Що може бути приємнішим, ніж повернення коштів на рахунок після здійснення покупки? Кешбек підкорив усіх користувачів і навіть частково став критерієм вибору магазину для покупки. Крім банківських додатків, які пропонують таку можливість, поширилося ще безліч спеціально заточених під таку можливість додатків. Але незважаючи на те, що їх уже досить багато, ця сфера все ще є перспективною і привертає увагу стартаперів. Давайте подивимося, як створити кешбек сервіс і отримувати з цього прибуток.
Як працює кешбек-додаток
Кешбек програми - це такий сервіс, який дозволяє повертати частину витрачених на купівлю грошей назад на рахунок покупця. Цей приємний бонус сприяє зростанню продажів та підвищенню лояльності покупців.
Принцип роботи таких додатків досить простий: користувач здійснює покупку через додаток у якомусь із магазинів партнерів, переводить кошти за покупку, магазин підтверджує транзакцію та нараховує комісію кешбек-сервісу за залучення клієнта, а сервіс перераховує частину цієї комісії назад покупцю, таким чином і отримуючи прибуток і забезпечуючи кешбек для своїх користувачів.
Як бачимо, така програма вигідна для всіх: магазин отримує додатковий канал залучення клієнтів, сервіс отримує комісію, а користувач - повернення коштів, які можна вивести назад на рахунок та витратити на нові покупки. Давайте подивимося на особливості розробки кешбек сервісу.
Основні та додаткові функції програми
Функціонал програми може бути максимально різноманітним і включати будь-які можливості, які вам захочеться. Проте, не завжди доцільно відразу реалізовувати всі задумані функції, адже іноді їхня вартість може виявитися невиправдано високою, або навіть за прийнятною ціною функція виявиться незатребуваною. Тому, перш ніж ухвалити остаточне рішення щодо функціоналу, рекомендуємо провести ретельний аналіз ринку та якомога більше тестів. Наприклад, доцільно використовувати MVP, щоб переконатися в необхідності застосування в цілому, а також отримати певний фідбек від користувачів. Для цього вам достатньо буде мінімальної кількості функцій – тільки найголовніше:
-
можливість зареєструватися у додатку;
-
пошук магазинів та моніторинг пропозицій;
-
виведення кешбеку на карту;
-
можливість додавати магазини до списку;
-
Статистика.
Цього функціоналу буде достатньо для старту. А коли ваша програма виправдає себе і ви будете впевнені у подальших діях, можна поступово впроваджувати додаткові функції. А користувачам достатньо оновити версію програми, щоб отримати доступ до нових можливостей. Серед усіх функцій і характеристик програми для кешбеку можна виділити ряд найпопулярніших і найпопулярніших:
-
інтуїтивний та привабливий інтерфейс;
-
реєстрація через пошту чи соціальні мережі;
-
мультимовність;
-
пошук за різними критеріями: розмір кешбеку, магазин, категорія товарів, рейтинг тощо;
-
обране;
-
історія покупок;
-
статус кешбеку;
-
рейтинги та відгуки;
-
повідомлення та оповіщення;
-
панель управління для менеджменту програми;
-
окремий кабінет для магазинів із можливістю керувати пропозиціями;
-
статистика (для покупців - отриманий та виведений кешбек; для магазинів - дохід, видані комісії; для додатку - отримані комісії, виданий кешбек тощо).
Ви можете розширювати функціонал вашої програми, ґрунтуючись на потребах та побажаннях вашої аудиторії. Головне, щоб усі ваші нововведення були корисними та рентабельними.
Особливості розробки кешбек-сервісів
Давайте розберемо, як створити свій кешбек сервіс. Хоча безпосередньо розробка подібних додатків - відносно нескладне завдання, є низка нюансів, які потрібно врахувати ще до того, як зробити кешбек сервіс. Ці завдання можуть виявитися зовсім непростими, вони вимагають суттєвого вивчення та креативності. Але якщо ви з ними впораєтеся, ваша програма отримає всі шанси на успіх.
1. Сприяння магазину
Насамперед, щоб створити кешбек сервіс, необхідно домовитися з магазинами про партнерство. Не можна просто підключити магазин до своєї системи та отримувати прибуток від того, що ваші користувачі купують у ньому. По-перше, саме магазин нараховує вам комісію, з якої ви отримуєте прибуток, а користувачі – кешбек, і з магазином про це потрібно домовитись. По-друге, підключення кешбек сервісів до магазинів потребує певного API з боку магазину, або підключення через особистий кабінет чи картку. У жодному разі ви не можете зробити це в односторонньому порядку, від магазину також потрібні певні дії, або, як мінімум, згода на них. Ми вже говорили про те, що така взаємодія вигідна для магазину, проте не всі умови можуть бути взаємовигідними, і не всі магазини взагалі погоджуються працювати за такою програмою.
2. Унікальність
Кешбек додатків вже існує досить багато, тому вам необхідно проявити всю свою винахідливість і всю творчість, щоб прийти до нової та свіжої ідеї, яка не матиме конкуренції. Найпростіший спосіб отримати перевагу серед аналогічних додатків – забезпечити ширший вибір. Чим більша кількість магазинів, з якими ви домовитеся про співпрацю, тим більше шансів стати номером один. Але пам'ятайте, що не всі магазини погоджуються співпрацювати з кешбек сервісами. Крім того, ваші конкуренти могли роками напрацьовувати базу та завойовувати довіру як магазинів, так і користувачів. Тож доведеться докласти чималих зусиль. Ще один варіант прояву унікальності – вибрати конкретну нішу. Якщо не намагатися охопити все, а вибрати одну категорію товарів – наприклад, для тварин, дитячий спортивний одяг чи туризм – та охопити максимальну кількість продавців у цьому магазині, ви також можете швидко вибитися у топ. Головне, щоб ніша, яку ви оберете, була порожньою, чи дуже низько конкурентною.
3. Відстеження статусу кешбеку
Зазвичай магазини не миттєво надають комісію, а отже, і кешбек для ваших користувачів приходитиме лише через деякий час. Справа в тому, що спочатку має повністю пройти транзакція на користь магазину, потім потрібно дочекатися підтвердження правильності та легальності, і лише потім магазин нараховує комісію на рахунок вашого підприємства. Більше того, сама транзакція може зайняти певний час. І лише потім ви зможете перерахувати кешбек своїм користувачам. Хорошою ідеєю буде можливість відстежувати статус кешбеку, щоб користувачі не переживали за свої гроші. Таким чином, вони будуть в курсі того, на якому етапі знаходиться їхній кешбек і не сумніватимуться, що їхня операція пройшла через ваш сервіс і цей кешбек їм належить. Також приємним плюсом буде можливість налаштувати повідомлення, щоб система автоматично сповіщала користувачів про статус їхнього кешбеку.
4. Партнерська програма для клієнтів
Один із способів залучення додаткових користувачів у вашу програму, а також підвищення лояльності вже існуючих - це партнерська програма. Запропонуйте вашим користувачам запросити у додаток друзів, родичів, знайомих, а на подяку отримати фінансову винагороду. Реалізовувати мобільні програми лояльності можна у різні способи. Наприклад, ви можете дарувати новим користувачам певну суму на їх рахунок відразу після реєстрації, що зацікавить вашу аудиторію та підвищить рівень її залученості. Такий підхід дуже позитивно позначається на статистиці програми, але має свої недоліки. Серед іншого вам доведеться передбачити надійну систему авторизації, щоб уникнути повторної реєстрації тих самих користувачів тільки заради винагороди. Проте приклади впровадження партнерських програм вже є, і багато з них досить успішні. Головне ретельно продумати стратегію, як організувати кешбек, і успіх не забариться.
Вартість розробки кешбек-додатку
Вибираючи створення додатків, у вас є два варіанти, як ви можете до цього прийти: купити готове пакетне рішення або замовити індивідуальну розробку. Пакетні рішення стоять по-різному, залежно від розробника, а також від обраного пакета функцій. У короткостроковому масштабі вони завжди суттєво дешевші за розроблення індивідуальних рішень, але при грі в довгу - програють через щомісячні плати або комісії з прибутку. Вартість кастомної розробки програми для кешбеку непостійна, оскільки залежить від особливостей кожного окремого додатка, його типу, функцій тощо. Вона дорожча, і за часом займе довше, ніж покупка готового рішення, але ви отримаєте індивідуальний інструмент, з усім необхідним, але без зайвих функцій, що додатково продемонструє всю унікальність вашого сервісу.
Щоб дізнатися вартість розробки конкретно вашої програми, залиште заявку на сайті, наш менеджер передзвонить вам і зорієнтує ціну в залежності від ваших потреб.
Технологічний стек для розробки кешбек-додатку
Створення кешбек сервісу вимагає певних технологій та впроваджень, щоб ви могли отримати повністю функціональний, ефективний, а головне - прибутковий додаток. Давайте подивимося, які технології та для чого знадобляться:
-
розробка основної частини програми вимагатиме використання певних мов програмування, вони відрізнятимуться залежно від особливостей програми (наприклад, для нативних програм потрібно буде використовувати Objective-C або Swift для iOS та Java або Kotlin для Android);
-
оточення для розробки також залежатиме від платформи, під яку створюється програма;
може знадобитися підключення хмарних платформ (зазвичай використовуються рішення від Amazon);
-
до додатку необхідно підключити інструменти збору статистики та аналітики, щоб стежити за його ефективністю, рентабельністю та поведінкою користувачів;
-
якщо ви плануєте працювати з офлайн магазинами, гарною ідеєю також передбачити роботу з сервісами геолокації;
-
підключення платіжних шлюзів для проведення транзакцій (можуть залежати від магазинів, з якими ви укладаєте партнерські відносини);
-
бази даних для зберігання всієї необхідної інформації як про магазини, так і про користувачів;
системи комунікації для розсилок (опціонально).
Як бачите, для створення програми з кешбеком необхідний широкий спектр технологій, вибір кожної з яких залежить від особливостей вашої програми.
Якщо у вас залишилися питання, зв'яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб і наш менеджер вас проконсультує.