креслень ви надаєте клієнту можливість побувати в майбутньому, оцінити простір, завдяки чому процес купівлі стає активнішим. Навіть якщо людина не погоджується на певне рішення, вона буде готова й надалі вивчати ваш каталог.
- VR тури нерухомістю дозволяють кастомізувати простір та використовувати практично будь-які опції. Додайте меблі, змінюйте колір стін, підбирайте формат дверей та пробуйте різні методи освітлення. Жоден друкований каталог не здатний продемонструвати такі можливості.
- Візуальні образи поєднуються з технічною інформацією. Можна показати клієнту план квартири, а можна вписати цифри у віртуальному просторі, зробити акценти, привернути увагу до деталей.
- Клієнту не потрібно особисто бути присутнім на об'єкті, ви заощаджуєте його та свій час.
Це ще не всі переваги, які мають VR тури нерухомістю. Така технологія змінює підхід до роботи з клієнтом, змінює деякі бізнес-процеси та здатна спростити комунікацію. Це відмінне рішення для сучасних компаній, які хочуть бути вищими за своїх конкурентів.
Скільки коштує створення турів?
VR у продажах нерухомості сильно впливає на прийняття рішень. Однак у багатьох виникає питання: скільки коштуватиме така технологія?
Наразі не кожна компанія може дозволити собі використання віртуальної дійсності. Існують VR-тур та віртуальний тур. Перший використовується з технологією доповненої реальності, для зйомки потрібно спеціальне обладнання, а для занурення потрібні спеціальні окуляри. У ньому можна взаємодіяти з об'єктами, наприклад відкрити шафки на кухні, пересунути меблі. Клієнт почувається, немов у комп'ютерній грі.
Віртуальний тур дещо простіший. Це набір панорамних фото, прикріплених до точок інтересу в нерухомості. Перегляд простору нагадує прогулянку. Можна ознайомитися з плануванням, уважно все оглянути, але взаємодія з об'єктами обмежена.
VR тури нерухомістю із застосуванням окулярів коштують у середньому на 30% дорожче, оскільки використовується спеціалізоване обладнання, й на розробку потрібно більше часу. Підключається команда 3D-модельєрів, розробники, дизайнери. Створення одного такого туру житловим комплексом та прилеглою територією найчастіше оцінюють у суму від 10 тисяч доларів. Все залежить від специфіки та складності проекту, а також від цінової політики компанії-розробника.
До вартості розробки входить створення мобільного застосунку, моделювання простору, придбання спеціального обладнання. Ви отримаєте готове рішення для вашого бізнесу. Зателефонуйте нам, щоб отримати детальну консультацію й дізнатися, як впроваджуються VR технології у нерухомості й скільки коштуватиме ваш проект.
Що потрібно знати під час впровадження VR
Перш ніж замовляти розробку, потрібно оцінити свої можливості та зрозуміти, чи підійде вона вам. Для цього потрібно виконати декілька важливих умов:
Підготуйте великий простір
Ваш клієнт буде повністю занурений до віртуальної реальності. Ви бачили в інтернеті ролики, де люди в окулярах врізаються у телевізор чи смішно падають? Якщо таке станеться з вашим клієнтом, буде не до сміху.
Щоб людина не травмувалася, необхідно забезпечити великий безпечний простір для її пересування. Також варто пам'ятати, що доки проходять VR тури нерухомістю, ви маєте знаходитися поряд й стежити за безпекою та комфортом клієнта.
Передбачте регулярну дезінфекцію обладнання
У VR окулярах використовуються м'які прокладки. Вони виготовляються з поролону та тканини. Саме ця частина контактує з тілом людини. Поступово вони просочуються потом та вологою, та стають джерелом бактерій. Якщо ви не хочете отримувати проблеми та скарги від клієнтів, що після перегляду туру у нього з'явився сип чи подразнення, необхідно подбати про гігієну обладнання заздалегідь.
Для цього використовуються спеціальні засоби дезінфекції. Всі ці компоненти знімні, тому періодично їх варто замінювати. Щоб ваш тур пройшов успішно, подбайте про здоров'я клієнта заздалегідь.
Висновки
VR у нерухомості наразі є новинкою. Але незабаром технологія успішно впровадиться у бізнес. Ви можете вже зараз випередити своїх конкурентів та привернути увагу потенційних клієнтів.
Віртуальна реальність у нерухомості допомагає вибудувати емоційний зв'язок між людиною та об'єктом. Це не сухі креслення й навіть не фотографії потенційного придбання. Імерсивний підхід надає можливість відчути себе вже власником, зазирнути до майбутнього, побувати у квартирі чи офісному центрі. Тому ймовірність продажу суттєво зростає. А якщо клієнту не сподобався один об'єкт, можна запропонувати йому щось із каталогу. Навряд чи людина відмовиться мандрувати ще раз просторами віртуального приміщення.
А якщо ви роздумуєте над інвестиціями у VR або інші передові бізнес-інструменти, звертайтеся за консультацією до WEZOM. Ми займаємося проектами диджиталізації бізнесу вже понад 20 років. Наші менеджери поділяться своїм досвідом та кейсами, розкажуть все про розробку, допоможуть впровадити VR тури нерухомістю у ваш бізнес.