YouTube – один із найпопулярніших відеохостингів у світі. Тут не просто створюють свої канали та діляться особистими відео. Платформа давно стала ефективним рекламним каналом для просування товарів та послуг. Магазини, компанії, блогери реєструються тут, додають тематичні відеоролики та залучають свою аудиторію. Працює підхід "на ура".
Але як дізнатися, що ви рухаєтеся у правильному напрямку? Як оцінити ефективність обраної стратегії та роботи каналу в цілому? Відповіді потрібно шукати на YouTube Analytics. Це внутрішній сервіс для вивчення статистики, через який можна оцінювати всі важливі показники: кількість переглядів, кількість нових передплатників та інше.
У сьогоднішній статті ми розглянемо особливості роботи з внутрішньою системою аналітики та іншими популярними сервісами. Це допоможе вам ефективніше займатися просуванням каналу .
Як вивчати статистику на Ютубі?
Розділ доступний для ознайомлення зареєстрованим користувачам платформи. Вам потрібно лише авторизуватися, щоб з'явився розділ облікового запису.
Для аналізу потрібен час збору даних. Прямо після реєстрації показників не буде. Почніть додавати контент, розкручувати його та дочекайтеся перших результатів.
Якщо канал зареєстровано та працює вже якийсь час, можна приступати до вивчення даних.
Перейдіть до розділу «Творча студія YouTube»:
Система почне показувати підказки. Радимо вивчати їх, щоб оперативно зорієнтуватися:
Як тільки ознайомлення завершено, можна переходити до конкретних статистичних даних каналу. Розберемо їх детальніше.
Огляд
На стартовому екрані «Творча студія YouTube» та в блоці «Огляди» ви побачите дані щодо останнього доданого відеоролика та сумарні показники каналу: середній час та кількість переглядів за останні 28 днів, нові коментарі, перелік фоловерів тощо. Показуються дані щодо основних метрикам:
Перегляди в реальному часі
Під графіком є зведення з каналами відвідувачів, показами значків, часом перегляду.
Тут багато корисних цифр зі статистики, які допоможуть зробити потрібні висновки:
- визначити найефективніший зовнішній канал, звідки надходять відвідувачі (пошук через Google, Яндекс, систему YouTube тощо);
- дізнатися, скільки людей переходить до вашого ролика через блок із рекомендованими відео, плейлистами;
- оцінити динаміку переглядів по днях;
- проаналізувати клікабельність для значків та зрозуміти, як краще оптимізувати відео тощо.
Ці дані необхідні для того, щоб оцінити ефективність вашої стратегії каналу.
Взаємодія
У цьому розділі YouTube Analytics ви побачите статистику перегляду та середню тривалість перегляду. Інформація потрібна для того, щоб знаходити найбільш популярний годинник активності та відеоролики.
У нижній частині графіка є конкретні статистичні дані. Система показує відеоролики з кращими метриками, затребувані плейлисти, список роликів по взаємодії з кінцевими заставками і найбільш клікабельними елементами.
Аудиторія
Блок створено для оцінки лояльності та рівня залучення людей. Є також характеристики аудиторії, за якими можна визначити найбільш релевантну публіку: країни, вік і стать, мови.
Натиснувши на кнопку «Докладніше», можна детально вивчити відомості про кожен підрозділ. Перед вами з'явиться повне зведення з графіками, де включаються фільтри та порівняння інформації, налаштовуються діаграми. Це необхідно для більш глибокого аналізу трафіку, формування портретів ЦА та аналізу контенту за багатьма параметрами.
Звіти про доходи
У розділі містяться відомості про доходи з каналу та ефективність рекламної кампанії. Зверніть увагу на те, що дані відображаються тільки при підключенні до партнерок!
Час перегляду
Ці відомості, які показує статистика YouTube-каналу, є дуже значущими. Особливо звертайте увагу на розділ «Утримання аудиторії»:
На графіці ви побачите відсоток роликів та часу переглядів. Раптове зменшення показника оглядів свідчить про те, що глядачам нецікаво. Використовуйте ці дані для покращення своїх відео, пошуку слабких місць, удосконалення стратегії.
У порівнянні з внутрішніми сервісами більшості соцмереж аналітика YouTube насправді детальна. Ви бачите реальну якість вступника з різних каналів та відомості щодо цих відвідувачів. Шукайте найбільш продуктивні джерела і в розкручуванні наголошуйте на них.
Звіти про взаємодію
Рекомендуємо наголосити на двох важливих параметрах: передплатники та дані щодо їх залучення. Кількість нових фоловерів хоч і побічно, але визначає успіх розкручування. Метрика особливо впливає на ранжування, а також формує у публіки думку про популярність каналу.
Вивчайте активність користувачів і робіть висновки про їх інтерес до каналу.
Читайте також: просування Ютуб-каналу ЯШКІНА
Як переглянути розширену статистику Ютуб-каналу?
Внутрішня YouTube-аналітика досить детальна, але вона поступається Google Analytics. Бажаєте проаналізувати канал максимально детально? Тоді підключіть гугл-аналітику. Інструмент відмінно допомагає у просуванні SMM-проектів , у тому числі і на платформі Ютуб.
Кроки такі:
- Створити в Google Аналітиці новий ресурс. Введіть у поле урл каналу. Далі скопіюйте ідентифікатор відстеження (відобразиться після попередньої дії).
- У блоці «Творча студія» вирушайте шляхом «Канал» — «Додатково».
- У нижній частині екрана знайдіть «Ідентифікатор відстеження облікового запису Google Analytics» і вставте той, який скопіювали раніше.
Ці дії відкрили можливість аналізувати статистику кожної сторінки. Але пам'ятайте, що аналітика на YouTube діятиме лише в рамках введеного урла каналу. Не вдасться накопичувати відомості про ролики, до яких відвідувачі увійшли не через головну.
Додаткові послуги для аналізу каналів
Тепер поговоримо про сторонні інструменти. Аналітика YouTube-каналу можлива за допомогою інших сервісів.
TubeBuddy
Корисний інструмент, який допомагає аналізувати конкурентів. Можна встановити розширення у браузерах Google Chrome та Mozilla Firefox. Через сервіс зручно збирати дані для порівняння свого каналу з інформацією щодо конкурентів за останній місяць: кількість передплатників, перегляди доданих роликів тощо. Доступний також висновок популярних тегів.
Сервіс платний. На вибір є три тарифні плани.
JagaJam
Ще один корисний інструмент, з яким зручно оцінюється статистика YouTube каналів. Можна порівнювати конкурентів, спостерігати зростання свого каналу, аналізувати зворотний зв'язок.
За користування сервісом потрібно платити. Користувачам доступні різні тарифи на вибір.
VidIQ
Просте розширення для інсталяції в інтернет-браузері. Відображає дані англійською мовою. За допомогою сервісу можна порівняти метрики, виявляти найефективніші стратегії ведення каналу.
Примітно те, що в інструменті є підказки ключових слів, автозаповнення тегів, генератор обкладинок і безліч інших корисностей.
Popsters
Інструмент допомагає оцінювати ефективність облікових записів різних соцмереж, надаючи детальну статистику з графіками. Popsters вважає лайки та дизлайки, коментарі та інші активності.
Ви можете встановити розширення прямо в Хром і користуватися сервісом безкоштовно, якщо раніше проводили аналіз за гроші.
Whatstat
Безкоштовний інструмент з детальною інформацією по каналу в Ютубі. Для вивчення відомостей щодо конкретного облікового запису вам потрібно вказати його назву або id у пошуковому полі. Whatstat відобразить інформацію щодо нових передплатників, переглядів, кількості відеороликів, прибутку та ін.
Livedune
Сервіс призначений для збору даних щодо активності відвідувачів, їх характеристик для складання портретів ЦА. Можна використовувати сервіс і для оцінки конкурентів, формування звітів для скачування, пошуку тематичних блогерів.
Використання платне.
Social Blade
Іноземний сервіс із можливістю тестового випробування. Вам навіть не доведеться реєструватися. Введіть урл у рядок пошуку, і статистика YouTube-каналу з'явиться. Оцінюйте дані щодо аудиторії, прогнози прибутку з відео, графік переглядів та додавання нових передплатників.
Kedoo
Зручна платформа, що допомагає аналізувати ефективність каналів у Ютубі. Вам доступна не лише статистика, а й багато іншої корисної інформації: порівняння даних по кількох каналах, відомості про партнерські мережі тощо.
Сервіс російськомовний та безкоштовний.
Vlogster
Це російська біржа відеоблогерів. Вона допомагає вивчати такі відомості, як кількість передплатників, прогнози переглядів, кількість доданих на каналі роликів. Є також дані щодо аудиторії: стать, вік тощо.
У сервісі зручно аналізувати конкурентів. Для цього вкажіть у пошуковому рядку урл каналу, що цікавить, і відомості відобразяться. Тільки в тому випадку, якщо канал є в основі сервісу.
Висновки
YouTube Analytics – це чудовий інструмент для аналізу каналу. Якщо ви серйозно взялися за розвиток власного облікового запису, хочете бачити реальні результати, обов'язково відстежуйте статистику. Дивіться на всі основні метрики: час перегляду, показники аудиторії, активність передплатників. Аналізуйте, порівнюйте з конкурентами та покращуйтеся. Додатково використовуйте інші інструменти. Це дозволить провести ще глибший аналіз та зібрати більше даних.
Наші фахівці обов'язково наголошують на вивчення статистики. І це допомагає нам досягати відмінних результатів, як у випадку з розкручуванням каналу MIKE BOREYKO та іншими проектами. Якщо знадобиться допомога у просуванні на Ютубі, звертайтеся та отримайте її.