Біля 400 мільйонів людей регулярно користуються Pinterest. Цей майданчик — це одночасно і соціальна мережа, і каталог, в якому можна знайти масу натхнення. Він використовується для обміну ідеями, а також для розрутки брендів. А як працює просування в Пінтерест — розкажемо далі.
Що являє собою Пінтерест
Pinterest — це одночасно і соціальна мережа, і каталог, у якому можна знайти масу натхнення. Тут публікується візуальний контент. Одиниця контенту називається «пін». Користувачі можуть створювати дошки на будь-яку тему, яка їх цікавить, і зберігати на них піни — зображення та відео. Також можна стежити за іншими користувачами зі схожими інтересами, шукати конкретний контент за ключовими словами й успішно розкручувати свій бізнес. А як працює просування в Пінтерест — розповімо далі.
Для чого потрібен Pinterest
Платформа здебільшого використовується людьми, які шукають натхнення або ідеї для різних аспектів свого життя. У топі запитів користувачів — їжа й інтер'єри, мода та краса, подорожі. Тут можна надихнутися образами для майбутньої фотосесії, зібрати мудборд ремонту або дитячого свята, знайти цікаві рецепти та багато іншого.
Також Pinterest використовується для просування продуктів або послуг. Розкрутка Пінтерест працює трохи інакше, ніж на інших платформах. Компанії розміщують тут візуальний контент, який демонструє їхні товари або послуги. А для залучення трафіку на свої сайти додають посилання на них в описі до пінів. І якщо користувач зацікавиться ідеями на дошках, то дуже ймовірно, що він перейде й на вебресурс. А можливо, і щось купить.
Переваги розкрутки в Pinterest
Просування в Пінтерест — це відмінний спосіб встановити зв'язок зі своєю цільовою аудиторією, продемонструвати продукти або послуги, а також генерувати ліди або продажі з відносно низькими витратами. Розкрутка може бути досить ефективною з декількох причин.
Довговічний контент
Строк «життя» постів на Pinterest більше, ніж на інших платформах. Це означає, що пін, який просувається, може продовжувати залучати трафік на сайт або генерувати потенційних клієнтів протягом декількох тижнів або навіть місяців після його первинного розміщення. Тоді як у будь-яких інших соцмережах пост «живе» не більше ніж тиждень. При цьому вартість просування Pinterest нижче, ніж на інших платформах. Тому це чудова інвестиція для компаній, які прагнуть до довгострокових результатів.
Наявність пошуку
Користувачі приходять на платформу з наміром відкрити нові ідеї, продукти та послуги. Вони цілеспрямовано шукають те, що їх цікавить. Тому Pinterest — це ідеальна платформа для встановлення зв'язку з потенційними клієнтами, які вже зацікавлені в товарах або послугах. А завдяки тому, що кожну з дощок можна супроводити посиланням, весь одержуваний трафік буде вести на сайт.
Але не забувайте про те, що контент обов'язково повинен бути оптимізованим для пошуку. Переконайтеся, що ваш профіль і піни містять релевантні ключові слова. Їхня відсутність може ускладнити користувачам пошук вашого контенту.
Стабільність
Pinterest зосереджений на забезпеченні високоякісного та постійного досвіду користувачів. Тому в порівнянні з іншими платформами для яких пріоритетні швидкі зміни й оновлення, він дуже повільно впроваджує будь-які інновації. Розробники ретельно тестують нові функції, щоб переконатися, що вони відповідають потребам та інтересам користувачів. Але при цьому платформа продовжує розвиватися та вдосконалюватися, щоб поліпшувати UX і надавати корисні можливості для бізнесу.
Відсутність хейту
Звичайно, як і в будь-якій іншій соціальної мережі, тут можуть бути люди, які залишають негативні коментарі. Однак у порівнянні з іншими майданчиками аудиторія Pinterest більш доброзичлива. Переважна більшість користувачів шукають тут натхнення та діляться своїми інтересами з іншими.
А якщо ви зіткнулися з недружньою поведінкою на Pinterest, ви завжди можете повідомити про це службі підтримки платформи або ж заблокувати людину.
Мінімальна трата часу
Розкрутка Пінтерест має один недолік — це довгий розвиток акаунту. Але, коли ви це зробите, для залучення аудиторії вам буде потрібно всього близько тридцяти хвилин на день.
Невіддільна частина ефективного використання майданчика — це робота з дошками. Вона дуже важлива для організації й обміну контентом, а також для взаємодії з іншими користувачами та створення сильної присутності на платформі.
Ось кілька корисних порад:
- щоб користувачам було легше знайти ваш контент, розподіляйте піни за відповідними категоріями;
- прописуйте ключові слова в назвах та описах дощок;
- постійно розміщуйте піни, щоб підтримувати активність та інтерес до ваших дощок;
- взаємодійте з контентом інших користувачів для підвищення впізнаваності на платформі.
Дотримуючись цих порад, ви зможете ефективно керувати своїми дошками та максимально використовувати свій акаунт Pinterest.
Серед інших переваг розкрутки на цьому майданчику:
- Високий рівень залученості. Користувачі Пінтересту зазвичай проводять багато часу, переглядаючи й відкриваючи профілі з цікавим контентом. А це може привести до більшої зацікавленості вашим брендом.
- Добре визначена аудиторія. На Пінтересті багато користувачів, які шукають натхнення й ідеї для майбутньої купівлі. Завдяки цьому досягається вищий рівень конверсії.
- Можливість запам'ятатися. Пінтерест базується на візуальному контенті. Публікуючи зображення та відео, які стосуються вашого бренду або продукту, можна сформувати розуміння, що ви пропонуєте, які у вас цінності тощо. І завдяки цьому вийде привернути більше уваги до своїх товарів/послуг і виділитися на тлі конкурентів.
- SEO-можливості. Просування в Пінтерест передбачає використання ключових слів і фраз для підвищення видимості вашого профілю в пошукових результатах.
Але з чого взагалі почати? Розповімо далі.
Що потрібно для початку роботи в Pinterest
Усе, що від вас потрібно, — зайти на Pinterest.com і натиснути «Реєстрація». Ви можете зареєструватися за допомогою електронної пошти або облікового запису Facebook/Google.
Заповнюємо профіль
Опис радимо заповнювати з огляду на середньочастотні ключові слова, важливі для вашої галузі. Далі завантажуємо аватар. Він повинен бути впізнаваним. Можна використовувати логотип або ж вашу особисту фотографію.
Вибираємо бізнес-акаунт
Якщо ви хочете використовувати Pinterest у комерційних цілях, то вам потрібно створити бізнес-акаунт. З ним ви отримаєте доступ до функцій та інструментів, яких немає в особистих профілів. Ви зможете створювати й запускати рекламу в Pinterest, просувати піни, використовувати інструменти аналітики, співпрацювати з іншими компаніями та впливовими особами на платформі тощо. Коли виберете бізнес-акаунт, вам буде запропоновано вказати інформацію про свою діяльність (назва, вебсайт та опис).
Як вести профіль у Pinterest
Незалежно від того, використовуєте ви платформу в особистих цілях або вам необхідне просування компанії в Пінтерест, грамотне ведення профілю може значно посилити вашу присутність в інтернеті та підвищити залученість аудиторії.
Ось кілька порад, які допоможуть вам досягти своїх цілей.
Додайте необхідні дані
Ваш профіль — це перше враження про вас на Pinterest, тому важливо, щоб воно було правильним. Радимо додати аватар, який точно представляє вас або ваш бренд. Потім напишіть коротку біографію, яка розповість вашу історію та про що ваш акаунт. Це допоможе людям зрозуміти, чого вони можуть очікувати від вашого профілю, і вирішити, чи хочуть вони бути вашими підписниками.
Оформте дошки
На Пінтерест візуал — це головна складова. Тому оформлення ваших дощок має вирішальне значення для залучення й утримання підписників. Використовуйте якісні зображення, які є візуально привабливими, а також представляють ваш бренд або інтереси. Організуйте свої дошки за темами та використовуйте опис, щоб людям було легше знайти те, що їх цікавить. Не забудьте також встановлювати обкладинки. Зображення має спонукати людей клікнути на нього та переглянути всю дошку.
Використовуйте популярні ключі
Використання ключових слів дуже важливе, щоб вас помітили на Pinterest. Знайдіть популярні запити, пов'язані з вашим контентом, через рядок пошуку та включіть їх у свої піни та дошки. І завдяки цьому, коли люди будуть вводити конкретні слова, їм буде простіше вас знайти.
Викладайте піни декілька разів на день
Намагайтеся робити пости 2-3 рази на день, щоб ваш контент залишався свіжим і цікавим. Ви також можете використовувати додаткові інструменти всередині сервісу, щоб заздалегідь планувати свої піни. Але радимо публікувати їх самостійно, а не користуватися автоматичними засобами для постингу. Як показує практика, це краще для алгоритмів.
Що потрібно знати про просування в Пінтерест
Розкрутка Пінтерест дозволяє залучити більше підписників, а завдяки цьому збільшити видимість, залученість і продажі. Але, враховуючи величезну аудиторію платформи, виділитися з мільйонів користувачів може бути складно. Як же досягти успіху у просуванні на Pinterest і підвищити свою впізнаваність? Ділимося покроковою інструкцією.
1. Додавайте теги
Це одна з найважливіших речей, яку ви можете зробити для просування свого профілю на Pinterest. Теги — як ключові слова, що допомагають користувачам знайти контент, який відповідає їхнім інтересам. Коли ви додаєте їх до своїх пінів і дощок, ви полегшуєте людям пошук. Однак не використовуйте занадто велику їхню кількість або неактуальні теги, оскільки це може зашкодити вашій видимості на платформі.
Проведіть дослідження та подивіться, які теги використовуються популярними профілями у вашій ніші. Ви також можете скористатися функцією пошуку Pinterest, щоб знайти популярні теги, пов'язані з вашим контентом.
2. Тестуйте рекламу
Якщо ви хочете охопити більшу аудиторію, подумайте про використання рекламних інструментів. Але, перш ніж замовити просування Pinterest, варто протестувати різні варіанти реклами, щоб зрозуміти, який із них працює краще. Експериментуйте із зображеннями, описами та варіантами таргетингу, щоб знайти оптимальне поєднання, яке резонує з вашою аудиторією.
І нагадуємо, що у створенні реклами на Pinterest важливо використовувати якісні креативи, які виділяються у стрічці. Переконайтеся, що текст оголошення зрозумілий і місткий, і використовуйте заклики, щоб спонукати користувача виконати цільові дії.
3. Приєднуйтеся до групових тематичних дощок
У колективних дошках на Pinterest декілька користувачів діляться контентом певної тематики. Участь у них може допомогти вам охопити ширшу аудиторію та залучити нових підписників. Приєднавшись до колективної дошки, переконайтеся, що ви надаєте якісний контент, який відповідає її темі.
4. Додайте кнопку Pin it! на свій сайт
Додавання кнопки Pin it! на ваш сайт може полегшити відвідувачам збереження та спільний доступ до вашого контенту на Pinterest. Це допоможе підвищити вашу впізнаваність і залучити нових підписників. Додаючи кнопку, переконайтеся, що вона знаходиться на видному місці та її легко знайти на вашому вебсайті.
5. Проаналізуйте аудиторію
Розуміння своєї аудиторії має вирішальне значення для створення контенту, який знайде у неї відгук. Використовуйте аналітику в Pinterest, щоб отримати уявлення про демографічні показники, інтереси та поведінку вашої аудиторії. Ця інформація допоможе вам створити контент, відповідний перевагам ЦА, і тоді просування в Pinterest буде максимально ефективним.
І не забувайте взаємодіяти зі своєю аудиторією. Відповідайте на коментарі та повідомлення, стежте за іншими акаунтами у вашій ніші, робіть репости чужого контенту та коментуйте його.
Бажаєте привернути увагу та збільшити клієнтську базу за допомогою Pinterest? Наша експертна команда готова допомогти вам розробити успішну стратегію просування на цій платформі.
Висновки
Отже, підсумуємо. Pinterest — це відмінний майданчик для просування свого бізнесу, а також посилення присутності в інтернеті, поліпшення впізнаваності бренду, залучення користувачів і якості взаємодії з аудиторією.
Щоб розкрутка Пінтерест була успішною, створюйте якісний та унікальний контент, який буде викликати реакцію у ваших підписників. Регулярно публікуйте його та стежте за тим, як на нього реагує аудиторія. У цьому вам допоможуть вбудовані інструменти аналітики. Оптимізуйте свій профіль за допомогою ключових слів. А також використовуйте Пінтерест-кнопки на своєму сайті або у блозі, щоб легше ділитися своїм контентом на платформі.
У просуванні вам допоможе створення групових дощок, а також участь у спільнотах. Обмінюйтеся ідеями та взаємодійте з іншими користувачами, щоб розширити свою аудиторію. І використовуйте рекламні можливості — платформа надає чудові інструменти для збільшення трафіку.
Сподіваємося, ці поради щодо просування в Pinterest допоможуть вам досягти ваших бізнес-цілей. І, звичайно ж, використовуйте цей майданчик для пошуку натхнення. Адже саме для цього перш за все він і був створений.
FAQ
Чи можна просуватися в Пінтерест?
Так, просування в Пінтерест можливе з використанням різних методів: створення привабливих і якісних зображень, використання ключових слів у назвах та описах пінів, створення своїх дощок за темами та їхнє активне просування в соціальних мережах та інших онлайн-спільнотах. Також для розширення аудиторії й залучення нових підписників можна використовувати платні маркетингові можливості, які надає майданчик.
Як просувати себе в Пінтерест?
Щоб просування Pinterest було ефективним, дотримуйтеся таких рекомендацій:
- Створюйте унікальні та якісні піни, які будуть привертати увагу користувачів.
- Вказуйте ключові слова, щоб люди могли легко знайти ваші пости в пошуку.
- Створюйте колекції пінів, пов'язаних із вашою нішею, які будуть цікаві вашій аудиторії.
- Активно беріть участь у спільнотах і групах, пов'язаних із вашою галуззю, щоб привернути більше уваги до свого контенту.
- Регулярно оновлюйте свій профіль, додаючи нові піни й оновлюючи наявні.
- Підтримуйте взаємодію з користувачами, відповідайте на коментарі та повідомлення, заохочуйте спілкування й обмін ідеями.
Також можна застосовувати спеціальні сервіси для просування в Pinterest, наприклад Viralwoot. І обов'язково використовуйте аналітику, щоб зрозуміти, які піни привертають більше уваги та взаємодії. Адаптуйте свою стратегію просування відповідно до цих даних.
Чи можна заробити на Пінтересті?
Так, існує декілька способів, як можна заробити на Пінтересті. Один із них — це партнерська програма. Вона дозволяє заробити комісійні з продажів, здійснених через ваші посилання на продукти. Також ви можете заробляти, створюючи контент і здійснюючи просування через Pinterest свого бізнесу. Залучаючи трафік і клієнтів на свій вебсайт, ви зможете збільшити впізнаваність, залученість і, як наслідок, прибуток.