5 способів оптимізувати логістичні процеси в пік сезону

30.08.2022
5094
0

Пікові сезони призводять до високого навантаження на логістичні компанії. Сам піковий сезон визначається підвищеним попитом доставляння товарів різних категорій. Наприклад, перед святами, зміною календарних сезонів та іншим. У цей час нерідко виникають затримки в логістичних ланцюжках, які порушують низку бізнес-процесів. Уникнути їх можна за допомогою сучасних технологій та програмного забезпечення.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Як програмне забезпечення покращує логістику

Головна перевага програмного забезпечення у сфері логістики – можливість автоматизувати рутинні процеси. Більшість завдань у пік сезону пов'язані з обробкою замовлень, прокладанням нових маршрутів та оптимізацією завантаження автомобілів. Вручну на це потрібно багато часу.

Впровадження сучасних програм дозволяє автоматизувати багато процесів, створити логічний ланцюжок дій та вибудувати маршрут від відправлення замовлення до його отримання.

Завдяки штучному інтелекту та машинному навчанню системи управління логістикою повністю беруть на себе контроль ланцюжка постачання та вчаться підлаштовуватися під будь-які зміни.

5 способів оптимізації логістики за допомогою ПЗ

Впроваджуючи сучасні технології, можна легко оптимізувати роботу логістичного відділу. Ми підібрали 5 ефективних способів оптимізації за допомогою програмного забезпечення. Вони допоможуть уникнути затримок у логістиці у пік сезону.

Імітаційне моделювання допоможе підготуватися до підвищеного попиту

До навантаженого сезону логістична компанія має бути підготовлена ​заздалегідь. Передбачити поведінку клієнтів, обсяги замовлень та навантаження дуже складно. Але якщо використовувати спеціалізовані інструменти, то це завдання цілком реальне. Для цього використовується імітаційне моделювання.

Припущення у сфері логістики недоречні. Модулі імітаційного моделювання дозволяють оцінити результати майбутніх продажів на основі минулого досвіду, оцінки поведінки та підстроювання під характер змін. Вхідні дані, такі як очікувані замовлення, часові межі, кількість водіїв, географія доставляння та інші регулюються в режимі реального часу, що формує модель організації логістики.

Ось, що надає імітаційне моделювання для логістичного бізнесу:

  • допомагає оцінити потенційні результати продажів, ґрунтуючись на зібраних даних;
  • дозволяє сформувати плани розподілу вантажів між водіями;
  • надає можливість оптимально вибудувати маршрути доставляння;
  • забезпечує підрахунок витрати палива та супутні витрати для оцінки релевантності замовлення;
  • знижує ризик доставки у пік сезону;
  • підвищує ефективність роботи;
  • опрацьовує сценарії на кшталт «що, якщо» - це дозволяє спрогнозувати непередбачені ситуації та максимально безболісно їх уникнути;
  • формує логістичну карту, яка оптимізує практично всі бізнес-процеси компанії.

Це надійний сучасний інструмент, який замінює всі ворожіння на кавовій гущі. Усі ризики оцінюються та опрацьовуються, продумуються логістичні маршрути. В результаті це дозволяє компанії знизити витрати, підвищити дохід та задовольнити потреби клієнтів у пік сезону.

Штучний інтелект для розподілення посилок

У логістиці одним з головних критеріїв є правильний розподіл посилок та вибудовування маршруту. Збалансований маршрут – це запорука швидкого, ефективного та недорогого доставляння вантажу до клієнта. За це відповідає штучний інтелект.

Програмне забезпечення зі штучним інтелектом здатне розподіляти замовлення між водіями, спираючись на безліч факторів. Серед них:

  • місткість автомобіля;
  • досвід водія;
  • вантажність;
  • кількість посилок;
  • географічне спрямування;
  • облік товару на складі для оптимізації завантаження;
  • автоматичне коригування маршруту.

Завдяки програмам зі штучним інтелектом виконується безліч автоматичних розрахунків. Автоматизація розподілу посилок дозволить прискорити процес завантаження, вивантаження, доставляння та здешевити логістику.

Системи оптимізації роботи диспетчера у режимі реального часу

Диспетчер - це людина, від якої залежить організаційна робота. Особливо важливо організувати якісний процес роботи у піковий період. Можливість контролю процесів логістики в режимі реального часу значно покращує якість обслуговування клієнтів та оптимізує роботу компанії. У цьому допомагають діджитал продукти.

Оптимізація маршрутів у режимі реального часу надає можливість:

  • координувати дії водія;
  • прогнозувати максимально точний час доставляння з урахуванням дорожніх змін;
  • розраховувати вартість доставляння, час завантаження та розвантаження й інші фактори;
  • отримувати дані про автопарк, стан автомобілів, завантаженість водіїв;
  • планувати відправлення та розставляти пріоритет замовлень.

Програмне забезпечення для оптимізації роботи диспетчера полегшує завдання, виконує рутинні процеси, прискорює обробку даних та суттєво зменшує ризик виникнення помилок в організації логістики.

Інструменти інтелектуального переміщення водія

Піковий сезон доставляння легко зіпсувати через умови, що різко змінюються. Наприклад, аварія на дорозі, що створює кілометровий затор, ремонт дорожнього полотна, що спричинив об'їзд чи елементарна несправність автомобіля.

Інтелектуальні алгоритми дозволяють зробити процес переміщення водія гнучким. Система здатна сповіщати про аварії чи ремонти на дорозі, контролює технічний стан автомобіля, який доставляє вантаж, мінімізує час простою, розподіляє завдання. Крім того, вона дозволяє контролювати стан водія й сповіщає, коли йому потрібен відпочинок.

Як працюють інтелектуальні системи? Наприклад, на певній ділянці збільшується кількість замовлень. Поруч недостатньо водіїв, які можуть їх реалізувати. У такому разі система автоматично надішле замовлення до водіїв, які простоюють. Це допоможе збалансувати робоче навантаження та підвищить прибуток компанії внаслідок ефективної обробки замовлень.

Алгоритми переміщення водіїв допоможуть вибудувати робочу карту, спираючись на трафік та завантаженість складів та хабів. Таким чином система здатна передбачити, де в піковий сезон знадобиться більше водіїв.

Розширена аналітика та звітність допоможе ухвалювати обґрунтовані рішення

Будь-який бізнес потребує контролю, особливо логістичний. Адже найменші прорахунки в організації маршруту значно збільшують вартість доставляння вантажу. Це негативно впливає на прибуток компанії. Щоб цього уникнути, запроваджуються додаткові системи аналітики.

Своєчасно зібрана інформація дозволяє підлаштуватися під зміни, особливо у пік сезону. Але інформаційне перевантаження може лише заплутати, питань виникне набагато більше за відповідей. Тому подача інформації має бути структурованою та чітко розділеною на зони впливу.

Системи-аналітики дозволяють збирати важливі дані, які впливають на процеси логістики. Завдяки якісному інтерфейсу, інструментам фільтрів та зрозумілій формі подачі інформації, оператор легко зможе вивчити показники та оперативно відреагувати на них.

В ідеалі, якщо панель інструментів систем аналітики має персоналізацію й може налаштовуватись, як зручно оператору, водію та іншим учасникам логістичних процесів. Система здатна аналізувати всі дані, починаючи від географії замовлень та інформації про маршрут, до рейтингу водіїв, показників задоволеності клієнтів та збирання відгуків.

Впроваджуйте діджитал інструменти, щоб уникнути затримки у логістиці разом з Wezom

Компанія Wezom займається впровадженням сучасних діджитал-інструментів у бізнес. Ми розробляємо якісні системи для логістичних компаній, які допоможуть автоматизувати робочі процеси та спростити логістику. Особливо важливо впроваджувати подібні рішення у пік сезону, щоб уникати фінансових втрат, обробляти більшу кількість замовлень та обслуговувати клієнтів на високому рівні.

Ми детально аналізуємо ваш бізнес, вивчаємо особливості роботи та підбираємо персональні рішення. Завдяки цьому ваша компанія зможе виділитися на тлі конкурентів, підвищити рівень лояльності та розширити свої можливості. Зателефонуйте нам, щоб отримати детальну консультацію та дізнатися, як впровадити системи та програмне забезпечення у логістичну компанію.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах