Створення платформи для міжнародної агенції нерухомості: кейс WT Group

Василій
Василій
IT Sales Manager
1.5
02.05.2023
2352
0

Наш клієнт - Агентство з продажу міжнародної нерухомості WT Group, офіційний представник найбільших світових девелоперів. Разом ми створили нову веб-платформу, яка має забезпечити інвесторам найкращий досвід пошуку проектів, підвищити продуктивність менеджменту, спростити супровід лідів та допомогти агенції у подальшому розвитку на глобальному ринку.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Коротко про клієнта

Агентство WT Group засноване 2014 року. Вже майже 10 років команда допомагає своїм клієнтам з пошуком нерухомості – як для житла, так і задля інвестицій.

Сьогодні компанію визнають однією з провідних агенцій Казахстану у сфері міжнародної нерухомості. Серед її партнерів такі забудовники як Berkeley Group, Aldar, Ellington Properties та чимало інших гігантів глобального ринку девелопменту.

Такий статус потребує відповідного іміджу та присутності у діджиталі. Компанія потребувала нового продукту, який міг би належно презентувати репутацію і здобутки команди для потенційних покупців та інвесторів. Менеджери WT Group водночас потребували зручного інтерфейсу для роботи з лідами.

Чого хотів клієнт

Команда WT Group зробила вибір на користь WEZOM, оскільки у нас є велике портфоліо проектів у сфері девелопменту та Real Estate. На момент звернення у клієнта вже був найпростіший сайт, який ніяк не відповідав вимогам бізнесу. Потрібна була нова платформа - стильніша, функціональніша, інформативніша.

Але справа не лише в естетиці чи UX, проект також мав спростити менеджерам роботу із заявками та проектами, частково автоматизувати документообіг. Всі ці процеси були влаштовані складно та незручно, зокрема тому, що були зав'язані на CRM-систему стороннього розробника. Недосконалість софту та прогалини в інтеграції потребували від менеджерів багатьох годин рутинної роботи: оформлювати проекти та формувати пропозиції доводилося вручну.

Мета WT Group - забезпечити потенційних покупців/інвесторів повною інформацією та індивідуальним супроводом для підбору найкращих пропозицій на ринку нерухомості. Ця мета диктувала ключові вимоги до продукту:

  • інтеграція з наявними  базами клієнтів та об'єктів нерухомості;
  • простота навігації у всіх користувацьких ролях;
  • Ефектна та зручна презентація об'єктів нерухомості: докладна, але лаконічна, яка не потребує зайвих дій та сторінок.

Перед командою WEZOM постали завдання створення нової корпоративної веб-платформи:

  • розробка веб-рішення для агенції нерухомості з кастомним функціоналом;
  • створення адмінпанелі, яка б розв'язувала проблеми інтеграції з CRM та допомагала автоматизувати рутину;

Така концепція вже дозволяла говорити про планування архітектури проекту та вибір стека технологій.

Вибір технологій та рішень

Наша команда вирішила реалізувати продукт на php-фреймворку Laravel, який чудово зарекомендував себе як рішення для середньонавантажених кастомних корпоративних та eCommerce-платформ. Важливим плюсом було те, що розробники добре знають Laravel, проекти на ньому дуже легко підтримувати та масштабувати. Загалом стек технологій на цьому проекті можна назвати "класичним" для веб-розробки:

  • Laravel
  • HTML/CSS
  • jQuery

Чому іміджеві продукти не варто створювати на популярних рушіях та конструкторах сайтів? Ми переконані, що індивідуальна розробка гарантує тривалий життєвий цикл продукту, дозволяє реалізувати будь-які ідеї та надає бізнесу свободу у розвитку без ймовірних обмежень платформи, що можуть створювати перепони. Зрештою, це найкраще рішення на тривалій дистанції. 

Як ми побудували роботу

Клієнт прийшов без техзавдання. На старті було лише кілька референсів та загальне бачення результату розробки, яке ще потрібно було кристалізувати. Тому на нульовому спринті ми почали з основ: збирали та опрацьовували вимоги, вивчали ринок, збирали ідеї. Менеджер та дизайнери ділилися своїми пропозиціями та досвідом, обговорювали з клієнтом концепцію розвитку проекту.

Результатом цієї роботи став прототип продукту з прописаною структурою, яку ми оформили як mind map. Цей прототип після узгодження дозволив команді піти за звичайним циклом виробництва:

  • розробка архетипу бренду та Tone of Voice, визначення "піратських метрик" для продукту (AAARRR) та бізнес-моделі;
  • опрацювання дизайну інтерфейсу;
  • верстка;
  • програмування;
  • тестування.

Ми досить швидко пройшли з клієнтом етапи збору вимог, узгодження структури та дизайну нової платформи, тож розробка без зволікань перейшла в технічну площину.

Як велася звітність

Команда розбила весь обсяг робіт за проектом на спринти та взялася за їхнє поетапне виконання. Кожен спринт - це робочий "ривок" тривалістю в один-три тижні (залежно від складності завдань), за підсумками якого команда презентує клієнту результати виконаної роботи та готує розгорнутий звіт. Даний проект ми реалізували з нуля до "клікабельного" сайту за 10 спринтів: один "нульовий" спринт та 9 технічних.

Якихось нетипових форм звітності у цьому проекті не потребувалося, а комунікація йшла “рівно”. Та ми завжди прагнемо тримати наших партнерів у курсі прогресу розробки та ділимося планами на наступні спринти. Це допомагає “звіряти годинник” з клієнтом та вчасно уточнювати вектор розробки.

Що ми розробили

За кілька місяців команда пройшла повний цикл розробки – від пошуку концепції до релізу готового продукту. Новий корпоративний сайт WT Group відрізняється легким та зручним для читання дизайном, набором корисного функціоналу для клієнтів та зручною адмін-панеллю. Розберемо спеціальні "фішки" цього рішення докладніше.

Презентація для інвесторів

  • На головній сторінці відвідувачів зустрічає інтерактивна карта світу, на якій відмічені всі доступні наразі проекти по країнах. Користувач може клікнути по будь-якій країні й негайно перейти до каталогу проектів.
  • Ще один ключовий елемент головної сторінки - наочне поле пошуку з найважливішими фільтрами: по країнах, типу нерухомості, вартості та типу об'єкта.
  • Розділ "Інвестиції" націлений на презентацію доступних проектів для B2B та великих інвесторів. Його мета – дати потенційному інвестору уявлення про проект та максимально скоротити шлях до консультації з менеджером WT Group.
  • Картка кожного проекту у каталозі дає не лише фактичні дані (кількість об'єктів, площі, дата здачі etc), а й необхідну суму інвестицій та прогнозовані показники прибутковості.

Екран громадянства та посвідок на проживання (ППП)

Придбання нерухомості за кордоном часто дозволяє знайти нову батьківщину за програмами надання громадянства або посвідки на проживання. Чимало країн, таких як Кіпр та Домінікана, давно заслужили собі репутацію гостинних гаваней, що приймають космополітів з усього світу.

Для зручного та інформативного відображення ми продумали окрему довідкову блок-таблицю з програм громадянства та ППП у різних країнах. Програми структуровані за регіонами світу - від Європи до Карибського басейну.

Користувач у наочній формі отримує вичерпну інформацію щодо можливостей натуралізації у кожній країні (необхідна сума інвестицій, термін отримання, особливості та переваги статусу). З блоку можна перейти прямо до картки окремої програми отримання громадянства та дізнатися подробиці.

Але найцінніша фішка нового довідкового блоку – можливість самостійно порівняти у межах однієї таблиці до трьох різних програм ППП чи натуралізації. Це робиться буквально в три кліки мишею, але врешті економить користувачеві чимало часу.

Нова адмін-панель

Для менеджерів компанії нова платформа – це насамперед можливість мінімізувати ручну та рутинну роботу. Стара система не давала інструментів для зручної роботи з проектами та заявками. Дані щодо клієнтів підтягувалися з коробкової CRM-системи, яка погано оптимізувалася під бізнес-вимоги, а також мала обмеження щодо поширення.

Кастомна адмін-панель розв'язала проблеми інтеграції з CRM без "милиць" та незручностей. Первинний імпорт даних на сайт із CRM та експорт туди заявок з фронтенду здійснюються автоматично.

Тепер менеджери можуть повноцінно створювати/редагувати проекти та працювати з клієнтською базою безпосередньо в адмінці. Додана можливість генерувати на основі даних з адмін-панелі pdf-файли, які можна використовувати для персональної роботи з клієнтами.

Серед іншого, адмін-панель відрізняється зрозумілим інтерфейсом та безліччю дрібних зручностей для співробітників. Всі ці можливості були узгоджені зі співробітниками WTGroup і провалідовані на імплементацію до стадії впровадження через локальні юзер-тести:

  • пошук за проектами та об'єктами з безліччю фільтрів,
  • навігація за типами заявок та темами звернень,
  • можливість керувати розсилкою та дивитися відгуки на вакансії etc.
  • Зручна інтеграція додаткових інструментів (карти Google, рішення для SEO, машинний переклад та інше).

Підсумки розробки

Клієнт отримав сучасну корпоративну веб-платформу для просування на глобальному ринку. Вона належним чином транслює місію та цінності компанії, привертає та (що важливо) утримує увагу потенційних інвесторів, надає відвідувачам доступно структуровану інформацію, одночасно скорочуючи їм шлях до консультації з менеджером.

Нова адмін-панель істотно спростила життя менеджерам агентства, дозволивши піти від ручного введення/виведення даних до більш креативних та стратегічних завдань.

З перспективи UI/UX новий продукт відповідає ключовим вимогам клієнта: простота, зручність та доступність для користувача. Згідно з планами, проект надалі розвиватиметься кількома мовами й поступово обростатиме новим функціоналом. Його технологічна база дозволяє рухатися практично в будь-якому напрямку.

Для WEZOM робота над платформою WT Group стала досвідом співпраці з агентством нерухомості глобального рівня. Ми доклали усіх зусиль, аби дати нашим партнерам найкращі технічні рішення, які, на наше переконання, мають стати частиною історії успіху.

Як вам стаття?
1.5
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах