Розкрутка та просування акаунту в Twitter: основні способи

3.3
22.02.2023
11797
0

Що спільного у NASA, McDonald's та топових українських політиків? Ці бренди та люди використовують свої акаунти у Твіттері для розвитку бізнесу та залучення аудиторії. Твіттер може похвалитися більш ніж 217 млн активних користувачів на день. Така цифра є серйозним аргументом для того, щоб зайнятися просуванням на цій платформі. До того ж кількість користувачів Twitter, за прогнозами, зросте до 2024 року. в 1,5 раза.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Але якщо ви вирішили завоювати (і утримати) увагу своєї аудиторії в цій популярній соцмережі, то вам потрібно бути кмітливим і використати оригінальну стратегію, щоб просування у Твіттері досягло маркетингових цілей. Ми пропонуємо вашій увазі вичерпний гайд, на основі якого ви створите та реалізуєте високоефективну стратегію розкрутки свого акаунта на цій платформі.

 

Чому популярність Twitter зростає?

Щоб просування у Twitter було успішним, спочатку необхідно розібратися з особливостями цієї платформи.

Серед основних факторів, через які Twitter є популярним, варто виділити:

  • простоту використання;
  • наявність можливості рекламного просування;
  • використання системи хештегів;
  • наявність популярних особистостей на платформі;
  • можливість отримувати інформацію в режимі реального часу.

Завдяки простоті платформи маркетологи всього світу, які ставлять за мету працювати з широкою аудиторією, включають просування бізнесу у Твіттері у свої маркетингові плани. З позиції користувачів ця платформа теж приваблива — достатньо ввести хештеги, щоб полегшити пошук контенту на певну тему. Twitter використовується багатьма знаменитостями, політиками та громадськими діячами, щоб спілкуватися зі своїми підписниками, ділитися власними думками та ідеями. Користувачі мають унікальну можливість оперативно отримувати свіжу інформацію й бути в курсі всіх останніх подій.

Окрім найвідоміших причин популярності Твіттеру, є й інші, на яких ми зупинимося трохи докладніше.

Вірусність повідомлень

Важливо зазначити, що повідомлення у Твіттері дуже вірусні. Завдяки своїй стислості та сумісності з іншими платформами твіти популярних авторів розлітаються миттєво, повсюдно цитуються. Як приклад згадаймо твіти Єрмака, які стали причиною появи безлічі мемів та інших повідомлень:

 

Або приклад фото кішки, що теж стало вірусним:

 

Суть Твіттеру полягає в тому, що користувачі діляться інформацією, яку вони почули, ретвітять її та коментують. Після цього вона стає доступною для сотень підписників, і вони можуть її ретвітнути на свої сторінки. Отже, соціальна мережа нагадує велику зграю птахів, що символізує її логотип. Назва Twitter у перекладі означає «щебетання», «цвірінькання».

 

Сумісність Twitter з іншими платформами

Основна відмінність Twitter від інших соціальних мереж (наприклад, Facebook) полягає в тому, що Твіттер не вимагає, щоб інформація залишалася тільки на ньому й не претендує на роль основного джерела розміщених даних. Навпаки, Twitter дозволяє користувачам публікувати інформацію з інших джерел (з персонального блогу, зі сторінок Facebook, YouTube, Instagram тощо).

Хоча є приклади, коли власники компаній ведуть комунікацію виключно за допомогою Твіттеру, що не завжди адекватно. Можна розповісти про випадок, коли найбільший дата-центр у Європі згорів ущент і знищив 10% сайтів Європи. Замість того, щоб організовувати прес-конференцію, власник компанії використав Twitter для публікації відео пожежі та пояснив всю ситуацію в одному твіті за допомогою лише 140 символів.

Чіткість та лаконічність

Для Твіттеру лаконічність є ознакою таланту, тому що користувачі можуть висловлювати свої думки дуже коротко. Попри можливість появи фейкових новин, соціальна мережа оптимізована в такий спосіб, що при використанні хештегів користувачі можуть легко знаходити потрібну їм інформацію та читати всі повідомлення від офіційних джерел до найдурніших коментарів. Завдяки великій кількості джерел фейкові повідомлення швидко стають очевидними й легко спростовуються.

 

Обмеження за кількістю символів

У період інформаційної революції час користувача цінується дуже дорого. Системне обмеження у 280 символів заохочує людей ділитися короткими, лаконічними повідомленнями. Це підвищує популярність Twitter серед тих, хто прагне осягнути неосяжне й бути в курсі основних подій, обговорень, сенсацій — всього, що цікавить користувачів у країні та світі.

Як організувати просування у Twitter?

Отже, пропонуємо покроково розглянути, як організувати свою роботу на цій платформі. Причому зверніть увагу, що часто доступна розкрутка у Твіттері безкоштовно. І це цілком реально, тільки потрібно знати, які методи використати. Про них ми пропонуємо поговорити далі.

 

Починайте з оформлення профілю

Перша дію, яку варто зробити, як тільки було прийнято рішення про просування акаунта у Твіттері, – оформити профіль. Цей стартовий етап є ключовим каменем усієї подальшої роботи. Добре налаштований профіль дозволить залучати більше підписників, створити свій бренд та ефективніше взаємодіяти з аудиторією.

Для початку зверніть увагу на аватар. Він повинен уособлювати ваш бренд чи вас як особистість, бути чітким та якісним. Аватаром може стати лого компанії або ваша фотографія.

Не менш важливим об'єктом профілю є банер. Виберіть привабливе фото, яке також нагадає про головну ідею вашого бренду й відповідатиме спільній тематиці сторінки.

В описі профілю система пропонує розмістити 160 символів для того, щоб у короткій формі розповісти відвідувачам про себе, про те, чим займається компанія, або про те, що варто очікувати та який контент можна побачити на сторінці.

 

Також варто звернути увагу на можливість закріплювати пости. Користувач, який увійшов на ваш профіль, побачить саме цей пост першим. Можете скористатися цією функцією, якщо у вас є поточна актуальна пропозиція, інформація про запуск нового проєкту або просто акція на продукт.

 

Слідкуйте за якістю контенту

Щоб розкрутка акаунта у Твіттері була результативною, необхідно подумати про якісний контент. Зміст постів — це ключовий фактор, який привабить підписників і стане стимулом для того, щоб вони захотіли підписатися на вас. Ваші пости мають бути яскравими, цікавими. Варто не користуватися надто складними пропозиціями чи недоречними метафорами.

Для того щоб привернути увагу читачів та викликати в них інтерес, текст потрібен унікальний та корисний. Наприклад, можна поділитися цитатами, тезами чи твердженнями, почутими на крутому майстер-класі. Такий контент здатний викликати у читачів різні реакції (наприклад, продовження дискусії чи ретвіти).

Попри те, що в соціальних мережах часто припускаються деяких помилок, у коротких твітах вони помітніші. Тому перед публікацією необхідно уважно перевіряти кожен пост, щоб уникнути граматичних та пунктуаційних неточностей, які можуть негативно вплинути на читачів та знизити інтерес до матеріалу.

Не менш важливо «залишатися в тренді» — стежити за свіжими новинами та знати, що зараз є актуальним.

Просування через інший сайт чи блог

Просування компанії у Твіттері через інший сайт або блог може бути ефективним способом, який дозволяє збільшити кількість підписників та охопити ширшу аудиторію.

 

Ось стратегії, які варто розглянути:

  1. «Гостьовий» блогінг. Напишіть статтю для блогу або сайту, який має цільову аудиторію, схожу на вашу, і залиште посилання на свій профіль у Twitter.
  2. Перехресне просування. Зв'яжіться з іншими користувачами Twitter або впливовими особами у сфері діяльності та запропонуйте кампанію перехресного просування. Ви можете домовитися про розкрутку профілів один одного у Twitter через свої вебсайти, канали соцмереж або розсилки електронною поштою.
  3. Віджети соціальних мереж. Додайте на свій блог або сайт кнопки соцмереж, зокрема віджет для Twitter, щоб відвідувачі могли легко перейти на ваш профіль та стежити за вами на цій платформі.
  4. Хештеги. Створіть хештег, пов'язаний із вашим брендом або галуззю, і попросіть відвідувачів блогу або сайту використати його, коли вони пишуть про вас у Твіттері. Це допоможе підвищити впізнаваність у Twitter та полегшить новим користувачам пошук вашого профілю.

Всі ці методи допоможуть збільшити впізнаваність вашої компанії та зробить просування сайту у Твіттері або розкрутку бізнесу в цій соцмережі результативними.

Розкрутка за допомогою інших соціальних мереж

 

Завдяки можливостям Twitter постами з цієї мережі дуже просто ділитися. Тому ви легко зможете створити стратегію, у ході якої ви будете взаємодіяти зі своєю аудиторією на всіх використовуваних вами майданчиках. Якщо запропонуєте високоякісний контент та завоюєте довіру своїх підписників, для вас тоді розкрутка блогу у Твіттері не буде особливо складним завданням, а отже, ви зможете розширити свою присутність у цій та інших соціальних мережах. Ось кілька стратегій, які варто розглянути:

  • активно діліться посиланням на Twitter-акаунт. Вкажіть адресу або нік свого акаунта у Twitter в описі на інших профілях у соцмережах, у тому числі у Facebook, Instagram, LinkedIn, Telegram;
  • також не забувайте ділитися твітами. Розповсюджуйте твіти на інших своїх акаунтах у соціальних мережах із посиланням на профіль у Twitter. Це допоможе підвищити впізнаваність та залучити більше трафіку на ваш акаунт.

Просування через дайджести та підбирання розсилок

 

Розкрутка у Твіттері через дайджести електронної пошти та розсилки, нарівні з просуванням в інших соціальних мережах, може стати ефективним способом охоплення нової аудиторії та залучення більшої кількості підписників. Пропонуємо декілька продуктивних методів, які дозволяють поєднувати роботу на цих платформах:

  • регулярно переглядайте новини з вашої сфери діяльності та не забувайте ділитися отриманою інформацією зі своїми підписниками у Twitter. Це підкреслить вашу експертність;
  • співпрацюйте зі спеціалістами, які відповідають за інформаційні розсилки у вашій компанії. Запропонуйте їм надати цінний контент, що включає посилання на ваш акаунт у Twitter. Це допоможе залучити нову аудиторію, яка піде за вами в соціальну мережу;
  • створіть власний електронний дайджест на сайтах свого блогу або вебресурсу. У регулярних публікаціях посилайтеся на найкращі твіти або теми Twitter. Додайте на сайт посилання на профіль у Twitter і запропонуйте підписникам стежити за вами саме там, щоб отримувати більше свіжої інформації в найкоротший термін.

І, нарешті, ще раз нагадуємо про необхідність взаємодіяти зі своїми підписниками.

Запустіть цікаві конкурси

Розкрутка у Twitter за допомогою конкурсів може бути веселим та ефективним способом підвищення залучення потенційних клієнтів.

 

Організація цієї роботи вимагатиме дотримання таких етапів:

  1. Вибір відповідного призу. Подумайте, який подарунок може мати відношення до вашого бренду чи галузі та сподобається вашій цільовій аудиторії. Сьогодні часто компанії говорять про те, що подарунком може бути донат на ЗСУ. Це дуже корисна пропозиція з огляду на те, що саме завдяки їм ми всі продовжуємо працювати.
  2. Створення чітких умов участі. Підготуйте правила для учасників конкурсу, де вкажіть, що саме потрібно виконати, якими будуть вимоги та який крайній термін подання заявок. Переконайтеся, що правила легко зрозуміти й дотримуватися їх.
  3. Унікальний хештег для конкурсу. Попросіть учасників використовувати його, коли вони пишуть про ваш захід у Твіттері. Це допоможе підвищити впізнаваність та полегшить відстеження заявок.
  4. Просування конкурсу. Запустіть рекламу на своїй сторінці у Twitter та на інших платформах соціальних мереж. Для того щоб такий захід став ефективним інструментом просування, треба подбати про достатню кількість учасників.
  5. Оголошення переможця. Після завершення конкурсу підсумуйте все у Twitter та інших соціальних мережах. Обов'язково зв'яжіться з переможцем, щоб вчасно доставити йому приз.

 

Також можна провести церемонію нагородження у форматі PR-акції. Подібні івенти стають гарним інфоприводом для розповіді про подію на сторінках онлайн-видань, постів у соцмережах.

Спонсорство

 

Використання спонсорської підтримки інших проєктів може стати чудовим способом підвищення вашої впізнаваності серед нової аудиторії. Щоб таке просування постів у Твіттері стало успішним, розгляньте різні варіанти спонсорства, починаючи від простого розміщення посилання на ваш Twitter-акаунт на сторонніх ресурсах і закінчуючи організацією заходів, які опосередковано або безпосередньо відповідають вашому бізнесу за тематикою. На таких зустрічах може збиратися ваша потенційна аудиторія. Знову ж таки, це додаткова можливість заявити про себе через ЗМІ. Все це буде корисно не тільки для вашого акаунта у Твіттері, але й для розкручування бренду загалом.

Запустіть рекламу всередині соціальної мережі

Реклама у Twitter — чудовий спосіб привернути увагу аудиторії. Завдяки цьому ваші твіти зможуть легко виявити тисячі людей, що дозволить вам збільшити свій вплив та кількість підписників. Це можна зробити за допомогою реклам (твітів), які просуваються, через рекламний інструмент Twitter Ads.

Використання цього способу дозволить вашим твітам частіше з'являтися в результатах пошуку певних користувачів. Це чудовий варіант для тих, для кого розкрутка сайту у Твіттері – першочергове завдання. У таких випадках потрібно попрацювати над креативом і сайтом, який розкручується, підготуватися до запуску платного рекламного просування.

 

Щоб налаштувати, запустити та проаналізувати рекламну кампанію у Twitter самостійно, дотримуйтесь наших порад:

  1. Створіть обліковий запис Twitter Ads та зареєструйте його на ads.twitter.com. Він стане доповненням до звичайного акаунта. Новий обліковий запис Twitter Ads пов'язаний з акаунтом, з якого ви його створюєте. Наприклад, якщо у вас є особистий акаунт у Twitter і корпоративний, для початку увійдіть у свій робочий акаунт Твіттер і перейдіть на ads.twitter.com.
  2. Щоб розпочати кампанію в Twitter Ads, вам необхідно додати активну платіжну картку до свого рекламного акаунта. Це можна зробити на вкладці «Способи оплати».
  3. Виберіть мету своєї кампанії. Подумайте, чого ви хочете досягти за допомогою РК у Твіттері. Поставлене завдання визначає дії, за які ви платитимете, коли люди взаємодіють із вашою рекламою. Пам'ятайте, що ви можете вибрати одну з основних цілей: обізнаність, увагу та конверсію.
  4. На наступному етапі ознайомтеся з можливими типами кампаній, ставками тощо. Серед основних типів РК можуть бути перегляд відеоконтенту (оплата — ціна за перегляд), встановлення програми (плата за показ оголошення або кліки в додатку), трафік на вебсайт (оплата — ціна за клік), залучення (плата за реакції), розширення аудиторії (оплата — ціна за підписку).
  5. Введіть інформацію про кампанію. Встановивши ціль, ви перейдете на сторінку «Відомості про кампанію». Тут ви додаєте платіжні реквізити, визначаєте бюджет та розклад. Коли закінчите вводити цю інформацію, натисніть «Далі», і ви будете перенаправлені на сторінку «Група оголошень», де й треба встановити свою групу та ставки.
  6. Зосередьтеся на одній групі оголошень, якщо ви новачок у рекламі у Твіттері. Це допоможе вам зрозуміти, як працює РК у Twitter. Як тільки ви освоїтеся, розділіть свої групи оголошень на різні категорії, орієнтовані на різні аудиторії.
  7. Поекспериментуйте з креативами, термінами та бюджетами, щоб побачити, які комбінації працюють для вас краще.
  8. Тепер додайте налаштування за вашою ЦА. Визначте свою аудиторію за віком, статтю, мовою та пристроєм. Орієнтуйтесь на місце перебування, щоб охопити користувачів у певному регіоні. Пам'ятайте, що розділ «Аудиторія» у Твіттері дозволяє налаштовувати таргетинг на ЦА на основі конкретних інтересів. Він використовує психографічні дані (події, захоплення, поведінка, навіть фільми та теми, про які користувачі пишуть у Твіттері). Ви також можете визначити свою цільову аудиторію, ґрунтуючись на людях із профілями, схожими на ваших підписників.
  9. Виберіть, де будуть з'являтися оголошення (можливі варіанти – хронологія користувачів, профілі та сторінки з детальною інформацією про твіти, а також результати пошуку).
  10. Після того як ви вибрали, де має демонструватися ваше оголошення, натисніть кнопку «Далі». Перевірте всі налаштування; якщо вони вас влаштовують, клацніть «Запустити кампанію».

 

На жаль, в Україні сьогодні діють обмеження щодо планування та аналітики рекламних кампаній. Але в будь-якому разі вам буде доступна інформація про результативність роботи. Ви можете отримати доступ до Ads Manager, увійшовши до свого рекламного облікового запису на ads.twitter.com. На цій платформі ви побачите відповідні кампанії, креативи та результати. Якщо виникли сумніви щодо запуску реклами, можете замовити розкрутку у Твіттері в нашому digital-агентстві.

Тренди – ще один спосіб просування у Твіттері

Розкрутка сторінки у Твіттері за допомогою трендів — це ще один ефективний спосіб підвищення видимості та залучення бренду.

 

Пропонуємо короткий план ваших дій:

  1. Визначте релевантні тренди. Варто пошукати, що з того, що цікавить сьогодні людей, пов'язане з вашим брендом чи галуззю. Ви можете використовувати розділ Twitter «Trending Topics» або інші інструменти, щоб дізнатися, про що говорять люди на платформі.
  2. Створіть контент. Після того як ви визначили релевантні теми, попрацюйте над контентом. Наприклад, якщо тренд пов'язаний із запуском нового продукту, ви можете створити контент, який демонструє вашу продукцію або супутні послуги.
  3. Застосовуйте хештеги. Ще одна згадка про цю функцію. Використовуйте відповідні хештеги, які асоціюються з вашим брендом та тематичним напрямом просування. Щоб потрапити в тренди, іноді достатньо виставляти 5–7 постів протягом кожної години вдень.
  4. Слідкуйте за результатами, щоб дізнатися, наскільки ефективною є ваша робота. Для цього ви можете використати аналітику Twitter.

Просування блогу в сервісах накрутки

Варто зазначити, що застосування накрутки порушує правила платформи, здатне призвести до негативних наслідків, таких як блокування або заборона використання акаунта. Крім того, це неетично, може завдати шкоди репутації вашої компанії.

Як уникнути блокування у Твіттері

Якщо все-таки ваш акаунт потрапив під штрафні санкції Twitter, то прислухайтеся до наших порад, щоб подібна ситуація не повторилася.

 

Отже, уперед!

  1. Уникайте розсилки спаму

Перше (і найголовніше), що модератори Твіттеру перевіряють у профілі, — чи не використовуєте ви свій акаунт для спаму. Вони отримають сповіщення, якщо будуть виявлені різні дії, пов'язані зі спамом. Це відбувається постійно, коли ми використовуємо безкоштовні інструменти для залучення ЦА. Отримання підписників є важливим завданням, але хорошого результату можна досягти іншими способами, про які ми вже говорили раніше. Більшість безкоштовних інструментів для отримання підписників відправляють твіти зі своїми посиланнями автоматично, навіть коли вас немає в мережі. Не примушуйте користувачів Twitter сприймати вас як спамера.

  1. Уникайте великих обсягів підписки на ваш акаунт

Як уже говорилося, при використанні різних інструментів можна набрати до сотні підписників на день. Але річ у тому, що Twitter невпинно стежить за вашим профілем. Коли на вас підписується по 100 осіб за добу, це схоже на органічний приріст. Але якщо йдеться про більш ніж 300 або 400 підписників на день, то ваш акаунт може бути заблокований як мінімум на кілька днів. Подальше ігнорування призведе до тимчасового блокування.

