Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
16.03.2020

Сервіси коллтрекінгу: що це, навіщо потрібні для інтернет магазинів, огляд популярних систем

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
16.03.2020
16.03.2020
4708
0

Щоб ефективно продавати товари через інтернет-магазин, потрібно спілкуватися з клієнтами. Спілкування відбувається телефоном, але досить складно відстежити, як клієнт знайшов ваш сайт і яка реклама ефективніше працює. Система коллтрекінгу – чудовий помічник для оптимізації телефонних дзвінків та покращення якості обслуговування клієнтів. Детальна аналітика, статистика та функція зворотного дзвінка – це лише мала частина можливостей системи.

що таке коллтрекінг

Що таке коллтрекінг

Коллтрекінг - це технологія, що дозволяє визначити, яка саме реклама привела клієнта, який здійснив дзвінок. В основі лежить простий принцип підміни номерів телефонів, що дозволяє зрозуміти, звідки саме людина дізналася про компанію.

Щоб простіше зрозуміти, що таке коллтрекінг, достатньо уявити таку ситуацію. Усі продажі здійснюються за допомогою спілкування з клієнтами, більшість переговорів проходять телефоном. Людина заходить на сайт інтернет магазину, вона одразу знає, що хоче купити. Тому йому не потрібно довго розглядати товар, він набирає телефон і зв'язується з менеджером.

Google Analytics покаже, що людина зайшла на сайт, пробула 10-30 секунд і вийшла. Тим самим вважатиме відвідувача як неефективного. Проте за цей час людина набрала номер, здійснила дзвінок і зробила замовлення. По суті коллтрекінг – це Google Analytics для відстеження телефонних дзвінків.

Коллтрекінг дозволяє оцінити рентабельність телефонних дзвінків, відстежувати якість роботи call-центру, розуміти, з якого конкретного оголошення зайшов відвідувач. Це зручний інструмент аналітики, що дозволяє оптимізувати витрати на рекламу та підвищити ефективність ведення рекламної кампанії.

Як працює коллтрекінг

Принцип роботи колтрекінгу досить простий. Користувач заходить на сайт компанії, після чого видається унікальний мобільний номер. Послуги коллтрекінгу включають підключення необмеженої кількості номерів залежно від кількості рекламних потоків та інших факторів.

Після вивчення сайту, або підбору відповідного товару чи послуги, відвідувач вирішує не додавати його до кошика або заповнювати форму на сайті, а зателефонувати. На момент дзвінка система фіксує конкретного відвідувача, надаючи статистику. Незважаючи на зрозумілу схему роботи, алгоритм досить складний, тому компанії, що надають послуги колтрекінгу, роками покращують його.

Існує кілька видів коллтрекінгу:

  • Статичний . До кожного окремого джерела трафіку приєднується окремий номер телефону. Людина бачить рекламу, переходить нею, бачить конкретний номер телефону і дзвонить. На іншому каналі реклами, наприклад, із соціальних мереж стоїть зовсім інший номер телефону. Цей метод хороший для відстеження ефективності як онлайн, а й офлайн реклами. Однак статистика може показати лише джерело трафіку без точних звітів.
  • Динамічний . Застосовується для реклами онлайн. Як працює колтрекінг даного типу: кожен відвідувач бачить унікальний номер телефону, при цьому компанія, що надає послуги колтрекінгу, фіксує джерело переходу і канал, а також ключові слова, за якими користувач шукав інформацію. Надаються дані поведінки користувача на сайті. У результаті магазин отримує докладну статистику, що дозволяє провести глибокий аналіз ефективності реклами.
  • Комбінований . Використовуються обидва вищеописані методи. Підходить у разі, якщо певної частини рекламних каналів важливі статистичні дані. Наприклад, для онлайн реклами підключається динамічний коллтрекінг, а для офлайн - статичний. Завдяки використанню меншої кількості номерів, ніж у разі підключення динамічного колтрекінгу, є можливість економії бюджету.

Залежно від потреб компанії підключається певний тип колтрекінгу. Технологія дозволяє детально аналізувати рекламні кампанії, планувати бюджет, оцінювати ефективність роботи call центру та співробітників.

навіщо коллтрекінг інтернет магазину

Навіщо коллтрекінг інтернет магазину

Система коллтрекінгу використовується компаніями, які займаються продажами та спілкуються з клієнтами по телефону. Інтернет-магазини активно використовують телефони для спілкування з клієнтами. Крім того, саме від телефонної розмови менеджера та клієнта часто залежить успіх угоди. Тому рекомендується підключати коллтрекінг на сайт, якщо ви займаєтеся продажем товарів чи послуг. Ось кілька основних причин, навіщо використовувати систему колтрекінгу для інтернет магазинів:

  • значна економія коштів шляхом відмовитися від неефективної реклами;
  • контроль оголошень, які найкраще привертають увагу відвідувачів на сайт;
  • підвищення якості обслуговування;
  • можливість підключення зворотного дзвінка, що дуже зручно для інтернет-магазинів;
  • більшість систем коллтрекінгу надає повноцінну АТС, яка здатна збирати важливі дані про дзвінки, такі як пропущені виклики, запис викликів;
  • існує можливість прив'язки системи колтрекінгу до інших сервісів, включаючи Google Analytics і CRM.

Встановити коллтрекінг на сайт рекомендується і в тому випадку, якщо ви хочете оцінити якість налаштування рекламних кампаній та зрозуміти, куди саме потрібно спрямовувати бюджет. Дана технологія дозволить не тільки правильно розподілити кошти, але й надасть детальну статистику, частково автоматизує переговори з клієнтами по телефону та покращить роботу менеджерів. Тому для інтернет магазинів рекомендується поставити цю систему.

Популярні сервіси коллтрекінгу в Україні

Перед багатьма інтернет-магазинами виникає питання: який коллтрекінг вибрати? Адже вони відрізняються не лише за вартістю, а й за функціоналом. Ми підібрали найпоширеніші системи колтрекінгу в Україні. Огляд на них допоможе підібрати потрібний сервіс.

Ringostat

Ringostat – популярний сервіс коллтрекінгу, призначений для аналітики дзвінків та оптимізації бізнес-процесів. Крім самої системи коллтрекінгу, він включає віртуальну АТС та віджет для зворотного дзвінка. На даний момент цим сервісом користується майже 25 000 компаній. Переваги Ringostat такі:

  • швидкість відповіді техпідтримки відмінна, як правило, не доводиться чекати більше 5 хвилин;
  • Ringostat є офіційним партнером Google Analytics, тому легко інтегрується та надає докладний звіт на основі понад 30 параметрів;
  • досить гнучкі налаштування під конкретний вид бізнесу, тому підходить для більшості інтернет-магазинів;
  • 14 днів безкоштовного використання, що дозволяє оцінити можливості сервісу та зрозуміти, чи підходить він для вашого бізнесу;
  • використовується більш ніж у 50 країнах світу;
  • є можливість налаштування всіх видів коллтрекінгу, аналітика надається у зручній формі;
  • можливість як автоматичного, так і ручного керування налаштуваннями кожного проекту;
  • зручний калькулятор тарифу, що дозволяє розрахувати необхідну кількість номерів та дізнатися вартість послуг.

Ringostat є зручним сервісом колтрекінгу, який активно використовується в Україні. Завдяки можливості тегування дзвінків легко проводити сортування контактів. Цей сервіс пропонує як ручне тегування, так і напівавтоматичне. Після здійснення дзвінка за допомогою голосового меню можна внести необхідні дані.

Ringostat надає досить широкі аналітичні можливості, завдяки чому можна використовувати контролю якості як онлайн, і офлайн трафіку. Легко інтегрується зі сторонніми сервісами, є мануал з налаштування. Підходить для будь-яких типів інтернет-магазинів, включаючи великі платформи.

Binotel

Binotel є якісним хмарним сервісом для телефонізації офісу. Його унікальність у тому, що є власна CRM. Також він включає віртуальну АТС, функції IP-телефонії. Тестовий період даного сервісу 30 днів, тому можна оцінити якість та функціонал перш, ніж визначитися з тим, який коллтрекінг вибрати. Переваги Binotel такі:

  • є можливість підключення власних телефонних номерів;
  • надає лише динамічний вигляд коллтрекінгу;
  • у пакет включено віджет зворотного дзвінка;
  • проводиться ручне тегування дзвінків;
  • надається докладний звіт по співробітникам, журнал дзвінків, розподіл дзвінків за часом та датою, звіти про втрачені дзвінки, продуктивність роботи співробітників;
  • легко інтегрується із будь-якими CRM-системами;
  • можливість підключення спеціального скрипту на сайт, що дозволяє визначити потрібну кількість телефонних номерів;
  • техпідтримка реагує дуже швидко, не тільки письмово, але й дзвонить, щоб допомогти розібратися з функціоналом або вирішити проблему.

Binotel є популярним сервісом колтрекінгу в Україні, яким користуються понад 13000 осіб. Компанія зберігає всю історію розмов, тому легко можна отримати потрібний запис. Система дозволяє контролювати роботу співробітників, проводити докладну аналітику та оптимізувати рекламну кампанію. Підходить як для великих, так і для невеликих інтернет-магазинів і компаній.

AdSaver

AdSaver – це українська система колтрекінгу, яка активно набирає популярності в країнах СНД. Вона не дуже дорого коштує, тому чудово підійде для тих, хто ще не вирішив, який коллтрекінг вибрати. Якщо боїтеся відразу брати дорогий варіант, варто спробувати AdSaver, тим більше, що для більшості невеликих інтернет-магазинів його функціоналу буде достатньо. Переваги AdSaver:

  • присутні всі види коллтрекінгу;
  • є функція географічної переадресації, байдуже, де ви знаходитесь, головне, щоб змогли доставити товар у потрібну країну;
  • у неробочий час дзвінки також легко переадресувати;
  • якщо клієнт не додзвонився до вас, є функція автоматичного з'єднання зі втраченим клієнтом;
  • надається досить докладна аналітика, що дозволяє визначити ефективність роботи менеджера, отримати журнал дзвінків, звіти та інші дані;
  • є віджет зворотний зв'язок, який легко встановити на будь-який сайт;
  • сервіс легко інтегрується з будь-якими системами аналітики, соціальними мережами та CRM-системами;
  • є можливість запису та прослуховування розмов;
  • при оплаті річного тарифу компанія надає хорошу знижку 20%.

AdSaver підійде для невеликих інтернет-магазинів, які тільки хочуть ознайомитися з можливостями коллтрекінгу. У цьому функціонал досить великий, що дозволяє повноцінно використовувати цей сервіс.

Nextel

Nextel – система коллтрекінгу, що дає можливість автоматизувати бізнес та впровадити низку сервісів для збільшення кількості клієнтів. Зручний функціонал та широкі можливості зробили систему однією з найкращих на українському ринку. Вона також користується популярністю у багатьох країнах СНД та дозволяє робити тонкі налаштування для кожного виду бізнесу. Тому підходить для будь-яких типів інтернет магазинів та компаній, що пропонують послуги. Переваги Nextel такі:

  • сервіс дозволяє налагодити безкоштовний зв'язок між працівниками;
  • проводиться відстеження та запис усіх розмов;
  • права доступу легко розмежовуються;
  • завдяки системі розподілу дзвінків між співробітниками легко делегувати завдання, наприклад, кожному за співробітника, відповідального певний відділ, призначити ряд номерів;
  • можливість встановлення мелодії замість звичайного гудку;
  • переадресація дзвінків на мобільні телефони;
  • легка інтеграція із системами аналітики;
  • інтеграція із різними CRM-системами;
  • підходить для фізичних осіб, не потрібно надавати велику кількість документів; підключення відбувається протягом 5 хвилин;
  • дуже швидка реакція технічної підтримки;
  • можливість гнучкого налаштування функціоналу, завдяки чому можна підібрати необхідні функції для конкретного бізнесу;
  • широка тарифна сітка, як для малих компаній та інтернет магазинів, так і для великого та корпоративного бізнесу;
  • 14-денний безкоштовний тестовий період із повним функціоналом.

Nextel є якісним сервісом колтрекінгу, який підходить для великих майданчиків. Його легко налаштувати під будь-який вид бізнесу, а завдяки гнучкості тарифів можна підібрати оптимальний варіант. Детальна аналітика коллтрекінгу дає можливість оптимізувати витрати на рекламу, виявити найпривабливіші джерела трафіку та налагодити роботу менеджерів. Це є серйозна платформа для серйозного бізнесу.

Висновок

Коллтрекінг – це необхідна функція для інтернет магазинів, які спілкуються з клієнтами по телефону та здійснюють продаж переважно у такий спосіб. Звичайно, якщо ви продаєте тільки через кошик на сайті, послуги колтрекінгу можуть і не знадобитися. Але в більшості випадків продаж відбувається саме по телефону, особливо, якщо вартість товару досить висока або продукт специфічний.

Підключення системи колтрекінгу відбувається досить швидко, в Україні велика кількість компаній, що надають дані послуги. У нашому огляді виділені найпопулярніші, ви можете вибрати серед них. Кожен надає безкоштовний період, ми рекомендуємо скористатися ним, щоб оцінити можливості та функціонал. Встановити коллтрекінг на сайт вам допоможуть компанії, що надають послуги, зазвичай установка не займає багато часу. Хочете здійснювати успішні продажі та не втрачати клієнтів через пропущений виклик? Скористайтеся системою коллтрекінгу, яка дозволить оптимізувати витрати на рекламу, покращити роботу менеджерів та підвищити продажі.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.