Мобільний додаток для торгового центру є інструментом, який допомагає підвищити відвідуваність, впізнаваність, налагодити комунікацію з клієнтом та покращити діяльність бізнесу. Впровадження сучасних технологій робить ведення бізнесу простішим, зрозумілішим і ефективнішим. Для цього і розробляються мобільні програми для ТРЦ.
Навіщо торговим центрам мобільні програми?
Використання програми для ТРЦ необхідно з кількох причин. Клієнти краще взаємодіятимуть із торговим центром, особливо якщо впроваджено інструменти інтерактивності. Це збільшує кількість відвідувачів і переконує повертатися знову. Середній чек також збільшується, як і кількість покупок.
Мобільний додаток для торгового центру може стати супутником відвідувача, онлайн порадником, помічником у навігації. Це хороший рекламний інструмент просування магазинів. Торговий центр має додатковий зиск у вигляді партнерських послуг. Додаток вибудовує чітку та зрозумілу комунікацію з клієнтом та приносить велику користь.
Чому розробка програми для ТРЦ – це ефективно?
Створення мобільного додатка для торгового центру є ефективним тому, що виконує ряд ключових завдань для бізнесу:
- повідомлення відвідувачів щодо проведення заходів, акцій, подій;
- збільшення зростання продажів за рахунок імпульсних покупок;
- надання клієнту зручної навігації розважальним центром, відвідувач не заблукає;
- додатковий прибуток за рахунок рекламних кампаній магазинів усередині торговельного центру;
- проведення маркетингових кампаній;
- збір статистики та даних для дослідження роботи та оцінки результативності;
- комунікація з клієнтами, зниження навантаження на персонал та менеджмент;
- оперативне вирішення питань та задоволення потреб клієнтів;
- надання інформації про магазини та заклади всередині розважального центру;
- впровадження додаткових послуг, таких як виклик таксі, замовлення столика в закладах.
Створення мобільного додатку для торгового центру є потужним інструментом, який допомагає розширити можливості ТРЦ, спростити роботу співробітників та залучити ще більше відвідувачів.
Використовуйте всі переваги мобільних програм: автоматизуйте рутину, скорочуйте витрати. Наші експерти підберуть найкращі рішення безпосередньо для вашого бізнесу.
Функціонал мобільного додатка для торгового центру
Фахівці компанії Wezom розробляють унікальний функціонал програми для ТРЦ. Ми робимо так, щоб користувачам було комфортно та приємно використовувати програму, а для бізнесу вона приносила максимальні вигоди. Функціонал може бути різним, найчастіше використовувані функції:
- каталог закладів з контактними даними та розташуванням на карті торгового центру;
- особистий кабінет відвідувача із програмою лояльності;
- інформативні частини про акції, проведення заходів;
- календар із важливими для розважального центру датами;
- розділ новин та корисної інформації;
- галерея;
- картка з розташуванням локацій усередині розважального центру;
- книга відгуків;
- картки закладів;
- інструменти резерву столиків, замовлення послуг усередині торгового центру;
- онлайн оформлення замовлень у магазинах ТРЦ.
Залежно від потреб компанії, ми підбираємо оптимальний набір функцій та робимо мобільний додаток для торгового центру найефективнішим.
Мобільний додаток для торгового центру: як ми це робимо
Створення мобільного додатка для торгового центру складається з кількох етапів. Ми детально аналізуємо сферу діяльності, вивчаємо конкурентів, цільову аудиторію, підбираємо стек технологій, що дозволяє реалізувати проект та створити корисний додаток для користувачів та бізнесу. Кожен етап обговорюється, ми надаємо всі звіти і ви зможете повністю контролювати робочі процеси.
Етапи розробки
Етапи розробки програми для торгового центру компанії Wezom виглядають так:
- Аналітика та оцінка ідеї . Ви приходите до нас в офіс, ми проводимо консультацію та визначаємо основну ідею. Аналітики збирають усі дані, вивчають ринок, тенденції та визначають стратегію розвитку програми.
- Прототип . Коли концепція зрозуміла, вона оформляється візуальний прототип. На даному етапі важливо зрозуміти, як виглядатиме мобільний додаток для торгового центру і які технології будуть впроваджені.
- Дизайн . Після затвердження прототипу, складання технічного завдання дизайнер приступає до створення візуальної частини, розробляється інтерфейс. Ми робимо так, щоб програма була стильною, практичною і зручною. Кожен користувач повинен легко розбиратися в ньому.
- Програмування . Фахівці втілюють дизайн у реальність, і роблять усі елементи робітниками. Пишеться код, програма створюється технічно. Кожен етап тестується на наявність помилок та детально перевіряється.
- Реліз . Після розробки фахівці навчають співробітників користуватись додатком, вивантажують його на платформи.
У результаті ви отримуєте готовий мобільний додаток для торгового центру з впровадження всіх важливих інструментів, які потрібні для вашого бізнесу.
Висновок
Мобільний додаток для торгового центру є необхідним інструментом, якщо у вас є потреби в залученні нових клієнтів, розширення можливостей бізнесу, збільшення доходу та утримання постійних клієнтів. Додаток допомагає підвищити імідж розважального центру, робить його зрозумілим та доступним для кожного. Це можливість налагодити відмінну комунікацію з клієнтом, у реальному часі бачити звіти та статистику та керувати компанією легко. Розширюйте можливості бізнесу та впроваджуйте нові технології. Приходьте до нас на консультацію компанії Wezom, і ми обговоримо деталі.
FAQ
Навіщо торговому центру (ТЦ) мобільний додаток?
Додаток для ТРЦ виконує низку важливих завдань: допомагає відвідувачам орієнтуватися в центрі, дає відповіді на запитання, інформує про акції, заходи. Це взаємодія із клієнтом. За рахунок цього збільшується середній чек, добре працює програма лояльності, зростає впізнаваність та імідж торгового центру, підвищуються прибутки. Простіше кажучи, створення мобільного додатку для торгового центру потрібне для збільшення доходів та зростання бізнесу.
Яким має бути функціонал мобільного додатку для ТЦ?
Функціонал може бути різним, все залежить від потреб бізнесу. Але найчастіше впроваджують особистий кабінет відвідувача, блок новин та інформативні сторінки, інтерактивну карту з розміщенням закладів та магазинів усередині ТРЦ, галерею, книгу відгуків, інструменти бронювання столиків чи замовлення послуг, календар із важливими датами, картки з інформацією про магазини та заклади.
Скільки коштує розробка мобільного додатку для торгового центру?
Вартість залежить від того, які інструменти будуть впроваджені і який буде потрібно стек технологій. Після детального обговорення проекту ми озвучуємо максимально точну вартість розробки, але вона може змінюватись у ході реалізації проекту, якщо з'являються нові вимоги або вносяться зміни до початкового проекту. Зв'яжіться з нами, і наш менеджер проконсультує вас щодо вартості саме вашого проекту.