  1. Уникайте великих обсягів відписки від вашого акаунта

Те саме стосується відписок. Ви можете відписувати від себе певну кількість користувачів на день. Перевищення ліміту призведе до тимчасового блокування акаунта. Використовуйте інструменти, які дозволяють встановити ліміт (переважно всі сервіси безкоштовні як для фоловерів, так і для відписок). Зверніть увагу, що не варто використовувати всі їх в один день.

  1. Намагайтеся не отримати блокування від користувачів

Уникайте образливих твітів. Не влаштовуйте конфліктів через своїх підписників або будь-кого у Twitter. Хто знає, можливо, вони заблокують вас за таке ставлення до них. Намагайтеся уникати дрібних сварок зі своєю аудиторією. Будьте доброзичливими, намагайтеся ніколи не говорити про сумнівні речі. Це допоможе уникнути блокування. Здебільшого люди блокують акаунт, коли отримують спам-повідомлення. Але ви гадки не маєте, коли й чому відправили їм спам. Це може статися через те, що ви використовували небажані сторонні інструменти.

  1. Уникайте дублювання контенту

Twitter може заблокувати акаунт за дублювання тексту. Це означає, що не можна публікувати той самий твіт більше одного разу. Хтось уже, напевно, помітив, що при спробі надіслати таке повідомлення, з'являється оповіщення про помилку: «Упс!!! Ви вже твітнули це!» Як варіант, ви можете писати текст по-різному, маючи на увазі один і той же зміст.

  1. Будьте обережні зі згадками @

Згадки варто використовувати у Twitter правильно. Соцмережа надає можливість твітнути будь-яку людину за допомогою @-згадки, навіть якщо вона не підписана на вас, або навпаки. Але якщо ви використовуєте цей інструмент у великих кількостях, а вам не відповідають, це вважається спамом. Існує ймовірність того, що ви будете покарані за необдумані дії. Крім того, людина, яку ви згадали, може сама заблокувати вас, що призведе до блокування акаунта. Якщо ви дуже хочете згадати когось, робіть це акуратно. Використовуйте ввічливі слова, щоб залучити інших користувачів (тоді буде більша ймовірність, що вони не заблокують вас).

 

Щоб не потрапити в біду, дійте розумно, інакше доведеться писати запит у техпідтримку й вирішувати питання з приводу блокування, що зазвичай займає приблизно 2 дні.

FAQ

Як працює просування у Твіттері?

Розкрутка у Twitter може бути виконана через органічний чи платний трафік. Органічне просування здійснюється за допомогою різних технік та стратегій, щоб отримати більше органічних показів та залучити більше підписників. Платний трафік передбачає оплату розкрутки акаунта методом використання інструментів просування Twitter Ads, купівлі розміщення постів на інших акаунтах, чиїхось мікроблогах.

Як залучити читачів у Твіттері?

Для того щоб залучити аудиторію на свій акаунт, варто використовувати заголовки, які будуть виділятися та зацікавлювати читачів, а також візуальні ефекти (додавати до твітів зображення, відео або GIF-файли, що може підвищити рівень залученості), використовувати релевантні хештеги (це відмінний спосіб розширити охоплення аудиторії у Twitter), взаємодіяти з підписниками, публікувати твіти в оптимальний час.

Що не можна писати у Твіттері?

У Twitter діють спеціальні правила та політика, які забороняють певні типи контенту. Серед прикладів контенту, який не можна публікувати на цій платформі, можна назвати висловлювання, що пропагують насильство, дискримінацію чи ворожість стосовно окремих осіб чи груп за ознакою раси, етнічної приналежності, статі, релігії або інших характеристик; загрози щодо окремих осіб чи груп; графічний контент, здатний заподіяти страждання глядачам, зокрема зображення сцен насильства, відео чи GIF-файли; спам.

Як вам стаття?
3.3
Проголосувало: 13
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах