Налаштування реклами Інстаграм: специфіка, способи та інструменти

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
4.9
07.06.2024
66557
0

Налаштування реклами в Інстаграм

Instagram на даний момент - шоста за популярністю соцмережа у світі. Він поступається лише Facebook, Youtube, WhatsApp, FB Messenger та WeChat. Прямо зараз ним користується понад 1 мільярд людей. І це число продовжує стрімко зростати рік у рік.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Instagram на даний момент

Чи варто дивуватися, що реклама в Інстаграм стала вкрай привабливою для рекламодавців усіх рівнів — від представників найдрібнішого бізнесу до найбільших світових корпорацій? Свої бренди в Instagram просувають Vogue, Nike, Louis Vuitton, Starbucks, Netflix та інші. А вже багато дрібних локальних брендів так і зовсім роблять Instagram своїм основним інструментом просування.

Сьогодні ми детально розповімо, як працює реклама в «Інстаграм», у чому її переваги, які існують способи просування Інстаграм і як саме вам варто їх використовувати. Ми підготували справді велике керівництво!

Що являє собою і як працює реклама в «Інстаграм»

У класичному вигляді реклама в Instagram — це пости, Stories і матеріали в розділі «Цікаве», які демонструються певній цільовій аудиторії. Можливості таргетингу в Instagram дозволяють з високою точністю налаштовувати аудиторію та вибирати, хто саме побачить ваші промоматеріали. Наприклад, тільки дівчата від 18 до 25 років, які проживають у Дніпрі, або тільки чоловіки 30–40 років із Харкова, які цікавляться риболовлею. Варіантів безліч, і це одна з головних переваг такого виду просування.

Що являє собою і як працює реклама в Інстаграм

Цінність просування в «Інстаграмі» — у величезній аудиторії та порівняно невисокій вартості. Мобільний трафік поки що дешевший, і цим багато хто активно користується. Особливо невеликі бренди з обмеженим рекламним бюджетом.

Розміщення реклами в Інстаграмі: яких правил потрібно дотримуватися?

Інстаграм — це візуальна платформа, тому важливо створювати якісні, привабливі й оригінальні зображення та відео, які будуть виділятися серед інших публікацій. При цьому оголошення має чітко асоціюватися з брендом і не порушувати правил соціальної мережі.

Перш ніж реклама в Instagram почне транслюватися користувачам, вона проходить перевірку щодо відповідності правилам рекламної діяльності. Найчастіше на це потрібно близько 24 годин, але в деяких випадках це може тривати менше або більше часу.

Оголошення не пройде модерацію та буде відхилене, якщо порушує авторські права, містить ненормативну лексику, ображає інших користувачів, пропагує насильство, дискримінацію, незаконну діяльність або небезпечні речовини.

Плюси та мінуси реклами в Instagram

Реклама в Instagram має низку переваг:

  • Висока охоплюваність та залученість аудиторії. Інстаграм є однією з найпопулярніших та найактивніших соціальних мереж, яка дозволяє донести ваше повідомлення до мільйонів потенційних клієнтів.

  • Можливість таргетування та сегментації. Інстаграм дозволяє налаштовувати параметри просування відповідно до цілей і аудиторії. При цьому можна використовувати різні критерії, такі як стать, вік, географія, інтереси, поведінка й інші.

  • Різноманітність форматів та креативності. Інстаграм пропонує різні способи презентації вашого продукту або послуги, від простих фото та відео до інтерактивних сторінок та reals. Ви можете використовувати різні елементи, такі як текст, стікери, фільтри, музика, ефекти та інше, щоб зробити вашу рекламу більш помітною та незабутньою.

Однак просування в Instagram також має свої недоліки.

Один з найзначніших — це висока конкуренція та насиченість ринку. На цій платформі рекламуються багато брендів, як великі, так і малі, тому складно виділитися серед інших пропозицій і привернути увагу аудиторії.

Недоліком також можна вважати складність вимірювання результатів і повернення інвестицій. В першу чергу люди сприймають Інстаграм як соціальну платформу. Тому не всі користувачі, які бачать рекламу чи взаємодіють із нею, готові здійснити покупку або перейти на сайт.

Крім того, не всі показники, такі як лайки, коментарі чи перегляди, відображають реальну ефективність вашої роботи та її вплив на бізнес.

Види та приклади реклами в «Інстаграм»

Існують три основних види реклами в Інстаграмі, кожен із яких має як свої переваги, так і недоліки. Але вибір слід робити залежно від особливостей вашої пропозиції, бюджету й аудиторії. Розглянемо всі типи просування в Instagram детальніше та на конкретних прикладах.

реклама в инстаграм

Таргетинг в Інстаграмі

Це основний рекламний формат соцмережі. Він дозволяє безпосередньо в застосунку або через Meta Business Suite задати максимально точні параметри аудиторії, якій будуть показані рекламні матеріали. Крім того, ви можете вибрати формат: публікація, Stories, реклама в розділі «Цікаве».

Зверніть увагу! Тільки цей формат вважається офіційним. Тому платформа значно лояльніша до нього, ніж до інших видів.

Таргетована реклама

Плюси таргетингу:

  1. Гнучкість та точність налаштування ЦА для показу об'яв.

  2. Можливість контролювати покази та бюджет РК.

  3. Достатньо вичерпна аналітика.

Однак у цього формату є й свої недоліки. Наприклад, тут досить складно зробити об'єктивний прогноз щодо охоплення аудиторії. І процес запуску на перших етапах може бути не найпростішим. Ще один серйозний мінус для багатьох — час модерації. Може пройти кілька днів до моменту схвалення вашої публікації, і вона почне працювати.

Реклама у блогерів

Хороший спосіб швидко заявити про себе та залучити лояльну аудиторію — взаємодія з лідерами думок. Після згадки вашої компанії відомим блогером ви зможете охопити одразу велику кількість нових підписників, і якщо ваші аудиторії збігаються, цей формат може виявитися надзвичайно ефективним.

реклама в инстаграм

Плюси реклами у блогерів:

  1. Не потрібно нічого налаштовувати та розбиратися в рекламному кабінеті.

  2. Блогери, як правило, самі чи спільно з вами готують рекламний матеріал.

  3. Люди часто більше довіряють такій рекламі, особливо якщо лідер користується популярністю.

Але й без недоліків не обійшлося. По-перше, не завжди вдається знайти блогера з відповідною для вас аудиторією. По-друге, спрогнозувати та проаналізувати ефективність просування практично нереально. І по-третє, вартість рекламного поста чи Stories у популярних блогерів може бути для багатьох просто непідйомною.

Stories у популярних блогерів

Реклама через біржу

Рекламні Instagram-біржі – це спеціальні майданчики-посередники для роботи з інфлюєнсерами. По суті вони дозволяють зручніше знаходити лідерів думок із потрібною вам аудиторією та побажаннями щодо бюджету. Біржі виступають у ролі гаранта виконання сторонами своїх зобов'язань.

реклама в инстаграм

Плюси роботи через біржу:

  1. Прозорість співробітництва та гарантії для обох сторін.

  2. Безліч важливої інформації для рекламодавця про інфлюенсерів.

  3. Безпека співробітництва.

Ключовий недолік роботи через біржу – вартість. Потрібно бути готовим до того, що доведеться переплатити 15—20% порівняно з тим, якби ви працювали безпосередньо з блогером.

Навіщо рекламувати свій продукт в Інстаграм

Найбільш очевидна причина — величезна аудиторія соцмережі. На сьогодні це близько двох мільярдів щомісячних користувачів. І з кожним роком їх кількість збільшується.

Однак є й інші причини вибору на користь цієї соціальної платформи:

  • візуальна привабливість контенту та широкі можливості для реалізації креативних ідей;

  • гнучкі параметри таргетингу, що дозволяють охопити конкретну аудиторію.

  • високе залучення користувачів та активна взаємодія з контентом;

  • різноманітність форматів – від фотографій та відео до каруселей, Stories та Reels.

Цих факторів цілком достатньо, щоб вибрати для просування саме цю соцмережу, а не аналоги. Але вибір, зрозуміло, лише за вами.

Ефективність реклами — що це та як вимірюється

Це показник, який відображає, наскільки успішною та ефективною є ваша кампанія і чи були досягнуті поставлені цілі. Його можна вимірювати кількома різними метриками або їх комбінацією:

  • охоплення та покази;

  • залучення аудиторії;

  • CTR (Click-Through Rate);

  • конверсії;

  • ROI (Return on Investment).

Чим більше параметрів та метрик ви враховуєте, тим об'єктивніше зможете оцінити ефективність власної кампанії, а також знайти шляхи її оптимізації без перевитрати бюджету.

Чи підходить вам така реклама?

Щоб визначити, чи підійде вам такий формат просування, необхідно попередньо відповісти на кілька запитань:

  • Чи співпадає ваша цільова аудиторія з аудиторією соціальної мережі?

  • Чи готові ви створювати візуально привабливий контент для розкручування?

  • Чи маєте ви необхідний бюджет для інвестицій у платні інструменти просування?

  • Чи відповідають ваші бізнес-цілі можливостям, доступним у соцмережі?

Загалом це чудовий варіант для компаній, орієнтованих на візуальний контент, брендів, націлених на молоду та активну аудиторію, малого бізнесу, а також компаній, які просувають місцеві товари чи послуги.

Є й ті, для кого такий формат з великою ймовірністю не підійде: представники B2B-сфери, бренди, орієнтовані на старше покоління, виробники складних або високотехнологічних продуктів, а також бізнеси, аудиторія яких більшою мірою представлена ​​на інших соціальних платформах.

Як створити рекламу в «Інстаграм»

Ми не будемо розглядати тонкощі просування в Інстаграмі через інфлюенсерів чи біржу, оскільки це дуже індивідуальний процес. Зосередимося саме на таргетингу: способах запуску, виборі параметрів і специфіці.

Як створити рекламу в Інстаграм

Як запустити таргетовану рекламу в Інстаграм

Оголошення в Instagram, які націлені на конкретну аудиторію, можна запустити двома способами:

  • Метод №1 . Безпосередньо у додатку «Інстаграма»;

  • Метод №2 . Через Ads Manager у «Фейсбук».

Якщо порівняти ці способи максимально коротко, то перший варіант простіше і швидше, а другий дозволяє точніше налаштовувати націлення і надає більше корисних інструментів. Що вибрати вам – питання індивідуальне.

Налаштування реклами в «Інстаграм» через профіль

Налаштувати показ оголошень можна безпосередньо через профіль Instagram прямо в застосунку, без необхідності використання складних інструментів. Для багатьох рекламодавців простих налаштувань більш ніж достатньо. Перерахуємо основні кроки, як потрібно діяти.

Перемикаємо профіль Instagram на бізнес-аккаунт

Перше, що потрібно зробити, це перевести свій профіль в бізнес-аккаунт. Це робиться в кілька кліків безпосередньо у додатку. Вам потрібно перейти в налаштування Instagram — розділ «Акаунт» — Змінити тип облікового запису — Перейти на бізнес-акаунт.

Як запустити таргетовану рекламу в Інстаграм

Після цього Instagram попросить вас прив'язати профіль до бізнес-сторінки у Facebook. Якщо у вас такої немає, потрібно створити її та виконати прив'язку. У майбутньому до неї можна навіть не повертатися.

Вибираємо пост чи Stories для просування

Тепер можна приступати безпосередньо до просування поста або сториз. Потрібно вибрати публікацію, яку ви хочете просувати через таргетинг. Після переведення акаунта в бізнес-профіль під постами з'явиться кнопка «Продвигати». А в розділі Stories в пункті «Ще» (три точки) буде аналогічна опція внизу списку.

Вибираємо пост чи Stories для просування

Зверніть увагу! Деякі публікації « Інстаграм » просувати не дозволяє. Наприклад, при використанні деяких ефектів камери, порушенні авторських прав тощо Instagram повідомить вас про це.

Ставимо мету рекламної кампанії

Одразу після натискання на кнопку «Просувати» Instagram запропонує вам задати ціль РК. Таких цілей існує три: більше візитів облікового запису , більше переходів на сайт і більше заявок . Почитати про різницю цілей можна відразу, обравши відповідний пункт з інформацією.

Ставимо мету рекламної кампанії

Підбираємо тип оголошення

Далі потрібно вибрати формат оголошень. Їх справді багато, а вибір залежить від специфіки рекламного контенту, особливостей пропозиції й очікувань ЦА. Ви можете зупинитися на таких варіантах:

  • просування в сториз;

  • фотореклама;

  • відеореклама;

  • закільцьована галерея;

  • реклама-добірка;

  • просування у розділі «Цікаве».

Немає очевидної рекомендації, який із форматів найкращий. Потрібно експериментувати, пробувати різні варіанти та знаходити оптимальний.

Підбираємо тип оголошення

Вибираємо цільову аудиторію

Наступний етап — визначення ЦА. Варіантів не так багато. Ви можете дозволити соцмережам налаштувати аудиторію автоматично без вашої участі або виконати налаштування вручну. Перший варіант — швидший, другий — точніший.

Вибираємо цільову аудиторію

Якщо ви вирішите налаштовувати аудиторії вручну, вам потрібно буде виконати кілька кроків:

  1. Придумати ім'я цільової аудиторії. Це спростить роботу з нею, а також допоможе в подальшому формувати нові аудиторії, тестувати ефективність кампанії тощо. Ім'я може бути будь-яким.

  2. Задати географію, за якою демонструватиметься ваша реклама. Це може бути як ціла країна, так і регіон, місто чи навіть невелика його частина.

  3. Вказати інтереси, за якими фільтруватиметься ваша ЦА: «Музика», «Їжа», «Спорт», «Подорожі» та інше.

  4. Вибрати підлогу та діапазон віку аудиторії.

Якщо ви оберете ручні налаштування ЦА

Ми не рекомендуємо повністю довірятися автоматичному настроюванню цільової аудиторії. У цьому плані Instagram працює неідеально і навіть мінімально прогнозувати результати складно.

Налаштовуємо бюджет та графік рекламної кампанії

Одна з важливих переваг рекламного просування в Instagram — можливість самостійно задати бюджет і строки проведення кампанії. Ви просто вказуєте суму, яку готові виділити на просування на день, а також тривалість рекламної кампанії. Інстаграм одразу розрахує, скільки ви витратите за цей час і яким буде охоплення. Але прогнозоване охоплення зазвичай буває змінним, тому цілком орієнтуватися на ці цифри все ж не варто.

Налаштовуємо бюджет та графік рекламної кампанії

Попередній перегляд та коригування оголошення

Далі ви вже можете подивитися, як виглядатимуть ваші рекламні матеріали. Після вказівки бюджету програма переключить вас на сторінку з попереднім переглядом. Там же ви побачите базову інформацію про свою кампанію, зможете її перевіряти ще раз і при необхідності внести коригування.

Попередній перегляд та коригування оголошення

Модерація

Коли ви натиснете кнопку «Створити акцію», потрібно буде вибрати спосіб оплати. Після того, як це буде зроблено, ваші рекламні матеріали надсилаються на модерацію.

Як ми вже зазначали вище, оголошення може проходити модерацію досить довго — в рідкісних випадках до кількох днів. Найчастіше запуск відбувається через добу. Якщо ваше оголошення з якоїсь причини не пройде модерацію, ви отримаєте відповідне сповіщення.

Збір статистики та аналітика

Хоча Інстаграм і не дуже підходить для збору вичерпної статистики, тим не менше ви можете побачити базову аналітику: охоплення та відвідування профілю, джерела взаємодії, підписки й інше.

Збір статистики та аналітика

Налаштування реклами Instagram через кабінет у Facebook

Важливо розуміти, що налаштовувати рекламу безпосередньо на самій платформі Instagram простіше, але при цьому вам доведеться зіткнутися з певними обмеженнями. Єдина платформа Meta Business Suite, на яку можна увійти лише через Facebook, надає рекламодавцю набагато більше можливостей і гнучкості для роботи з аудиторією. Але цей шлях складніший, і це факт.

Зараз ми детально розповімо, як виконувати роботи через кабінет у Facebook і в чому переваги такого підходу.

Готуємо рекламну кампанію

Для управління рекламою через Facebook можна користуватися двома інструментами, між якими є певні відмінності:

  • Ads Manager — інструмент для запуску кампаній у Facebook, Instagram і Messenger. За його допомогою можна створювати рекламні кампанії, змінювати параметри таргетингу й отримувати вичерпні дані за результатами РК;.

  • Business Manager — інструмент для управління цілим комплексом об'єктів. У цьому кабінеті можна працювати одночасно з великою кількістю рекламних акаунтів (до 25).

Для підготовки та запуску власної рекламної кампанії достатньо інструментів Facebook Ads. А ось великі інтернет-агентства, які просувають безліч клієнтів, можуть використовувати Business Manager.

Налаштування реклами Instagram через кабінет у Facebook

Налаштовуємо рекламний кабінет

В Ads Manager ви можете:

  1. Задати мету кампанії, налаштувати бюджет, створити кілька окремих кампаній і навіть провести спліт-тестування.

  2. Сформувати групи об'яв залежно від ЦА. Наприклад, взяти окремі групи для власників смартфонів на iOS та Android, задати в них різні інтереси, графік показу та інше.

  3. Підготувати оголошення із зображеннями, відео, текстом та посиланнями. Знову ж таки, їх можна створити кілька, протестувати та вибрати найбільш ефективні для подальшого використання.

Зверніть увагу, що при створенні кампаній в Instagram через професійну панель доступні параметри оголошень будуть відрізнятися в залежності від початково встановленої мети. Тому, задаючись питанням, з чого почати налаштування, спочатку визначте цілі.

Налаштування таргетингу в Instagram через Facebook Ads

Тепер давайте детальніше розглянемо, як запустити рекламу в Instagram через Facebook Ads. Для запуску перейдіть до рекламного кабінету. Відкрийте Facebook, натисніть кнопку меню в правому верхньому куті екрану та знайдіть пункт Meta Business Suite. Далі вам буде доступний перехід у «Менеджер реклами».

Налаштування націлення на Instagram через Facebook Ads Manager

Зверніть увагу! Якщо у вашому браузері встановлено блокувальник реклами, Facebook попросить вас вимкнути його. Інакше інструменти Ads Manager можуть працювати некоректно.

Інструменти Ads Manager можуть працювати некоректно

Ціль рекламної кампанії

Facebook Ads надає великий вибір цілей у трьох категоріях: «Узнаваність», «Ліди» та «Конверсія». У кожній із них є підкатегорії. Якщо ви не знаєте, які цілі вибрати для своєї першої кампанії, рекомендуємо прочитати про них у розділі «Докладніше» на цій самій сторінці.

Ціль рекламної кампанії

Бюджет та графік показів

Бюджет і графік демонстрації оголошень — важливі параметри ваших майбутніх кампаній в Інстаграмі. Ви можете вказати рівень витрат або на весь період дії кампанії, або на день. Надалі цей параметр можна змінити.

Графік налаштовується індивідуально. Можна почати демонстрацію одразу після схвалення матеріалу модераторами або вибрати дату початку та завершення. Також є можливість вказати часові проміжки, в які буде демонструватися публікація.

реклама в инстаграм

Аудиторії

Важлива характеристика таргетованої реклами в Інстаграмі — аудиторія. Ви можете вибрати такі параметри:

  • стать та вік;

  • мова;

  • інтереси, сфера роботи або навчання, сімейний стан та інше;

  • інтереси (зокрема рекомендовані).

реклама в инстаграм

Facebook Ads надає рекламодавцю значно більше можливостей для таргетингу, ніж застосунок Instagram. І цим варто користуватися.

Плейсменти

Зверніть увагу на цей пункт, оскільки при налаштуванні за замовчуванням оголошення буде демонструватися не лише в Instagram, але й у Facebook і Messenger. Якщо ви хочете рекламуватися лише в Інстаграмі, інші плейсменти потрібно вимкнути вручну.

Плейсменти

Тут можна проставити «галочки», де саме показуватиметься ваша реклама. Можна вибрати все для кращого охоплення.

Рекламне оголошення

Рекламні оголошення в «Інстаграм», як правило, складаються з трьох елементів:

  1. Фото/відео.

  2. Текст.

  3. Посилання.

Тут у вас буде максимум свободи для креативу. Головне — щоб матеріали не порушували правил платформи. Інакше вони просто не пройдуть модерацію.

Потрібно також вибрати відповідний формат: фото, відео, галерея тощо.

Вибрати відповідний формат реклами

Оплата та запуск

Залежно від вибраних параметрів оплата буде стягуватися за різні дії: перегляд реклами, взаємодія з нею тощо. На професійній панелі ви можете вибрати оплату за покази або, наприклад, кліки.

Facebook Ads підтримує кілька способів оплати:

  • картки Visa, MasterCard, Discover, Amex;

  • платіжна система PayPal;

  • купони реклами.

Зручний спосіб оплати можна вказати як основний — він буде застосовуватися автоматично. Як тільки ви вкажете один із варіантів оплати, можна запускати рекламу, і після проходження модерації вона почне працювати.

Визначте оптимальний час для публікації

Щоб вибрати найбільш підходящий час для демонстрації оголошень, необхідно ретельно проаналізувати активність аудиторії. Для цього потрібно спостерігати за користувачами, проаналізувати конкурентів, а також вивчити дані вбудованої аналітики соціальної мережі, щоб визначити періоди найбільшої активності ЦА.

Як вибрати час

Для вибору оптимального часу вам знадобиться:

  1. Проаналізувати активність аудиторії.

  2. Врахувати географію користувачів та потенційних клієнтів.

  3. Орієнтуватися на життєвий цикл та звички ЦА.

  4. Врахувати тип оголошень, що використовуються.

  5. Ретельно стежити за змінами в поведінці аудиторії.

Далеко не завжди вдається з першого разу встановити оптимальний час для демонстрації оголошень. Помилки та неточності цілком можливі. Головне — враховувати їх і своєчасно вносити зміни, проводити A/B-тестування та подальшу оптимізацію.

Найкращий час для запуску рекламних оголошень

Попри те, що для різних РК оптимальний час публікації та показів промоматеріалів може відрізнятися, існують об'єктивно найбільш «активні» періоди, коли можна отримати вищі охоплення:

День          
Час          

Понеділок

06:00 – 11:00, 12:00 – 13:00

Вівторок

08:00 – 11:00, 14:00 – 15:00

Середа

18:00 – 23:00

Четвер

08:00 – 10:00, 14:00 – 16:00

П'ятниця

07:00 – 10:00, 14:00 – 16:00

Субота

06:00 – 10:00, 18:00 – 20:00

Неділя

18:00 – 20:00

Скільки коштує реклама «Інстаграма»

реклама в інстаграм

Можливості платформи дозволяють самостійно встановлювати бюджет, який ви готові витратити на просування. Важливо враховувати, що чим вищий бюджет, тим більше людей побачить вашу рекламу. Мінімальна сума на день — всього $1. Але ви можете її збільшити, оскільки з таким бюджетом на хороше охоплення розраховувати не варто.

На етапі вибору бюджету та тривалості кампанії можна обмежити суму та тривалість кампанії. Система самостійно підрахує прогнозоване охоплення та визначить з точністю до долара, скільки коштуватиме запуск кампанії за поточними налаштуваннями.

Велика перевага реклами в Instagram — відсутність непередбачених перевитрат коштів. Коли ліміт бюджету вичерпано, показ зупиняється, і гроші більше не списуються.

А ось щодо вартості різних видів реклами в Instagram у блогерів і на біржах, тут значення дуже відрізняються. Якщо з блогером, який має невелику аудиторію, можна домовитися про рекламу за невелику суму або за бартером, то топові інфлюєнсери працюють з бюджетами, що обчислюються тисячами та десятками тисяч доларів.

Реклама у блогерів у Instagram

реклама в інстаграм

Просування рекламою у блогерів — хороший варіант, якщо ви хочете заявити про себе в мінімальні терміни і максимально швидко отримати приплив аудиторії. Але тут важливо враховувати кілька моментів:

  1. Співпраця з популярними блогерами обійдеться дорого.

  2. Отримати вичерпну аналітику щодо ефективності реклами неможливо.

  3. Якщо ваша цільова аудиторія та аудиторія обраного блогера не збігаються, результативність буде мінімальною.

Якщо ви все-таки вирішите працювати з блогерами для запуску реклами в «Інстаграм», почніть із пошуку відповідних лідерів думок. Можна вирушити на біржу, але доведеться переплатити за посередництво. Але ви можете піти альтернативним шляхом та знаходити блогерів самостійно:

  • з геолокації - щоб знаходити популярні профілі у своєму регіоні;

  • по хештегам - щоб шукати блогерів з інтересами, що перегукуються з вашою пропозицією;

  • за чужими передплатами (у т. ч. підписками конкурентів) — щоб простіше знаходити потенційних партнерів для співпраці.

Контролювати ефективність публікацій та аналізувати результативність реклами у блогера дуже складно. Але ви, як мінімум, можете попередньо оцінити активність аудиторії блогера та її «реальність» за допомогою спеціальних сервісів: Picalytics, InstaHero, Minter.io, Smartmetrics.co. Вони дадуть вам хоча б загальне розуміння, чи реальне в акаунті кількість «живих» передплатників, наскільки аудиторія активна і чи взагалі є сенс співпрацювати.

Щодо вартості, то реклама в Instagram у блогерів може коштувати дуже по-різному. Можна запустити рекламну кампанію серед сотень чи навіть тисяч нано- та мікроблогерів за бартером або за пару сотень гривень, а можна віддати 20—30 тисяч доларів за одну публікацію у топового інфлюєнсера. До речі, перший варіант може виявитися набагато ефективнішим.

реклама в інстаграм

Замовлення реклами у лідерів думок

Співпраця з інфлюенсерами може виявитися вдалою та ефективною стратегією просування, якщо вам вдасться знайти відповідних лідерів думок, чия аудиторія максимально збігається з вашою. Такий формат здатний дати блискавичні результати та привернути увагу безлічі потенційних клієнтів. Але водночас існують і деякі ризики витратити гроші даремно та не «влучити» в потрібну ЦА. Тому діяти треба виважено.

Де знайти блогерів із потрібною аудиторією

Існує чимало спеціалізованих майданчиків для пошуку інфлюенсерів: HypeAuditor, Influencer.co та інші. Їх перевага — у гнучких налаштуваннях пошуку осіб для співпраці та детальна інформація щодо кожного блогера та його аудиторії. А недолік — у необхідності платити комісію платформі.

Якщо ви хочете заощадити, можете шукати підходящих інфлюенсерів самостійно, використовуючи хештеги та позначки геолокації, вивчаючи тематику їх публікацій тощо. Це вимагатиме більше часу, але справді допоможе заощадити.

Вартість просування у лідерів думок

Ціна публікації може суттєво варіюватися в залежності від популярності блогера, його аудиторії, вашої сфери діяльності й інших параметрів.

У мікро- і наноблогерів розміщення може коштувати зовсім недорого, багато хто погоджується працювати по бартеру. А ось у більш популярних інфлюенсерів вартість публікації може обійтися вам від кількох сотень до кількох тисяч доларів. У топ-блогерів сума сягає десятків тисяч доларів чи навіть більше.

При цьому великі витрати далеко не завжди гарантують успіх. Не варто поспішати замовляти просування у топових інфлюенсерів. Якщо їх аудиторія не збігається з вашою ЦА, ви ризикуєте витратити гроші даремно, не отримавши бажаного результату.

Як оцінити ефективність співпраці з блогерами

Для оцінки ефективності співробітництва необхідно враховувати такі критерії:

  • Залучення — збільшення кількості лайків, коментарів та підписників.

  • Конверсії — зростання прямих продажів чи реєстрацій.

  • Охоплення — збільшення кількості людей, які побачили публікацію.

  • ROI — оцінка рентабельності вкладень у співпрацю з блогером.

Ці метрики допоможуть об'єктивно оцінити, наскільки успішною була кампанія та чи варто продовжувати роботу з вибраним інфлюенсером у майбутньому. Якщо результати виявляться незадовільними, можливо, необхідно шукати іншого інфлюенсера з більш підходящою аудиторією.

Приклади успішних рекламних кампаній в Instagram

Один із найяскравіших прикладів — рекламна кампанія сервісу оренди житла Airbnb. Він використав рекламу в стрічці для просування свого нового продукту Airbnb Experiences, який дозволяє користувачам бронювати унікальні активності в різних містах світу. Реклама складалася з кількох фото та відео, які показували різні приклади таких активностей, як уроки танців, кулінарії, йоги й інше, а також закликали користувачів дізнатися більше на сайті Airbnb. В результаті кількість бронювань зросла на 28%, а впізнаваність бренду покращилася на 9%.

Ще один успішний приклад — просування спортивного бренду Nike. Він використав рекламу в сториз для просування своєї нової колекції взуття Nike React. Реклама складалася з кількох відео, які демонстрували різні характеристики взуття, а також закликали користувачів перейти на сайт для покупки. Запуск кампанії призвів до збільшення продажів на 7% і покращення сприйняття бренду на 4%.

Компанія Wezom також успішно здійснювала просування компанії Carmor в Інстаграм. Ознайомитись з кейсом можна тут.

Замість висновків, що ще потрібно знати про рекламу у Instagram

Базові особливості реклами у Instagram ми розглянули. Але є кілька нюансів, які ми рекомендуємо враховувати всім, хто лише відкриває для себе цей формат просування:

  1. Використовуйте різні формати зображень для публікацій та Stories . Якщо використовуватимете одні й самі медіафайли, «Інстаграм» може сам обрізати щось важливе. Співвідношення сторін зображення для публікацій у стрічці – 4:5, а для Stories – 9:16.

    Використовуйте різні формати зображень для публікацій та Stories

  1. Не зловживайте текстом — він не повинен займати понад 20% вашого креативу. Якщо на зображенні занадто багато тексту, це заважає сприйняттю. Намагайтеся більше тексту виносити в опис, а на зображенні залишати лише необхідний мінімум.

  2. Враховуйте особливості інтерфейсу, особливо для реклами в Stories . Важливі елементи не повинні знаходитись на краях, особливо знизу та зверху. Інакше вони можуть перекриватися кнопками керування, елементами меню або чубчиком смартфона.

  3. Пам'ятайте, що більшість користувачів переглядає Stories без звуку. Тому ваша ідея повинна бути зрозумілою і без аудіоряду. Напишіть ключову інформацію текстом (тільки коротко) або додайте невеликі субтитри, якщо це необхідно.

  4. Не робіть довгих вступів у відеорекламі . Stories в Інстаграм триває максимум 15 секунд. Затягнутий вступ тільки змусить людину прогорнути вашу рекламу і перейти до наступної історії. Він навіть не встигне побачити вашу пропозицію.

І найголовніше – у будь-якій рекламі в «Інстаграм» намагайтеся показувати, а не розповідати. Людина має одразу побачити, що ви пропонуєте і чому їй це потрібно. А історії бренду тощо залиште для блогу — тут вони будуть не доречні.

Що ще потрібно знати про рекламу у Instagram

FAQ

Що являє собою реклама в «Інстаграм»?

Реклама в «Інстаграм» — це, як правило, публікації у стрічці та Stories, які демонструються цільовою аудиторією безпосередньо у її фіді. Ці формати добре інтегруються в загальний потік контенту і не вибиваються з нього, завдяки чому аудиторія до них досить лояльна.

Що таке таргетована реклама в Інстаграм?

Таргетована реклама в Інстаграм — це тип інтернет-реклами, спрямований виключно на вашу цільову аудиторію, параметри якої можна задати самостійно або використовувати автоналаштування.

Яка вартість реклами в Інстаграм?

Мінімальна ставка - $1 на добу. А ось вартість різних видів реклами в Instagram у блогерів або через біржі може дуже відрізнятися.

Де можна придбати рекламу в «Інстаграм»?

Якщо ви не хочете самостійно розбиратися в тонкощах реклами, вивчати особливості цільової аудиторії, аналізувати конкурентів і так далі, довірте просування в Instagram компанії Wezom. Ми допомагаємо розширити цільову аудиторію, залучати нових клієнтів і підвищувати лояльність вже існуючих, формувати позитивну репутацію компанії та робити імідж вашого бренду справді впізнаваним.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.9
Проголосувало: 34
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах