Просування онлайн-казино

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
4.0
06.06.2024
18171
0

У Всесвітній мережі лише ті проекти будуть успішними, для просування яких розроблено грамотну маркетингову стратегію. Розкручування онлайн-казино вимагає від фахівців особливого підходу, пов'язаного зі специфікою цих платформ. Щоб досягти успіху та обійти численних конкурентів, потрібно попрацювати одночасно у кількох напрямках. Про це ми розповімо вам далі.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Особливості розкручування сайту онлайн-казино

Особливості розкручування сайту онлайн-казино

Сьогодні ринок грального бізнесу є одним із найбільш конкурентних. За азартних клієнтів вступають у боротьбу між собою букмекери та покер-руми, тоталізатори та лотереї. Тому питання, як просувати онлайн-казино, є дуже актуальним. Працюючи над гемблінг-проектом, потрібно знати основні особливості цієї тематичної ніші:

  1. По-перше , необхідно враховувати вимоги законодавства країни, де просувається онлайн-ресурс. У багатьох країнах запроваджено обмеження на гральний бізнес в інтернеті та його пряму рекламу. Відповідно, і окремі методи просування можуть опинитися на межі з порушенням законів. Щоб не потрапити у неприємну ситуацію, варто залучити до команди з просування юристів.

  2. По-друге , найбільші світові рекламні майданчики Google Ads та Facebook виступають проти відкритої реклами азартних ігор та гемблінг-платформ, тому таргетологам знадобиться бути креативними при розробці шаблонів оголошень.

  3. По-третє , врахувати доведеться те, що ігрова сфера - це індустрія, де все змінюється дуже швидко. Йдеться про нові технології і про стрімкий розвиток мережевих проектів. Тому просування інтернет-казино — напрямок, який має так само швидко трансформуватися.

Деякі фахівці вишукують хитромудрі способи обійти подібні заборони та обмеження, але практика показує, що лише за допомогою чітко спланованої стратегії можна досягти бажаного результату. І, звичайно, тут також працюватиме основний принцип ведення бізнесу — ви повинні добре знати свого клієнта.

Цільова аудиторія онлайн-казино

Коли йдеться про портрет середньостатистичного гравця, то зазвичай представляють чоловіка віком від 18 до 35 років. Але статистика свідчить про те, що серед відвідувачів онлайн-казино чоловіків лише 78%, тож про жіночу аудиторію забувати не варто. До того ж показники залучення представниць прекрасної статі продовжують зростати.

Цільова аудиторія онлайн-казино

Що стосується віку, то люди категорії 60+ вважають за краще проводити час за грою у наземних (офлайн) закладах. Але тенденція веде до того, що старше покоління все більше опановує технології, тому вікові рамки розширюються.

Рівень освіти та розмір доходу відвідувачів віртуальних казино дуже різні. Але дані більшості країн показують, що гравці з нижчим рівнем доходів і менш освічені витрачають більше на гемблінг. Знання того, хто найактивніші користувачі допоможе краще спланувати просування сайту казино.

Отримати прогноз бюджету на просування

Прорахунок бюджету дозволяє отримати для Вашого бізнесу максимальну кількість цільових відвідувачів із пошукових систем

Як просувати онлайн-казино

Стандартна схема створення інтернет-платформи для грального бізнесу – це підготовка сайту, оформлення ліцензій, налаштування платіжних систем. Припустимо, що це позаду і проект запущений. Але одразу після запуску сайт перебуватиме на останніх сторінках пошукової видачі. І тоді є логічним питання, як розкрутити онлайн-казино, щоб отримати прибуток.

Найпоширенішими способами, якими спробують скористатися новачки, будуть підключення сервісів Google Analytics, самостійне настроювання контекстної реклами, партнерські проекти. Але без чіткої стратегії конверсія буде надто низькою.

Розкажемо у тому, що має бути зроблено збільшення припливу клієнтів.

Пошукова оптимізація (SEO)

Органічний трафік - це те, без чого не обійдеться жоден проект в Інтернеті. У будь-якій сфері так переходять на сайт близько 60% відвідувачів. Для збільшення цього показника не надто допоможуть креативні тизери, банери та інші креативи. Тут не обійтися без аналізу конкурентів, скрупульозної роботи над семантикою сайту, розширення структури.

Пошукова оптимізація (SEO)

СЕО-просування казино — досить трудомісткий процес, який складається з таких етапів:

  • збір семантичного ядра . Щоб пошукові послуги частіше показували сайт у пошуковій видачі користувачів, потрібно за допомогою спеціальних ресурсів зібрати перелік ключів, які вони вводять. Найчастіше розкручування сайтів казино будується на опрацюванні низькочастотних запитів, що дає хорошу ефективність у цій тематиці;

  • створення широкої структури сайту . На наступному етапі зібрані запити розподіляють за групами та уточнюють структуру проекту. Потрібно розробити нові сторінки для окремих груп ключів та наповнити їх оригінальним контентом;

  • налаштування внутрішньої перелінковки . Це допоможе зв'язати між собою сторінки інтернет-ресурсу та полегшить навігацію. Додатково цей метод дозволяє прискорити індексацію нових сторінок і передати вагу з одних на інші, що також ефективно в SEO для казино;

  • Поліпшення показників якості . В інтернет-казино приходять користувачі, щоб розважитись. Якщо їм незрозуміла логіка переходів або незручно користуватися сайтом, то висока ймовірність того, що вони швидко підуть з нього. Тому важливо попрацювати над лаконічним дизайном та мобільною адаптацією;

  • нарощування посилальної маси . СЕО для казино неможливе без просування на зовнішніх ресурсах. Можна розмістити посилання на сайт на сторонніх сайтах із розважальною тематикою.

Якщо всі ці етапи будуть виконані послідовно, через деякий час користувачі зможуть побачити онлайн-казино у своїй пошуковій видачі. Краще, якщо фахівці займуться проектом та запропонують комплексне рішення.

Контекстна реклама (РРС)

Це спосіб ефективний, але в пошуках шляху, як розкрутити казино, слід користуватися обережно. Текстові, графічні або відеооголошення, які будуть демонструватися користувачам, не повинні своїм зовнішнім виглядом та змістом порушувати законодавство країн. Наприклад, ніщо не повинно вказувати на те, що азартні ігри — це один із способів легкого заробітку, або засудження тих, хто відмовляється робити ставки. Потрібно налаштувати покази лише на осіб віком від 18 років. І ще кілька обмежень:

  • в Україні законодавчо дозволено лише рекламу лотерей;

  • у Росії онлайн-проект повинен мати сертифікат Social Casino Games;

  • у країнах реклама дозволена, але з обмеженнями.

У таких випадках можна зробити допоміжний сайт із посиланнями на онлайн-казино та налаштувати на нього переходи з PPC.

Контекстна реклама (РРС)

Соціальні мережі (SMM)

У соцмережах набагато більше можливостей знайти нових клієнтів. Тут можна знайти гравців різного віку та соціального статусу. Розкручування інтернет-казино у Facebook, Instagram можливе через створення персональних сторінок, груп чи спільнот, де публікується інформація з оглядами нових майданчиків, рекомендаціями досвідчених гравців, рейтингами систем.

Ефективна та співпраця з інфлюєнсерами. Розмістивши рекламу на їхніх блогах, можна збільшити охоплення аудиторії та підвищити впізнаваність свого бренду.

Розсилки

Просування сайту казино в такий спосіб не можна відкидати і вважати застарілим. Так можна утримати зв'язок із відвідувачами веб-ресурсу, які залишили свої дані. Щоб утримати увагу клієнтів, не можна бути дуже нав'язливим. У листах можна запропонувати таку інформацію:

  • Welcome email . Ці листи про реєстрацію відкривають у 3-4 рази частіше, ніж інші;

  • Informational Letter . У них можна розповісти про оновлення на сайті, акції на порталі;

  • Digest . Часті дайджести для онлайн-казино не потрібні, але раз на квартал можна нагадати про себе, підсумувавши свої досягнення. Буде корисною інформацією про те, які платіжні системи були підключені, які рекорди поставили гравці, скільки грошей виграли;

  • інформування про транзакції або тригери . Ці повідомлення мають репутаційне значення, оскільки людям подобається, коли фінанси перебувають під їх контролем та фіксуються.

Тонко продуманий розрахунок кількості листів та їх періодичності дозволить зробити просування онлайн-казино успішнішим.

Розсилки

Партнерські програми

 

Розкрутка сайту казино через партнерські програми передбачає співпрацю з компаніями / приватними особами, які будуть рекламувати казино серед своєї аудиторії в обмін на комісійні. Партнери можуть використовувати різні методи для просування: створення контенту, маркетинг у соціальних мережах, розсилку через електронну пошту тощо.

Такий вид співпраці може дати декілька переваг як казино, так і партнеру. Для першого це дозволяє розширити сферу впливу, підвищити впізнаваність, збільшити трафік і дохід. Для партнера це може стати додатковим джерелом прибутку та дозволити йому монетизувати свій сайт або профіль у соціальних мережах. І, звичайно ж, партнерські програми — це досить вигідний спосіб просування послуг казино на ринку, оскільки виплачувати комісійні необхідно тільки за успішних рефералів.

CRM-система

CRM, або сервіс для автоматизації бізнес-процесів, — це потужний інструмент для будь-якого підприємства, що прагне краще зрозуміти своїх клієнтів і налагодити взаємодію з ними. Для казино використання цієї системи може допомогти підвищити лояльність клієнтів і, як результат, забезпечити зростання доходів.

Маркетинг онлайн-казино з використанням CRM має головну перевагу — це можливість збирати й аналізувати дані про клієнтів. Відстежуючи їхню поведінку, уподобання й демографічні характеристики, можна отримати цінні відомості про свою цільову аудиторію та створити більш персоналізовані маркетингові кампанії.

Наприклад, казино може використовувати CRM-систему, щоб визначити, які клієнти з найбільшою ймовірністю відгукнуться на певну акцію або пропозицію. Потім можна надіслати їм персоналізоване повідомлення, наприклад електронний лист або push-повідомлення, з пропозицією та зазначенням її переваг. Також CRM-систему можна використовувати для створення програм лояльності й заохочень, які стимулюють клієнтів продовжувати грати.

Програми лояльності

Розкрутка сайтів казино таким способом передбачає стимулювання аудиторії шляхом надання винагород і пільг за їхню лояльність. Добре продумана програма лояльності дозволяє:

  • налагодити довгострокові відносини з клієнтом;

  • стимулювати повторні відвідування;

  • домогтися зростання доходів.

Відстежуючи поведінку й уподобання аудиторії, можна запропонувати їй індивідуальні заохочення, які, швидше за все, залучатимуть клієнтів і мотивуватимуть їх повертатися знову і знову. Це може бути безплатна гра, VIP-доступ, ексклюзивні події тощо.

Основні маркетингові стратегії

Сучасний онлайн-ринок дуже динамічний. Онлайн-казино не виняток. А якщо згадати про високий рівень конкуренції, то стає зрозуміло, чому потрібно докладати зусилля та використовувати різні методи для просування в інтернеті. Пропонуємо вам стратегії, що діють.

Запуск рекламних кампаній

Основою будь-якого просування в Інтернеті є реклама. Питання полягає в тому, які канали у ніші онлайн-казино будуть ефективними. Насамперед це партнерські програми та співпраця з лідерами думок. Корисним буде email-маркетинг, який допоможе підтримати контакт з існуючими клієнтами. Можна спланувати контекстну рекламу та таргетинг в соцмережах, але тут потрібно пам'ятати про обмеження, які висувають платформи з приводу гемблінг сайтів.

