Питання про те, хто є конкурентом компанії, є надзвичайно актуальним для бізнесмена, рекламодавця та контент-менеджера. Виділення на фоні інших фірм і створення унікального іміджу важливі для того, щоб заявити про себе на ринку та налагодити ефективну комунікацію з клієнтами. Тому SEO-аналіз конкурентів дозволяє досягти головної стратегічної мети — покращити позиції на ринку.
Навіщо робити аналіз конкурентів
Хтось може ризикнути і сказати, що для нього це зайва витрата часу. Цей підхід помилковий. Ось сім аргументів на користь того, щоб провести SEO-аналіз конкурентів. Ретельне вивчення суперників покаже:
-
Нові методи залучення клієнтів.
-
Вашу аудиторію.
-
Власні «фішки».
-
Досвід.
-
Свою нішу.
-
Найкращий контент.
-
Власну цінність.
Є ще один маленький нюанс: SEO-аналіз конкурентів просто необхідний, тож дивитися на інших можна і потрібно.
Визначаємо ключових суперників
На цьому етапі необхідно визначити конкурентів, обрати тих, хто найбільше схожий на вашу компанію і чиї дії мають позитивний чи негативний вплив на ваші продажі. Цих суперників слід поділити на:
-
прямих. До них відносять компанії, що продають той самий товар для тієї ж групи клієнтів, що і ви;
-
непрямих. Такі фірми продають інші товари або послуги або подібні зі схожими властивостями, але при цьому їх цільова аудиторія та ж, що і у вас.
Для визначення ключових суперників потрібний конкурентний аналіз SEO. Виконати його допоможуть спеціальні послуги. Розкажемо докладніше нижче.
Сервіси для SEO-аналізу сайтів своїх конкурентів
Існує безліч платформ, які можна використовувати для дослідження ресурсів суперників. Пропонуємо список із топ-10 найпопулярніших:
- Serpstat. Цей сервіс показує не тільки ключових конкурентів, а й їх топові сторінки, що дозволяє відстежувати динаміку зростання та порівнювати відомості аж по 5 базах одразу.
- Semrush. Ця компанія пропонує своїм користувачам п’ять різних інструментів, за допомогою яких можна проаналізувати вебресурси. Наприклад, є опція для аналітики трафіку, проведення органічних досліджень і сканування реклами. Також доступні функції трекера соцмереж і моніторингу бренду.
- Ahrefs. Він поєднує три функції: досліджує органічний трафік, перевіряє зворотні посилання, аналізує платний трафік.
- SimilarWeb. Ця платформа, крім інструментів для аналізу, також надає інформацію про топові вебсайти всього світу, класифікуючи їх на категорії, а також дає відомості про дієві рекламні кампанії та стратегії. Для дослідження конкурентів слід застосовувати інструмент під назвою Digital Marketing Intelligence.
- SpyFu. Цей сервіс допомагає шукати конкурентів, аналізувати їх ключові слова та вивчати прийоми SEO і PPC. Він надає докладні звіти в різних форматах: таблицях Google, PDF і CSV. За допомогою сервісу можна не тільки досліджувати основних конкурентів, але й шукати менші компанії, що допомагає зібрати розгорнуту аналітику про щільність суперників. Однією з переваг SpyFu є те, що програма акцентує увагу не тільки на успішних, але й на невдалих стратегіях, завдяки чому можна запобігти виникненню подібних помилок.
- Moat Pro. Цей інструмент допомагає відстежити динаміку змін ресурсів конкурентів протягом останніх 3 років. Також у сервісі є опція миттєвих оповіщень, налаштування інструментів пошуку, які допомагають у плануванні своєї стратегії, випередженні конкурентів.
- ISpionage. Цей сервіс допомагає в аналізі «сірих» зон маркетингу суперника, пропонує для цього інструмент конкурентної розвідки. Під час аналізу він використовує базу ключів SEO та PPC, які були використані протягом останніх 7 років.
- Ontolo. Ця платформа надає широкий набір маркетингових інструментів, у тому числі для проведення надшвидких досліджень сайтів компаній-конкурентів, їх посилань, контенту та відгуків. На сайті можна ознайомитися з повним списком цифрових помічників, які допоможуть при проведенні аналізу, та вартістю їх послуг.
- BrightEdge. Цей сервіс допомагає визначити основних суперників, класифікувати їх за ступенем важливості та аналізувати їхню поведінку. Він дозволяє вивчити, наскільки агресивні стратегії вони використовують, як контент відображається на екранах різних пристроїв тощо. Також платформа зручна для визначення можливостей для конкуренції в бізнесі.
- Screaming Frog. Ця програма має гнучкі налаштування сканування та характеризується комфортним відображенням даних. Вона містить усі необхідні для аналізу опції навіть у безкоштовній версії. Але важливо зазначити, що для нормальної роботи програми потрібний ПК із високими показниками продуктивності.
Крім аналізу SEO, варто також вивчити діяльність самих компаній. Оптимально допоможуть інформувати їх профілі у соцмережах. Щоб полегшити завдання дослідження, також можна використовувати спеціальні сервіси.
Інструменти для аналізу соціальних мереж конкурентів
Розглянемо кілька найактуальніших:
-
Simply Measured. Це інструмент для прослуховування соцмереж, завдяки якому можна зрозуміти думку ЦА про сайти ваших конкурентів, відстежити «голос» бренду, провести аналіз та визначити проблеми у вашій кампанії. Ця платформа зручна тим, що надає широкий вибір опцій для покращеного розуміння аудиторії.
-
Telemetr. Цей сервіс працює в ТГ і допомагає аналізувати кількість переходів на профіль конкурентів та обирати майданчик для розміщення реклами. Він дозволяє відстежувати, скільки і коли підписників приєдналося до акаунту, а також слідкувати за історією розміщень на інших соціальних платформах.
-
FeedSpy. Цей сервіс зручний тим, що може працювати з більшістю соцмереж, ідеально підходить для дослідження найпопулярніших публікацій, сортує їх за показником залучення. У ньому можна порівнювати відразу кілька профілів, передбачено вивантаження звіту у кількох форматах.
Крім того, можна знайти й інші сервіси для того, щоб виконати SEO-аналіз сайту. Головне, щоб вони надавали докладну статистику про точки зростання конкурентів, кількість підписників, а також про якість і залученість аудиторії.
Етапи комплексного аналізу сайтів конкурентів
Цей процес передбачає вивчення товарів і послуг, які пропонують конкуренти, а також методів, які вони використовують для досягнення своїх цілей. Важливо зазначити, що аналізування того, як працюють конкуренти, не лише необхідно, але й важливо для успішного розвитку бізнесу. На основі отриманих результатів можна побудувати ефективну стратегію для підвищення конверсії свого ресурсу. При плануванні SEO-просування сайту слід враховувати особливості продукту, а також онлайн-промоушн. Про вивчення цих показників ми розповімо далі.
Аналіз асортименту товарів чи послуг конкурента
Важливо звернути увагу на перелік товарів, ключові пропозиції (це ті, які забезпечують найбільшу частину продажу) та хіти (те, що користується найбільшим попитом).
Детальне дослідження цього напряму часто призводить до того, що компанія знаходить незаповнену нішу та отримує можливість зайнятися постачанням нових товарів на ринок.
Аналіз сайту та SEO-аналіз ваших конкурентів
Конкурентний аналіз SEO-показників дозволить оцінити, чим цікавляться покупці, а також які запити є найбільш результативними. Підсумком такої роботи стане розробка пропозицій щодо покращення власного ресурсу. Далі необхідно діяти за наступним планом.
Визначаємо вік домену
Практика показує, що у пошукових системах вище ранжуються сайти з великим віком домену. Як правило, на таких ресурсах за роки існування накопичується багато інформації, що індексується пошуковими системами. Визначають вік сайту на сервісі web.archive.org.
Дивимося відвідуваність — трафік сайту конкурента
Як зробити аналіз трафіку? Збирати інформацію про кількість переглядів окремих сторінок. Дані можуть відрізнятись, тому варто підійти до процесу відповідально. З особливою уважністю слід здійснити аналіз запитів конкурентів. Отримання якісних даних за певні періоди дає можливість дізнатися те, який контент читається найчастіше, хто є користувачами вебресурсу.
Щоб розібратися в тонкощах процесу, рекомендуємо прочитати статтю «Як дізнатися про трафік сайту-конкурента».
Яка кількість сторінок в індексі
Для перевірки кількості сторінок у Google використовують команду site:. До неї додають адресу сайту у пошуковому рядку. Так можна дізнатись кількість проіндексованих сторінок будь-якого ресурсу, побачити структуру. Все це спонукає до розуміння того, чому не всі сторінки вашого ресурсу індексуються. Це може бути глибока вкладеність, нелогічність тощо.
За допомогою спеціальних сервісів можна перевірити, чи видно пошуковій системі окремі сторінки ресурсів. У цьому допоможе сервіс аналізу сайтів конкурентів Serpstat та інші схожі.
Досліджуємо семантичне ядро сайту конкурента
Наступний етап пов'язаний з дослідженням семантики сайтів. Робота в цьому напрямку дозволить уточнити СЯ нашого ресурсу, розширити його та побачити поєднання слів, які користуються популярністю.
Вивчаючи семантичне ядро сайту-конкурента, звертаємо увагу на такі моменти:
-
скільки всього запитів із пошуку використовують суперники;
-
дивимося на семантику окремих сторінок ресурсів (тих, які прямо конкурують з вашими і є рейтинговими). Такий точковий аналіз конкурентів вебсайту допомагає виявити низькочастотні запити, які ви могли пропустити.
Після проведення комплексного аналізу семантики конкурентів і трафіку на сайт ви зможете визначити, які сторінки варто додати на своєму вебресурсі та як оптимізувати контент.
Аналізуємо структуру сайту
Розуміння логіки суперників, особливо успішних, спонукає до розробки способів оптимізації свого ресурсу. Корисно буде виконати такі дії:
-
порівняти структуру сайтів;
-
перевірити, під які ключові слова створені окремі сторінки, чи просуваються середньо- та низькочастотні;
-
подивитися, яким способом ведеться робота з розширення структури. Що використовується найчастіше — теги, посадкові сторінки або фільтри.
Дані такого комплексного дослідження конкурентів розкриють потенціал розвитку власного ресурсу.
Порівнюємо контент
Корисним буде порівняльний аналіз вашого сайту з конкурентами на рівні контентної стратегії. Для цього зіставляють матеріал на окремих сторінках різних типів та роблять висновки про типове наповнення тієї чи іншої категорії. Як правило, порівнюють:
-
на головних сторінках, сторінках категорій — кількість символів, наявність розмітки, маркованих/нумерованих списків, зображень, ключових слів, загальну читабельність;
-
на сторінках із картками товарів — обсяг, інформативність, наявність відеооглядів, відгуків та іншого корисного контенту;
-
на сторінках блогу — обсяг, кількість зображень, періодичність, тематика текстів. Найчастіше зустрічаються два тематичні напрями: публікація новин компанії та корисних порад для споживачів.
На підставі такого глибокого аналізу сторінок конкурентів оптимізують контентну стратегію свого ресурсу.
Аналізуємо метаінформацію
Порівняння заголовків, описів та ключових слів дозволяє виявити те, як використовуються синоніми. Ви побачите, чи є спамні методи. Важливо порівняти заголовковий комплекс і зробити висновок про те, чи конкурентоспроможні ваші сторінки, адже, як відомо, саме унікальні Title та Description наводять чи не наводять споживача на сторінку.
Перевіряємо наявність https
Цей показник дозволяє підняти рейтинг ресурсу при загальному ранжуванні в пошукових системах. Розуміння, чи працюють конкуренти сайту на протоколі http або вже переїхали на більш досконалий https, дозволить прийняти правильне рішення щодо свого сайту. Так, таке налаштування займе якийсь час і вимагатиме фінансів, але дозволить ресурсу коректно відображатися в сучасних браузерах, забезпечить безпечну передачу даних.
Оцінюємо мобільну версію сайту конкурента
Сьогодні більше половини трафіку припадає на мобільні пристрої, тому розвиток цього напряму є одним з найперспективніших. Тому особливо важливо виконати аналітику сайтів суперників і скласти перелік конкурентів, щоб дізнатися, хто за цим показником попереду.
Дивимося мультирегіональність та мультимовність
Одна з причин вищої позиції інтернет-ресурсу конкурентів у топі може бути пов'язана з тим, що на сайті адекватно налаштовані геозапити. Це дає змогу просунутися у певному регіоні.
Аналіз того, чи є у суперників кілька мовних версій, які завантажуються за замовчуванням, чи впливає це на швидкість завантаження в цілому, дозволяє розвивати свій сайт у даному напрямку, виправити існуючі помилки.
Перевіряємо швидкість завантаження сайту вашого конкурента
Детальний аналіз обов'язково має включати цей етап. Окремо потрібно оцінити швидкість завантаження різних сторінок на конкурентних сайтах, враховуючи як мобільну, так і десктопну версії. Важливими є визначення значень відсотка оптимізації та часу відповіді сервера для кожного випадку.
Аналізуємо посилальну стратегію
Один із важливих факторів ранжування ресурсу — це якісна зовнішня оптимізація, тобто беклінки на ресурс із зовнішніх джерел. Їх виявлення і є метою, яку переслідує аналіз посилальної маси конкурентів. Беклінки сприяють покращенню позиції у пошуковій видачі, у загальному рейтингу. Порівняння свого підходу зі стратегією суперників дозволяє знайти варіанти для власного просування.
Порівняння посилальних стратегій
Якісний посилальний профіль — один із ключових факторів ранжування. Тому, виконуючи SEO аналіз конкурентів, дуже важливо звернути увагу на стратегію зовнішньої оптимізації. Аналіз посилальної маси можна провести, порівнюючи на різних ресурсах такі дані:
-
скільки всього виявлено сторінок, що посилаються;
-
яка якість доменів, звідки налаштовані посилання;
-
як виглядає анкорліст;
-
чи представлені різні регіони у посиланнях/посилальній стратегії.
В результаті проведення конкурентного аналізу стає зрозуміло, чи переважає в стратегії посилання сайтів природне просування, чи використовуються спамні методи або змішаний підхід.
Аналіз перелінкування
Розуміння зв'язків між сторінками з категоріями та картками товарів на сайті є важливим, оскільки зручне налаштування цього параметра дозволяє утримувати користувачів. Дослідження логіки перелінковки на ресурсах конкурентів надасть можливість порівняти їхній підхід з вашим, покращити власні позиції та підвищити вагу сторінок, які просуваються.
Аналіз активності конкурентів у соціальних мережах
Сьогодні не можна залишити без уваги і SMM-просування. Звідти приходить близько половини всіх відвідувачів та клієнтів, а в деяких категоріях і більше. Важливо зібрати інформацію про те, як ведуть свій діалог з клієнтами ваші суперники, у якій тональності пишуть пости, з якою періодичністю публікують контент. Отримана інформація стане надійною підмогою у створенні власної SMM-стратегії.
Як оформлена сторінка
В процесі аналізу конкурентів у мережі та порівняння показників зазвичай звертають увагу на наявність:
-
логотипу;
-
однакових шрифтів та колірних схем;
-
фото, тексту на обкладинці акаунта;
-
опису та його якість;
-
віджетів.
Гармонійне використання цих елементів дозволить створити свій ефектний образ та виділитись на ринку.
Кількість та якість підписників
Зрозуміти, чи мають конкуренти переваги, можна, якщо вивчити кількість та якість підписників. Тут важливими будуть показники порівняння за кількістю та охопленням (перегляди). Якщо ці дві цифри дуже відрізняються, це свідчить про низьку залученість, можливо, має місце накрутка аудиторії.
Зміст та якість контенту
Вивчення контенту проводять за таким планом:
-
тематика публікацій;
-
періодичність;
-
якість матеріалу;
-
реакція користувачів (наявність репостів, коментарів, лайків та ін.).
Автоматизувати свою роботу під час аналізу сторінок у «Фейсбук» можна за допомогою сервісу Fanpage Karma.
Аналіз реклами сайту конкурента
Він допоможе зрозуміти, на які сторінки інтернет-магазину ведуть посилання, який зміст оголошень, який бюджет витрачається, чи висока результативність вкладень у відповідній тематиці.
Аналіз розсилки email
Вивчення того, чи користуються конкуренти сайту цим інструментом, дасть можливість зрозуміти, чи він вам потрібен, як його ефективно використовувати. Вивчаючи розсилки, звертають увагу на такі параметри:
-
як здійснюється збирання контактів;
-
як оформлені підписні форми, чи є на них додаткова інформація про переваги компанії;
-
яка налаштована періодичність надсилання листів;
-
який листи мають зміст. Тут важливі обсяг, імідж, технічні параметри (сервіс відправки).
Така скрупульозна оцінка дій конкурентів дозволить знайти вашій компанії цікаву ідею для власного розкручування.
Корисні інструменти для автоматизації процесу аналізу
Багато видів аналізу ви можете виконати самостійно, без використання спеціальних інструментів. Але все ж з ними цей процес буде простішим, швидшим і ефективнішим. Тому пропонуємо вашій увазі невеликий перелік сервісів, за допомогою яких можна не лише аналізувати сайти конкурентів, але й суттєво оптимізувати власні маркетингові кампанії.
SE Ranking
Функціональна платформа, що надає вам великий набір інструментів для оптимізації просування у різних напрямках:
-
SEO-моніторинг;
-
SEO аналіз;
-
контент-маркетинг;
-
локальний маркетинг;
-
інструменти для маркетингових агенцій (конструктор SEO-звітів, White Label, лідогенератор).
SE Ranking має безкоштовний 14-денний пробний період. Після цього знадобиться преміум підписка, вартість якої — від $52 при сплаті за рік або від $65 — за щомісячну оплату.
SEMrush
Потужна платформа для онлайн-маркетингу, яка дозволяє оцінювати та оптимізувати SEO-показники сайту, вести ефективний контент-маркетинг, вивчати стратегії й успіхи інших компаній, а також оптимізувати PPC і таргетинг у соцмережах — і це все на одному майданчику.
Преміум підписка SEMrush коштуватиме $129,95 щомісяця або більше залежно від тарифу. Безкоштовний пробний період є. У базовому тарифному плані вам буде доступний практично весь функціонал платформи, але діють обмеження:
-
до 5 активних проєктів;
-
до 500 ключових слів для відстеження;
-
до 10000 результатів на звіт.
Частина функціоналу SEMrush доступна безкоштовно, але їх може виявитися недостатньо для ваших цілей.
Ahrefs
Це ще один досить функціональний інструмент, за допомогою якого ви можете:
-
вивчати кампанії конкурентів;
-
проводити аудит та оптимізацію власного сайту;
-
знаходити ключові слова, які використовують клієнти;
-
шукати ідеї для контенту;
-
відстежувати прогрес ранжування та інше.
Деякі функції Ahrefs доступні безкоштовно, а вартість підписки стартує від $129 на місяць.
Serpstat
Платформа орієнтована на три основні функції:
-
дослідження ключових слів;
-
конкурентний аналіз;
-
аудит сайту
Serpstat переважно використовують SEO-фахівці, але насправді цільова аудиторія сервісу набагато ширша. Рекомендуємо ознайомитись. Для всіх нових користувачів є безкоштовний 7-денний пробний період. А вартість підписки — від $50 при сплаті за рік або від $59 — за оплату щомісяця.
SimilarWeb
Сервіс дозволяє безкоштовно перевіряти трафік вебсайту, збирати ключові слова, аналізувати програми та інше. Власники преміум підписки також можуть виконувати конкурентний аналіз, досліджувати шлях споживача, вивчати ефективність акцій, відстежувати актуальні тенденції в індустрії та багато іншого.
Тарифи для приватних осіб — від $125 на місяць. А для компаній вартість формується індивідуально, залежно від потреб. Але й доступний функціонал у другому випадку буде ширшим, а можливостей для аналізу — більше.
SpyFu
Це відносно простий, але іноді дуже корисний сервіс, що дозволяє оцінювати ефективність SEO та PPC, відстежувати історичні дані сайту, вивчати конкурентів на ринку та інше. Однією з важливих переваг SpyFu є порівняно низька вартість підписки, яка починається від $33 на місяць при оплаті за рік і від $39 — при оплаті щомісяця.
Moat
Ще один досить простий і вузькоспеціалізований, але дуже корисний інструмент. Moat дозволяє дізнатися, на яких сайтах ваші конкуренти розміщують рекламу. Крім того, Moat може надавати рекомендації щодо того, як ефективніше розміщувати власні рекламні матеріали на тому чи іншому майданчику.
iSpionage
За допомогою iSpionage ви можете проводити моніторинг місцевих рекламних кампаній, порівнювати показники показів на місцевому та національному рівнях, отримувати звіти про шлях користувачів від оголошень та ключових слів до цільових сторінок.
Вартість підписки на iSpionage стартує від $50 при річній оплаті та від $59 — при щомісячній. Безкоштовного пробного доступу платформа не має, проте компанія гарантує повернення коштів протягом 30 днів, якщо сервіс вам не підійде або не виправдає очікувань.
Simply Measured
Simply Measured — це універсальна платформа управління соціальними мережами компанії, за допомогою якої можна збирати статистику, обходити інших представників вашого бізнесу, вивчати їх стратегії та покращувати власний підхід до розкручування, використовуючи отриману інформацію. Сервіс використовує технології машинного навчання та штучного інтелекту для досягнення найкращих результатів за менший час.
Єдиний важливий недолік Simply Measured — це вартість. Ціни стартують від $199 на місяць при оплаті за рік або від $249 — щомісяця. На щастя, платформа пропонує безкоштовний 30-денний пробний період для ознайомлення, що дозволяє об'єктивно оцінити, чи потрібні вам її функції.
Ontolo
Ontolo дозволяє збирати аналітичні дані, досліджувати ключові слова, оптимізувати SEO-показники сайту, ефективніше просуватися в соцмережах і шукати шляхи збільшення продажів, спираючись на власні дані й інформацію інших компаній, що працюють у вашій галузі. Також сервіс надає зручні інструменти для роботи з репутацією бренду.
Вартість підписки — від $97 на місяць. Компанія дає 30-денну гарантію повернення коштів.
BrightEdge
BrightEdge — це в першу чергу платформа для SEO-фахівців, які можуть з її допомогою проводити дослідження сайту, знаходити цінні теми для SEO, створювати списки пріоритетів контенту, виконувати прогнозування і, звичайно, проводити конкурентний аналіз для досягнення кращих результатів. Цікава функція BrightEdge — Content IQ, за допомогою якої можна провести аудит сайту, знайти помилки та недоробки, щоб виправити їх та збільшити ефективність маркетингу.
Структуруємо результати аналізу конкурентів
За підсумками виконаних робіт будуть наступні дані:
-
таблиці;
-
розширене СЯ (з урахуванням ресурсів-конкурентів);
-
результати активності у соцмережах;
-
зразки тексту для email-розсилок.
Тепер потрібно проаналізувати всю інформацію і зробити висновки про те, на якій позиції ваш сайт є серед інших. Полегшити це завдання допоможе проста техніка. Просто дайте відповіді на кілька запитань:
-
Яка у вас перевага, як її зберегти?
-
Які з ваших «хитрощів» не дають результату?
-
Які можливості у вашої компанії, як їх реалізувати?
-
Як виправити ваші слабкі сторони?
-
Як у найкоротші терміни посилити бізнес?
Повна оцінка просування конкурентів дасть вам імпульс для формування власної стратегії та дозволить виокремити відмінності. Ця інформація буде корисною для розкрутки сайту, допоможе потрапити в топ і підвищити продажі.
Підсумок
Всім знайома фраза «хто володіє інформацією, той володіє світом» у сфері e-commerce точно відображає ключовий підхід до просування. Сучасний онлайн-бізнес змушений розвиватись в умовах жорсткої конкуренції. Тому, щоб вивести сайт у топ, важливо вивчити принципи розкручування, які використовуються конкурентами, та застосувати цю інформацію для формування власної стратегії.
Аналіз допоможе визначити ефективні методи та підходи, а також власні слабкі місця та вчасно їх виправити. Робота ця копітка, але витрачені зусилля виправдаються виходом сайту в топ та підвищенням конверсії. Як аналізувати конкурентів і що при цьому враховувати, ми детально розповіли в цій статті.
FAQ
Що таке SEO-аналіз?
Це комплексний всебічний аудит сайту компанії для оцінки його позицій відносно конкурентів. Також під час процесу виявляються переваги та недоліки інтернет-ресурсу, які впливають на його ранжування в пошуку. Одним із важливих елементів є аналіз ключових слів, який допомагає уточнити, як користувачі шукають інформацію, пов'язану з проєктом. Результатом такого дослідження стають рекомендації щодо покращення роботи сайту.
Як правильно провести SEO-аналіз конкурентів?
Перший крок на цьому шляху — скласти список конкурентів. На цьому етапі для об'єктивності використовують різноманітні інструменти та сервіси. Далі важливо виконати збір даних про роботу кожного вебресурсу, аудит ключових запитів, а також аналіз структури сайту, контенту та посилального профілю. Грамотно проведений SEO-аналіз конкурентів — це можливість оцінити ситуацію та спланувати свою роботу з просування сайту.
Що передбачає SEO-аналіз конкурентів?
Він обов'язково має включати кількісний та якісний аналіз трафіку, оцінку технічних параметрів вебресурсу, аудит контенту та поведінкових факторів, а також дослідження ключових слів і стану посилального профілю. Аналізуючи роботу конкурентів, можна створити унікальну стратегію розвитку власного проєкту.