У минулі роки редизайн був чимось схожим на космічну подорож людини, адже було прийнято вважати, що створений колись бренд чи логотип — це раз і на віки. Кожне оновлення викликало страх втратити впізнаваність, а отже, і клієнтів. Сьогодні ж редизайн фірмового стилю — затребуване рішення, яким багато хто користується. Чи було у вас таке, що ви дивитесь на свій бренд і розумієте, що він безнадійно загубився на тлі конкурентів, виглядає нудним і перестав відбивати рівень розвитку вашого бізнесу? Якщо так, настав час редизайну. З яких причин потрібно замовити редизайн фірмового стилю?
Причини редизайну фірмового стилю
На думку експертів, редизайн дизайну фірмового стилю необхідний у випадках:
- Новий розвиток . Коли бізнес досягає певного статусу, рівня, часто він «виростає» зі звичного дизайну, який був на початку шляху. Цей процес можна порівняти з одягом, адже навряд чи доросла людина носить одяг, у якому ходив у дитинстві. Нерідко трапляються випадки, коли логотип розроблявся тими, хто далекий від маркетингових нюансів, тому розробка не вирішувала маркетингові завдання.
- Модернізація . Модернізація — це природний етап існування будь-якого бізнесу, адже забезпечує вихід нового рівня. Змінюється мода, виникають нові стилі та тенденції, тому бренд рано чи пізно потребує оновлення. Крім цього, образ може просто набриднути. Модернізація вважається позитивним явищем, адже пов'язана з розвитком та прогресом.
- Зміни у бізнесі . Часто відбуваються розширення, реорганізації, злиття, що, безсумнівно, позначається на роботі загалом. В цьому випадку необхідний редизайн корпоративного стилю компанії, що відповідає новій структурі та роботі.
- Оновлення бренду . Часто оновлення бренду та потужна реклама – це саме те, що потрібно для розвитку компанії. Не варто нехтувати цим надійним маркетинговим інструментом.
Якщо редизайн фірмового стилю бренду є очевидним, не варто його відкладати, адже на кону розвиток та успіх бізнесу. Безперечно, ви можете проаналізувати слабкі та сильні сторони логотипу, порівняти з конкурентами, проте зміни дизайну краще довірити професіоналам своєї справи.
Етапи та особливості редизайну фірмового стилю
Редизайн фірмового дизайну передбачає зміну як логотипу, а й ділової документації, що має атрибутику. Зміни полягають у корекції графіки, виборі шрифту, кольору, зміні образу.
Редизайн є цікавим та тонким процесом. Головне завдання дизайнера, який виконує зміни, є внесення свіжої ідеї, при цьому зберігши зв'язок між новим та минулим чином. Цікаво, що навіть при незначному редизайні результат не змусить себе довго чекати: підвищиться привабливість і актуальність бренду, при збереженні його впізнаваності.
Щоб результат відповідав вашим очікуванням, варто провести чималу роботу: скласти організаційну структуру бренду, визначити основний смак клієнтів, враховувати історичний досвід роботи. Етапи зміни дизайну можна умовно розділити на такі кроки:
- Обговорення та затвердження основних аспектів редизайну із замовником.
- Вивчення стилю та попиту.
- Складання макета та затвердження її із замовником.
- Безпосереднє здійснення редизайну.
Вартість залежить від масштабу редизайну, термінів його виконання, також враховується наявність наявних напрацювань. Ми знаємо, як оновити ваш бренд, щоб його гідно оцінили ваші клієнти!