Євген
Євген
CBDO
29.08.2022

Програмне забезпечення для управління будівництвом

Євген
Євген
CBDO
29.08.2022
29.08.2022
2496
0

Сфера будівництва - це одна з тих галузей, де диджиталізація наразі запізнюється. Класичні методи управління компанією працюють, то навіщо впроваджувати нові технології? Програмне забезпечення для будівельників дозволяє суттєво розширити можливості компанії, покращити управлінські процеси та автоматизувати рутинні завдання. Крім того, сучасні технології дозволяють масштабувати компанію, приводять нових клієнтів та дозволяють випередити конкурентів.

Навіщо використовувати програмне забезпечення для будівельників

Програмне забезпечення у будівництві суттєво розширює можливості компанії. По-перше, далеко не всі власники бізнесу готові запроваджувати нові технології. Вони ще не усвідомили всіх переваг. Тому можна дуже випередити конкурентів. По-друге, це неминучий процес й нові технології все одно увійдуть до галузі.

Що дає програмне забезпечення для будівництва:

  • Оптимізацію робочих процесів. Завдяки тому, що всі процеси прозорі та легко керовані, вдається робити більше за менший проміжок часу. У будівництві оптимізація процесів призводить до зростання ефективності та зниження витрат. Коли ставиться план завдань та контролюється його виконання у діджитал просторі, ефективність роботи підвищується.
  • Підвищення продуктивності команди. Якщо кожен учасник процесу чітко знає, що йому потрібно виконати, які перед ним завдання та як досягти результату, робота виконується швидше, краще та дешевше для компанії. Зменшується ймовірність помилок, співробітники отримують додаткову мотивацію, а головне, взаємодія усередині команди правильно організована.
  • Детальну звітність та можливість бачити всі процеси. Автоматизація системи управління будівництвом містить докладні звіти та контроль за цифрами. У цій ніші цифрові показники відіграють ключову роль. Важко на словах пояснити замовнику, чому потрібно розширити бюджет на 15%. Якісна система звітностей дозволить надати всі необхідні документи та цифри, наочно покаже, куди витрачається бюджет. Крім того, ще на етапі планування проекту обчислення виходять точнішими.
  • Контроль ресурсів. Правильна організація ресурсів – запорука успішного ведення бізнесу. Важливо пропрацювати систему, в якій машини та водії не простоюватимуть, навантаження розподіляється рівномірно, а бюджет максимально точно вираховується під проект. У цьому допомагає автоматизація системи управління будівництвом, яка коректно розподіляє людські ресурси, враховуючи зовнішні фактори, починаючи від заторів на дорогах, закінчуючи врахуванням часу застигання цементу.
  • Контроль бюджету. У будівництві одне з головних питань: «Куди поділися гроші?». Відповіді ці питання надає програмне забезпечення для будівельників. Система не лише виконує облік, а й допомагає зробити правильні розрахунки, прогнозувати витрати та враховувати неочевидні витрати. Контроль бюджету для будівельної компанії надає можливість розвивати бізнес та комфортно працювати з клієнтами, вибудовуючи прозорі стосунки.
  • Інструменти комунікації між партнерами, клієнтами та працівниками. Діджитал рішення дозволяють налагодити комунікацію між учасниками процесу. Застарілі підходи потребують більше часу на прийняття рішень, а сама комунікація не є якісною та ефективною. IT-рішення допомагають уникати непорозумінь та надають інструменти комунікації між командами.
  • Автоматизація роботи з документами. Управління проектуванням та будівництвом неможливе без документообігу. Це один із головних та складних процесів. Диджиталізація документообігу виконує одразу кілька завдань: полегшує ведення звітностей, прискорює процеси прийняття рішень та мінімізує ризики помилок через людський чинник. Більшість документів можна звести до шаблону, що полегшує рутинні завдання. Автозаповнення даних, електронні підписи, зберігання проектної документації у цифровому вигляді та інші інструменти роботи з документацією роблять цей процес комфортним та безпечним.
  • Автономність управління процесами. Управління проектуванням та будівництвом може здійснюватися з мобільного пристрою, комп'ютера чи ноутбука. Не обов'язково бути на місці будівництва, щоб контролювати робочі процеси. Розподіл обов'язків надає можливість автономно управляти робочими процесами та контролювати результат. Управління стає гнучким, навіть якщо один або кілька учасників процесу не перебувають на місці роботи, це не перериває робочих процесів.
  • Ефективну оцінку роботи. Фінансові звіти, документообіг, управління бюджетом, розподіл ролей – все призводить до одного: оцінки ефективності роботи. Саме від неї залежить успіх компанії як фінансовий, так й іміджевий. Програмне забезпечення для будівництва дозволяє оцінити результат роботи, ґрунтуючись на попередньому досвіді, та вибудувати систему роботи для покращення оцінки у майбутньому. У такий спосіб компанія постійно розвиватиметься й покращуватиме якість роботи.

Тому впровадження сучасних технологій у будівельний бізнес значно розширює можливості компанії. Надалі це стане невіддільним процесом. Без програмного забезпечення компаніям буде дуже важко конкурувати. Сьогодні ви можете випередити конкурентів, впроваджуючи IT інструменти до своєї сфери роботи. Компанія Wezom допомагає диджиталізувати бізнес. Зателефонуйте нам, щоб дізнатися, як відбувається автоматизація системи управління будівництвом й що для цього потрібно.

Бажаєте захистити ваш прибуток за допомогою IT?

Ми допоможемо створити діджитал-інфраструктуру для скорочення ризиків шахрайства та гарантії безпечних онлайн-платежів.

Цікаво? Залишіть заявку на сайті, наші експерти проконсультують вас

Впроваджуючи програмне забезпечення для будівельників, необхідно продумати, яким має бути функціонал. Адже від його можливостей залежить вартість впровадження технологій. Навряд вам хочеться переплачувати за зайвий функціонал. Але й впровадження має бути якісним. Ми підібрали найнеобхідніші інструменти, які допоможуть покращити роботу будівельного бізнесу.

Управління графіками

Графіки – це інструмент комунікації всередині компанії. Він дає чітке уявлення про роботу, дозволяє оцінити продуктивність команди. За його допомогою учасники обмінюються даними. На графіках показуються результати, проблеми у режимі реального часу, що дозволяє оперативно реагувати на них.

Календарне планування дозволяє розподіляти завдання між учасниками, виставляти пріоритети завдань. Цей інструмент поєднує офісних співробітників та будівельників, які працюють безпосередньо на об'єкті.

Контроль будівельних проектів та витрат

Розробка проекту, складання плану робіт та розрахунок фінансових витрат – це запорука успішного управління компанією. Тому необхідні інструменти, які надають змогу контролювати кожний процес.

Раніше управління проектуванням та будівництвом здійснювалося за допомогою електронних таблиць та записів у журналах. Але сьогодні подібний підхід вважається неефективним та застарілим. Сучасні технології дозволяють контролювати робочі процеси зі смартфона чи ноутбука, й не просто збирають дані, а структурують їх. За підсумками цих даних здійснюються фінансові розрахунки, складається план робіт, а більшість організаційних процесів автоматизуються.

Координація проектування та будівництва

Над будівельним проектом працює велика команда. Координація всередині команди – запорука ефективної роботи. Вона має бути чіткою та налагодженою. Це виключає помилки, спірні ситуації та розбіжності у документації. Кожен учасник процесу, починаючи від проектувальника, закінчуючи будівельником у бригаді, має чітко розуміти, як відбувається комунікація та як розподіляються завдання.

Завдяки сучасному програмному забезпеченню для будівництва всі учасники процесу перебувають в єдиній екосистемі. Центр управління проектом бачить усю «картину» загалом. Це допомагає уникнути додаткових витрат, простоїв, затримок у роботі та проблем із виконанням завдань.

Управління будівельною документацією

Ми вже наголошували на тому, що однією з головних переваг впровадження програмного забезпечення для будівельників є управління документообігом. Він значно спрощується, автоматизується, ймовірність помилок зменшується. Головне – знижується ризик конфліктних ситуацій, непорозуміння. Усі учасники процесу одержують перевірену інформацію, підтверджену документами.

Процес обробки заявок також стає простішим завдяки цьому інструменту. Після завершення проекту не потрібно витрачати багато часу на збирання всієї технічної документації, оскільки вона одразу прикріплюється до картки проекту під час роботи.

Управління платежами у будівництві

Щоб проект виконувався у визначені терміни, а сам процес будівництва був якісним та ефективним, необхідно опрацювати ланцюжок постачання та організацію праці. Це безпосередньо пов'язано з платежами. Складно пояснити будівельнику, що він не отримує своєї зарплати понад тиждень, оскільки бухгалтер не встигає обробити всі чеки із закупівлі матеріалів, й за зарплатні відомості ще не брався.

Програмне забезпечення для будівництва містить набір інструментів управління фінансами. Більшість рутинних завдань автоматизуються, наприклад, формування накладної або сортування чеків на оплату.

Бухгалтерія стає набагато швидшою та простішою. Це позитивно впливає на імідж компанії у постачальників та підрядників, покращує репутацію серед співробітників. Безпечний рух коштів, управління платежами, виставлення рахунків, організація постачання – це лише мала частина процесів, що покращуються завдяки діджитал рішенням.

Етапи розробки застосунку для будівництва

У компанії Wezom ви можете замовити програмне забезпечення для будівельників. Ми займаємося диджиталізацією бізнесу та впроваджуємо нові технології у різні сфери. Допомагаємо організувати процеси, покращити позиціювання компанії на ринку та випереджати конкурентів. Розробка системи управління проектуванням та будівництвом складається з кількох етапів.

Бізнес-аналіз та збирання характеристик ПЗ

Спочатку ми вивчаємо особливості компанії, її бізнес-процеси. Підписуємо NDA, тому дані вашої компанії у безпеці. Наші фахівці вибудовують логіку роботи бізнесу, вивчають потреби, виявляють сильні та слабкі сторони.

На основі даних формується бачення, яким саме має бути ПЗ. Розробляється план, за яким буде створюватися продукт. Одночасно продумуються методи застосування діджитал інструменту в бізнес.

Вибір технологій

На основі зібраної інформації аналітики підбирають стек технологій. Визначається мова програмування, обирається фреймворк розробки. Наше завдання – зробити програмне забезпечення для будівництва швидко, впровадити усі необхідні інструменти та здійснити це за оптимальною вартістю. Ми знаємо, чим швидше запустимо продукт до вашого бізнесу, тим швидше ви отримаєте результати й зрозумієте, наскільки це ефективне рішення.

Створення UX-дизайну

Після вибору стека технологій розробляється дизайн продукту. Йдеться не про зовнішній вигляд, а про комфорт використання. Наше завдання зробити так, щоб будь-який учасник процесу зміг розібратися, як використовувати програмне забезпечення. Тому ми враховуємо віковий фактор, знання ваших співробітників, додатково навчаємо користуватись інструментом.

Дизайнери приділяють особливу увагу комфорту роботи з інструментами. Зручні форми таблиці та звітності, календарі із графіками роботи – все робиться для людей. Тому ви отримуєте не лише стильний та красивий, а й ефективний та зрозумілий в управлінні продукт.

Розробка програмного продукту

Програмісти створюють програмне забезпечення для будівельників, спираючись на обраний стік технологій. Пишуться модулі, використовують різні мови програмування. Це один із найтриваліших процесів, на цьому етапі виконується вся технічна робота.

Під час розробки програмісти додають системи оплат, підключають сторонні послуги, які необхідні для роботи ПЗ. Потім все збирається в єдиний інструмент, яким користуватиметься ваша компанія.

Тестування та запуск

Після розробки QA-інженери виконують низку тестів. Система перевіряється на вразливість безпеки, функціональність, зручність, працездатність та низку інших факторів. Якщо виявляються недоліки, то програмісти їх усувають. Ми приділяємо особливу увагу тестуванню, нам важливо, щоб продукт від Wezom працював бездоганно.

Надалі ми впроваджуємо програмне забезпечення для будівельників у ваш бізнес. Встановлюємо необхідний софт на комп'ютери, виконуємо навчання співробітників, детально показуємо та розповідаємо, як усе влаштовано. У результаті ви отримуєте готовий діджитал продукт для свого бізнесу, який одразу починає працювати.

Висновки

Програмне забезпечення у будівництві підвищує ефективність компанії, виводить її на новий рівень. Впровадження нових інструментів у цій сфері лише починає набирати обертів, й незабаром компанії, які відмовляються від диджиталізації, не зможуть належно конкурувати. Сьогодні як ніколи важливо використовувати IT-технології для покращення бізнес-процесів у сфері будівництва.

А якщо ви шукаєте софт для диджиталізації будівництва або потребуєте будь-яких інших цифрових бізнес-інструментів, зверніться до WEZOM. Ми вже понад 20 років займаємося діджитал-продуктами для бізнесу, наші експерти завжди можуть поділитися своїм досвідом та експертизою. Телефонуйте, пишіть, залишайте заявку у формі на сайті.

Зателефонуйте нам, щоб отримати консультацію, дізнатися подробиці, вартість, терміни розробки та інші деталі. Тепер ви знаєте, навіщо використовувати програмне забезпечення для будівельників, які результати воно приносить та як виводить компанію на новий рівень. Залишилося лише впровадити технології у свій бізнес.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.