Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
02.09.2022

Мобільний додаток для автосервісу

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
02.09.2022
02.09.2022
4895
0

Ніша автосервісу має високе конкурентне середовище, тому для залучення нових клієнтів та утримання існуючих необхідно регулярно продумувати стратегії. Завдання – стати ще кращим, доступнішим, зрозумілішим. Мобільний додаток для автосервісу – потужний інструмент для роботи з клієнтами та збільшення можливостей бізнесу.

Мобільний додаток для автосервісу: чому це вигідно?

мобільний додаток для автосервісу: чому це вигідно

Активна взаємодія з клієнтами – це потужний інструмент у будь-якій сфері бізнесу, особливо пов'язаний з ремонтом та обслуговуванням автомобілів. Таким чином, бізнес впроваджується у смартфон клієнта та завжди знаходиться під рукою. У разі виникнення проблем із автомобілем, у клієнта не повинно виникати думки, куди саме звернутися. Він одразу має знати, де йому допоможуть. Мобільний додаток виконує головне завдання – дозволяє налагодити комунікацію та покращує бізнес. Для власників автосервісу розробка програми дає такі переваги:

  • швидка та зрозуміла взаємодія між клієнтом та компанією, значно прискорюється обробка замовлень, а багато процесів стають автоматичними;
  • зниження навантаження на менеджерів, відповіді питання клієнтів, вартість послуг, запис можна проводити онлайн;
  • додаткове джерело продажу супутніх товарів, можливість одразу оплатити їх, забронювати або замовити;
  • оптимізація робочого часу; зниження ймовірності помилок під час запису в сервіс;
  • повідомлення, нагадування, які допоможуть отримати додаткові вигоди від клієнтів, наприклад, повідомлення про заміну олії, сезонне обслуговування тощо;
  • розробка програми лояльності, яка допоможе залучити через мобільний додаток ще більше клієнтів та підтримувати інтерес у існуючих;
  • зниження витрат на рекламу та маркетингові стратегії, оскільки мобільний додаток для автосервісу відразу налаштований на взаємодію з цільовою аудиторією;
  • легке впровадження нових послуг, персональний добір послуг та підвищення точності продажів за рахунок спрямованої взаємодії;
  • докладні звіти та статистика, можливість відстежувати ефективність роботи співробітників, збирати відгуки, розуміти реалії бізнесу, всі недоліки, переваги та особливості.

Мобільний додаток для автосервісу – це потужний інструмент, який допомагає керувати бізнесом та розширити можливості. Легке конкурентне відбудова, захоплення уваги клієнтів, залучення нових клієнтів, зниження маркетингових витрат – це лише частина переваг.

Можливості мобільних додатків для автомобілістів

можливості мобільних додатків для автомобілістів

Мобільний додаток для автовласників – це інструмент, який надає велику підтримку та допомогу, особливо у важких ситуаціях. Програма корисна не тільки бізнесу, але і його клієнтам. З ним завжди є:

  • актуальна інформація про вартість послуг та перелік послуг, що надаються;
  • швидкий онлайн запис з можливістю бронювати дату в той час, коли зручно клієнту;
  • корисна інформація: рекомендації щодо вирішення технічних проблем, номери телефонів служб, поради, що робити у разі аварії та інші дані;
  • калькулятор вартості послуг автосервісу, щоб клієнт чітко розумів, які витрати потрібно зробити;
  • можливість купівлі деталей під свою марку автомобіля, попереднє замовлення;
  • швидка консультація та отримання відповідей на запитання;
  • нагадування, які завжди підкажуть, коли потрібно міняти рідини, проходити обслуговування тощо;
  • розсилки, за допомогою яких клієнт дізнається про новини та акції;
  • програма лояльності, що дозволяє краще взаємодіяти з клієнтом, пропонувати індивідуальні послуги та утримувати його інтерес.

Ми впроваджуємо не тільки інструменти для бізнесу, але і для його клієнтів, щоб така програма була цінною та затребуваною.

Розробка mobile app: як ми це робимо?

розробка mobile app: як ми це робимо

Компанія Wezom пропонує послуги розробки мобільного додатку для автовласників та автосервісів. Наша мета – зробити унікальний продукт, персоналізований для бізнесу з урахуванням усіх потреб та завдань. Тому ми працюємо за чітким алгоритмом, що допомагає прийти від ідеї до результату.

Етапи розробки мобільного додатку

  1. Обговорення проекту та формування ідеї . Ви приходите до нас на консультацію, ми обговорюємо проект, визначаємо завдання та формуємо спільне бачення. На основі розробляється концепція.
  2. Аналітика . Вивчаємо конкурентів, цільову аудиторію, формуємо потреби, унікальні властивості та розробляємо стратегію.
  3. Прототип . На ньому визначаються основні функції, приблизний зовнішній вигляд, кольори, форми. Після затвердження прототипу дизайнер приступає до його відмальовування та формування кінцевого вигляду.
  4. Розробка . Спираючись на прототип, створюємо мобільний додаток для автовласників та сервісів. Використовується оптимальний стек технологій для швидкої та практичної реалізації проекту.
  5. Тестування . Визначаються помилки, фахівці шукають, як ще можна покращити програму.
  6. Реліз . Після того, як програма готова, її запускають у реліз. Ми допомагаємо розмістити мобільний додаток на платформах.

У результаті ви отримуєте готовий мобільний додаток для автосервісу, який відразу починає працювати і приносити вигоду для бізнесу.

Рекомендуємо почитати
Створюємо мобільні програми з гарантією

Використовуйте всі переваги мобільних програм: автоматизуйте рутину, скорочуйте витрати. Наші експерти підберуть найкращі рішення безпосередньо для вашого бізнесу.

Отримати пропозицію

Терміни розробки програми для автосервісу

На термін розробки впливає безліч факторів. Можна запустити простий додаток з легким інтерфейсом, завданням якого буде запис в автосервіс. А можна створити багатосторінковий мобільний додаток з інтернет магазином, каталогом, блогом та масою функцій. Час розробки на кожне з них суттєво відрізняється.

Ми визначаємо завдання, під час обговорення проекту стає зрозуміло, який потрібен стек технологій, які інструменти використовувати і скільки людей працюватиме над проектом. Створюється план робіт, розписуються завдання та вже визначається орієнтовний час виконання робіт. Відразу після обговорення ми зможемо сказати приблизний час розробки, після детальних підрахунків – точніший. Але навіть у цьому випадку воно не завжди збігається з реальністю, тому що під час створення можуть виникнути інші чинники. Зв'яжіться з нами, і ми обговоримо час на розробку конкретного продукту.

Приклади додатків

Автосервіс "СТО 100" . Ключова функція – програма лояльності. Раніше компанія використовувала пластикову картку, але багато клієнтів забували її, втрачали, це було незручно. У результаті програма замінила карту. Крім того, впроваджено функції онлайн запису, прайс-листи на послуги, проводяться розсилки.

AUTO RAD . Додаток для СТО, який виконує всі основні функції – запис клієнтів, розрахунок вартості, оцінка стану автомобіля після ДТП за допомогою фотографій. Компанія через додаток проводить акції, впроваджує нові послуги та залучає нових клієнтів.

ВІСТ . Мобільний додаток для автосервісу, який реалізований максимально просто, зрозуміло і доступний користувачеві в будь-якому віці. Зберігається вся історія замовлень із вартістю надання послуг, є прайс-листи на роботу, можливість записатись онлайн, бонусні програми. Весь інтерфейс простий та зрозумілий.

Такі програми робляться індивідуально, тому що важливо відбудуватися від конкурентів, запропонувати вигідні умови, щоб відвідувачі приїхали саме до вас.

Висновок

Розробка мобільного додатка для автосервісу – це можливість великого зростання компанії, автоматизації багатьох бізнес-процесів та спрощення роботи з клієнтами. Впроваджуйте нові технології в бізнес і ваш мобільний додаток збільшить дохід компанії. А ми допоможемо вам це реалізувати.

FAQ

Навіщо автосервісу мобільний додаток?

Мобільний додаток для автосервісу потрібний з багатьох причин. Залучення нових клієнтів, утримання існуючих, відбудова від конкурентів, легка взаємодія з клієнтами, зручна комунікація всередині компанії. Мобільний додаток допомагає автоматизувати багато робочих процесів, зменшує ймовірність помилок та допомагає менеджерам спростити роботу. У результаті це економія витрат, збільшення доходів, масштабування компанії та підвищення якості послуг.

Скільки часу потрібно на створення мобільного додатка для автосервісу?

Оцінити точний час розробки дуже складно, але під час консультації, коли стануть зрозумілі вимоги, можна припустити орієнтовні терміни розробки. Протягом кількох днів фахівці проведуть аналіз та зможуть зрозуміти, які інструменти потрібні для реалізації проекту, стек технологій. Це допоможе зрозуміти, скільки часу потрібно, щоб зробити мобільний додаток для автосервісу, а також зрозуміти ймовірну вартість.

Скільки коштує створення мобільного додатка для автосервісу?

На ціну впливає багато параметрів. Під час консультації ми зможемо визначити приблизну вартість вашої мобільної програми для автосервісу. Далі ми складаємо технічне завдання, розписуємо кожен етап і укладаємо договір, у якому прописуються всі етапи роботи зі своєю вартістю. Однак у процесі розробки бувають випадки, коли вартість змінюється. Але ми завжди обговорюємо всі зміни, жодних таємних платежів та «сюрпризів».

Якщо ви не знайшли відповіді на своє запитання, зателефонуйте нам у компанію Wezom або приїжджайте до офісу та отримайте детальну консультацію.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.