Налаштування реклами Інстаграм: специфіка, способи та інструменти

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
4.9
07.06.2024
58152
0

Налаштування реклами в Інстаграм

Instagram на даний момент - шоста за популярністю соцмережа у світі. Він поступається лише Facebook, Youtube, WhatsApp, FB Messenger та WeChat. Прямо зараз ним користується понад 1 мільярд людей. І це число продовжує стрімко зростати рік у рік.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Instagram на даний момент

Чи варто дивуватися, що реклама в Інстаграм стала вкрай привабливою для рекламодавців усіх рівнів — від представників найдрібнішого бізнесу до найбільших світових корпорацій? Свої бренди в Instagram просувають Vogue, Nike, Louis Vuitton, Starbucks, Netflix та інші. А вже багато дрібних локальних брендів так і зовсім роблять Instagram своїм основним інструментом просування.

Сьогодні ми детально розповімо, як працює реклама в «Інстаграм», у чому її переваги, які існують способи просування Інстаграм і як саме вам варто їх використовувати. Ми підготували справді велике керівництво!

Що являє собою і як працює реклама в «Інстаграм»

У класичному вигляді реклама в «Інстаграмі» – це пости користувачів, Stories та матеріали у пункті «Цікаве», які демонструються певною цільовою аудиторією. Таргетована реклама в Instagram дозволяє з високою точністю налаштовувати цю аудиторію та вибирати, хто саме бачитиме ваші промоматеріали. Наприклад, лише дівчата віком від 18 до 25 років, які живуть у Дніпрі. Або лише чоловіки 30—40 років із Харкова, які цікавляться рибалкою. Варіантів налаштувань маса, і це одна з головних переваг реклами в Instagram.

Що являє собою і як працює реклама в Інстаграм

Цінність просування в «Інстаграмі» — у величезній аудиторії та порівняно невисокій вартості. Мобільний трафік поки що дешевший, і цим багато хто активно користується. Особливо невеликі бренди з обмеженим рекламним бюджетом.

Розміщення реклами в Інстаграмі: яких правил потрібно дотримуватися?

Інстаграм – це візуальна платформа, тому важливо створювати якісні, привабливі та оригінальні зображення і відео, які виділятимуться серед інших публікацій. При цьому реклама має бути чітко ідентифікована як така та відповідати правилам соцмережі.

Перш ніж реклама в Instagram почне транслюватися користувачам, вона проходить перевірку щодо відповідності правилам рекламної діяльності. Найчастіше на це потрібно близько 24 годин, але в деяких випадках це може тривати менше або більше часу.

Реклама буде відхилена, якщо вона порушує авторські права, містить ненормативну лексику, ображає інших користувачів, пропагує насильство, дискримінацію, незаконну діяльність чи небезпечні речовини.

Плюси та мінуси реклами в Instagram

Реклама в Instagram має низку переваг:

  • Висока охоплюваність та залученість аудиторії. Інстаграм є однією з найпопулярніших та найактивніших соціальних мереж, яка дозволяє донести ваше повідомлення до мільйонів потенційних клієнтів.

  • Можливість таргетування та сегментації. Інстаграм дозволяє налаштовувати параметри вашої рекламної кампанії відповідно до ваших цілей та аудиторії, використовуючи різні критерії, такі як стать, вік, географія, інтереси, поведінка та ін.

  • Різноманітність форматів та креативності. Інстаграм пропонує різні способи презентації вашого продукту або послуги, від простих фото та відео до інтерактивних сторінок та reals. Ви можете використовувати різні елементи, такі як текст, стікери, фільтри, музика, ефекти та інше, щоб зробити вашу рекламу більш помітною та незабутньою.

Однак, реклама в Instagram також має мінуси.

Один з найзначніших — це висока конкуренція та насиченість ринку. На цій платформі рекламуються багато брендів, як великі, так і малі, тому складно виділитися серед інших пропозицій і привернути увагу аудиторії.

Ще один мінус – це необхідність постійного оновлення та адаптації. Платформа динамічно і швидко змінюється, вимагає від рекламодавців постійного моніторингу та аналізу своїх кампаній, а також гнучкості та креативності для адаптації до нових трендів, алгоритмів та уподобань аудиторії.

Також мінусом можна назвати складність виміру результату та повернення інвестицій. Насамперед Інстаграм – це соціальна, а не рекламна платформа. Тому не всі користувачі, які бачать вашу рекламу або взаємодіють із нею, готові зробити покупку або перейти на ваш сайт.

Також не всі показники, такі як лайки, коментарі чи перегляди, відображають реальну ефективність вашої реклами та її вплив на ваш бізнес.

Види та приклади реклами в «Інстаграм»

Існує три основні види реклами в Інстаграм: таргетована реклама, у блогерів і через біржу. Кожен вид має свої переваги, так і недоліки. А вибір варто робити залежно від особливостей вашої пропозиції, бюджету та аудиторії. Розглянемо всі три типи реклами в Instagram більш детально та на конкретних прикладах.

реклама в инстаграм

Таргетована реклама

Таргетована реклама в Інстаграмі - головний рекламний формат соцмережі. Вона дозволяє безпосередньо в додатку або Facebook Ads Manager задати максимально точні параметри аудиторії, якій і будуть показані промоматеріали. Крім того, ви можете вибрати варіанти показу реклами в Instagram: публікація, сторіс, реклама в «Цікавому».

Зверніть увагу! Тільки таргетована реклама в Instagram є офіційною. А тому платформа до неї набагато лояльніша, ніж до інших видів.

Таргетована реклама

Плюси цього виду реклами:

  1. Гнучкість та точність налаштування ЦА для показу об'яв.

  2. Можливість контролювати покази та бюджет РК.

  3. Досить вичерпна аналітика ефективності реклами.

Проте є такий формат і недоліки. Наприклад, тут досить складно зробити об'єктивний прогноз щодо охоплення аудиторії. Та й процес налаштування спочатку може бути не самим очевидним. А ще серйозний мінус для багатьох – це час модерації. Може пройти кілька днів до того моменту, як ваш матеріал схвалять і він почне працювати.

Реклама у блогерів

Хороший спосіб швидко заявити про себе та залучити лояльну аудиторію – реклама в Instagram у лідерів думок. Такий спосіб просування дозволяє охопити відразу велику кількість передплатників блогера, і якщо ваші аудиторії збігаються, формат може бути надефективним.

реклама в инстаграм

Плюси реклами у блогерів:

  1. Не потрібно нічого налаштовувати та розбиратися в рекламному кабінеті.

  2. Блогери, як правило, самі чи спільно з вами готують рекламний матеріал.

  3. Така реклама нерідко має більшу довіру, ніж таргетована.

Але й без недоліків цього виду реклами в Інстаграм теж не обійшлося. По-перше, не завжди вдається знайти блогера з підходящою вам аудиторією. По-друге, спрогнозувати та проаналізувати ефективність реклами практично нереально. Ну і по-третє, вартість рекламного поста або Stories у популярних блогерів може виявитися для багатьох просто непідйомною.

Stories у популярних блогерів

Реклама через біржу

Рекламні Instagram-біржі – це спеціальні майданчики-посередники для роботи з інфлюєнсерами. По суті вони дозволяють зручніше знаходити лідерів думок із потрібною вам аудиторією та побажаннями щодо бюджету. Біржі виступають у ролі гаранта виконання сторонами своїх зобов'язань.

реклама в инстаграм

Плюси роботи через біржу:

  1. Прозорість співробітництва та гарантії для обох сторін.

  2. Безліч важливої інформації для рекламодавця про інфлюенсерів.

  3. Безпека співробітництва.

Ключовий недолік роботи через біржу – вартість. Потрібно бути готовим до того, що доведеться переплатити 15—20% порівняно з тим, якби ви працювали безпосередньо з блогером.

Навіщо рекламувати свій продукт в Інстаграм

Найбільш очевидна причина — величезна аудиторія соцмережі. На сьогодні це близько двох мільярдів щомісячних користувачів. І з кожним роком їх кількість збільшується.

Однак є й інші причини вибору на користь цієї соціальної платформи:

  • візуальна привабливість контенту та широкі можливості для реалізації креативних ідей;

  • гнучкі налаштування таргетингу, що дозволяє охопити саме вашу цільову аудиторію;

  • високе залучення користувачів та активна взаємодія з контентом;

  • різноманітність форматів – від фотографій та відео до каруселей, Stories та Reels.

Цих факторів цілком достатньо, щоб вибрати для просування саме цю соцмережу, а не аналоги. Але вибір, зрозуміло, лише за вами.

Ефективність реклами — що це та як вимірюється

Це показник, який відображає, наскільки успішною та ефективною є ваша кампанія і чи були досягнуті поставлені цілі. Його можна вимірювати кількома різними метриками або їх комбінацією:

  • охоплення та покази;

  • залучення аудиторії;

  • CTR (Click-Through Rate);

  • конверсії;

  • ROI (Return on Investment).

Чим більше параметрів та метрик ви враховуєте, тим об'єктивніше зможете оцінити ефективність власної кампанії, а також знайти шляхи її оптимізації без перевитрати бюджету.

Чи підходить вам така реклама?

Щоб визначити, чи підійде вам такий формат просування, необхідно попередньо відповісти на кілька запитань:

  • Чи співпадає ваша цільова аудиторія з аудиторією соціальної мережі?

  • Чи готові ви створювати візуально привабливий контент для розкручування?

  • Чи маєте ви необхідний бюджет для інвестицій у платні інструменти просування?

  • Чи відповідають ваші бізнес-цілі можливостям, доступним у соцмережі?

Загалом це чудовий варіант для компаній, орієнтованих на візуальний контент, брендів, націлених на молоду та активну аудиторію, малого бізнесу, а також компаній, які просувають місцеві товари чи послуги.

Є й ті, для кого такий формат з великою ймовірністю не підійде: представники B2B-сфери, бренди, орієнтовані на старше покоління, виробники складних або високотехнологічних продуктів, а також бізнеси, аудиторія яких більшою мірою представлена ​​на інших соціальних платформах.

Як створити рекламу в «Інстаграм»

Ми не розглядатимемо тонкощів реклами в «Інстаграмі» через інфлюенсерів чи біржу, бо це процес дуже індивідуальний. Сконцентруємося саме на націленні - способах запуску, налаштуваннях та специфіці. Отже, способи настроювання таргетованої реклами в Інстаграм!

Як створити рекламу в Інстаграм

Як запустити таргетовану рекламу в Інстаграм

Таргетована реклама в Instagram може бути запущена двома способами:

  • Метод №1 . Безпосередньо у додатку «Інстаграма»;

  • Метод №2 . Через Ads Manager у «Фейсбук».

Якщо порівняти ці способи максимально коротко, то перший варіант простіше і швидше, а другий дозволяє точніше налаштовувати націлення і надає більше корисних інструментів. Що вибрати вам – питання індивідуальне.

Налаштування реклами в «Інстаграм» через профіль

Налаштування реклами через профіль Instagram дозволяє виконувати підготовку та запуск прямо у додатку без необхідності використовувати складні інструменти. Для багатьох рекламодавців вбудованих інструментів більш ніж достатньо. Перерахуємо основні кроки із запуску реклами в такий спосіб.

Перемикаємо профіль Instagram на бізнес-аккаунт

Перше, що потрібно зробити, це перевести свій профіль в бізнес-аккаунт. Це робиться в кілька кліків безпосередньо у додатку. Вам потрібно перейти в налаштування Instagram — розділ «Акаунт» — Змінити тип облікового запису — Перейти на бізнес-акаунт.

Як запустити таргетовану рекламу в Інстаграм

Після цього Instagram попросить вас прив'язати профіль до бізнес-сторінки у Facebook. Якщо у вас такої немає, потрібно створити її та виконати прив'язку. У майбутньому до неї можна навіть не повертатися.

Вибираємо пост чи Stories для просування

Тепер можна розпочинати створення реклами в Instagram. А якщо бути точнішим — до запуску просування обраного поста чи Stories. Вам потрібно лише вибрати публікацію, яку ви хочете просувати через націлення. Після переведення облікового запису в бізнес-профіль під постами з'явиться кнопка «Просувати». А в пункті Stories "Ще" (три точки) буде аналогічний пункт внизу списку.

Вибираємо пост чи Stories для просування

Зверніть увагу! Деякі публікації « Інстаграм » просувати не дозволяє. Наприклад, при використанні деяких ефектів камери, порушенні авторських прав тощо Instagram повідомить вас про це.

Ставимо мету рекламної кампанії

Одразу після натискання на кнопку «Просувати» Instagram запропонує вам задати ціль РК. Таких цілей існує три: більше візитів облікового запису , більше переходів на сайт і більше заявок . Почитати про різницю цілей можна відразу, обравши відповідний пункт з інформацією.

Ставимо мету рекламної кампанії

Підбираємо тип оголошення

Далі йде настроювання реклами Instagram за типами оголошень. Їх тут справді багато, а вибір багато в чому залежить від специфіки вашого рекламного контенту, пропозиції та особливостей ЦА. Ви можете вибрати з наступних варіантів:

  • реклама у сторіс;

  • фотореклама;

  • відеореклама;

  • реклама із закільцьованою галереєю;

  • реклама-добірка;

  • просування у розділі «Цікаве».

Немає очевидної рекомендації, який із форматів найкращий. Потрібно експериментувати, пробувати різні варіанти та знаходити оптимальний.

Підбираємо тип оголошення

Вибираємо цільову аудиторію

Наступне важливе налаштування реклами в Інстаграм - вибір ЦА. Тут варіантів не так багато. Ви можете дозволити соцмережі налаштувати аудиторію самостійно без вашої участі або налаштувати вручну. Перший варіант – швидше, другий – точніше.

Вибираємо цільову аудиторію

Якщо ви оберете ручні налаштування ЦА, потрібно буде виконати кілька основних етапів:

  1. Вигадати ім'я цільової аудиторії. Це спростить роботу з цією ЦА, а якщо ви надалі формуватимете нові аудиторії, тестуватимете ефективність рекламної кампанії і т. д. Ім'я може бути будь-яким.

  2. Задати географію, за якою демонструватиметься ваша реклама. Це може бути як ціла країна, так і регіон, місто чи навіть невелика його частина.

  3. Вказати інтереси, за якими фільтруватиметься ваша ЦА: «Музика», «Їжа», «Спорт», «Подорожі» та інше.

  4. Вибрати підлогу та діапазон віку аудиторії.

Якщо ви оберете ручні налаштування ЦА

Ми не рекомендуємо повністю довірятися автоматичному настроюванню цільової аудиторії. У цьому плані Instagram працює неідеально і навіть мінімально прогнозувати результати складно.

Налаштовуємо бюджет та графік рекламної кампанії

Однією з важливих переваг реклами в Instagram є можливість самостійно задати бюджет і терміни проведення рекламної кампанії. Ви просто вказуєте суму, яку готові виділити на просування за добу, а також скільки днів діятиме рекламна кампанія. "Інстаграм" відразу ж розрахує, скільки ви витратите за цей час і яким буде охоплення. Але прогнозоване охоплення зазвичай дуже «плаваючий», тому цілком орієнтуватися на ці цифри все ж таки не варто.

Налаштовуємо бюджет та графік рекламної кампанії

Попередній перегляд та коригування оголошення

Далі ви вже можете подивитися, як виглядатимуть ваші рекламні матеріали. Після вказівки бюджету програма переключить вас на сторінку з попереднім переглядом. Там же ви побачите базову інформацію про свою кампанію, зможете її перевіряти ще раз і при необхідності внести коригування.

Попередній перегляд та коригування оголошення

Модерація

Коли ви натиснете кнопку «Створити акцію», потрібно буде вибрати спосіб оплати. Після того, як це буде зроблено, ваші рекламні матеріали надсилаються на модерацію.

Як ми й сказали вище, зараз реклама в Instagram може проходити модерацію досить довго — в окремих випадках до кількох днів. Але часто запуск відбувається вже через 1-2 години. Якщо оголошення з якоїсь причини не пройде модерацію, ви отримаєте відповідне повідомлення.

Збір статистики та аналітика

«Інстаграм» хоч і не особливо підходить для збору вичерпної статистики, проте ви можете побачити базову аналітику: охоплення та відвідування профілю, джерела взаємодії, покази, підписки та інше.

Збір статистики та аналітика

Налаштування реклами Instagram через кабінет у Facebook

Важливо розуміти, що особливість реклами в Instagram при налаштуванні безпосередньо всередині програми - це її простота і водночас обмеженість. Facebook же дає рекламодавцю набагато більше можливостей та гнучких налаштувань для роботи з аудиторією та націленням. Але він складніший у освоєнні, це факт.

Зараз ми детально розповімо, як виконується налаштування реклами Instagram через кабінет у Facebook та у чому переваги такого підходу.

Готуємо рекламну кампанію

Для керування рекламою через "Фейсбук" можна використовувати Ads Manager та Business Manager. І між ними є принципові відмінності:

  • Ads Manager — інструмент для налаштування та запуску реклами у Facebook, Instagram та Messenger. З його допомогою можна створювати та запускати рекламні кампанії, змінювати налаштування націлювання та отримувати вичерпний аналіз за результатами РК;

  • Business Manager – інструмент для керування цілим комплексом об'єктів, які використовуються для реклами у Facebook. Він дозволяє працювати одночасно з великою кількістю рекламних облікових записів (до 25).

Для підготовки та запуску власної рекламної кампанії вам буде достатньо інструментів Ads Manager. А ось великі інтернет-агентства, які просувають багато клієнтів, можуть використовувати Business Manager.

Налаштування реклами Instagram через кабінет у Facebook

Налаштовуємо рекламний кабінет

В Ads Manager ви можете:

  1. Задати мету кампанії, настроїти бюджет, створити кілька окремих рекламних кампаній і навіть провести спліт-тестування.

  2. Сформувати групи об'яв залежно від ЦА. Наприклад, взяти окремі групи для власників смартфонів на iOS та Android, задати в них різні інтереси, графік показу та інше.

  3. Підготувати оголошення із зображеннями, відео, текстом та посиланнями. Знову ж таки, їх можна створити кілька, протестувати та вибрати найбільш ефективні для подальшого використання.

Зауважте, що при створенні реклами в Instagram через Ads Manager доступні параметри об'яв відрізнятимуться залежно від мети. Тому, задаючись питанням, з чого розпочати налаштування таргетованої реклами в Instagram, починайте з мети.

Налаштування націлення на Instagram через Facebook Ads Manager

Тепер давайте детальніше розглянемо, як запустити рекламу в Instagram через Facebook Ads Manager. Для запуску вам потрібно буде перейти до рекламного кабінету. Відкрийте Facebook, натисніть кнопку меню у правій верхній частині екрана і в списку знайдіть Ads Manager.

Налаштування націлення на Instagram через Facebook Ads Manager

Зверніть увагу! Якщо у вашому браузері встановлено блокувальник реклами, Facebook попросить вас вимкнути його. Інакше інструменти Ads Manager можуть працювати некоректно.

Інструменти Ads Manager можуть працювати некоректно

Ціль рекламної кампанії

Ads Manager надає великий вибір цілей у трьох категоріях: «Впізнаваність», «Ліди» та «Конверсія». У кожному їх є підвиди. Якщо ви не знаєте, які цілі вибрати для своєї рекламної кампанії, рекомендуємо почитати про них у розділі «Докладніше» на цій сторінці.

Ціль рекламної кампанії

Бюджет та графік показів

Бюджет та графік показів – важливі параметри реклами в «Інстаграм». Ви можете вказати свій рекламний бюджет або весь термін дії рекламної кампанії, або денну суму. Надалі його можна буде змінити.

Графік показів – налаштування дуже індивідуальне. Можна налаштувати запуск реклами відразу після схвалення матеріалу модераторами або вибрати дату старту та завершення. Також ви можете вказати часові проміжки, в які реклама демонструватиметься.

реклама в инстаграм

Аудиторії

Важлива характеристика таргетованої реклами в Інстаграм - аудиторія. Ads Manager надає гнучкі налаштування аудиторії:

  • стать та вік;

  • мова;

  • інтереси, сфера роботи або навчання, сімейний стан та інше;

  • інтереси (зокрема рекомендовані).

реклама в инстаграм

Ads Manager надає рекламодавцю дійсно набагато більше інструментів для налаштування та запуску реклами, що таргетує, ніж додаток Instagram. І цим потрібно скористатися.

Плейсменти

Зверніть увагу на цей пункт, тому що при налаштуванні за замовчуванням реклама демонструватиметься не тільки в «Інстаграмі», а й у Facebook та Messenger. Вам потрібна тільки реклама в Instagram, тому решту плейсментів потрібно відключити вручну.

Плейсменти

Тут можна проставити «галочки», де саме показуватиметься ваша реклама. Можна вибрати все для кращого охоплення.

Рекламне оголошення

Рекламні оголошення в «Інстаграм», як правило, складаються з трьох елементів:

  1. Фото/відео.

  2. Текст.

  3. Посилання.

Тут ви матимете максимум свободи для креативу. Головне — щоб матеріали не порушували правила майданчика щодо створення реклами в Instagram та її наповнення. Інакше вони просто не пройдуть модерації.

Також потрібно буде вибрати відповідний формат реклами: фото, відео, галерея та інше.

Вибрати відповідний формат реклами

Оплата та запуск

Залежно від ваших налаштувань оплата стягуватиметься за різні дії – покази реклами, взаємодії з нею та інше. В Ads Manager можна вибрати плату за покази або, наприклад, за кліки.

Ads Manager підтримує кілька способів оплати:

  • картки Visa, MasterCard, Discover, Amex;

  • платіжна система PayPal;

  • купони реклами.

Зручний спосіб оплати можна вказати як основний — він буде застосовуватися автоматично. Як тільки ви вкажете один із варіантів оплати, можна запускати рекламу, і після проходження модерації вона почне працювати.

Визначте оптимальний час для публікації

Щоб вибрати найбільш вдалий час для показу оголошень, необхідно ретельно проаналізувати активність аудиторії. Для цього потрібно спостерігати за користувачами, проаналізувати конкурентів, а також вивчити дані вбудованої аналітики соцмережі, щоб визначити періоди найвищої активності ЦА.

Як вибрати час

Для вибору оптимального часу вам знадобиться:

  1. Проаналізувати активність аудиторії.

  2. Врахувати географію користувачів та потенційних клієнтів.

  3. Орієнтуватися на життєвий цикл та звички ЦА.

  4. Врахувати тип оголошень, що використовуються.

  5. Ретельно стежити за змінами в поведінці аудиторії.

Не завжди вдається з першого разу встановити оптимальні тимчасові періоди показу рекламних матеріалів. Помилки та неточності цілком можливі. Головне — враховувати їх та своєчасно вносити зміни, проводити A/B-тестування та подальшу оптимізацію.

Найкращий час для запуску рекламних оголошень

Попри те, що для різних РК оптимальний час публікації та показів промоматеріалів може відрізнятися, існують об'єктивно найбільш «активні» періоди, коли можна отримати вищі охоплення:

День          
Час          

Понеділок

06:00 – 11:00, 12:00 – 13:00

Вівторок

08:00 – 11:00, 14:00 – 15:00

Середа

18:00 – 23:00

Четвер

08:00 – 10:00, 14:00 – 16:00

П'ятниця

07:00 – 10:00, 14:00 – 16:00

Субота

06:00 – 10:00, 18:00 – 20:00

Неділя

18:00 – 20:00

Скільки коштує реклама «Інстаграма»

реклама в інстаграм

Таргетована реклама в Інстаграмі дозволяє вам самостійно встановлювати бюджет, який ви готові витратити на просування. Більше платіть більше людей побачить вашу рекламу. Мінімальна добова сума — лише $1. Але ви можете її збільшити, тому що з таким бюджетом на хороше охоплення не варто розраховувати.

На етапі вибору бюджету та тривалості рекламної кампанії можна вибрати суму та строк показу оголошень. Система самостійно порахує передбачуване охоплення і вирахує з точністю до долара, скільки коштуватиме рекламна кампанія при поточних налаштуваннях.

Велика перевага реклами в Instagram – відсутність непередбаченої перевитрати коштів. Коли ліміт бюджету вичерпано, показ реклами зупиняється і більше не списуються.

А ось щодо вартості різних видів реклами в Instagram у блогерів і на біржах, тут значення дуже відрізняються. Якщо з блогером, який має невелику аудиторію, можна домовитися про рекламу за невелику суму або за бартером, то топові інфлюєнсери працюють з бюджетами, що обчислюються тисячами та десятками тисяч доларів.

Реклама у блогерів у Instagram

реклама в інстаграм

Просування рекламою у блогерів — хороший варіант, якщо ви хочете заявити про себе в мінімальні терміни і максимально швидко отримати приплив аудиторії. Але тут важливо враховувати кілька моментів:

  1. Реклама у популярних блогерів коштує дорого.

  2. Отримати вичерпну аналітику щодо ефективності реклами неможливо.

  3. Якщо ваша цільова аудиторія та аудиторія обраного блогера не збігаються, ефективність такої реклами буде мінімальною.

Якщо ви все-таки вирішите працювати з блогерами для запуску реклами в «Інстаграм», почніть із пошуку відповідних лідерів думок. Можна вирушити на біржу, але доведеться переплатити за посередництво. Але ви можете піти альтернативним шляхом та знаходити блогерів самостійно:

  • з геолокації - щоб знаходити популярні профілі у своєму регіоні;

  • по хештегам - щоб шукати блогерів з інтересами, що перегукуються з вашою пропозицією;

  • за чужими передплатами (у т. ч. підписками конкурентів) — щоб простіше знаходити потенційних партнерів для співпраці.

Контролювати ефективність публікацій та аналізувати результативність реклами у блогера дуже складно. Але ви, як мінімум, можете попередньо оцінити активність аудиторії блогера та її «реальність» за допомогою спеціальних сервісів: Picalytics, InstaHero, Minter.io, Smartmetrics.co. Вони дадуть вам хоча б загальне розуміння, чи реальне в акаунті кількість «живих» передплатників, наскільки аудиторія активна і чи взагалі є сенс співпрацювати.

Щодо вартості, то реклама в Instagram у блогерів може коштувати дуже по-різному. Можна запустити рекламну кампанію серед сотень чи навіть тисяч нано- та мікроблогерів за бартером або за пару сотень гривень, а можна віддати 20—30 тисяч доларів за одну публікацію у топового інфлюєнсера. До речі, перший варіант може виявитися набагато ефективнішим.

реклама в інстаграм

Замовлення реклами у лідерів думок

Співпраця з інфлюенсерами може виявитися вдалою та ефективною стратегією просування, якщо вам вдасться знайти відповідних лідерів думок, чия аудиторія максимально збігається з вашою. Такий формат здатний дати блискавичні результати та привернути увагу безлічі потенційних клієнтів. Але водночас існують і деякі ризики витратити гроші даремно та не «влучити» в потрібну ЦА. Тому діяти треба виважено.

Де знайти блогерів із потрібною аудиторією

Існує чимало спеціалізованих майданчиків для пошуку інфлюенсерів: HypeAuditor, Influencer.co та інші. Їх перевага — у гнучких налаштуваннях пошуку осіб для співпраці та детальна інформація щодо кожного блогера та його аудиторії. А недолік — у необхідності платити комісію платформі.

Якщо ви хочете заощадити, можете шукати підходящих інфлюенсерів самостійно, використовуючи хештеги та позначки геолокації, вивчаючи тематику їх публікацій тощо. Це вимагатиме більше часу, але справді допоможе заощадити.

Вартість просування у лідерів думок

Ціна публікації рекламних матеріалів може суттєво змінюватись залежно від популярності блогера, його аудиторії, вашої сфери діяльності та інших параметрів.

У мікро- і наноблогерів розміщення може коштувати зовсім недорого, багато хто погоджується працювати по бартеру. А ось у більш популярних інфлюенсерів вартість публікації може обійтися вам від кількох сотень до кількох тисяч доларів. У топ-блогерів сума сягає десятків тисяч доларів чи навіть більше.

При цьому великі витрати далеко не завжди гарантують успіх. Не варто поспішати замовляти просування у топових інфлюенсерів. Якщо їх аудиторія не збігається з вашою ЦА, ви ризикуєте витратити гроші даремно, не отримавши бажаного результату.

Як оцінити ефективність співпраці з блогерами

Для оцінки ефективності співробітництва необхідно враховувати такі критерії:

  • Залучення — збільшення кількості лайків, коментарів та підписників.

  • Конверсії — зростання прямих продажів чи реєстрацій.

  • Охоплення — збільшення кількості людей, які побачили публікацію.

  • ROI — оцінка рентабельності вкладень у співпрацю з блогером.

Ці метрики допоможуть об'єктивно оцінити, наскільки успішною була кампанія та чи варто продовжувати роботу з вибраним інфлюенсером у майбутньому. Якщо результати виявляться незадовільними, можливо, необхідно шукати іншого інфлюенсера з більш підходящою аудиторією.

Приклади успішних рекламних кампаній в Instagram

Один із найкрасномовніших прикладів — це рекламна кампанія сервісу з оренди житла Airbnb. Він використовував рекламу у стрічці для просування свого нового продукту Airbnb Experiences, що дозволяє користувачам бронювати унікальні активності у різних містах світу. Реклама складалася з кількох фото та відео, які показували різні приклади таких активностей, як уроки танців, кулінарії, йоги та іншого, а також закликали користувачів дізнатися більше на сайті Airbnb. Рекламна кампанія призвела до збільшення бронювань на 28 % та покращення впізнаваності бренду на 9 %.

Ще один успішний приклад – це рекламна кампанія спортивного бренду Nike. Він використав рекламу у сториз для просування своєї нової колекції взуття Nike React. Реклама складалася з кількох відео, які демонстрували різні характеристики взуття, а також закликали користувачів перейти на сайт для покупки. Рекламна кампанія призвела до збільшення продажів на 7 % та покращення сприйняття бренду на 4 %.

Компанія Wezom також успішно здійснювала просування компанії Carmor в Інстаграм. Ознайомитись з кейсом можна тут.

Замість висновків, що ще потрібно знати про рекламу у Instagram

Базові особливості реклами у Instagram ми розглянули. Але є кілька нюансів, які ми рекомендуємо враховувати всім, хто лише відкриває для себе цей формат просування:

  1. Використовуйте різні формати зображень для публікацій та Stories . Якщо використовуватимете одні й самі медіафайли, «Інстаграм» може сам обрізати щось важливе. Співвідношення сторін зображення для публікацій у стрічці – 4:5, а для Stories – 9:16.

    Використовуйте різні формати зображень для публікацій та Stories

  1. Не зловживайте текстом — він не повинен займати понад 20% вашого креативу. Якщо на зображенні занадто багато тексту, це заважає сприйняттю. Намагайтеся більше тексту виносити в опис, а на зображенні залишати лише необхідний мінімум.

  2. Враховуйте особливості інтерфейсу, особливо для реклами в Stories . Важливі елементи не повинні знаходитись на краях, особливо знизу та зверху. Інакше вони можуть перекриватися кнопками керування, елементами меню або чубчиком смартфона.

  3. Пам'ятайте, що більшість користувачів дивляться Stories без звуку . Тому ваша реклама має бути зрозумілою і без аудіоряду. Пропишіть ключову інформацію текстом (лише коротко) або зробіть невеликі субтитри, якщо це потрібно.

  4. Не робіть довгих вступів у відеорекламі . Stories в Інстаграм триває максимум 15 секунд. Затягнутий вступ тільки змусить людину прогорнути вашу рекламу і перейти до наступної історії. Він навіть не встигне побачити вашу пропозицію.

І найголовніше – у будь-якій рекламі в «Інстаграм» намагайтеся показувати, а не розповідати. Людина має одразу побачити, що ви пропонуєте і чому їй це потрібно. А історії бренду тощо залиште для блогу — тут вони будуть не доречні.

Що ще потрібно знати про рекламу у Instagram

FAQ

Що являє собою реклама в «Інстаграм»?

Реклама в «Інстаграм» — це, як правило, публікації у стрічці та Stories, які демонструються цільовою аудиторією безпосередньо у її фіді. Ці формати добре інтегруються в загальний потік контенту і не вибиваються з нього, завдяки чому аудиторія до них досить лояльна.

Що таке таргетована реклама в Інстаграм?

Таргетована реклама в Інстаграм — це тип інтернет-реклами, спрямований виключно на вашу цільову аудиторію, параметри якої можна задати самостійно або використовувати автоналаштування.

Яка вартість реклами в Інстаграм?

Мінімальна ставка - $1 на добу. А ось вартість різних видів реклами в Instagram у блогерів або через біржі може дуже відрізнятися.

Де можна придбати рекламу в «Інстаграм»?

Якщо ви не бажаєте самостійно розбиратися в тонкощах налаштування рекламних кампаній, вивчати особливості цільової аудиторії, аналізувати конкурентів тощо, довірте просування в Instagram компанії Wezom. Ми допомагаємо розширити цільову аудиторію, залучати нових клієнтів та підвищувати лояльність вже існуючих, формувати позитивну репутацію компанії та робити образ вашого бренду по-справжньому впізнаваним.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.9
Проголосувало: 34
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах