Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
04.03.2023

Що таке таргетована реклама та як її налаштувати

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
04.03.2023
04.03.2023
4.8
42659
0

Деколи виникає відчуття, що соціальні мережі за нами стежать. У стрічці трапляються рекламні оголошення з тими товарами та послугами, які справді можуть бути корисними. Як це виходить?

Жодного чарівництва та переслідувань уряду тут немає. Це просто таргетована реклама, яка демонструється з урахуванням людських «параметрів».

Стаття дасть відповіді на такі запитання:

  1. Що таке таргетинг?
  2. Як працює таргетована реклама?
  3. Які формати об'яв використовують рекламодавці?
  4. У чому переваги інструменту?
  5. Як налаштувати рекламу у різних соцмережах?

А тепер розглянемо кожний пункт.

Таргетована реклама: вступ

Що таке таргетинг

Target (таргет) у перекладі з англійської означає «мету». Таргетинг - це механізм маркетингу, що дозволяє з великої кількості користувачів виділити аудиторію за конкретними критеріями (наприклад, стать, вік, інтереси тощо).

Що таке таргетована реклама

Таргетована реклама – це оголошення різних форматів у соціальних мережах. Вони доступні у Фейсбуці, Інстаграмі, ВКонтакті та на інших майданчиках. Таргетовану рекламу ще можна назвати цільовою за рахунок налаштувань націлювання. З таким сегментуванням легше створювати оголошення, які з великою ймовірністю зацікавлять людину і спонукають її натиснути на посилання. Тобто реклама буде більш ефективною тоді, коли її показують потенційному клієнту, а не всім поспіль.

Як працює таргетована реклама

У ході створення рекламної кампанії таргетолог задає необхідні налаштування на аудиторію. Наприклад, вибирає вік від 18 до 25 років, жіночу стать, геопозицію «вся Україна», інтереси «фітнес» та ін. У результаті реклама демонструється тим користувачам, які відповідають цим налаштуванням.

Маючи точний портрет ЦА на руках, вдасться охопити лише зацікавлених людей і залучити їх до купівлі товару або замовлення послуги. При цьому злив бюджету через нецільові покази зводиться до мінімуму.

Яка буває таргетована реклама

Форматів таких оголошень є чимало. Розглянемо приклади таргетованої реклами з фото.

Універсальний запис

Універсальний запис

Така реклама вискакує в стрічці новин або в спільнотах. Записи виглядають нативно (тобто, як звичайний контент на майданчику), є додавання тексту, щоб детальніше розписати плюси продукту. Є також можливість розміщення кнопки дії.

Карусель

Карусель

Формат підходить інтернет-магазинам, оскільки дозволяє показати в одному оголошенні кілька карток товарів.

Stories

Stories

Оголошення відображаються в "історіях", які зараз доступні в "Інстаграмі", "Фейсбуку", "ВКонтакті". Реклама займає весь екран, отже користувач з великою ймовірністю помітить її.

Десктопні формати

Десктопні формати

Ця реклама, що таргетує, показується лише тим, хто зайшов на сайт з комп'ютера. У «Фейсбуку», наприклад, доступні оголошення у вигляді фото, відео тощо. Вони розміщуються у правій колонці.

Lead Ads

Lead Ads

Такий формат підійде рекламодавцям без сайту. За допомогою реклами вдається збирати ліди прямо із соціальних мереж. Людина натискає на оголошення та перенаправляється у форму, де потрібно залишити контакти.

Чим відрізняється таргетована реклама від контекстної

Таргетовані оголошення показуються в соцмережах, а контекстні - у пошуковій видачі або на партнерських сайтах "Яндекса" та Google. Інша значуща відмінність реклами, що таргетується, від контекстної в тому, що перша використовує дані людей, а друга — запити, які людина вводить у рядок пошуку. Тобто ЦА сегментується інакше.

Скільки коштує таргетована реклама

Ніхто не зможе одразу назвати ціни. Витрати залежать від багатьох факторів. Причому оплачується реклама, що таргетує, теж по-різному. Найпопулярнішими способами є оплата кліків або показів (моделі CPC та CPM відповідно).

Серед інших варіантів:

  • CAC (підсумкова вартість 1 клієнта);
  • CPA (ціна за цільову дію);
  • CPI (вартість за встановлення програми);
  • CPO (вартість замовлення) та ін.

Через таку різноманітність моделей оплати рекламодавці можуть дуже точно розраховувати бюджет. Наприклад, платити тільки за досконалу дію, щоб укластися в ліміт. Однак багато майданчиків задають мінімальну суму бюджету, що потрібно заздалегідь враховувати.

На замітку . Вартість таргетованої реклами у кожному разі розраховується індивідуально. Але фахівці з налаштування зможуть зорієнтувати в зразкових витратах, якщо знатимуть рівень конкуренції в ніші (адже ціна зазвичай визначається по аукціону), кращу для вас модель оплати та інші значущі фактори.

Плюси та мінуси таргетованої реклами

Чому варто вибрати такий спосіб залучення трафіку? Справа в тому, що переваги таргетованої реклами величезні:

  1. Швидкий запуск . Щоб створити рекламне оголошення, ви витратите близько 20 хвилин. Ще трохи часу потрібно на проходження модерації (зазвичай не більше години).
  2. Тонкі налаштування націлювання . Реклама показується лише тим людям, які потенційно зацікавлені у вашому реченні. Тобто навряд чи оголошення з юридичними послугами побачить 18-річний студент. Це важлива особливість рекламної реклами.
  3. Можливості персоналізації . Доступний запуск реклами для мешканців одного конкретного району або людей із певним хобі. Використовуючи такі дані, буде простіше створити оголошення, що чіпляє.
  4. Зручний аналіз ефективності . Якщо не вдається отримати бажані результати, достатньо проаналізувати статистику та знайти слабкі місця рекламної кампанії. Крім того, можна проводити А/Б тестування з різними креативами або форматами та вибрати у підсумку варіант із кращим охопленням.
  5. Доступність для малого бізнесу . Реально запустити рекламну кампанію навіть із мінімальним бюджетом. Під ним маються на увазі справді смішні суми, а не 200–300 доларів. Тобто з будь-якою кількістю конкурентів таргетована реклама доступна.
  6. Можливості ретаргетингу . Налаштувати оголошення можна і на тих, хто вже взаємодіяв із вашою компанією. Наприклад, відвідував сайт, підписався на розсилку, купував товари.
  7. Вимірний ефект . Дані щодо рекламної кампанії збираються у зручні таблиці. Вам не потрібно витрачати додатковий час на ручну обробку інформації.

Приклад таблиць зі статистикою

(Приклад таблиць зі статистикою)

Щодо недоліків, то без них не обійшлося. Мінуси у таргетованої реклами такі:

  1. Модерація . Хоча її не назвеш дуже жорсткою, але деякі товари та послуги рекламувати не можна. Наприклад, «ВКонтакте» не проходять оголошення про написання дипломних на замовлення, є обмеження реклами медичної продукції, виробів з хутра, ювелірних прикрас. У «Фейсбуку» не можна додавати зображення формату «до і після».
  2. Використання особистих даних користувачів . Рекламодавцям це зручно, а ось людям збирання інформації може не сподобатися. Іноземні соцмережі вже йдуть назустріч своїй аудиторії та пропонують забороняти збирання відомостей.
  3. Потреба у постійному контролі . Треба регулярно стежити за ефективністю рекламної кампанії, щоб не витратити гроші даремно. Крім того, користувачам набридає одне й те саме, так що доведеться експериментувати з креативами.
  4. Непросте налаштування . Для кожного майданчика роблять окремі оголошення. Причому інструменти в рекламних кабінетах інколи відрізняються. Потрібен час, щоб усе самостійно освоїти.

Навіть з урахуванням таких вад вважати таргетовані оголошення невдалим каналом не можна. Тут просто важливий грамотний підхід до настроювання, і всі переваги виявлять себе.

Допоможемо досягти цільової аудиторії із таргетованою рекламою!

Бажаєте залучити ідеальних клієнтів до свого бізнесу? Наша команда готова допомогти вам із таргетованою рекламою, щоб ваше оголошення досягало саме тих, хто вас цікавить.

Покрокове налаштування таргетованої реклами

Вже згадувалося, що тонкощі запуску рекламної кампанії залежить від типу майданчика. Ознайомимося з налаштуванням таргетованих оголошень на найпопулярніших сайтах.

Facebook-таргетинг

Для запуску таргетованої реклами в цій соцмережі вам знадобиться бізнес-аккаунт. Створити його можна на кілька кліків, але доведеться попрацювати над гарним оформленням. Втім, на це не знадобиться багато часу.

Ось приклад бізнес-сторінки:

Facebook-націлювання

Коли ви створили сторінку, можна перейти до Ads Manager. Це рекламний кабінет у «Фейсбуку», де створюють оголошення, налаштовують бюджет, відстежують статистику та інше.

Вибір мети

Доступно 3 категорії та 11 цілей.

Вибір мети

Вибирайте варіант, який підійде під вашу рекламну кампанію. Наприклад, якщо потрібно налаштувати оголошення на інтернет-магазин, вкажіть мету «Конверсія».

Налаштування таргетингу

Тепер приступаємо до настроювання аудиторії. У «Фейсбуку» націлити рекламу можна з урахуванням розташування, віку, статі, мови спілкування користувачів.

Детальний таргетинг

До основних налаштувань приєднуються такі, як інтереси людини, її поведінка в соціальній мережі та за її межами. Усього є 3 категорії з великою кількістю підкатегорій.

Детальний націлення

Як бачите, дуже важливо досконально знати свою ЦА. Чим більше відомостей ви зберете про аудиторію, тим більше точно вдасться націлити рекламу, що таргетує.

Індивідуальний таргетинг

Найбільше цінується аудиторія користувачів, котрі вже взаємодіяли з компанією.

Індивідуальний націлення

Місце розміщення оголошень

Можна використовувати автоматично задані місця або вибрати вручну. Натисніть «Редагувати плейсменти» та вкажіть тип пристроїв.

Місце розміщення оголошень

Тепер перейдіть до вибору безпосередньо плейсментів.

Вибір безпосередньо плейсментів

Бюджет

Вкажіть суму, яку плануєте витратити на рекламну кампанію. Можна вибрати денний бюджет або певний період.

Оптимізація показів

Залежно від мети оптимізація відрізнятиметься. У нас було задано «Кліки за посиланням», тому бачимо таку картину.

Вкажіть спосіб встановлення ставки: вручну або автоматично. Фахівці з SMM-просування радять вибрати другий варіант, щоб досягти гарного ефекту від реклами за меншою ціною.

Створення оголошення

Формат таргетованого оголошення

До кожного формату є вимоги щодо змісту, розмірів зображень тощо.

Тепер збережіть оголошення і можна запускатися.

Таргетинг в «Інстаграмі»

Тут буде використовуватися той самий рекламний кабінет Ads Manager, тому потрібна бізнес-сторінка у «Фейсбуку». Загалом налаштування дуже схоже на роботу в цій соціальній мережі. Різниця полягає лише у місцях показу об'яв.

В Instagram доступно 2 плейсменти:

Таргетинг в Інстаграмі.

Стрічка

Таргетинг в Інстаграмі - Сторіз

Сториз

Натискайте та дивіться, як виглядатиме ваша реклама.

У стрічці «Інстаграма» формати оголошень такі самі, як і у «Фейсбуку».

Формати оголошень

А ось у сториз їх два.

А ось у сториз їх два

Основні моменти налаштування можна використовувати з посібника до «Фейсбуку».

Не забувайте збирати статистику та аналізувати метрики! Це стосується всіх соціальних мереж. Чим більш опрацьована таргетована реклама, тим краще від неї віддача.

Висновки

Таргетована реклама у соціальних мережах — чудовий спосіб рекламування своїх товарів, послуг, особистого бренду. Їй користуються всі - від блогерів-початківців до корпорацій світового рівня. Важливо лише грамотно виконати налаштування та створити такий креатив, який зачепить вашу аудиторію та спонукає її клікнути за оголошенням. Уважний підхід – ось ключ до успіху.

Як вам стаття?
4.8
Проголосувало: 33
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.