Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
13.01.2022

Мобільні програми лояльності

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
13.01.2022
13.01.2022
5.0
9320
0

Взаємини із клієнтом – одна з ключових особливостей бізнесу. Правильна комунікація, сучасний підхід та використання технологій для роботи з клієнтами дає можливість компанії утримувати увагу, залучати нових споживачів та вмить реагувати на настрої. Мобільні програми лояльності – це інструмент, який дозволяє максимально ефективно взаємодіяти з клієнтами та вести якісну маркетингову кампанію, підвищуючи прибуток.

Навіщо потрібні програми лояльності?

Програма лояльності – це система заохочення користувача за те, що він прив'язаний до бренду, користується послугами компанії та є постійним покупцем. По суті, це маркетинговий інструмент, що дозволяє не лише утримати клієнта, а й покращити з ним стосунки, залучити за його допомогою нових користувачів.

Цікаво, що механіки програм лояльності використовувалися ще середньовіччя. Постійним покупцям продавець видавав спеціальні мідні жетони, які можна було обміняти на товари або отримати знижку.

Сучасні технології виглядають дещо інакше, але суть їх незмінна. Одним із потужних інструментів є програма лояльності, яка дозволяє за допомогою телефону надати цю послугу. Це необхідно збільшення споживання товарів чи послуг, збільшення кількості постійних покупців. Також допомагає повернути клієнтів та зібрати інформацію для проведення успішного маркетингу.

програма винагороди чи програма лояльності

Програма винагороди чи програма лояльності?

Програму лояльності часто ототожнюють із програмою винагороди. Однак це дещо різні терміни. Система винагороди здійснюється у вигляді бонусів, накопичених балів, які переказуються в гроші та інших одиниць, що дозволяють клієнту використовувати їх як оплату за товар чи послугу. Наприклад, карти супермаркетів використовують систему винагороди. За кожну купівлю збираються бали, а також здача переводиться в ці бали, які надалі можна використовувати як валюту для оплати товару.

Програма лояльності – це комплекс компонентів, які впливають взаємодію Космосу з клієнтом. CRM, що дозволяє управляти бізнесом та обробляти заявки, мобільні програми лояльності для клієнтів, що мають персональні повідомлення та умови, проведення акцій, участь у розіграшах та інші інструменти маркетингу. Нерідко застосовується гейміфікація, що дозволяє захопити користувача процес взаємодії з брендом. Іншими словами, це великий комплекс інструментів та методів комунікації бренду та покупця.

Програма лояльності у мобільному додатку

Мобільні програми лояльності – один із потужних та ефективних інструментів. Переважна більшість користувачів мають смартфони. Мобільний додаток дозволяє стати членом програми лояльності навіть із першої покупки. Додаток дає безліч переваг: швидка реєстрація, реєстрація прямо в магазині або офісі, зручна взаємодія з брендом, налаштування оповіщень, відстеження змін та нововведень, інтерактив.

Проста авторизація дозволяє одразу брати участь та залучатися до процесу, легко впроваджується гейміфікація, сучасний підхід дозволяє контактувати з аудиторією будь-якого віку.

як реалізувати програму лояльності у мобільному додатку

Як реалізувати програму лояльності у мобільному додатку?

Щоб реалізувати систему лояльності через мобільний додаток, необхідно продумати, як смартфон клієнта взаємодіятиме з бізнесом. Головне, щоб реєстрація була простою та швидкою.

Чому важливо одразу пропонувати клієнту підключитися? Щоб він відразу відчув вигоди, які відкриваються перед ним. Безкоштовна чашка кави під час замовлення певної кількості напою, знижка на наступну покупку, накопичувальна система – неважливо, які інструменти використовуються. Головне – взаємодія смартфона клієнта з маренням.

Навіть якщо ви повністю розрахували фінансову модель, продумали всі технічні сторони, створили концепцію і готові запускатися, необхідно реалізувати все технічно. Найшвидший і найпростіший шлях – звернутися до фахівців. Дизайн, технічна розробка програми, реалізація, просування – це складові успішного запуску. У компанії Wezom працюють фахівці, які нададуть комплексні послуги з розробки мобільних програм лояльності. Ми враховуємо всі особливості бізнесу, продумуємо концепцію, ведемо всі розрахунки, реалізовуємо програми та допомагаємо їх запускати.

Створюємо Mobile рішення із гарантією!

Допомагаємо оптимізувати процеси, підвищити продуктивність та вийти на новий рівень

Програми з програмою лояльності для рітейлерів

Для рітейлерів додаток лояльності є обов'язковим інструментом. Через високу середу конкуренції необхідно боротися кожного відвідувача і давати можливості конкурентам переманити покупця. А мобільні програми лояльності допомагають:

  • стимулювати покупця повертатися до магазину та купувати товари повторно за рахунок системи накопичень;
  • збільшити середній чек завдяки впровадженню бонусних позицій;
  • зібрати необхідні дані про покупки клієнтів для вивчення цільової аудиторії;
  • зрозуміти потреби та очікування клієнтів;
  • повернути покупців, що пішли шляхом створення спеціальних пропозицій;
  • робити прогнози та маркетингові стратегії.

Впровадження програм лояльності підходить як малому бізнесу, і середнім і великим компаніям. Багато хто ігнорує можливості програм лояльності, особливо якщо ніша вузькоспеціалізована. Але за правильного підходу до будь-якої сфери бізнесу система легко впроваджується.

успішні програми лояльності

Успішні програми лояльності

Багато компаній мають ефективні системи лояльності, реалізовані через мобільний додаток . Ми підібрали вам кілька прикладів, які на практиці довели ефективність мобільних програм лояльності.

Belly

Belly – досить популярна мобільна програма лояльності, що працює у США. Вона була створена у 2011 році та співпрацює з великою кількістю продавців. На даний момент зареєстровано близько 6000 продавців, які мають власні програми лояльності. Щоб користувачеві отримати свій бонус, потрібно відсканувати QR-код або скористатися пластиковою карткою. Партнери програми поширені по всій країні та надають вигідні знижки, бонуси та накопичувальні системи своїм клієнтам.

Shopkick

Найбільша мобільна програма лояльності. У ній зареєстровано понад 6 млн користувачів. Суть програми в наступному: коли користувач робить певні дії у сфері шопінгу, йому приходять бали, які називаються «кікси». До таких дій належать відвідування певних магазинів, здійснення покупок, сканування покупки за допомогою мобільного телефону та інші.

Отримані бали можна обміняти на різні подарунки. Це можуть бути квитки, купони, знижки або ж аукціонні товари в деяких магазинах. Shopkick співпрацює з багатьма магазинами по всьому світу. Завдяки геопозиції програма визначає, які партнери знаходяться в доступному радіусі від користувача, та пропонують умови, завдяки яким можна отримати «кікси». У результаті, користувач задіяний у процесі гейміфікації, бере активну участь у програмі лояльності та приносить прибуток багатьом компаніям.

FrontFlip

Ще багато років тому було запроваджено систему лотерейної програми заохочення клієнтів. Компанії розробляли паперові картки з додатковим покриттям, яке потрібно було стерти, щоб дізнатися, який бонус чи подарунок отримує клієнт. FrontFlip – це система лояльності через мобільний додаток, яка змогла діджиталізувати цей прийом. Клієнт у додатку «стирає» стрічку та дізнається, яка нагорода йому дісталася за участь в акції, при купівлі товару чи послуги або за інших умов.

Найчастіше багато пропозицій обмежені часом, що створює ефект гейміфікації та утримання уваги. Найчастіше FrontFlip використовується у закладах харчової індустрії. Зокрема, вони співпрацюють із McDonalds та Burger King.

картки лояльності та мобільні платежі

Карти лояльності та мобільні платежі

Хорошою альтернативою для безготівкової сплати є система мобільних платежів. Мобільні програми лояльності мають функцію оплати за допомогою QR-коду або системи NFC. Деякі компанії впроваджують карти лояльності із вбудованими системами оплати, що коштує недешево, але дозволяє клієнту оплачувати фірмовою карткою.

Мобільний переказ оплати дуже вигідний. Він швидкий, зменшує обробку замовлення, кількість черг і дає можливість сплатити товар чи послугу в один дотик. Оптимізація процесу оплати знижує навантаження на менеджерів, зменшує ймовірність фінансових помилок та забезпечує взаємодію клієнта з компанією, надаючи зручні способи оплати.

Платформи лояльності для брендів

Додаток лояльності допомагає не лише утримувати клієнтів та ефективно взаємодіяти з ними, а й просувати власний бренд. Крім того, цей додаток можна використовувати як бізнес модель, включаючи інших рітейлерів на умовах партнерської угоди.

Незважаючи на те, що найбільш вигідним є розробка власної програми, не всі компанії готові на це з певних причин. Тому впровадження додатка лояльності як бізнес моделі – це додаткові можливості для компанії та її масштабування. Ось кілька прикладів успішного впровадження моделі бізнесу:

  • «Гаманець» . Додаток, який дає користувачам можливість завантажувати карти знижок, банківські карти. Їх досить легко сфотографувати на телефон. Сам собою додаток виконує зовсім іншу функцію, але впровадження подібної моделі дозволило розширити можливості та отримати вигоду від рітейлерів.
  • UDS . Будь-який бізнес за 20 доларів на місяць може взяти участь у цій платформі. Для бізнесу відкриваються такі можливості: організація виплат кешбеку, налаштування повідомлень, створення індивідуальних пропозицій клієнтам, бонусна система, системи контролю та обліку, інформація про акції, реферальна програма та багато інших функцій. Крім того, клієнти бачать умови інших компаній-рітейлерів, які беруть участь у системі та можуть приймати рішення про найбільш вигідні пропозиції.

Додатковим способом монетизації платформ є передача даних конкурентам-рітейлерам. Однак це на розсуд платформи слід знайомитися з умовами договору. Той-таки Shopkick жодних даних не передає.

Рекомендуємо почитати
Як розрахувати вартість розробки MVP?

MVP – це "мінімальна" версія софту, що дозволяє протестувати гіпотезу або оцінити потенціал проекту.

Докладніше

Які програми лояльності обирають молодіжні бренди

Мобільні програми лояльності розкривають великі можливості бізнесу. Це шлях до масштабування, налагодження процесів комунікації з клієнтами та збільшення прибутку. Але нове покоління покупців творить свої правила. Потрібно слідувати тенденціям, встигати за реакцією суспільства та підтримувати комунікацію в режимі реального часу. Успішні бренди обирають молодіжні підходи та впроваджують їх у свою бізнес-модель. Ось кілька добрих прикладів.

starbucks

Starbucks

Starbucks можна назвати компанією, яка гарантує приналежність до модної спільноти. Брендування продукції дозволяє любителям кави почуватися по-особливому, а програми лояльності лише посилюють привабливість бренду.

Наприклад, компанія Starbucks запровадила програму лояльності "Мої нагороди". При кожному замовленні клієнта збираються бали – «зірки», які можна надалі обміняти на подарунки або оплачувати ними покупку. Крім того, у самій програмі є кілька статусів, які дають змогу вибрати приналежність до модної спільноти. Мобільний додаток для користувачів дає докладну інформацію про замовлення, бонуси, зберігає історію покупок, дає корисні поради та розповідає історії про каву.

Urban Outfitters

Urban Outfitters – це інтернет-магазин одягу, який розробив унікальний підхід до користувачів. Система лояльності через мобільний додаток пропонує зареєструватися. Після цього нараховує бонуси за різні дії. Причому це не тільки покупки в самому магазині. Читання статей у блозі, відвідування заходів, участь у конкурсах, прослуховування нової музики, використання хештегу. Звісно, не обходиться і без покупок. Користувачі отримують хорошу винагороду за покупки в магазині.

Отримані бали можна обміняти на знижки, різноманітні квитки, автограф-сесії артистів та інші подарунки. У мобільному додатку клієнти бачать кількість балів та шляхи їх отримання. Таким чином, Urban Outfitters спілкується зі своїми клієнтами за допомогою смартфона та залучає до процесів компанії. Навіть якщо людина не робить покупки, бренд завжди на слуху.

H&M

H&M

Відомий бренд H&M давно відмовився від стандартних програм лояльності. Використовуючи сучасні технології та інтерактивні програми, бренд запустив унікальну пропозицію. Знаючи, що у тренді турбота про довкілля, було впроваджено програму «Bring it». Покупець може принести старий одяг та обміняти його на купон з 15% знижкою. Отриманий одяг компанія переробляє та створює нові колекції.

У результаті, задоволені клієнти отримують вигідні купони, які витрачають на покупку речей від H&M. А Еко-френдлі колекції розбираються поціновувачами турботи про довкілля. Така бізнес модель програми лояльності дозволила не тільки отримати вигоду як задоволені клієнти та підвищені продажі, а й стати корисною для світової спільноти. Природно, ЗМІ швидко рознесли новини про цю акцію та підвищили впізнаваність бренду.

Висновки

Мобільні програми лояльності – це чудовий спосіб налагодити комунікацію з клієнтами, дотримуватися тенденцій сучасного світу та діджиталізувати бізнес. Крім впровадження в свою сферу бізнесу, можна додатково масштабувати компанію, впровадивши партнерську програму для рітейлерів. Це потужний інструмент, який допомагає утримувати клієнтів, залучати їх до процесів компанії, підвищувати впізнаваність бренду.

Система лояльності через мобільний додаток дозволяє швидко реагувати на зміни, збирати дані для аналітики та побудови маркетингових кампаній та враховувати потреби та бажання користувачів. Компанія Wezom пропонує розробку програм лояльності для вашого бізнесу. Зателефонуйте нам, і ми обговоримо всі деталі та зможемо опрацювати стратегію впровадження програми для вашої компанії.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.