Євген
Євген
CBDO
23.12.2021

Вартість розробки CRM

Євген
Євген
CBDO
23.12.2021
23.12.2021
5.0
3587
0

CRM – інструмент для бізнесу, без якого компанії буде складно працювати з клієнтами. Він допомагає налагодити комунікацію, контролювати процес роботи співробітників, відстежувати ефективність, ставити завдання та стежити за їх реалізацією, вести базу клієнтів та вибудовувати маркетингові кампанії. Залишається зрозуміти, скільки коштує розробка CRM для бізнесу?

Які переваги дає розробка власної CRM

Які переваги дає розробка власної CRM

Навіщо створювати власну систему, якщо можна використати готові рішення? Це дійсно так. Коробкові рішення коштують від 20 до 7000 доларів на місяць за передплату. Але навіть найдорожчі пакети навряд чи зможуть дати переваги, які має власний продукт.

Головний плюс – можливість створити інструмент для конкретного бізнесу, який вирішуватиме цільові завдання. Це дозволяє пропонувати клієнтам унікальні умови, виділитися серед конкурентів та збільшити ефективність бізнесу. Незважаючи на те, що вартість розробки CRM системи обходиться дорожче на початкових етапах, вона швидко окупається та приносить постійну вигоду. Переваги впровадження персонального інструменту для роботи з клієнтами:

  • використовуються власні сервери, система повністю належить бізнесу, і залежить від рішень інших компаній;
  • реалізується будь-який функціонал, необхідний бізнесу;
  • безліч аналітичних інструментів та збір звітів у зручній формі;
  • будь-яку кількість учасників;
  • зручний інтерфейс, оформлений у стилі компанії, співробітники почуватимуться у «знайомому місці»;
  • завжди можна розширити повноваження;
  • створюються лише необхідні функції;
  • найвищий рівень системи безпеки.

Це далеко не повний перелік можливостей. Власна система підходить як для малого, так і великого бізнесу.

Від чого залежить вартість розробки?

вартість розробки CRM системи

На вартість розробки системи CRM впливає безліч факторів. Це комплексне рішення, яке розробляється спеціально для бізнесу. Тому основний критерій, що впливає ціну – функціонал. Чим він складніший, тим довше розроблятиметься, отже, вартість послуг розробників визначатиметься кількістю витраченого часу.

Але, крім функціоналу, впливають і інші фактори. Щоб оцінити вартість, потрібно зрозуміти таке:

  • наскільки складні завдання ставляться, які бізнес-процеси відбуваються у компанії;
  • наскільки правильно складено технічне завдання;
  • як багато буде правок під час розробки;
  • скільки учасників передбачається у системі;
  • який стек технологій використовується;
  • кількість інтеграцій із сторонніми сервісами;
  • як впроваджуватиметься система у бізнес;
  • як проходитиме подальше технічне забезпечення.

Щоб зрозуміти, скільки коштує СРМ система, необхідно провести консультацію та визначити завдання. Тоді можна припустити орієнтовну вартість.

На яку вартість орієнтуватись?

Точнісінько сказати, скільки коштує розробити CRM неможливо. Але можна приблизно порахувати. Для реалізації такого проекту буде потрібно менеджер, дизайнер, 2-3 програмісти, тестувальник, менеджер. Кількість персоналу залежить від складності завдання.

На розробку потрібно від місяця до 3-4, залежно від складності. Якщо допрацьовується коробкове рішення, процес йде швидше. Під час розробки «з нуля» часу знадобиться більше. Отже, скільки коштує CRM: приблизно від 10 000 $. Більш детальну ціну можна отримати на консультації з нашими експертами.

Де замовити розробку кастомізованого CRM?

Wezom спеціалізується на створенні діджитал продуктів для бізнесу. Ми понад 20 років створюємо успішні продукти, які вирішують бізнес-завдання компаній. Проведемо детальний аналіз, на консультації обговоримо проект та запропонуємо оптимальне рішення. Наша мета – зробити ефективний продукт, який приноситиме прибуток і користь. Зателефонуйте нам або приходьте до офісу, щоб дізнатися, скільки коштує розробка CRM, скільки знадобиться часу та як впровадити її у бізнес.

Витрати використання та зміст

скільки коштує розробити CRM

Крім розробки, варто враховувати, що будуть додаткові витрати на впровадження та утримання системи. Після успішних тестів фахівці навчають ваших співробітників користуватись новим інструментом. Якщо проводяться інтеграції, вони також вимагають вкладень. Іноді розробка нового діджитал продукту потребує оновлення техніки та встановлення додаткового обладнання.

Після успішного впровадження ми надаємо гарантійну технічну підтримку, щоби переконатися, що все працює правильно. Але необхідно постійно утримувати систему у робочому стані. Ми надаємо таку послугу. Якщо вам потрібно впровадити новий інструмент, розробити додаткові функції, це можливо. Все це впливає на кінцеву вартість розробки системи CRM. Не забувайте враховувати додаткові витрати на утримання.

Зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі. Ми допоможемо створити якісний продукт для роботи із клієнтами.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.