У кейсі ми розповідаємо, як за рахунок правильно налаштованої таргетованої реклами в Instagram та Facebook нам вдалося за 2 місяці залучити 146 нових клієнтів для мережі стоматологій "Економ Dental Clinic".
Основна інформація про проект
- Назва: «Економ Dental Clinic»
- Тематика бізнесу: стоматологія
- Ніша: із щільною конкуренцією по певних регіонах
- Цілі: залучення лідів
- Послуги: налаштування та запуск таргетованої реклами в Instagram та Facebook
- Результати : залучили 146 клієнтів за 2 місяці
"Економ Dental Clinic" - це мережа стоматологій, які пропонують клієнтам профільні послуги за адекватною вартістю. Політика компанії будується на використанні лише якісних сертифікованих матеріалів від німецьких, корейських і японських виробників. У клініках працює ретельно відібраний персонал, є потужна технічна база та сучасне обладнання європейських брендів.
На ринку України "Економ Dental Clinic" вже 15 років. Щорічно стоматології надають допомогу кільком тисячам пацієнтів.
Клієнти обирають клініку за якісний сервіс та професіоналізм персоналу. Записатися на прийом теж просто: достатньо заповнити онлайн-заявку або зателефонувати. Клініка також приваблює турботою про пацієнтів. Економ Dental Clinic часто розігрує корисні девайси для гігієни порожнини рота, влаштовує акції.
Репутація стоматології серед пацієнтів є позитивною. Все частіше люди звертаються до «Економа Dental Clinic» за рекомендацією інших користувачів соцмереж. Керівництво клінік вирішило використати цю особливість та зайнятися розкруткою компанії на популярних платформах: Instagram та Facebook. Із цим завданням звернулися до нас. Завдання полягало у налаштуванні таргету на залучення клієнтів у Краматорську, Вишгороді та Києві.
Болі проекту
На той час, коли керівництво стоматологій звернулося до нас, вони вже мали акаунти в Ig та Fb. У профілях регулярно додавалися публікації, але активність залишалася низькою. Користувачі соцмереж часто записувалися до лікаря або залишали контакти для зворотного зв'язку.
Щоб виправити ситуацію, керівництво «Економ Dental Clinic» розробило дві важливі стратегічні цілі:
- Залучити нових передплатників та пацієнтів.
- Збільшити популярність бренду, стати помітними на тлі конкурентів.
Однак головним завданням було отримання регулярного трафіку активних клієнтів із соцмереж.
Стратегія нашої команди
Щоб досягти поставлених клієнтом завдань, фахівці студії вирішили спрямувати всі зусилля на створення лідів. Важливо було отримувати заявки та контакти користувачів соцмереж. В результаті ми не лише привели пацієнтів до клініки, а й сформували активну базу потенційних клієнтів, з якою можна було б взаємодіяти надалі.
Виконані роботи
Щоб залучити нових клієнтів до стоматології «Економ Dental Clinic» за рахунок таргету, команда провела низку дій. Нині розповімо про них поетапно.
Створили стратегію та майнд-карти, проаналізували конкурентів, пропрацювали ЦА
Ми врахували, що пацієнти «Економ Dental Clinic» – це аудиторія різного віку та соціального статусу. Для виконання роботи ми поділили клієнтів на сегменти, сформували до кожної групи звернення. Метод майнд-карт допоміг зосередитися на основному, не проґавивши нічого важливого.
Одночасно з цією роботою наші співробітники вивчали основних конкурентів по Краматорську, Вишгороду та Києву. Ми проаналізували те, як інші стоматології позиціонують свої клініки у соціальних мережах. На основі отриманих відомостей фахівці нашої команди створили стратегію відмежування від суперників та впливу на різні сегменти ЦА.
Підготували рекламні банери та заклики, зібрали аудиторії, запустили РК
На цій стадії наші фахівці розробили публікації для ЦА із різних груп. Крім того, були написані та узгоджені із замовником тексти.
Згодом роботи продовжилися в особистому рекламному кабінеті. Ми збирали цільову аудиторію для налаштування показів. Пріоритетними були визначені такі фактори:
- геолокація;
- вік, стать;
- сімейний статус;
- доходи та ін.
Ми намагалися врахувати основні критерії, використовуючи майнд-карти, які були заздалегідь підготовлені.
Після цієї роботи ми запустили кампанії зі стратегічним завданням генерації лідів.
Виконували щоденний аналіз оптимізації та результатів
Протягом робіт над «Економ Dental Clinic» наші фахівці уважно відстежували ефективність кампаній та взаємодію різних груп ЦА з оголошеннями. Ми аналізували реакцію користувачів на креативи, тексти, змінювали аудиторії. Основним завданням було зменшити вартість кліка.
Коментує експерт:
Працюючи над проектом «Економ Dental Clinic» основною складністю, з якою ми зіштовхнулися, стала щільна конкуренція у цій ніші. Тому гостро стояло завдання зацікавити та залучити користувачів.
При підготовці креатитів для реклами акцент був зроблений на основні напрямки в роботі клініки (гігієна, протезування), ще ми в кампаніях застосували знижки та пропозиції. Ці інструменти також допомагали зацікавити аудиторію. За рахунок грамотного налаштування нам удалося за перші 2 місяці залучити 146 клієнтів.
Базільова А.
таргетолог
Результати наших робіт
За два місяці ми встигли оцінити ефективність обраної стратегії. Вартість кліку в ніші з щільною конкуренцією у Fb була 2,18 долара, а Ig – 4,97$.
Плани та висновки
За перші два місяці роботи над проектом «Економ Dental Clinic» нам вдалося отримати 146 цільових заявок. Це говорить про те, що фахівці команди зуміли визначити основні аспекти та правильно вибрати стратегію просування стоматологічної клініки у соцмережах.
Таким компаніям краще скласти УТП, яке вигідно виділить їх на тлі інших клінік. Якщо переслідується мета, яка потребує зворотної реакції (повідомлення від відвідувачів, генерація нових лідів), краще надати окремого менеджера для оперативної обробки заявок. Швидкість у разі одна із вирішальних чинників впливу результат РК.
Сьогодні роботи з настроювання та запуску таргетованої реклами в соцмережах для «Економ Dental Clinic» припинено. Клієнт задоволений отриманим результатом.