Впровадження бонусів та акцій

Утримати постійних гравців можна за допомогою спецпропозицій. Серед них можуть бути:

  • бонуси для тих, хто вперше зареєструвався на платформі;

  • програми з кешбеком — поверненням частини коштів на певних умовах;

  • турніри з грошовими призами або бонусами для найкращих гравців;

  • спецпропозиції з нагоди свят, дня народження компанії та подібних ситуацій;

  • програми лояльності. Можна розробити систему з кількох рівнів, і за перехід на кожен наступний пропонувати будь-які привілеї;

  • промоакції для найактивніших.

Найчастіше просування гемблінг сайтів ґрунтується на впровадженні подібних пропозицій.

Формування лояльності гемблерів

Одне з важливих завдань при розкручуванні проєктів — утримати клієнтів. У світі онлайн-ігор досягти цього непросто, тому що гравці завжди мають спокусу випробувати долю на якомусь новому майданчику. Щоб гемблери поверталися саме до вас, використовуйте такі методи:

  • розробіть програму лояльності з рівнями та нагородами за активність;

  • регулярно проводьте акції — фриспіни, турніри, лотереї. Шукайте нові форми для утримання клієнтів;

  • організуйте якісну цілодобову підтримку, щоб люди змогли швидко вирішувати питання, якщо такі виникатимуть;

  • формуйте персоналізовані пропозиції для найактивніших учасників;

  • створіть групи у соцмережах, щоб ваші клієнти могли спілкуватися між собою.

Нагадуємо, що у будь-якій сфері дохід приносять постійні клієнти, тож працюйте над створенням спільноти серед тих, хто користується послугами вашого сайту.

Запуск партнерських програм

Це хороший спосіб вийти на нові сегменти аудиторії та розповісти про себе тим, хто ще не користувався вашими послугами. Партнерів можна пошукати серед:

  • творців сайтів, присвячених оглядам ігор та стратегіям;

  • блогерів та інфлюенсерів, які мають аудиторію, що цікавиться іграми;

  • активних учасників тематичних форумів та спільнот у соцмережах.

Після того, як ви визначитеся з партнерами, подумайте над тим, які матеріали ви їм надасте для роботи та які бонуси запропонуєте учасникам таких програм.

І не забувайте, що використання кожного методу потребує регулярного контролю. Аналізуйте дані щодо залучених гравців, конверсій та отриманого доходу. Тільки на основі цього приймайте рішення щодо подальшого продовження співпраці.

Використовуйте сучасні технології у маркетингу онлайн казино

Просування гемблінг сайтів — це дуже специфічний напрямок. І щоб отримати добрий результат, рекомендуємо звернути увагу на нові технології у маркетингу.

Як використовувати дані та аналітику

Збирати та аналізувати дані необхідно для того, щоб:

  • сегментувати аудиторію. Зібравши інформацію про демографічні характеристики та поведінку гемблерів, можна розділити ЦА на сегменти та створити стратегії для залучення різних категорій;

  • оптимізувати рекламні кампанії. Контроль KPI допоможе оцінити ефективність роботи.

За допомогою аналітичних інструментів можна згенерувати звіти й далі зрозуміти, які стратегії успішніші.

AI та машинне навчання

У роботі сучасного онлайн-казино корисно підключити ШІ для обробки та аналізу великих обсягів даних у реальному часі. Це дає можливість швидше виявляти підозрілу активність з того чи іншого акаунту та запобігати шахрайству. Також ви можете застосувати ці технології для виявлення закономірностей у поведінці гемблерів, щоб розробити персональні пропозиції та бонусні програми для кожної групи.

Оптимізація для мобільних пристроїв та розробка програм

Зараз уже нікого не здивуєш іграми на планшетах та смартфонах. Це потрібно врахувати у своїй маркетинговій стратегії. Простежте, щоб клієнтам було зручно користуватись послугами на своїх гаджетах. Для цього можна виконати таке:

  • попрацюйте над інтерфейсом та його мобільною оптимізацією;

  • підключіть пуш-повідомлення для інформування про бонуси та акції;

  • допоможіть користувачам поділитися своїми досягненнями у соцмережах.

Зручний доступ до ігор з будь-якого пристрою та швидкість завантаження — це те, чого ви повинні прагнути.

Регулювання гемблінг-ніші та контроль

Безпека та надійність платформи мають стати вашими першочерговими цілями, інакше ваш бізнес буде просто закритий. Для захисту даних користувачів намагайтеся використовувати сучасні методи шифрування. Постійно стежте за змінами в законодавстві країн, в яких ви працюєте, та дотримуйтесь вимог законів.

Як нестандартно просувати онлайн-казино?

 

Нестандартні способи просування можуть допомогти виділити ресурс серед конкурентів і підвищити його впізнаваність серед потенційних клієнтів. Розкрутка сайту казино також може здійснюватися такими способами:

  • співпраця з впливовими особами в соціальних мережах. Це можуть бути люди, які мають велику кількість підписників і взаємодіють із відповідною аудиторією. Співпраця з ними може допомогти у просуванні казино та стимулювати трафік і конверсії;

  • гейміфікація. Включення таких елементів, як таблиці лідерів, турніри та завдання, може спонукати клієнтів повертатися знову і знову;

  • віртуальна реальність (VR). Такий підхід допоможе забезпечити клієнтам захопливий та унікальний ігровий досвід і завдяки цьому виділити казино на тлі конкурентів;

  • нативна реклама. Йдеться про створення контенту, який виглядає максимально природно. Але при цьому працює краще за відкриту рекламу. За його допомогою можна більш ефективно та швидко залучати клієнтів;

  • офлайн-події. Організація турнірів або зустрічей може допомогти підвищити впізнаваність бренду й лояльність аудиторії, а також залучити нову.

Важливо зазначити, що за високої ефективності нестандартні способи просування можуть потребувати більше ресурсів, ніж звичайні. Крім того, реклама онлайн-казино регулюється законами та правилами, які залежать від країни та юрисдикції. Тому важливо вивчити й дотримуватися відповідних законів і правил.

Як вибрати підрядника для розкручування сайту казино

Найчастіше першочерговим фактором на ринку є ціна, але не завжди паралельно надається гідна якість. Серед тих питань, які необхідно поставити підряднику, щоб зрозуміти, чи можна йому довірити створення та просування онлайн-казино.

  • які інструменти він планує використовувати у роботі. Чим більше таких методів названо, тим краще;

  • який рейтинг має агентство;

  • чи є приклади гемблінг-проектів, просування яких вже займалася компанія.

Головне, треба розуміти, що розкручування казино тільки тоді буде ефективним, коли нею займатиметься команда професіоналів.

Наш досвід просування сайтів специфічної тематики

У нашій агенції чітко знають, що таке неординарні завдання. IT-компанія Wezom має унікальний досвід зі створення та просування платформ підвищеної складності. До них відносяться:

  • безпечні та стабільні інтернет-магазини;

  • продукти бізнесу, які включають програмне забезпечення, сховища документів;

  • ігрові автомати та онлайн-казино;

  • сайти з розважальними послугами із 3D-графікою.

Розробка складних сайтів від Wezom – це можливість отримати під ключ оригінальну платформу з індивідуальним дизайном та розширеними функціями.

Як ми працюємо над проєктами в ігровій ніші

iGaming ніша є унікальною з точки зору SEO просування. По-перше, потрібно чітко дотримуватись вимог законодавства, по-друге, доведеться боротися з високою конкуренцією в ній. Наші фахівці мають великий досвід роботи над проєктами SEO-оптимізації сайтів різної тематики. Ми дотримуємося таких принципів:

  • повне занурення у проєкт та індивідуальний підхід. Наша команда готова до нестандартних завдань та знаходить підхід до кожного клієнта. Ми розуміємо, що кожен бізнес і кожен замовник унікальний, а тому будуємо нашу співпрацю, ґрунтуючись на цьому твердженні. Ми намагаємося детально розібратися, в чому полягає особливість конкретного онлайн-проєкту та максимально розвинути його сильні сторони;

  • економічна ефективність. Ми цінуємо ваші ресурси — гроші та час. Наша мета — забезпечити окупність інвестицій та гарантувати результат просування;

  • дотримання вимог алгоритмів пошукових систем та законів країни просування. Ми розуміємо, наскільки важливо враховувати останні зміни в роботі пошукових систем і знати, що є нового в законодавстві в гемблінг-ніші. Це допомагає уникнути непотрібних штрафних санкцій;

  • доступ до особистого кабінету. Можливість контролювати хід робіт допомагає нашим клієнтам краще зрозуміти, як вони ведуться, та ухвалити більш усвідомлені рішення щодо стратегії просування;

  • контроль якості. За період роботи на ринку ми чітко опрацювали механізм контролю наших фахівців. Ми готові регулярно надавати звіти про те, що зробили, аналітику результатів. Фінансові гарантії закріплюються у договорі.

Ми ростемо разом із вами. З розвитком вашого онлайн-проєкту ми оперативно пропонуємо нові стратегії для розширення вашої онлайн присутності та залучення нових клієнтів.

Висновок

Просування інтернет-казино — це складний та багатогранний процес, який потребує не лише володіння всіма методами розкручування, а й знання законодавства у цій сфері. Найкращий спосіб отримати довгоочікуваний прибуток від свого онлайн-проекту - звернутися до фахівців компанії Wezom зі створення та просування гемблінг-сайтів.

FAQ

Чи можна рекламувати онлайн-казино?

Розкрутка онлайн-казино регулюється законами та правилами, які залежать від країни. У деяких державах азартні ігри є незаконними та їхня реклама може бути заборонена або обмежена. В інших країнах вони легальні, але на них поширюються суворі правила просування. Тому, перш ніж рекламувати онлайн-казино, важливо вивчити відповідні закони та правила й обов'язково дотримуватися їх. Крім того, такі платформи, як Google і Facebook, можуть мати свою власну політику щодо реклами азартних ігор в інтернеті, що також необхідно враховувати.

Як розкрутити інтернет-казино?

Існує декілька способів просування онлайн-казино, зокрема:

  • оптимізація пошукових систем (SEO);
  • реклама з оплатою за клік (PPC);
  • партнерський маркетинг;
  • маркетинг у соціальних мережах;
  • електронна розсилка;
  • контент-маркетинг тощо.

За допомогою цих способів можна розширити своє охоплення, залучити трафік і конверсію, підвищити впізнаваність бренду і лояльність і, як результат, поліпшити залученість та отримувати більший дохід. Для досягнення найкращого результату рекомендуємо використовувати відразу декілька методів розкрутки.

Де рекламувати казино?

Існує декілька місць, де можна розміщувати таку рекламу в залежності від цільової аудиторії й бюджету. Найчастіше розкрутка онлайн-казино здійснюється в пошукових системах. Вона може стати ефективним способом залучення потенційних клієнтів, які активно шукають азартні ігри або пов'язані з ними ключові слова. Також рекламувати казино можна в соціальних мережах і на партнерських платформах. І ще розміщувати рекламу можна в популярних онлайн-каталогах і на форумах, таких як AskGamblers або CasinoMeister. Ці платформи допоможуть підвищити впізнаваність і залучити нових клієнтів. Крім цього, можна використовувати розсилку цільових і персоналізованих електронних листів.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.0
Проголосувало: 6
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах