Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
24.08.2022

Розкручування доставки їжі

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
24.08.2022
24.08.2022
5.0
10457
0

2021 рік – це час робити ставки на бізнес з доставки їжі в Україні, і ось чому:

  • у 2020 р. кількість замовлень із супермаркетів збільшилась у 15 разів;
  • загальний ринок доставки зріс у 7 разів;
  • за прогнозами, у 2021 році кількість замовлень готової їжі збільшиться ще у 3–4 рази, а продуктів із супермаркетів – у 6–8 разів*.

*Джерело – ain.ua

Реклама доставки їжі

Хоча карантинні обмеження пом'якшуються, у ніші зберігається позитивна динаміка. Люди звикли до нових норм життя та продовжують користуватися кур'єрськими службами. Зараз настав сприятливий час, щоб просунутися в ніші. Все, що потрібно, – це комплексний маркетинг доставки їжі та крапля креативу.

Навіщо потрібна реклама доставки їжі?

У ніші доставки готової їжі та продуктів є дві складності, і обидві можна вирішити за допомогою реклами.

Перша – швидкість. Доставка їжі має бути швидкою у всьому. Встигнути за годину виконати замовлення, використовувати або розпродати продукти до кінця терміну придатності, бути спритнішими від конкурентів. Для прибуткового старту в ніші важливо відразу отримати велику притоку клієнтів. Зробити фірму відомою, мотивувати замовлення може коректна комплексна розкрутка доставки їжі в декількох каналах одночасно. Розміщуйте рекламу скрізь, де живе цільова аудиторія. Налаштуйте контекст, заведіть та просуйте сторінку в соцмережах, роздавайте листівки з акціями у житлових масивах.

Навіщо потрібна реклама доставки їжі

Друга складність у ніші – це величина середнього чека. Виконання замовлення супроводжується солідними витратами: потрібно запакувати товар, заплатити кур'єрам, прайс-агрегаторам та таксистам. Все це залишиться нераціональними витратами, якщо клієнти замовлятимуть на 100–200 грн. Грамотно збудований маркетинг, акції та програми лояльності здатні підвищити найважливіший показник ніші – середній чек.

Аналіз цільової аудиторії для реклами доставки

Будь-яка рекламна кампанія починається з вивчення портрета та потреб цільової аудиторії. Їжу та продукти замовляють різні люди. Давайте їх розділимо на основні категорії відповідно до мотивів, які ними рухають:

  • жінки. Їм складно носити важкі сумки із продуктами. Це шкідливо для здоров'я;
  • люди з напруженим графіком роботи та молоді батьки. Вони керуються гострою нестачею часу на походи магазинами, в кафе, на приготування;
  • споживачі, які хочуть побалувати себе смачною готовою їжею після важкого дня;
  • студенти. Вони не люблять стояти біля плити, тож замовляють фастфуд по акції;
  • прихильники ЗОЖ. Замовляють правильне харчування, щоб відчути себе у формі, схуднути, відчути задоволення від свого рішення.

Аналіз цільової аудиторії для реклами доставки

Реклама доставки сервісу суші та ролів, націлена на жіночу аудиторію

Залежно від асортименту у закладу доставки їжі може бути одна або кілька цільових аудиторій. До описів різних категорій слід включити такі дані, як стать, рівень доходу, сімейний стан, хобі та інтереси, вік, наявність дітей. Якщо служба вже працює деякий час, можна виявити інформацію практичним шляхом, проводячи опитування, анкетування клієнтів. На сайті або бізнес-акаунті у соцмережі дані про відвідувачів отримати простіше. Вони вказані у сервісах аналітики.

Якщо компанія тільки планує відкриватись, слід розуміти, що початковий портрет цільової аудиторії може з часом коригуватися. Точне розуміння, кому підходить ваш продукт, є досвідченим шляхом. Щоб не витрачати час на теоретичні припущення, оптимально звернутися до професійного маркетолога.

Офлайн-реклама доставки їжі

Класичні формати реклами вже не такі популярні. У банерів, вивісок та роликів на ТБ висока вартість, причому практично неможливо відстежити їхню ефективність. Офлайн-інструменти можуть привести додаткових клієнтів, наприклад, таких, що рідко користуються інтернетом, не сидять у соціальних мережах.

Участь у заходах

Наприклад, у міському ярмарку чи фестивалі їжі. Тут ви можете особисто поспілкуватися з потенційними клієнтами, ознайомити їх зі своїм продуктом, щоб скласти враження. Спосіб особливо добрий для нових служб доставки, оскільки допомагає отримати першу клієнтську базу та відгуки в інтернеті.

Участь у заходах

Реклама на ТБ та радіо

Це дорого, у разі місцевих доставок їжі не окупається. Єдиний варіант, який може спрацювати – реклама на міському каналі. Підійде місцеве радіо. При цьому реклама їжі та доставки продуктів має містити або яскравий, «вірусний» креатив, який люди переказуватимуть один одному, або спокуслива пропозиція у вигляді акцій та бонусів.

SMS-маркетинг

За допомогою SMS-розсилок можна швидко сповіщати клієнтів про акції, оновлення меню, про хід виконання замовлення, вітати з днем народження та іншими святами. Процес автоматизують за допомогою спеціальних сервісів SMS-розсилок (Sendpulse, ePochta SMS тощо).

SMS-маркетинг

Онлайн-реклама доставки їжі

Якщо ви повісили невдалий білборд, його можна лише зняти. Замовити наступний - витрати, і не факт, що він подіє краще.

Реклама в інтернеті хороша не лише високою ефективністю, а й функціоналом. Оголошення, яке не наводить клієнтів, можна змінити або видалити в пару кліків. Легко запустити кілька тестових версій реклами, щоб вибрати найефективніший варіант. Такі сервіси, як Google Ads та Google Analytics, дозволяють з легкістю виявити рентабельні та невдалі канали розкручування, коригувати стратегію, щоб максимально використовувати рекламний бюджет. Розглянемо варіанти просування, які найкраще працюють для ніші доставки їжі.

Контекстна реклама для доставки їжі

Це оголошення, які демонструються вибірково. Параметри цільової аудиторії вказуються в налаштуваннях Google.Ads. Переваги методу:

  • можна платити за кліки, а не покази. Гроші знімаються, якщо користувач переходить за посиланням;
  • спеціалісту легко налаштовувати оголошення. Його можна коригувати;
  • можна налаштовувати окрему рекламу до різних категорій ЦА;
  • контекстні оголошення одразу бачать користувачі, тому перші покупці з'являються незабаром після запуску кампанії.

Недолік один. Як тільки ви вимикаєте контекст, клієнти перестають приходити.

Контекстна реклама для доставки їжі

Таргетована реклама для доставки їжі

Це платні оголошення у соціальних мережах. Таргетована реклама працює на перспективу. Потенційні клієнти бачать у стрічці цікаву акцію від нової служби доставки та беруть на замітку. Коли у них виникне необхідність у подібних послугах, вони згадають про вашу компанію.

Просування в соцмережах SMM

Найкраще розкручування доставки їжі вдається в Instagram. Там можна використовувати такі інструменти для залучення клієнтів:

  • оперативне оповіщення передплатників у сториз про акції, оновлення асортименту, зміну робочого графіка;
  • проведення розіграшів та конкурсів;
  • комунікація з передплатниками; можливість краще розуміти свою цільову аудиторію;
  • реклама. Можлива співпраця з блогерами.

Ефективна реклама доставки їжі у соціальних мережах потребує підготовки та комплексної контент-стратегії. Її складає та втілює у життя професійний SMM-фахівець.

Просування в соцмережах SMM

Канал на YouTube

Відео стає найпопулярнішим видом контенту. Користувачі люблять корисні та креативні ролики, із задоволенням діляться ними із друзями. Це дає додаткову порцію популярності. Що може показувати YouTube-канал служби доставки:

  • процес виробництва, роботу колективу;
  • майстер-класи з приготування;
  • огляди нових страв;
  • відеовідгуки від клієнтів.

Тут також можна співпрацювати з блогерами. Головне, вибрати піарника, чиї передплатники є вашою цільовою аудиторією.

SEO-оптимізація сайту доставки їжі

Сайт – найефективніший канал онлайн-реклами. Він приносить основний потік клієнтів – тих, що надходять з органічного трафіку. На відміну від контекстної реклами сайт працює вічно (або доти, поки ви самі не вирішите, що вистачить).

Щоб на нього заходили, він має бути на першій сторінці видачі за ключовими запитами. А для цього його потрібно оптимізувати:

  • розробити коректну структуру сайту;
  • зібрати та кластеризувати семантичне ядро;
  • написати SEO-оптимізовані статті;
  • проставити метатеги;
  • наростити посилальну масу.

Комплексне SEO просування сайту можна замовити в агентстві Wezom.

Розміщення на картах Google

Багато клієнтів вибирають служби доставки їжі з урахуванням розташування. Це є актуальним для мешканців великих міст. Людям важлива швидкість доставки.

Щоб виділитися серед конкурентів в онлайн-картах, вкажіть в описі свої переваги та унікальну торгову пропозицію. Опублікуйте красиві фото страв та меню.

E-mail-маркетинг

Розсилки електронною поштою – це ще один ефективний канал реклами доставки їжі. Тут можна сповістити клієнтів про акції та розпродажі. У сервісах e-mail-маркетингу можна вітати замовників зі святами, розповідати про майбутні події та нагадувати про покинуті кошики. Базу клієнтів можна зібрати за наявності CRM-системи.

Креативи для рекламних оголошень доставки їжі

Будемо чесні. У 2021 році придумати справді унікальну торгову пропозицію для піци чи суші практично неможливо. Все вже вигадано до нас. Щоб реклама служби доставки запам'яталася, йдуть креативи.

Креативи для рекламних оголошень доставки їжі

Акцент на єднанні від служби доставки Ollis

Реклама доставки піци з УТП

Реклама доставки піци з УТП – гарантія отримання гарячої продукції

Glovo сповіщає клієнтів про старт робіт у районі лівобережного Києва

Glovo сповіщає клієнтів про старт робіт у районі лівобережного Києва

Креативна реклама доставки їжі Rocket

Креативна реклама доставки їжі Rocket

Мобільний додаток для доставки їжі

Мобільний додаток додатково приносить 20-30% продажу. Воно працює на перспективу. Якщо клієнт завантажує додаток, зазвичай він ним користується.

З ним легше та швидше оформляти замовлення, зручніше переглядати меню. За це служба доставки їжі отримує лояльність аудиторії. Розкрутити програму можна за допомогою ASO – особливої технології оптимізації, якою займається агентство Wezom.

Яка найефективніша реклама для доставки їжі?

Онлайн-реклама приносить більше половини замовлень сайтам з доставки їжі. Який спосіб розкручування вибрати (SEO, e-mail-маркетинг, відеоблог, обліковий запис у Instagram або все відразу), залежить від індивідуальних особливостей бізнесу. При складанні маркетинг-стратегії важливо враховувати цільову аудиторію, меню, цінову політику та багато інших факторів. Перед тим як просувати доставку їжі, фахівці Wezom проводять аудит компанії, її сайту та вже задіяних каналів розкручування.

Висновки

Просування доставки їжі має бути спрямоване збільшення середнього чека і відбудову від конкурентів. Для першого необхідно використовувати різноманітні програми та акції, які мотивують замовляти більше. Щоб відбудуватися від конкурентів, потрібна креативна та потенційно вірусна реклама, якою люди ділитимуться один з одним.

Найефективнішими інструментами просування служби доставки є оптимізований сайт, контекстна та таргетована реклама, SMM. Підібрати вдалу комбінацію каналів розкручування можна лише після маркетинг-аудиту компанії. Його проводять перед тим, як рекламувати доставку їжі.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.